MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Lista brakujacych features
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32759
Strona 1 z 6

Autor:  konrador [ 22 lut 2009, 18:32 ]
Tytuł:  Lista brakujacych features

Premiera gry juz za 3 dni, a oficjalna strona wisi nieaktualizowana od paru lat. Dlatego postanowilem sporzadzic liste brakujacych features, o ktorych Tasos zapomnial napomknac w wywiadzie dla mmorpg.com, zeby nikt nie byl zaskoczony po zakupie gry, bo niestety jest ich troche wiecej niz racial ability Mahirimow. Bylo tez wiele informacji i zapowiedzi w wywiadach, ale wiekszosc trzeba brac z przymruzeniem oka.


Lista features znajduje sie pod adresem http://darkfallonline.com/features/ - kazdy punkt postaram sie po krotce skomentowac i ocenic go kolorkiem. Polecam rzucic okiem na oficjalna liste i porownac ja z ponizsza, bo nie jest tak, ze DFO to sam fail, mrok i rozpacz, a z tego co zapowiadali nie zostalo nic. Wizja troche zmienila sie i czesc features musiala wyleciec, bo byla po prostu niemozliwa do zrealizowania w chwili obecnej, ale jak przeczytacie ponizej, jest tez sporo rzeczy, ktore do gry mogly trafic, powinny trafic, ale niestety nie trafily.

* - brak konkretnych informacji
* - czesciowo zaimplementowane
* - calkowity brak





* Play any of Agon's six dominant races. Each race has a unique set of abilities, as well as its own civilization, culture, and way of life.

Brak racial abilities. Roznice sa tylko w statach i wielkosci modeli.


* Meet hundreds of unique monsters, and take them on in their lairs, strongholds and domains. Repetitive monster encounters are a thing of the past.

Nie stwierdzono setek unikalnych potworkow. PVE niestety jest uciazliwe i meczace z uwagi na kulejace AI.


* Travel through geographically diverse regions that are alive with plants, trees, birds, animals, and even insects.

Jedyne zyjatka (poza mobkami) pojawiajace sie w swiecie to 2d animacje wokol krzaczkow (motylki) i na niebie (ptaki). Brak jakiegokolwiek wildlife, mimo jego rzekomego zaimplementowania w jednym z update'ow. Znane nam zwierzeta typu niedzwiedzie, tygrysy itp. co prawda istnieja, ale tylko jako spawn w konkretnym miejscu i jest ich bardzo malo, wiec trudno mowic o wildlife na ksztalt tego z UO np.


* Experience a world brought to life by real-world physics and dynamic lighting and shadows. Watch trees and grass sway in the wind as sunlight peeks through passing clouds. Observe the movements of Agon's twin moons, which are part of a dynamic planetary system with smooth day/night cycles. Sail your ship through rough seas, then become hampered by fog as the waters calm. Struggle as your battlefield-bound army marches into a severe storm. In Darkfall, the weather is more than just window dressing.

Day/night cycles niby sa, ale przejscia na pewno nie sa smooth - przypominaja raczej zmiany z dnia na noc i vice versa w UO. Zmiennych warunkow pogodowych - mimo oficjalnej informacji o ich wprowadzeniu - nie ma do tej pory, takze nie ma deszczu, sniegu, burz.


* You don't have to spend endless hours playing in order to enjoy yourself, or to become successful. Even if you only play in small doses, your character can be effective within his chosen field, and a lot of fun to play. Whether you're looking for intense involvement or just casual fun without a huge time investment, Darkfall accommodates your playing style.

Rozwijanie umiejetnosci jest BARDZO czasochlonne i - w wielu przypadkach - bardzo kosztowne. Gracz wpadajacy popykac od czasu do czasu ma bardzo male szanse na to, aby dorownac regularnie grajacym graczom, chyba ze pod jego nieobecnosc "gra" za niego AutoIt, co jest niestety calkowitym zaprzeczeniem tego, co od ozawsze obiecywalo nam Aventurine - brak grindu i gra w gre, nie w niekonczace sie rozwijanie postaci.


* In Darkfall, there's much more to character development than, say, raising your riding or mining skill by mindlessly killing rats all day. Instead, you'll need to practice your skills if you want to get better at them. Darkfall's skill based system makes sense, and it saves you from having to waste your playing time leveling.

Jak juz pisalem wyzej, zdobywanie umiejetnosci jest bardzo czasochlonne. Skill based system Darkfalla to w wielu przypadkach levelki przedstawione w innej formie, bo nie wszystkie skille plynnie rozwijaja nasza postac - niektore robia to skokowo i np. roznice w dzialaniu zaklecia, albo zachowaniu postaci zauwazamy dopiero po osiagnieciu konkretnego pulapu, zeby nie mowic poziomu (np. 25, 50, 75, 100 w magii, aby dostac dostep do kolejnych szkol lub zaklec).


* You will never have to re-roll your character again. With Darkfall's flexible character development system, your character simply adapts to the choices you make for him. We give you hundreds of skills to learn and master, and around a hundred Prestige classes to further specialize in.

Nie ma informacji nt. owego flexible character development system, bo do tej pory nie wiadomo, czy bedzie skill cap i co to bedzie za skill cap. Wiadomo, ze prestige classes odpadly juz dawno.


* Darkfall's crafting system is intuitive, non-repetitive, challenging, useful, fun - and profitable. Using Darkfall's virtually limitless item creator system, you could invent and be the first to use a weapon as awesome as the Flamefury Raudstaal Battleaxe of Bloodshed, or just make a simple saddle for your horse.

Znowu rozmijaja sie z prawda jesli chodzi o brak repetytywnosci. Wytwarzanie itemow jest czasochlonne i w wielu przypadkach z poczatku na pewno nie przyniesie dochodu, bo za wytwarzanie przedmiotow w NPC miastach oprocz materialow potrzebne sa pieniadze.


* Bring your goods to market using Darkfall's sophisticated and secure trading system, bringing buyers and sellers together easily whether they're inside the game or not.

Calkowity brak.


* There are no safe zones in Darkfall. The only protection you can count on is your friends watching your back.

Stolice oraz miasta je otaczajace objete sa ochrona niezniszczalnych wiezyczek strazniczych, ktore strzelaja w agresorow i osoby z nieodpowiednim alignment. Niedawno dodano dodatkowe wiezyczki, ktore pilnuja bankow rozmieszczonych w okolicach miast, ale poza ich granicami (2-3 minuty biegu).


* Darkfall places no restrictions on player interaction, so there are no developer imposed safe zones, no realms, factions, PvP zones, or any other roadblocks that limit your game. Anyone can fight anyone, anywhere as long as they are willing to face the consequences - in the form of Darkfall’s alignment system.

j/w


* You can enjoy easy communication with your friends, even while outside the game. Darkfall's Communication interface includes in-game message and trade boards, an IRC-style chat system, instant messaging, voice support, and even mobile phone SMS messaging.

Brak.


* In Darkfall, advanced clan management tools take care of the tedious and repetitive tasks, allowing you to focus on the real challenges (and the fun) associated with clan leadership.

Clan management tools to strony WWW, do ktorych dostep uzyskujemy przez ig przegladarke - frontend dla IE.


* Trade your hard earned items using Darkfall's secure trade interface and in-game trade boards.

Brak.



edit: bledy/niescislosci.

Autor:  Teo [ 22 lut 2009, 18:47 ]
Tytuł: 

Na info od Aventurine nie ma co liczyc, wiec mozna sie tylko domyslac i obserwowac co dalej beda robic, szkoda ze az tak duzo nie ma zapowiadanych rzeczy.

Mnie najbardziej interesuje kiedy bedzie cos zwiazanego z trade, marketem, rynkiem czy co tam wymysla, jest to bardzo istotna rzecz dla crafterow i calej ekonomi w grze.

Autor:  Razoth [ 22 lut 2009, 19:14 ]
Tytuł: 

Nikt nie każe nikomu kupować gry już teraz. Można zawsze poczekać aż wprowadzą satysfakcjonującą ilość contentu.

Autor:  Aenima [ 22 lut 2009, 19:19 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Nikt nie każe nikomu kupować gry już teraz. Można zawsze poczekać aż wprowadzą satysfakcjonującą ilość contentu.


tylko ile im to zajmie 2mc? 4mc? 6mc? Gra ma naprawde duzy potencjal ale teraz musza duzo pracy wlozyc w rozwoj.

Autor:  Lufanga [ 22 lut 2009, 19:29 ]
Tytuł: 

dzieki konrador swietna robota z takim zestaiweniem

Autor:  Rzeznik [ 22 lut 2009, 19:35 ]
Tytuł: 

si, dzieki kon za info

Autor:  redruM [ 22 lut 2009, 19:38 ]
Tytuł: 

Tasos z 24.12.08

* A new website is under development and we hope it will be finished in time for the launch.

Autor:  Aenima [ 22 lut 2009, 19:47 ]
Tytuł: 

* The Darkfall Client Download will be available on Saturday February 21st at this location.


fajnie,

Autor:  Razoth [ 22 lut 2009, 19:57 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):

tylko ile im to zajmie 2mc? 4mc? 6mc? Gra ma naprawde duzy potencjal ale teraz musza duzo pracy wlozyc w rozwoj.


Zaczną zarabiać na graczach którzy nie mogą wytrzymać i muszą (bądź chcą) grać już teraz i gra powinna się rozwijać.

Tzn, mam taką nadzieję. Trzymam kciuki za Darkfalla, bo relase to tylko pierwszy krok do sukcesu w przypadku tak dużej gry.

Autor:  Zarri [ 22 lut 2009, 20:08 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Nikt nie każe nikomu kupować gry już teraz. Można zawsze poczekać aż wprowadzą satysfakcjonującą ilość contentu.


Masz racje, i ja chyba tak zrobie, poczekam sobie z miesiac az wlacza wiecej featursow. Nie chcialbym sie do gry zniechecic na poczatku, bo to nie dziala, bo tamto nie dziala itd.

Autor:  Pieszczoch [ 22 lut 2009, 20:23 ]
Tytuł: 

Experience a world brought to life by real-world physics and dynamic lighting and shadows. Watch trees and grass sway in the wind as sunlight peeks through passing clouds. Observe the movements of Agon's twin moons, which are part of a dynamic planetary system with smooth day/night cycles. Sail your ship through rough seas, then become hampered by fog as the waters calm. Struggle as your battlefield-bound army marches into a severe storm. In Darkfall, the weather is more than just window dressing.

Day/night cycles niby sa, ale przejscia na pewno nie sa smooth - przypominaja raczej zmiany z dnia na noc i vice versa w UO. Zmiennych warunkow pogodowych - mimo oficjalnej informacji o ich wprowadzeniu - nie ma do tej pory, takze nie ma deszczu, sniegu, burz.


Mogliby zerznac wschody i zachody slonca z FFXI, nie raz sie zatrzymywalem na chwilke aby se obejzec wschod w tej grze.

Autor:  Aenima [ 22 lut 2009, 20:34 ]
Tytuł: 


Mogliby zerznac wschody i zachody slonca z FFXI, nie raz sie zatrzymywalem na chwilke aby se obejzec wschod w tej grze


so ghey :<

Autor:  QFC [ 22 lut 2009, 21:03 ]
Tytuł: 

Po przeczytaniu info od konradora to juz prawie pewny Fail , pozostaje formalnosc czyli Release .

Autor:  Pieszczoch [ 22 lut 2009, 21:15 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):

Mogliby zerznac wschody i zachody slonca z FFXI, nie raz sie zatrzymywalem na chwilke aby se obejzec wschod w tej grze


so ghey :<


Tak i przytulalem sie z kolegami z Linkshella :<
Ogolnie to poprostu robilo pozytywne wrazenie, sam cykl sloneczny jest bardzo zblizony do prawdziwego. Efekt jak cien z horyzontu zanika coraz bardziej pod twoje stopy i pelna fizyka oswietlenia w mmo naprawde robi wrazenie.
I to wlasnie lubie w japoncach, dbalosc o szczegoly, co tam ze FFXI to jeden z najwiekszych grind festow, swiatem i szczegolami powala wszystkie MMO w jakie gralem.

Autor:  tomugeen [ 22 lut 2009, 21:19 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
Mogliby zerznac wschody i zachody slonca z FFXI, nie raz sie zatrzymywalem na chwilke aby se obejzec wschod w tej grze.


DFO tez jest ghey!

Tylko na pierwszy rzut oka, bo pod woda czyHaja rekiny!

W DFO niby slonce zachodzi, jest to jakas faza zmierzchu/switu, ale trwa ok 2 minut. Powinni znacznie przedluzyc ten okres przejsciowy.

Autor:  Aenima [ 22 lut 2009, 21:43 ]
Tytuł: 

ta zdecydowanie za szybko zmiana z dnia na noc... szkoda ze na twoim screenie nei ma ptaszkow bo sa pro, nie wiem czy ktos zauwazyl ich animacje.

Autor:  y3l33t4 [ 22 lut 2009, 21:50 ]
Tytuł: 

Tak, poruszaja sie poklatkowo.

Sama krytyka tutaj, ale gre kupujecie. Biorac pod uwage to co jest juz teraz, a nie to czego [jeszcze] nie ma, ta gra to fail, czy nie fail?

Autor:  lamoon [ 22 lut 2009, 22:00 ]
Tytuł: 

Dokładnie tak...większość krytykuje, a sami mają po kilka pre orderów zrobionych 8) Chyba po prostu ludzie widzą w tej grze ogromny potencjał, i mają nadzieję że ten mmo pójdzie w końcu w rozsądnym dla nas UOwców (i nie tylko) kierunku :evil: :evil: :evil: Czego sobie i im życzę z całego serce...gdyż...jestem jednym z nich 8) :evil: 8) :evil:

Autor:  y3l33t4 [ 22 lut 2009, 22:02 ]
Tytuł: 

Mysle, ze chlopaki tyle sie nafailowali nad Darkfallem, ze teraz trudno im sie przyznac do fanboystwa ;p

Autor:  konrador [ 23 lut 2009, 00:20 ]
Tytuł: 

Mimo w/w (i nie tylko) gra mi sie podoba, bo nadal oferuje wiele rozwiazan, na ktore czekalem od lat. Oby tylko serwery dawaly rade i wszystko z czasem zostalo fixniete.

Co do tych magicznych wschodow slonca, to niby jakies sa, bo ksiezyce i slonce jakostam na pewno sie poruszaja - nie zwracalem na to uwagi specjalnie (tzn. raz przysiedlismy restnac z mukim na piasczystym brzegu rozswietlonym zlotym blaskiem zachodzacego slonca i obserwowalismy movement jakiegos ksiezyca, ale na szczescie dosc szybko zdalem sobie sprawy z gejowosci zaistnialej sytuacji i ruszylismy dalej). Jest lekki bloomik i promienie slonca pod pewnymi katami prawie sprawiaja wrazenie jak gdyby sie przedzieraly i tworzyly smugi :< - problemem sa momentalne zmiany oswietlenia, jak gdyby ktos nagle przelaczyl swiatlo.

Strona 1 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team