MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Czy całkowity wipe serwera uratowałby DFO od upadku? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=36246 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | lamoon [ 14 kwi 2010, 10:31 ] |
Tytuł: | Czy całkowity wipe serwera uratowałby DFO od upadku? |
Tak sobie pomyślałem że patrząc na to że firma SEGA zrobiła total wipe serwera po roku gry w FootballManagerLive, twierdząc że gra dopiero teraz ma kształt gry jaką chcieli dać graczom (faktycznie wcześniej to różnie bywało - wykorzystywanie bugów, rozjebana ekonomia itd.) i pomimo mega płaczu ze strony community zrobili to a na dzień dzisiejszy...trzeba się zapisać do kolejki żeby otworzyć konto na nowych serwerach. Połączone z odpowiednią promocją że konto można teraz kupić za 4.99 dało efekt jak wcześniej mówiłem - piorunujący. DFO - gra jest genialna na dzień dzisiejszy i w porównaniu z odpaleniem gry rok temu to jest dzień do nocy. Gra przybrała piękne szaty! Kto grał od początku wie o czym mówię. Sklep działa, są promocje, support itd. Jak myślicie, czy taki wipe i rozpoczęcie do początku uratowałoby grę? Sam się spotkałem nieraz z opiniami że nie chce się tam grać z graczami którzy swoje postacie zrobili na początku na różnego rodzaju exploitach (pamiętamy przecież numer z kwasem u alfarków i zrobienie rigoru na 100 w 2 dni i wiele wiele innych). Ja który sam mam roczną postać i naprawdę sporo czasu poświeciłem na jej zrobienie - jestem na TAK. |
Autor: | Mendol [ 14 kwi 2010, 10:40 ] |
Tytuł: | |
niewiele to zmieni. nadal beda osoby, ktore 'odskocza' od innych momentalnie. nie wspominajac o gildiach, ktore na pewno poradza sobie dosc szybko z odpowiednim 'wyskillowaniem' graczy. rownowaga bedzie przez pierwszy tydzien - a potem znowu placz, ze noobki i solo playerzy zostaja w tyle. |
Autor: | lamoon [ 14 kwi 2010, 10:43 ] |
Tytuł: | |
Ale jak sobie poradzą z wyskilowaniem graczy? Wyślą ich na mobki? Przecież na dzień dzisiejszy bloodwalle nie mają już sensu. A że nolajfy odskoczą od pozostałych, cóz...zawsze tak było jest i będzie. Myślę że na dzień dzisiejszy nie byłoby już takich różnic jak na początku. |
Autor: | ShadorVD [ 14 kwi 2010, 10:45 ] |
Tytuł: | |
Gralem w MUD zwany Killer. Oni tam co poltora roku, rok robili wipe. Oczywiscie ludzie ciagle mieli cos przeciwko temu ale pozwalalo to na rowny start dla ludzi ktorzy dochodzili w trakcie. Pamietam, ze czytalem o exploitach ktore byly dostepne w DFO na starcie i wydaje mi sie, ze jest to dobre rozwiazanie. Oczywiscie, ze niektorzy wyrwa do przodu no ale na to nic sie nie poradzi. |
Autor: | Mendol [ 14 kwi 2010, 10:46 ] |
Tytuł: | |
maja sens. tak samo jak ma sens posiadanie alta, na ktorym mozesz skillowac. w ciagu 2 tygodni odskoczysz niesamowicie od kolesia, ktory gra solo. svd problem w tym, ze nadal sa bugi i nadal mozna exploitowac, wiec nowi gracze i tak beda na z gory przegranej pozycji. a po pracy, wysilku i srodkach, ktore gildie wlozyly w budowe wlasnych miast, potegi, wiecej osob quitnie niz bedzie chcialo zaczynac od nowa. |
Autor: | lamoon [ 14 kwi 2010, 10:50 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie te stare koxy exploiterzy mogliby quitnąć. I dont care. Nowy, świeży narybek zrobi dobrze tej grze. Oczywiście sam wipe nie wystarczy bo gra zdechnie jeszcze szybciej niż teraz zdycha. Musi być to połączone z odpowiednią reklamą. Mega relaunching soon |
Autor: | Oyci3C [ 14 kwi 2010, 11:06 ] |
Tytuł: | |
Jak badałem sobie DFO kiedy chciałem kupić ostatnio w promocji to imo powinni powrócić do jednego serwera i przeprowadzić porządny wipe. Umożłiwienie zrobienia gotowej postaci w +/- wliczony w grę miesiąc (żeby jeszcze dany delikwent mógł się pobawić) na pewno zadziałałoby na plus. Sry ja nie mam ochoty ani czasu makrować dniami i godzinami. Na dodatek where the fuck is skill here kiedy zjada mnie ktoś kto nie wyłącza AutoIt bo ma większego fifora. gg |
Autor: | marcoos [ 14 kwi 2010, 11:18 ] |
Tytuł: | |
Moim skromnym zdaniem powinni zrobić coś w stylu szybkiej specjalizacji jednej szkoły (np. mag-earth albo malee-dps) - dojście takiego chara na max specjalizacji skrócić minimalnie np. do 2 tygodni albo tak jak w Guild War'sach - zrobić coś tam i jest max - a reszta niech rośnie minimalnie. Porobiło by to ludzi, którzy w czymś są dobrzy ale nie są tak jak teraz Rambo Stallone zmieniła by się też taktyka walk i chyba wszyscy byli by zadowoleni |
Autor: | Mendol [ 14 kwi 2010, 11:43 ] |
Tytuł: | |
no dfo nie jest jak m&b. to w koncu mmo, w zwiazku z czym jakies roznice pomiedzy postaciami musza byc. ale na pewno ktos, kto wymiata w fps'ach, po zrobieniu melee, w stanie zabic nawet bardziej zaawansowanego gracza. i jak pisalismy, nie trzeba makrowac dniami i godzinami. jakis czas w postac trzeba wlozyc to oczywiste. marcoos pewnie tak, ale wez pod uwage, ze i tak na dobra sprawe nie ma zbyt wielu 'terminatorow' na serverze w tej chwili. mysle, ze nie wiecej niz 20-30 osob odstaje bardzo zdecydowanie od reszty (ale to nie tylko za sprawa wykoxowanej postaci, ale bardziej skilla i ogarniecia). |
Autor: | marcoos [ 14 kwi 2010, 11:53 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): marcoos pewnie tak, ale wez pod uwage, ze i tak na dobra sprawe nie ma zbyt wielu 'terminatorow' na serverze w tej chwili. mysle, ze nie wiecej niz 20-30 osob odstaje bardzo zdecydowanie od reszty (ale to nie tylko za sprawa wykoxowanej postaci, ale bardziej skilla i ogarniecia). No ale tu nie chodzi o to co jest teraz, tylko jak uatrakcyjnić grę. Bo co z tego, że zostanie nawet te 20-30 koksów jak nie będą i tak mieli się z kim lać - bo ludzie odchodzą? Po prostu dla popularności gry obecna formuła się nie sprawdza - i albo to zmienią albo gra padnie z braku graczy i kasy dla AV... |
Autor: | Oyci3C [ 14 kwi 2010, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Może wrzucą kod jako open source i się postawi odpowiedni serwerek, jak już padną h3h3. :o Dajcie mi mmo z walką jak w m&b to ja i nie tylko ja zrobię kleksa z radości. :( Wiem, że nie trzeba makrować dniami i godzinami . Zależałoby mi na różnicach pomiędzy mną a przeciwnikiem w: - skill i opanowanie gry - build (melee, magic, mixed) oraz inne supportujące skille - gank vs solo itd. |
Autor: | Mendol [ 14 kwi 2010, 13:07 ] |
Tytuł: | |
jesli komus sie podoba dfo i zalozenia gry to jest w stanie sie troche poswiecic. natomiast ktos kto jest przyzwyczajony do posiadania 'epixow' i tak skonczy gre w momencie kiedy go ktos zlootuje na goblinkach. |
Autor: | Daktor [ 14 kwi 2010, 14:37 ] |
Tytuł: | |
wipe nic nie da jeśli skilowanie i statowanie będzie wyglądało tak jak teraz. Starym nie będzie sie chciało katować wszystkiego od nowa przez 327861 godzin, a nowi tak jak i teraz też w większości wymiękną przed perspektywą grindowania przez 322781 godzin. Dfo mogą uratować imo tylko 2 rzeczy wprowadzone razem: 1) dobra reklama gry. 2) możliwość zrobienia ready chara (przynajmniej staty na full) w max 2 tygodnie. |
Autor: | Oyci3C [ 14 kwi 2010, 14:44 ] |
Tytuł: | |
No i konkluzja jest jedna - w tego typu grze bawić się trzeba gotowym charkiem, a nie w robienie charka. |
Autor: | Mendol [ 14 kwi 2010, 14:48 ] |
Tytuł: | |
no ale zawsze jest ten maly procent, ktory lubi 'robienie' charka i nie chce wszystkiego od razu problemem jest znalezienie zlotego srodka. |
Autor: | Oyci3C [ 14 kwi 2010, 14:51 ] |
Tytuł: | |
Wiem, powtórzę się etc. W UO nie było tego problemu hehe. Charka robiłeś szybko i nadal przyjemnie. Sam rollowałem dziesiątki buildów i nigdy nie narzekałem, że "oh crap znowu muszę macrować". Zresztą mało kto narzekał... no chyba, że potem jak EA wprowadziło chore patche, które zrujnowały UO doszczętnie. |
Autor: | lamoon [ 14 kwi 2010, 14:53 ] |
Tytuł: | |
Złoty środek nie robiąc wipe'a to merge serwerów w jeden. Nie wiem ile hamburgerów gra na swoim ale zdaje się że jest ich dużo dużo więcej. Śmiem nawet zaryzykować stwierdzenie że jak serwer eu zdechnie na amen to av da deadline graczom że muszą do tego i tego dnia przenieść postać na NA albo przepadnie wraz z serwerem. |
Autor: | Daktor [ 14 kwi 2010, 14:59 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): no ale zawsze jest ten maly procent, ktory lubi 'robienie' charka i nie chce wszystkiego od razu
problemem jest znalezienie zlotego srodka. zgoda Mendol w 100%, tyle, ze bardzo długotrwały grind + zostawianie macra na wiele nocy + masa exploitów w początkowej fazie gry, żeby i tak zrobionych postaci na servie było tyle co "palców u jednej ręki" nie nazwał bym "zabawą w robienie" charka ani nie jest nawet zbliżone do tzw złotego środka. To jest jakaś "nacjonalistyczna prawica" Zabawa jest, jeśli pobijesz mobki/pokopiesz/pobiegasz pvp 1-2 godzinki dziennie i masz szanse po 2-3 miesiącach takiej miłej gry mieć zrobionego charka. A jeśli się uprzesz to grając 24/7 zrobisz charka w tydzień. Jeśli tak będzie to wtedy nazwe to "zabawą w robienie charka" i to napewno nie jest dostanie wszystkiego od razu. IMO po tej ilości rudy, którą wykopałeś Ty lub ja powinniśmy już 4x zrobić 100 w str i vit na 4 różnych charkach... |
Autor: | Mendol [ 14 kwi 2010, 15:34 ] |
Tytuł: | |
hehe no to fakt, ze powyzej 70 gainy statsow to masakryczna masakra, ktora masakruje ;/ ale niestety dfo nie jest idealem, daleko mu do idealu, i nigdy nim nie bedzie. podobnie jak nie stanie sie uo2. i tak ojciec w uo bylo szybko, fajnie i przyjemnie. w ufo, syndicate, krondor'a tez sie gralo zajebiscie. ale to juz nie te czasy i rynek zupelnie inny chociaz zaczynam podejrzewac, ze aventurine to tajny osrodek badan usa, ktory prowadzi na nas jakies doswiadczenia i jednoczesnie sprawdza ile gracz jest w stanie wytrzymac co nie zmienia faktu, ze od paru dni jest non stop akcja i to tak wciagajaca, ze ciezko sie oderwac od komputera. i mozna sie zajebiscie bawic bez wykoxanej postaci (takiej jak moja). aa i na koniec. wipe itd. imo w tej chwili nic juz nie da. jest wiosna - coraz wiecej osob robi sobie przerwe od dfo, gra serio zaczyna umierac. takze, cieszmy sie chwila. |
Autor: | Teo [ 14 kwi 2010, 20:16 ] |
Tytuł: | |
Wipe serwera, skill cap, specjalizacje poważne w tym i crafterskie, cena za klucz 19$, abonament 9$ i można zaczynać od zera, pewnie bym sam zaszalał kilka dni aż się nie znudzi ponownie |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |