MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Garstka wiedzy [KKD] https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32648 |
Strona 1 z 10 |
Autor: | Hab-KJ [ 11 lut 2009, 11:14 ] |
Tytuł: | Garstka wiedzy [KKD] |
Najpierw się przywitam na forum - Witam... no i już jedno za mną Teraz konkrety jako że widziałem kilka osób mocnych w temacie jak znajdziecie chwile to proszę o odpowiedzi ( szczególnie jak ktoś ma betke) Niestety interesują mnie tylko konkrety ( zresztą zapewne dużo osób to zainteresuje)jak da rade proszę bez linków 1)Rasy: wiem jaki jest podział kto kogo nie lubi lecz jak wygląda to w praktyce? Czy da rade stworzyć klan gdzie Alfar żyja razem z dwarfami ? Czy mechanika na to pozwala ? Czy będą mogli chodzić koło siebie w jednym mieście nie atakowani przez guardów ? 2)Czy już wiadomo jakie są konkretne różnice między rasami ? Chodzi mi o to czy Miridani jak i dwarfy będą mogli nosić ciężkie płytówki ? Czy jeżeli chcesz specjalizować się w crafcie armorów jesteś skazany na dwarfa czy może różnica między Elfem a dwarfem jest tak minimalna że obaj będą bez problemu robić najlepsze zbroje 3) Czy oprócz przedmiotów rasowych i + do craftów konkretne rasy dają + do konkretnych statów ? 4) Handel i przemieszczanie: Istnieje system portali ? czy będzie się organizować przeprawy z miasta do miasta ? istnieje Ah czy może system sklepików ? a może osobiście trzeba drzeć papę ? 5) Walka : są jakiekolwiek kary za PK ? Czy istnieje system reputacji karmy itp ? jakieś krimy ? Po zabiciu gracza leci cały jego sprzęt na ziemie czy % na wypadniecie przedmiotu ? 6) Domki: Czy jest możliwa wspólna budowa przez cała gildie potężnego zamku czy każdy sobie rzepkę skrobie ? Czy można zdobywać budynki ? Widziałem na jakimś filmie walkę statków czy był to event na potrzeby demka czy można będzie własne łajby budować i walczyć ? 7) Polityka i wojny: System sojuszy jest wpisany w mechanikę (np niemożliwe atakowanie sojuszników) czy cała dyplomacja robiona jest na zasadzie tych i tych nie bijemy ? Czy istnieje w grze coś na zasadach wowowskich instantów raidowych ? Czy świat jest otwarty i nie ma miejsc gdzie np tylko grupą można wejść i nikt ci tam nie będzie przeszkadzał ? Serwery: Dobrze gdzies przeczytałem 10 k na serwer ? Czy serwy będą dzielone na grupy językowe, kraje ? 9) Gildia: małe gildie 20 osobowe są mocno klimatyczne jest dobra przyjacielska atmosfera. Niestety wcześniej czy później padają "bo nie ma ludzi na party" "bo duże gildie mają obstawionych bosów" "nie ma szans na farm sloty wejść""polityka i dyplomacja nie istnieje bo nikt z nami się nie liczy""omijają nas wielkie bitwy" "czy nie mamy w gildii jakiegoś craftu lub specjalisty od heala itp Jak wygląda polska scena czy widzicie szanse na powstanie jakiejś gildii powyżej 100 osób ? Czy Cl-om będzie się chciało od początku współpracować i stworzyć silny sojusz. Czy wyjdzie jak zazwyczaj u nas jest zajebiście mamy wielkie ego nikogo nie potrzebujemy a reszta polskich klanów to nooby dzieciaki i zdrajcy? *KKD- Kącik Kulturalnej Dyskusji ( zapożyczony z netwarsa) **Jeżeli te pytania zmuszają was do łamania tak skrupulatnie tutaj przestrzeganego NDA nie odpowiadajcie ! |
Autor: | Postal [ 11 lut 2009, 12:01 ] |
Tytuł: | |
f5 xD a tak na powaznie Hab-KJ napisał(a): 1)Rasy: wiem jaki jest podział kto kogo nie lubi lecz jak wygląda to w praktyce? da sojusze 1. ludzie, krasnoludki i elfy 2. miri.. ekhm wilkopodobne i orki 3. alfary solo mozna tworzyc gildie zlozona ze wszystkich ras ale beda mogli sie spotkac tylko w miescie gildowym lub jakims neutralnym miescie (jak np alfar wejdzie do miasta ludzi to bedzie bity przez guard towery) Hab-KJ napisał(a): Czy już wiadomo jakie są konkretne różnice między rasami ? jak na dzien dzisiejszy roznica jest tylko w statach. np alfary maja wiecej int (odpowiedzialny stat za magie) i mniej zywotnosci niz inne rasy. krasnale maja wiecej zywotnosci i wiedzy (wisdom - stat odpowiedzialny za crafting). a tak po za tym nie ma roznicy Hab-KJ napisał(a): Czy oprócz przedmiotów rasowych i + do craftów konkretne rasy dają + do konkretnych statów ? dunno Hab-KJ napisał(a): Handel i przemieszczanie: Istnieje system portali ? czy będzie się organizować przeprawy z miasta do miasta ? istnieje Ah czy może system sklepików ? a może osobiście trzeba drzeć papę ? na chwile obecna tylko dugeony sa polaczone portalami. nie ma ah ani nic co by wspomagalo handel. podobno nie ma nawet trade channela. devsi zapowiedzieli ze beda runy teleportaycjne ale beda wymagac dosc kosztownych regentow. glownie przeprawy beda sie odbywac na mountach/ pieszo / statkiem Hab-KJ napisał(a): Walka : są jakiekolwiek kary za PK ? Czy istnieje system reputacji karmy itp ? jakieś krimy ? Po zabiciu gracza leci cały jego sprzęt na ziemie czy % na wypadniecie przedmiotu ? jezeli zaatakujesz kogos ze swojego sojuszu (np human zatakuje elfa) to zostajesz tak zwanym rogue i wtedy kazdy moze cie ubic bez tak zwanego alignment penalty. kazda rasa zaczyna z zero alignment. za zabicie kogos z wrogiej rasy dostaje 2 alignment pointsow. za zabicie kogos z sojuszu tracisz 8 punktow (albo na odwrot ). jak zejdziesz poniezej zera (nie pamiatam ile) stajesz sie tzw: redem czyli osoba nastawiona na pk wszystkiego co sie rusza... nie mozesz wejsc nawet do swojego wlasnego miasta bo guard towery cie zaatakuje. zeby nie byc redem trzba pozabijac wrogow (nie z sojuszu) zeby jakos wyjsc na zwero w alignemnt stacie. Jest full loot czyli z playera spada wszystko co mial ubrane na sobie + wszystko co mial w plecacku. Hab-KJ napisał(a): Domki: Czy jest możliwa wspólna budowa przez cała gildie potężnego zamku czy każdy sobie rzepkę skrobie ? Czy można zdobywać budynki ? Widziałem na jakimś filmie walkę statków czy był to event na potrzeby demka czy można będzie własne łajby budować i walczyć ? gildie moga stawiac miasta na wczesniej wyznaczonych przez devsow spotach. z tego co mi wiadomo nie mozna solo stawiac domkow. jest tryb sige ktoty polega na zdobywaniu gildiowego miasta precinikow. podobno navy walki tez sa ale chyba jeszcze nie wlaczone w becie. Hab-KJ napisał(a): Polityka i wojny: System sojuszy jest wpisany w mechanikę (np niemożliwe atakowanie sojuszników) czy cała dyplomacja robiona jest na zasadzie tych i tych nie bijemy ? Czy istnieje w grze coś na zasadach wowowskich instantów raidowych ? Czy świat jest otwarty i nie ma miejsc gdzie np tylko grupą można wejść i nikt ci tam nie będzie przeszkadzał ? caly system sojuszy i w ogole zarzadzanie gildia jest najbardziej rozwinieteym systemem jaki do tej porty powstal w mmorpgach. nie ma instancji nie ma obszarow gdzie ejstes bezpieczny. przecinik moze cie zabic nawet w srodku miasta. Hab-KJ napisał(a): Serwery: Dobrze gdzies przeczytałem 10 k na serwer ? Czy serwy będą dzielone na grupy językowe, kraje ? nic nie wiadomo na ten temat podzialu serwerow ale osobiscie watpie to trzeba bedzie jakos z ruskimi zyc Hab-KJ napisał(a): Jak wygląda polska scena czy widzicie szanse na powstanie jakiejś gildii powyżej 100 osób ? Czy Cl-om będzie się chciało od początku współpracować i stworzyć silny sojusz.
nie wiem jak scena ale wydaje mi sie ze bedzie bardziej elitystyczna niz w innych takic grach ze wzgledu na niszowosc tego produktu i mechanike gry ktora nie trafi napewno do wsystkich gustow. co do polakow to watpie zeby byly jakies wielkie polskie gildie. raczej polacy rozdrobnia sie w jakis miedzynarodowych to na tyle. jak jakies pytania to zapytaj fizbana |
Autor: | murekx [ 11 lut 2009, 12:18 ] |
Tytuł: | |
1 tak 2 tak 3 tak 4 nie, tak, nie wiedomo 5 tak, caly sprzet 6 mozna budowac tylko "zamki" dla gildii, statki sa w grze 7 jest wpisany, nie ma instancji, nie rozumiem pytania 8 10k graczy ONLINE na serwer, bedzie tylko jeden serwer na starcie 9 nie |
Autor: | tomugeen [ 11 lut 2009, 12:20 ] |
Tytuł: | |
Tak w skrocie: 1) Mozna tworzyc klany z niesprzymierzonych ras. Gruby dwarf z urocza orczyca bedzie mogl chodzic za reke jedynie w player city. W rasowych nie. 2) Zapowiedzieli pewne róznice, ale nie ma konkretnych danych lub NDA. 3) Tak, ale to skill based system, wiec staty poczatkowe pozniej sie juz tak nie licza. 4) Zapowiedzieli pewne ulatwienia komunikacji, jednak nie takie zeby swiat sie bardzo skurczyl. 5) Za mordowanie ludzi wlasnej rasy/alliance dostaje sie minus do reputacji (zostajesz redem dla swojej rasy). Po zabiciu lootujemy oczywiscie do ostatniego zapchlonego, zaplutego, sprochnialego pnia. 6) Łajby/Łupinki/Okręty mozna budowac w player city. Pojedynczej chatki gdziekolwiek nie postawisz, jedynie player city w jednej z ograniczonej ilosci lokacji. Ograniczenie to sprawia, ze trzeba bedzie o nie walczyc, 7) Istnieja sojusze i wojny, ale nikt nie staje sie automagicznie "nieatakowalny" 8) Serwery nie beda dzielone na wersje jezykowe czy RP/L33T, poki nie pojawia sie mozliwosci i zapotrzebowanie. W zapowiedziach mowa o 10k graczy online. Nie liczylbym na miliony graczy ;] 9) 20 osob to dobra liczba na start, na 100% bedzie cos do roboty dla jednego party. Zwlaszcza gdy to party rozbojnikow. 9a) Obstawiam scenariusz "ego nikogo nie potrzebujemy a reszta polskich klanów to nooby dzieciaki i zdrajcy" Przeczytaj relacje z bety na www.thenoobcomic.com pare kwestii masz tam szerzej opisanych. EDIT: Uwłaczajaca literowka |
Autor: | Hab-KJ [ 11 lut 2009, 12:25 ] |
Tytuł: | |
dzięki za odpowiedzi |
Autor: | QFC [ 11 lut 2009, 13:12 ] |
Tytuł: | |
zapomnij ze ktos ci odpowie tutaj jest z 10 fanboji co na okragla gadaja to samo no i jakies smieszne nda. |
Autor: | murekx [ 11 lut 2009, 14:24 ] |
Tytuł: | |
przeciez tomugeen ladnie mu odpowiedział. |
Autor: | Drusek [ 11 lut 2009, 14:52 ] |
Tytuł: | |
Korzystajac z tematu: czy po zginieciu (negatywna) reputacja sie resetuje/zmienia? |
Autor: | Zarri [ 11 lut 2009, 15:09 ] |
Tytuł: | Re: Garstka wiedzy [KKD] |
Hab-KJ napisał(a): 9) Gildia: małe gildie 20 osobowe są mocno klimatyczne jest dobra przyjacielska atmosfera. Niestety wcześniej czy później padają "bo nie ma ludzi na party" "bo duże gildie mają obstawionych bosów" "nie ma szans na farm sloty wejść""polityka i dyplomacja nie istnieje bo nikt z nami się nie liczy""omijają nas wielkie bitwy" "czy nie mamy w gildii jakiegoś craftu lub specjalisty od heala itp
lepsza jest gildia 20 osobowa ale zgranych i pewnych ludzi niz 200 osobowa randomow. |
Autor: | tomugeen [ 11 lut 2009, 15:10 ] |
Tytuł: | |
Drusek napisał(a): Korzystajac z tematu: czy po zginieciu (negatywna) reputacja sie resetuje/zmienia?
Jezeli mowisz o rogue status (grey) spowodownym atakiem na kogos z twojej rasy to tak. Jezeli chodzi ci o usuwanie reda przez smierc, to nie ;] |
Autor: | Zarri [ 11 lut 2009, 15:29 ] |
Tytuł: | |
Na wszystkich screenach i filmikach z DFO widac postac gracza w dosc duzym zblizeniu. Czy wie ktos moze czy jest mozliwosc oddalenia sobie perspektywy widoku ? |
Autor: | tomugeen [ 11 lut 2009, 15:55 ] |
Tytuł: | |
Devsi mowili juz, nie ma oddalania, tpp widok ma stala pozycje kamery. |
Autor: | eagleeyes [ 11 lut 2009, 15:58 ] |
Tytuł: | |
Planujemy grać w darkfalla na starcie przewiduje jakieś 40-50 osób, w ciagu tygodnia dojdzie do ponad 100. www.royallegion.pl Dział darkfalla chwilowo zablokowany, utajniony ze względu na NDA i clan bete. Co do tematu, chętnie odpowiedziałbym na wszelkie twoje pytania, niestety moderator na to nie pozwala. |
Autor: | Atherius [ 11 lut 2009, 16:38 ] |
Tytuł: | |
To napisz na prv... |
Autor: | Aenima [ 11 lut 2009, 16:39 ] |
Tytuł: | |
eagleeyes napisał(a): Planujemy grać w darkfalla na starcie przewiduje jakieś 40-50 osób, w ciagu tygodnia dojdzie do ponad 100.
www.royallegion.pl Dział darkfalla chwilowo zablokowany, utajniony ze względu na NDA i clan bete. Co do tematu, chętnie odpowiedziałbym na wszelkie twoje pytania, niestety moderator na to nie pozwala. ZERG |
Autor: | warhameron [ 11 lut 2009, 17:11 ] |
Tytuł: | |
to true ze abonament 14 euro/ 18$ za miech ? |
Autor: | adivip [ 11 lut 2009, 17:19 ] |
Tytuł: | |
warhameron napisał(a): to true ze abonament 14 euro/ 18$ za miech ?
Hmm. Drożej niż inne mmo.. Na oficjalnym forum rzeczywiście jest podana taka cena. Czyli dla nas jakieś 63 zł. Dobrze by było żeby euro trochę spadło. Gra nie znana szerszym rzeszom graczy więc chcą to nadrobić abonamentem. Oj oj oj.. |
Autor: | Hab-KJ [ 11 lut 2009, 17:24 ] |
Tytuł: | |
Ok super to będzie info z pierwszej ręki Co do gildii to pięknie by było aby zanim ruszy gra. CLowie przynajmniej największych gildii już mieli z sobą kontakt. Nie mówiąc o stworzeniu zrzeszenia polskich gildii, wspólnym stracie, vencie na ponad 300 osób. Oczywiście temat rzeka a i większość tego co mówię to mrzonki. Niestety mimo, że grą zainteresowałem się wczoraj już widzę ogromne możliwości w dyplomacji gdzie naprawdę liczą się tylko wielcy. Mimo że to mało romantyczne to kupa rządzić będzie szczególnie że już wyczytałem że można będzie atakować wrogie zamki, a poruszanie się wielkimi grupami będzie dawało bezpieczeństwo Tylko duże gildie będą miały na tyle robolo/godzin by wygrindować twierdze -> twierdze-> potrzeba dużej gildii by jej bronić -> twierdza ->najlepsze warsztaty alchemiczne, stocznia, kuźnia, warsztat majsterkowicza itp-> najlepszy craft -> ogólny progres Oczywiście dla części graczy progres nie gra dużej roli a graja dla samej gry i to oczywiście się chwali. Lecz można dużo też z gry ominąć nie mając dostępu do wielu rzeczy które oferują wielkie gildie Dla ciekawostki podam że widziałem już stronę z gildiami europejskimi. I w tej chwili już było wpisanych kilkanaście 100+. Pierwsza na liście miała 1,5k .. mam nadzieję że to pomyłka albo jakiś multiklan |
Autor: | Teo [ 11 lut 2009, 17:57 ] |
Tytuł: | |
Chyba przesadzasz, pamietaj ze sporo ludzi prace ma w realu i szuka czegos bardziej na luzie niz obowiazkowa gra w takiej gildii jak piszesz. Jesli ta gra bedzie miala przynajmniej namiastke tego co ma eve online to znajda w niej miejsce male gildie jak i duze, od tego sa sojusze i dyplomacja by miec dostep do najlepszych surowcow, craftow itd itp. Jesli gra bedzie skierowana do gigantycznych gildii i nastawiona na zerg to po 2-3 tygodniach od premiery spodziewaj sie tu tematow w stylu "czy ktos jeszcze gra ?". |
Autor: | Mendol [ 11 lut 2009, 18:02 ] |
Tytuł: | |
gratuluje polotu i fantazji Hab. calkiem szczerze |
Strona 1 z 10 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |