MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

UO a DF ? ;-)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33551
Strona 1 z 7

Autor:  Sel [ 18 maja 2009, 18:31 ]
Tytuł:  UO a DF ? ;-)

Witam, więc tak w UO grałem i w sumie nadal gram od dawna (około 7 lat już będzie), teraz szukam alternatywy.. o DFO słyszałem i przyglądałem się tej grze już dawno jednak:
a) jak wygląda pvp ? z tego co widzę mag używa 1 czaru, a samo pvp nie jest specjalnie emocjonujące :)
b) jak wygląda sprawa contentu ? dopracowany ?
c) grafika/animacje będą dopracowane wraz z patchami czy nie ?

Autor:  had_ol [ 18 maja 2009, 18:43 ]
Tytuł: 

a) w dfo kazy uzywa czaru - ta gra to tylko pvp
b) nie ma czegos takiego jak content
c) kto to wie...

Autor:  Sel [ 18 maja 2009, 18:49 ]
Tytuł: 

Skoro ta gra to tylko w PVP jak sie to ma do imo boskiego systemu PVP w UO ? :)

Autor:  Daktor [ 18 maja 2009, 19:30 ]
Tytuł: 

w pewnym sensie zasady są zblizone do zasad sprzed 2001-2002 w UO na serverach OSI.
Jednak te gry ciezko porownywac chociazby ze wzgledu na widok.

Autor:  konrador [ 18 maja 2009, 19:32 ]
Tytuł: 

a) Kazdy uzywal jednego czaru ofensywnego, bo skillgain jest tragicznie wolny. Wg wielu osob (i dev teamu takze jak mniemam) ma to w jakis sposob uatrakcyjnic rozgrywke, chociaz szczerze powiedziawszy ciezko jest mi zrozumiec w jaki sposob. Oprocz mana missile uzywa sie tez paru innych z lesser magic, ktora stosunkowo latwo rozwinac i nic to nie kosztuje, bo kilka zaklec nie zuzywa zadnych regow. Dopiero od niedawna czesc osob zaczyna przebijac sie do elemental magii, zaczyna uzywac buffow i lepszych zaklec ofensywnych, ale to wszystko kosztuje mase czasu i tony regow/golda.
b) Zdefiniuj content. Jakies questy sa...
c) Jesli gra nie zdechnie, to pewnie tak.

Autor:  Sel [ 18 maja 2009, 19:48 ]
Tytuł: 

Zaczyna mi to przypominać po części Siege Perilous ;P

Martwi mnie jednak ten wolny skillgain, za szybki też nie może być ale bez jaj żeby robić postać miesiącami ;-)

Autor:  Scorpion [ 18 maja 2009, 20:31 ]
Tytuł: 

Sel napisał(a):
Zaczyna mi to przypominać po części Siege Perilous ;P


Daleka droga do SP - niestety :(
Ale kierunek mniej wiecej wlasciwy wiec moze kiedys ... :)

Autor:  Havok [ 19 maja 2009, 12:44 ]
Tytuł: 

Znacznej części problemów w DFO by nie było gdyby devsi zrobili jakąś betę ;). O zaraz podobno jakaś była... to nie wiem co robili betatesterzy albo jakie trragiczne bugi musiały tam zostać ujawnione skoro masa podstawowych bugów jest naprawiana dopiero na bierząco :o .
Myślę, że z czasem przyrost skili i statów będzie jeszcze przyśpieszony o ile devsi nie są ekonomicznymi samobójcami ;)

Autor:  Razoth [ 19 maja 2009, 13:07 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Znacznej części problemów w DFO by nie było gdyby devsi zrobili jakąś betę ;).


Trwa obecnie. Z tym, że płatna.

Autor:  Mendol [ 19 maja 2009, 13:13 ]
Tytuł: 

i daje wiecej funu niz reszta kolorowanek.

Autor:  konrador [ 19 maja 2009, 15:28 ]
Tytuł: 

Znacznej części problemów w DFO by nie było gdyby devsi zrobili jakąś betę . O zaraz podobno jakaś była... to nie wiem co robili betatesterzy

Beta testerzy (przynajmniej niektorzy, lacznie ze mna) grali, testowali gre i zglaszali bugi, tylko AV zupelnie nic z sugestiam i bug reports nie robilo. Bugi, ktore sami wprowadzili do klienta probujac naprawic sobie costam, sa do tej pory obecne i nic sie z nimi nie robi. Wielu rzeczy, ktore wg patch notes zostaly zaimplementowane w trakcie trwania open bety (najlepsze przyklady to system pogodowy i wildlife), do tej pory nie ma w grze. Takie pierdoly jak zoomowalna mapa mialy byc zaimplementowane w open becie. Bindowanie dowolnego slota pod dowolny przycisk to temat, ktory byl walkowany od zawsze. Przyspieszony skillgain, przyspieszony regen - to wszystko bylo omawiane setki razy od wielu, wielu miesiecy. Mozna tak wymieniac w nieskonczonosc - nigdy nie widzialem gorzej prowadzonej i bardziej bezuzytecznej bety.

Autor:  QFC [ 19 maja 2009, 15:41 ]
Tytuł: 

to ja was podziwiam za wytrwalosc , pewnie bugi AoC to pikus ...

Autor:  Ossur [ 19 maja 2009, 15:46 ]
Tytuł: 

wiesz co, do niedawna grałem w AOC i powiem Ci szczerze ze po roku od premiery bugi w AOC wpieniały mnie stokroć więcej niż te w DFO...

Autor:  Havok [ 19 maja 2009, 18:03 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Znacznej części problemów w DFO by nie było gdyby devsi zrobili jakąś betę . O zaraz podobno jakaś była... to nie wiem co robili betatesterzy

Beta testerzy (przynajmniej niektorzy, lacznie ze mna) grali, testowali gre i zglaszali bugi, tylko AV zupelnie nic z sugestiam i bug reports nie robilo.

Napisałem to ironicznie bo w nie mieści mi się w głowie jak można można było zostawić takie bugi jak z rigorem, czy nie zauwazyć że łuk jako jedyną broń można robić strzelając w niebo...a przecież jeszcze znajdzie się pewnie masa bardziej subtelnych bugów... devsi napawde mają hardkcorowe podejscie). Dobra koniec tych narzekan ;)

Autor:  konrador [ 19 maja 2009, 18:26 ]
Tytuł: 

Skillgain ze strzelania w niebo to byl intended feature, tylko go zmienili, bo ludzie narzekali, ze inni w ten sposob makruja i robia skille. Wszyscy w DFO sa niby hardcore'owi bardziej od samej Fotygi, ale maja mindset rozjebany przez WOW, bo grali w niego przez ostatnie lata, albo grali tylko w niego i nie do pomyslenia dla nich jest, ze trenowanie skilli przez trenowanie, a nie przez bicie mobow moze istniec w grze. Ostatnio ktos wyszedl z nowa poroniona propozycja, zeby zablokowac skillgain z robienia i otrzymywania dmg od ludzi z gildii. Jestem pewien, ze oni wszystko robili na ostatnia chwile, mydlac ludziom oczy, klamiac ile wlezie i zupelnie nic nie zostalo przetestowane - nie trzeba byc Sherlockiem, zeby dojsc do takich wnioskow, szczegolnie po zaliczeniu paru oblezen miast, albo chociaz startu gry, kiedy to posypala sie synchronizacja i wszystko bylo zlagowane, mimo ze rzekomo gra juz dawno temu byla przetestowana przez boty oraz internal testerow i wszystko mialo grac z dziesiecioma tysiacami osob na serwerze...

Autor:  Gerhardt [ 20 maja 2009, 09:13 ]
Tytuł: 

Czli jak dla kogos idealem jest UO to poki co w DFO nie ma czego szukac?

Autor:  Daktor [ 20 maja 2009, 09:20 ]
Tytuł: 

Gerhardt napisał(a):
Czli jak dla kogos idealem jest UO to poki co w DFO nie ma czego szukac?

byc moze, ale jesli nie w DFO to na pewno juz w niczym innym w tej chwili na rynku.

Autor:  Karol66 [ 20 maja 2009, 09:23 ]
Tytuł: 

Gerhardt napisał(a):
Czli jak dla kogos idealem jest UO to poki co w DFO nie ma czego szukac?


Wręcz przeciwnie.
Co prawda DFO nie jest czystym klonem UO, nie ma wielu "klimatów" jakie miało UO (vendorzy, indywidualny housing, bieganie duszkiem) ale to naprawdę jedyna gra, która może aspirować do miana UO2 ^^

Autor:  Sel [ 20 maja 2009, 14:55 ]
Tytuł: 

UO już teraz też schodzi na "psy" elfy i jakies gargulce ? :P

Jedną z gier które chyba jeszcze spróbuje będzie EVE Online a później DFO jeśli obie zawiodą zostaje przy UO i czekam na SC 2 / Diablo 3 ;-)

Autor:  joshe [ 20 maja 2009, 15:49 ]
Tytuł: 

Gerhardt napisał(a):
Czli jak dla kogos idealem jest UO to poki co w DFO nie ma czego szukac?

linkrealms - obecnie w fazie bety.

Strona 1 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team