MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Trek Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=79&t=30712
Strona 20 z 38

Autor:  warhameron [ 13 sty 2010, 11:51 ]
Tytuł: 

Pograłem niby fajne ,ale... Fani ST pewnie bedą zachwyceni reszta może pogra z nudów. Jakaś tam zapchaj dziura to jest.:D

Autor:  Huba [ 13 sty 2010, 12:18 ]
Tytuł: 

Jak to jest ze skillsami dla oficerow? Taktycznemu wytrenowalem torpedowy, kupilem pare innych i torpedowy znikl. Mozna miec 1 skill w ogole? czy nie umiem znalezc panelu?

Autor:  GumisPLL [ 13 sty 2010, 16:20 ]
Tytuł: 

Dzis to sie gra normalnie wmiare tylko 1 DC

gra wciaga :D

Autor:  Dana [ 13 sty 2010, 18:43 ]
Tytuł: 

Jakby ktoś jeszcze miał problemy ze ściągnięciem klienta ( :roll: ), to polecam mirror na FileShack (notabene nie jest on wymieniony na stronie gry) i GetRight. Pełna prędkość, zero kolejek żadnego zbędnego pierdolenia. Jakbym o tym wiedział to bym już z 3 razy to ściągnął :<

Autor:  GumisPLL [ 13 sty 2010, 20:21 ]
Tytuł: 

qzwa po wczorajszym sie nie nauczyli i znowu DC na servie :-?

Autor:  Huba [ 13 sty 2010, 20:32 ]
Tytuł: 

Zrobilem klingona i... jak tym sie leveluje? pvp only? 0 pve w klingon space?

Autor:  Quel [ 13 sty 2010, 20:55 ]
Tytuł: 

A czego mieli się nauczyć?
Na serwery wpadła masa gówniarzy, którzy nawet w STO nie mają zamiaru grać. Ale że open beta i o kluczyki łatwo to za free graliby w cokolwiek.
Efekt jest taki, że serwery są po prostu przeludnione.
Zapewne wg. Ciebie powinni teraz zakupić kolejne serwery, aby przez 2 tygodnie trzymać darmozjadów, którzy nie mają zamiaru grać w to kiedy będzie trzeba płacić?
Jest to naturalna kolej rzeczy, że serwery są przeciążone w każdym MMO, który przed premierą ma open betę. Piszę tu o OPEN jak tu, że bez problemu klucze darmowe są.

Autor:  GumisPLL [ 13 sty 2010, 21:04 ]
Tytuł: 

albo nic

Autor:  Kassei [ 13 sty 2010, 21:15 ]
Tytuł: 

Quel napisał(a):
A czego mieli się nauczyć?
Na serwery wpadła masa gówniarzy, którzy nawet w STO nie mają zamiaru grać. Ale że open beta i o kluczyki łatwo to za free graliby w cokolwiek.
Efekt jest taki, że serwery są po prostu przeludnione.
Zapewne wg. Ciebie powinni teraz zakupić kolejne serwery, aby przez 2 tygodnie trzymać darmozjadów, którzy nie mają zamiaru grać w to kiedy będzie trzeba płacić?
Jest to naturalna kolej rzeczy, że serwery są przeciążone w każdym MMO, który przed premierą ma open betę. Piszę tu o OPEN jak tu, że bez problemu klucze darmowe są.
Poniekąd racja ale weź mi powiedz jaki jest sens tej OB skoro normalnie nie można pograć... bo każdego wypierdala z gry co kilka minut :roll: Rozumiem - dali szanse pogrania w OB praktycznie każdemu - bo każdy uczestnik ob to potencjalny klient, ale mogliby wprowadzić server cap i kolejkowanie. Osobiście wolę stać w kolejce nawet 3h niż się logować co 5 minut. Komplety fail z ich strony w tej kwestii. Jak będzie retail to podejrzewam, że NIKT nie pogra do czasu aż 70% ludzi się wkurwi i jebnie grą w pizdu z powodu tych d/c - robiąc jednocześnie miejsce na serwie...

Autor:  Quel [ 13 sty 2010, 21:23 ]
Tytuł: 

Do 20.30 nie miałem dziś ANI JEDNEGO DC. Więc potestować się da. PO części jest to ich wina, ponieważ przesadzili z ilością wejściówek na OB.

Wina może też leżeć w innym miejscu. Jak wiadomo o tej porze największy online jest z EU. Możliwe, że nie spodziewali się tak wielu graczy z EU (ja także uważałem że tak z 70% to będzie US).

Autor:  iniside [ 13 sty 2010, 22:54 ]
Tytuł: 

Quel napisał(a):
A czego mieli się nauczyć?
Na serwery wpadła masa gówniarzy, którzy nawet w STO nie mają zamiaru grać. Ale że open beta i o kluczyki łatwo to za free graliby w cokolwiek.
Efekt jest taki, że serwery są po prostu przeludnione.
Zapewne wg. Ciebie powinni teraz zakupić kolejne serwery, aby przez 2 tygodnie trzymać darmozjadów, którzy nie mają zamiaru grać w to kiedy będzie trzeba płacić?
Jest to naturalna kolej rzeczy, że serwery są przeciążone w każdym MMO, który przed premierą ma open betę. Piszę tu o OPEN jak tu, że bez problemu klucze darmowe są.

CCP - 50k ludzi online jednoczesnie. Uhh da sie jednak ?
Pozatym, gra wyglada i dziala duzo gorzej od EVE.
Koszmarnie dlugie loadingi, ktorych jest o wiele za duzo.
Nawet przyjemny kombat, ktory sprowadza sie do orbitowania wokolo siebie i mashowania butonow (kewl).

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 13 sty 2010, 23:00 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
CCP - 50k ludzi online jednoczesnie. Uhh da sie jednak ?

Ciekawe porownanie do gry, ktora jest wiele lat na rynku. W debiucie nie slyszalem o takiej pojemnisci serverow. Dwa, ze gra sklada sie z oddzielnych zon, ktore ziona pustka a przy wiekszej ilosci graczy byl placz o lagu. Zanim sie bedzie ktos zachwycal EVE to proponuje sie zastanowic jak tam wyglada rzeczywista interakcja miedzy graczami.

Autor:  iniside [ 13 sty 2010, 23:20 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
iniside napisał(a):
CCP - 50k ludzi online jednoczesnie. Uhh da sie jednak ?

Ciekawe porownanie do gry, ktora jest wiele lat na rynku. W debiucie nie slyszalem o takiej pojemnisci serverow. Dwa, ze gra sklada sie z oddzielnych zon, ktore ziona pustka a przy wiekszej ilosci graczy byl placz o lagu. Zanim sie bedzie ktos zachwycal EVE to proponuje sie zastanowic jak tam wyglada rzeczywista interakcja miedzy graczami.

STO - zony (instacje), kazda instancja niezalezna od siebie.
Po drugie wcale nie ma tak duzo ludzi online teraz w sTO, a.gra laguje az milo ;/.
Pozatym zonning w STO jest wrecz straszny. KAzdy sektor to zona, a kazdy sektor ma subzony (kewl).

Autor:  McMaster [ 13 sty 2010, 23:50 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Po drugie wcale nie ma tak duzo ludzi online teraz w sTO, a.gra laguje az milo ;/.


No nie wcale :)W samej bazie Sol jest w tej chwili 200 instancji, kazda po 50 osob = 10 tysiecy osob :) A reszta systemow? Spokojnie 50 tys ludzi teraz siedzi, a jeszcze nie ma godzin szczytu dla graczy z US

Autor:  Teo [ 14 sty 2010, 00:55 ]
Tytuł: 

Do wyboru mamy dziesiatki serwerow na 2-3 tysiace graczy lub jeden jak w STO lub Eve gdzie wszystko opiera sie o zony.
Mam nadzieje ze uporaja sie z lagami szybko i to na open becie bo nie mam zamiaru grac pare lat jak w eve by wreszcie zlikwidowali lagi, a jak widac w eve teraz ladnie to dziala.
Ludzi w grze jest bardzo duzo z tego co widze, stacja SOL jest zalagowana przez conajmniej 10 tysiecy graczy :wtf:

Autor:  Kassei [ 14 sty 2010, 07:54 ]
Tytuł: 

Pograłem trochę wczoraj i jakoś średnio mi się widzi ta gra :har: Największy problem STO to imo sama koncepcja, która w sumie musi być taka a nie inna aby oddać klimat świata ST. Serialowy świat Start Trek'a sprowadza się - poza kilkoma wyjątkami - w sumie do latania statkiem i jakiś tam encounters z nieznanym i relacjami między samą załogą statku. Aby gra miała ręce i nogi trzeba by było odwzorować co najmniej galaktykę z tysiącami systemów i dziesiątkami tysięcy światów do zwiedzania a najlepiej żeby każdy był unikalny. Jest to po prostu niewykonalne ze względu na złożoność samej koncepcji, gdzie ilość po prostu wyklucza jakość. Choć podobną drogą poszedł developing STO to z w/w przyczyny moim zdaniem przyfailowali. Do czego zmierzam? Monotonia może zarżnąć PvE w tej grze podobnie jak jest w eve. Takie tytuły jak lotro czy nadchodzący swtor skupiają się na "magii" miejsc więc devsi wystarczy że się skupią na kilku(nastu) krainach/planetach co daje im możliwość dopracowania/urozmaicenia/rozbudowania tych zon dania setek ciekawych questów, wielu instancji itp. W sto pve zaczęło mnie nudzić po kilku godzinach bo dzieje się jedno i to samo. Nie wyobrażam sobie aby u największych hardcorowców nie wywoływało ono odruchu wymiotnego po miesiącu gry. Wspominane eve broni się dobrym contentem pvp, dlatego całe pve można olać, ale w sto pvp jest niejako dodatkiem od całości (przynajmniej na tą chwilę), a jeśli nawet nie, to jest bezdyskusyjnie znacznie mniej rozbudowane niż w EvE, pomijając obszerny content handlowo i produkcyjny w evce. Oczywiście sto i eve to dwie różne gry, więc to tylko taka dywagacja, no ale... Reasumując może być fail i to nie przez wykonanie gry i bugi, ale przez nudę...
Gra mi się fajnie, pewnie jeszcze potestuję, ale podejrzewam iż po kilku wieczorach będę przy sto zasypiał... chyba, że PvP faktycznie da radę, w co szczerze mówiąc wątpię :har: No i ten LAAAAAAAAAAAG :har: :roll:

Autor:  Mendol [ 14 sty 2010, 08:42 ]
Tytuł: 

imo w przypadku sto bardziej moze sprawdzilby sie jakis motyw z 'zywa' zaloga bo w sumie o to opiera sie serial/film.
okreslone profesje, odpowiedzialnosci na statku itd. itp.

Autor:  GumisPLL [ 14 sty 2010, 09:03 ]
Tytuł: 

Kas ma duzo racji.

Jedynie co trzyma w eve ludzi to pvp i dzieki temu ta gra jeszcze istnieje.

Co do STO niestety mam obawy ze bedzie to kolejna gierka pve.

Narazie gra sie wysmienicie ale ciekawe jak dlugo !? oby jak najpozniej bo klimat jest.

Autor:  Bloodleaf [ 14 sty 2010, 09:10 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
imo w przypadku sto bardziej moze sprawdzilby sie jakis motyw z 'zywa' zaloga bo w sumie o to opiera sie serial/film.
okreslone profesje, odpowiedzialnosci na statku itd. itp.


/This
Dokładnie w tę stronę powinni pójść w serialowym ST duża część fabuły opiera się przecież na interakcji pomiędzy członkami załogi, na początku jak pojawiła się informacja że powstaje STO to miałem nadzieje na grę o takim właśnie wyglądzie czyli żywa załoga, niestety jak to z większością MMO ostatnio bywa... :wink:

Autor:  lamoon [ 14 sty 2010, 09:17 ]
Tytuł: 

Co oznaczają zielone plusy a co czerwone ?

Strona 20 z 38 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team