MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Beta Star Trek Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=79&t=35072
Strona 3 z 9

Autor:  Deshroom [ 11 sty 2010, 14:13 ]
Tytuł: 

McMaster napisał(a):


jak to kupie jutro bede mial dostęp do bety ?

Autor:  Viracept [ 11 sty 2010, 14:16 ]
Tytuł: 

Tak.

Autor:  AxelFoley [ 12 sty 2010, 01:24 ]
Tytuł: 

Nie wszędzie. Np. w Amazon ci którzy zamówili do 7 stycznia mieli mieć dostęp do open bety. Po już nie.
Informacje nt. gry:
www.startrekonline.org.pl

Autor:  Teo [ 12 sty 2010, 14:40 ]
Tytuł: 

level cap at 16
czyli bardzo ograniczona open beta bo ten 16lvl to mozna zrobic w jeden dzien maniaczenia, a pewnie takich bedzie sporo

Autor:  Templair [ 12 sty 2010, 15:09 ]
Tytuł: 

Z tego co wyczytalem to maja w miare uplywu czasu otwierac kolejne sektory. Moze nie bedzie tak dramatycznie ...

T.

Autor:  Varenthin [ 12 sty 2010, 19:34 ]
Tytuł: 

10k kluczyków do rozdania na
http://www.massively.com/2010/01/12/sta ... -giveaway/

Autor:  zderzaq [ 12 sty 2010, 23:11 ]
Tytuł: 

Na FilePlanet też każdemu dają klucze już:
http://www.fileplanet.com/promotions/star-trek-online/

I więcej info:
http://startrekonline.com/openbeta#faq

Autor:  ShadorVD [ 14 sty 2010, 07:31 ]
Tytuł: 

http://forums.startrekonline.com/showthread.php?t=57848

Ktos wrzucil bete STO na rapidshare! :)

Super.

Autor:  capri [ 14 sty 2010, 09:27 ]
Tytuł: 

wszedzie spoznony na kluczyk :/ jakby ktos poratowal sztuka bylbym wdzieczny (a bardziej moja lepsiejsza polowka jako fanatyk ST).

Autor:  GumisPLL [ 14 sty 2010, 09:30 ]
Tytuł: 

capri napisał(a):
wszedzie spoznony na kluczyk :/ jakby ktos poratowal sztuka bylbym wdzieczny (a bardziej moja lepsiejsza polowka jako fanatyk ST).



wyslalem

Autor:  capri [ 14 sty 2010, 09:32 ]
Tytuł: 

3min - to jest czas :)

dzieki Gumis

Autor:  ShadorVD [ 14 sty 2010, 19:14 ]
Tytuł: 

Jesli ktos ma wolny kluczyk tudziez konto to z checia skorzystam :)

Autor:  scorpio007 [ 17 sty 2010, 16:38 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
http://forums.startrekonline.com/showthread.php?t=57848

Ktos wrzucil bete STO na rapidshare! :)

Super.


I dobrze. Ja przez tandetny fileplanet ściągałem 3 dni.

Autor:  zderzaq [ 22 sty 2010, 23:23 ]
Tytuł: 

Ściągałem stąd może ze 4 godzinki:
http://news.bigdownload.com/2010/01/12/ ... ta-client/

Autor:  Scorpio [ 25 sty 2010, 10:44 ]
Tytuł: 

Imho Gniot.
Dobiłem lv jakiś tam, nie wiem ktory, chyba 6 albo 5.
Zrobiłem pare misji ground i space, plus jakie random encoutery ...
walka w space ... i sterowanie statkiem - mega gniot ... statki maja 4 strefy, przod, tył, prawo i lewo ... jezu a gdzie gora i dol ?
Anyway, chyba po odpowiednim lvlup mozna wybrac target czyli np gondole, uzbrojenie itp ... ale do mojego lvl walka to jakas porazka. Tanczenie wokół przecinika ktory teoretycznie powinien chowac swoja słaba stronę i atakowac nasza oslabiona strone - sorx, ale tak to nie dziala ... npc ma chory recharge ... nasze fazery sa do dupy, a proton-torpido dobrze wala tylko w hull.
Fazery maja opcje strzelania w promieniu 250 stopni, ale do odpalenia protonowych torped trzeba sie ustawic wyrzutnia w kierunku celu .. a disruptory maja chyba 84 stopnie - ło mamo ale sie trzeba nalatac zeby moc strzelic... dodajcie do tego to npc jest caly czas w ruchu a brak jest opcji wyrownania predkosci do predkosci npc, wiec jak sie zbije np tarcze na prawym boku po 5-15 minutach grzania do npc z fazerow aby moc efektynie odpalic w niego torpede trzeba sie ustawic, a ten kreci sie jak glupek ...
nasz okret jest praktycznie niesterowalny przy wiekszej predkosci ...
nie ma szans na zrobienie ostrego zakretu albo malego łuku, wiec leci się z minimalna predkoscia i grzeje do npc-a ...
skanowanie ... droga do pozyskiwania surowcow dniezbednych do upgarde naszych itemowy na x czy x na y ... otóż w zonie mozna odpalic skaner i dostajemy info ze jest np 5 anomalii ... taaaa, tylko ze te anomalie trzeba znalesc optycznie bo nie sa oznaczane na mapie ... jakis absurd ...
grafika .. no grafika jest ... dupowata ... jak z przed paru lat ... a w trybie hi porprostu muli kompa tak ze az strach, przy czym niewiele wnosi nowego ... silnik graficzny jest do bani .... object colison - brak - eve ma juz lepszy, mozna co najwyzej utknąc w asteroidzie, ale nic to nie boli, tak samo jak wpakowanie we wrogi statek ... bridge .. naszego statku jest ... takim gadzetem bo nic nie mozna zrobic ... nie mozna zlecic przerobki napedu itp inzynierowi, pani od combat ma skill 1, pan inzynier ma skill 1, pani naukowiec ma skill 1 ... te skille mozna uzywac w walce ... npc zyskuja expa razem, wiec jak jednemu dasz rank up to inny nie dostanie ... innymi slowy nawigacja ksozmar, poruszanie koszmar, walka jakas pojebana, mostek to tylko z nazwy mostek bo nic tam nie zrobisz poza zaproszeniem innego gracza.
Walka ground - totalna porazka ... kazdy ma personal armor i personal shield, mozna uzywac 3 typow broni - typu pistolet, typu karabinek, typu dzialko ... najszybszy jest pistolet, najwolniejsze jest dzialko ... kazdy typ broni ma specjalny atak zwany exploitem .. np duzy dmg, stunowanie , powalanie itp ... mozna uzywac roznych wzmacniaczy i zestawu ktory cos tam robi ( taki skill w itemie )
walka wyglada zwykle tak ... przesylamy sie do X, w X idziemy do npc wrogo ustosunkowanych wykonujac jakies zadania i skanujac area pod kontem anomalii bo chcemy miec ten y z itemy x .... npc maja jeden poziom hate -jak do niego strzelisz to juz twoj, prowadzisz swoja druzyne w instancji - czyli albo oficerow ktorych masz na stale, a jak nie masz to random secuirty team member ... oni sobie strzelaja, ty sobie strzelasz ... twoi oficerowie pomagaja tobie, np leczac cie albo robiac cos innego widowiskowego ... pewnie mozna wydawac im indywidualne rozkazy i prowadzic jakos ta grupe porombanych kadetow do walki bo sa opcje takie jak pauza, i kazdy npc Twoj ma menu swoje .. ale ... jak sie idzie tak jak ja to robilem ... no cóz, mądrością AI nie grzeszy po obu stronach ....
Twoje pety są tak glupie, ale przeciwnik to już bije głupotą naprawdę na głowe ...
grafika jak z przed paru lat ... ground imho gorszy niż np SWG ... sporo broni roznego sortu ale ... używanie działka disruptora z dps 33 nie przekalda sie na predkosc mordownaia npc, bo ja wiecej szkod narobilem sniper shotem z rifla niz ten smeiszny granatnik
W sumie malo jakies dobrej broni czy sprzetu... duzo potencjalnych mozliwosci okazuje sie w rozliczeniu ze sa tylko mozliwosciami, bo nie są efektywne.
Raptem mozesz miec 1 skill z itemu na raz, 1 skill na oficerach na ground ... w sumie fajnie, ale ... grafika gorsza niz w WHO ale za to jaka zasobożerna .. lag przy max detalach na moim lapku jak bym tam odpalil nie wiem jaka grafike ... zero optymalizacji kodu i efektow ... pokonania przeciwnicy czasem cos dropuja, to cos mozna sprzedac lub uzyc ... ale i tak gniot ..
Oczywiscie dla wielbicieli Star Treak gra ma jedna zalete, a wlasciwie to pare ... pierwsza .. to jest Star Trek Online - kązdy może być Kirkiem czy Pikardem
Wstawki informujace jak zapis dziennika kapitanskiego
przesylanie,
warp,
impulsowa,
operowania konsolami z tym pik pik pik piikpiiiikii itd ...
fazery !
klingoni !
romulanie !
Ferengi !
federacja !
.. i wlasny talez U.S.S Penis czy jak go tam chcecie nazwac !

Maja ponoć dojsc conquerable stacje, mozliwosc craftu wlasnego sprzetu na zasadzie modyfikacji ... ogólnie to chyba tylko fani za to zapłacą bo zwykle w mmorpg pierwsze 10 lvl zacheca do grania, a tu pierwsze 6 zniechęca ...

Autor:  Teo [ 25 sty 2010, 11:57 ]
Tytuł: 

Fajna smieszna recenzja, podziel na zdania tylko by bylo miejsce na smiech, a tak na serio to z wiekszoscia sie zgodze bo podobnie reagowalem w pierwej godzinie grania.

Autor:  Scorpio [ 25 sty 2010, 12:44 ]
Tytuł: 

no ja grałem ok 14-16 h razem. Poleciałem do romulan space, wpadłem w jakis distress signal gdzie dostałem 10 razy w palnik bo npc latały akurat wokół spawn pointu a że były siniejsze i byla ich duza kupa ... w retal maja byc straty z tego tytułu ... odwiedziłem memory alpha - obejrzałem ceny upgardów, pooglądałem co maja rózni npc do sprzedania i za ile, co dostane za itemy jakie npc dropią itd ... i powiem że na poczatku gotówk jest sporym mankamnetem, poziom trudnosci jest imho wysoki, trochę rekompensuje to idiotyzm AI w grze, więc nie bardzo potrafią "jeszcze" npc wykożystać słabe strony gracza ... z drugiej strony wnerwia mnie 25 minut walki z krązownikiem póbując się ustawić bokiem do niego by mu zbić fazerm 1 i fazerem 2 tarczę a potem próba przestawienia się na czołowy atak z fazera 1 i torpedy ... po 5h takiego tańca wymiekam ... a to były jakieś noob misje ...wnerwia mnie też strowanie kamerą w grze .. ciągle sie przestawia, zarówna w space jak i ground ...

Autor:  McMaster [ 25 sty 2010, 12:47 ]
Tytuł: 

Mysle, ze ta gra jest dla niektorych troche za trudna :) Wezmy embe takiego Mordulca, ktory utknal na level 1 (misje tutorial) i nie wiedzial jak ja skonczyc i potem gada ze eeee, kiepska gra.
Star Trek ma to do siebie, ze czym wiecej grasz i wiecej odkrywasz to staje sie coraz bardziej interesujaca. Mozliwosci walki taktycznej bardzo sie zwiekszaja juz na randze Lt. Commander 11 a co dopiero dalej ?

Gra mi w ogole nie przycina na karcie GF 8600 (wiec dosc zabytkowej juz), wiec wydajnosc jest bardzo dobrze zoptymalizowana.

Do ground combatu trzeba sie przyzwyczaic, ale ogolnie daje rowniez sporo frajdy tak jak i space combat. Szczegolnie przy PvP

Autor:  Scorpio [ 25 sty 2010, 12:54 ]
Tytuł: 

McMaster napisał(a):
Mysle, ze ta gra jest dla niektorych troche za trudna :) Wezmy embe takiego Mordulca, ktory utknal na level 1 (misje tutorial) i nie wiedzial jak ja skonczyc i potem gada ze eeee, kiepska gra.
Star Trek ma to do siebie, ze czym wiecej grasz i wiecej odkrywasz to staje sie coraz bardziej interesujaca. Mozliwosci walki taktycznej bardzo sie zwiekszaja juz na randze Lt. Commander 11 a co dopiero dalej ?

Gra mi w ogole nie przycina na karcie GF 8600 (wiec dosc zabytkowej juz), wiec wydajnosc jest bardzo dobrze zoptymalizowana.

Do ground combatu trzeba sie przyzwyczaic, ale ogolnie daje rowniez sporo frajdy tak jak i space combat. Szczegolnie przy PvP


Być może masz rację. Nie wiem, chciałem i tak jeszcze pograć w betę bo ciekawią mnie pewne aspekty gry ktorych nie doświadczyłem, ale nie sądze by moja ciekawośc zmieniła znacznie moje podejście z postu powyżej. Na tą chwilę ze gra mająca "zródłowo" spory potencjał została imho skopana w przekładzie i jest gniotem, gdzie wiekszość graczy pogra z miesiąc i odstawi na połkę.
Brakuje pewnych rozwiązań do korych dojrzało np SWG, a grund combat jest nieco podobny do tego z SWG. Brakuje prau rozwiązań z EvE jesli idzie w walkę w space i samą grafikę w space ...

grafika STO :
Obrazek

Grafika EvE:
Obrazek

Autor:  McMaster [ 25 sty 2010, 12:59 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
Brakuje prau rozwiązań z EvE jesli idzie w walkę w space i samą grafikę w space ...


STO to nie Eve Online jesli chodzi o combat. STO jest bardziej zrecznosciowe, kosmos jest duzo ladniej zrobiony niz w Eve, ale to pewnie kwestia gustu.

Scorpio, ty tutaj nie siej demagogii porownujac kiepski screenshot jaki zrobiles w grze STO z plakatem reklamowym Eve :)

Grafika w Eve to wyglada tak:

Obrazek

i to jest chujowka w porownaniu do STO

Strona 3 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team