MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Trek Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=79&t=30712
Strona 26 z 38

Autor:  Xanth [ 16 sty 2010, 19:32 ]
Tytuł: 

Enderhawk napisał(a):
Czego wyście się spodziewali? Pełnowartościowego produktu? Wtedy beta byłaby niepotrzebna.

Na dwa tygodnie przed retailem? Spodziewalem sie prawie ukonczonego produktu, a nie bardzo wczesnej bety wielokrotnie zahaczajacej o alfe.

X.

Autor:  Arturnik [ 16 sty 2010, 19:56 ]
Tytuł: 

Zagralem wreszcie..
No coz wczesniej sporo gralem w Champions Online i gdyby nie space combat to pomyslalbym ze znowu w to gram.
Jesli chodzi o ground combat wszystko jest jak CO, wlacznie z animacjami, chujowym systemem itemkow i equipmentu i kosmicznymi bledami.
Kilkakrotnie juz mobki wchodzily mi w sciane, a raz nawet jakis bossik podskoczyl 40 metrow w gore, spadl i sie zabil... zupelnie jak Champions Online hehe.
Space combat srednio mi sie podobal, troche przynudnawy.. no ale oryginalny i nie widzialem nic co mozna by sie przyczepic. Ofc podobnie jak w Championsach - po xx instancji z max 60 ludzmi per instance i loading screeny co 3 minuty.

Jestem na nie.

Autor:  GumisPLL [ 17 sty 2010, 11:41 ]
Tytuł: 

wczoraj dobilem wkoncu do 1 cruisera :D

Jakis wiekszy path wchodzi , bo server down

Autor:  Huba [ 17 sty 2010, 12:06 ]
Tytuł: 

"Currently, the Star Trek Online Server is down. We are aware of this issue and are currently working to bring the server back online as soon as possible. Please keep an eye on this page for updates, and notification when Star Trek Online is available again. Thank you, The Star Trek Online Team"

Patche raczej nie wchodza w unexpected downtime;]

Autor:  ruonim [ 17 sty 2010, 12:21 ]
Tytuł: 

LOL - dla ludzi "To jest beta" - 2 tygodnie przed puszczeniem live. Naprawde wy myslicie ze w 2 tygodnie naprawia 1000 bugow? Albo zmienia ruchy postaci, loadingi. Dodadza map ? Gdzie wy zyjecie.

Jak dla mnei ta gra to jest singleplayer z oplata miesieczna. I nawet jak na singleplayer to taka slaba. Pare statkow pare broni( NO tak przecie jest weicej? Mk1 i mk2 to nie to samo!! - LOL)

Lvlowanie wolne, brak rzeczy do robienia. Typowy skok na kase z tymi 50$/euro na start. +2 meichy od kazdego. na zwrot kosztow. Zaczeli preordery tracic no to wrzucili lifetime sub.

Autor:  McMaster [ 17 sty 2010, 13:00 ]
Tytuł: 

ruonim napisał(a):
LOL - dla ludzi "To jest beta" - 2 tygodnie przed puszczeniem live. Naprawde wy myslicie ze w 2 tygodnie naprawia 1000 bugow? Albo zmienia ruchy postaci, loadingi. Dodadza map ? Gdzie wy zyjecie.


Kazda gra ma bugi, nawet taki COD6 :)

Cytuj:
Jak dla mnei ta gra to jest singleplayer z oplata miesieczna. I nawet jak na singleplayer to taka slaba. Pare statkow pare broni( NO tak przecie jest weicej? Mk1 i mk2 to nie to samo!! - LOL)


Nie widziales MK6 ? Sa na Deepspace K7 w Eta Eridani

Cytuj:
Lvlowanie wolne, brak rzeczy do robienia. Typowy skok na kase z tymi 50$/euro na start. +2 meichy od kazdego. na zwrot kosztow. Zaczeli preordery tracic no to wrzucili lifetime sub.


Levelowanie jest szybkie, rzeczy do robienia masa.
Jakie +2miechy od kazdego ? Learn to pay for mmo games :P

Ludzi gra masa, super ze jest 1 server na caly swiat, spotkalem Polakow z Australii nawet :)

Autor:  Teo [ 17 sty 2010, 13:22 ]
Tytuł: 

ruonim napisał(a):
LOL - dla ludzi "To jest beta" - 2 tygodnie przed puszczeniem live. Naprawde wy myslicie ze w 2 tygodnie naprawia 1000 bugow? Albo zmienia ruchy postaci, loadingi. Dodadza map ? Gdzie wy zyjecie.

Jak dla mnei ta gra to jest singleplayer z oplata miesieczna. I nawet jak na singleplayer to taka slaba. Pare statkow pare broni( NO tak przecie jest weicej? Mk1 i mk2 to nie to samo!! - LOL)

Lvlowanie wolne, brak rzeczy do robienia. Typowy skok na kase z tymi 50$/euro na start. +2 meichy od kazdego. na zwrot kosztow. Zaczeli preordery tracic no to wrzucili lifetime sub.


To jest raczej stress test, bugi sa jak zawsze w grach mmo ale nie upierdliwe bo calosc ladnie dziala i jest grywalna.
Animacje sa zrypane i pewnie nigdy tego nie zrobia, a loading i reszta map jest zapewne czasowym problemem bo na closed becie to dzialalo poprawnie.

Itemizacja jest ciekawa i bardzo zroznicowana, po 11lvl pojawiaja sie juz nawet itemy mk4 w questach i nagrodach, tu akurat nie mozna cie przywalac bo budowa postaci z itemizacja jest ciekawa.

Koszty typowe jak na mmo z abonamentem i watpie by tlumy walily do tej gry po premierze, jest przeciez dziesiatki innych gier na rynku, a premiera nowej gry mmo w tych czasach to nic wielkiego i nie robi juz szalu.

Autor:  Dana [ 17 sty 2010, 13:23 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Nie widziales MK6 ? Sa na Deepspace K7 w Eta Eridani


A czymś się różnią one poza statsami ?

Autor:  McMaster [ 17 sty 2010, 13:48 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
Nie widziales MK6 ? Sa na Deepspace K7 w Eta Eridani


A czymś się różnią one poza statsami ?


Wyglądem i statsami. A czym niby maja sie roznic itemy w grze mmo ?

Autor:  ruonim [ 17 sty 2010, 14:26 ]
Tytuł: 

McMaster napisał(a):
Dana napisał(a):
Cytuj:
Nie widziales MK6 ? Sa na Deepspace K7 w Eta Eridani


A czymś się różnią one poza statsami ?


Wyglądem i statsami. A czym niby maja sie roznic itemy w grze mmo ?


Pograj w Eve to zobaczysz czym.


I lvlowanie nie jest szybsze. Wbij powyzej 11 lvlu zobaczysz ze pierwsze 10 to szybciutkie w porownaniu do dalszych.

Masa ludzi to jest na czacie w pierwszych zonach.

Autor:  Dana [ 17 sty 2010, 16:01 ]
Tytuł: 

McMaster napisał(a):
Dana napisał(a):
Cytuj:
Nie widziales MK6 ? Sa na Deepspace K7 w Eta Eridani


A czymś się różnią one poza statsami ?


Wyglądem i statsami. A czym niby maja sie roznic itemy w grze mmo ?


No właśnie o to mi chodzi że nie różnią się wyglądem. Mam różnej maści fazery, disruptory, sniper rifle i wszystkie wyglądają tak samo (wedle kategorii). Nie wiem, może jakieś trefne mam :)

Autor:  Enhu [ 17 sty 2010, 16:26 ]
Tytuł: 

ruonim napisał(a):
McMaster napisał(a):
Dana napisał(a):
Cytuj:
Nie widziales MK6 ? Sa na Deepspace K7 w Eta Eridani


A czymś się różnią one poza statsami ?


Wyglądem i statsami. A czym niby maja sie roznic itemy w grze mmo ?


Pograj w Eve to zobaczysz czym.


I lvlowanie nie jest szybsze. Wbij powyzej 11 lvlu zobaczysz ze pierwsze 10 to szybciutkie w porownaniu do dalszych.

Masa ludzi to jest na czacie w pierwszych zonach.


visual effectem? bo w eve tylko tym się broń różni

ja postanowiłem dobić tylko do lvl 11 żeby zobaczyć jaka jest różnica pomiędzy okrętami, nie czytałem tego co pisze w większości questów i intencjonalnie omijałem wszystkie episodic content (zrobiłem 2 misje z tego tylko) żeby sobie nie zepsuć retaila

Autor:  Kassei [ 17 sty 2010, 17:50 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
visual effectem? bo w eve tylko tym się broń różni
Poborem energii, trackingiem, falloffem, zasięgiem (związanym też z użytą amunicją), rodzajem zadawanego damage, wymaganiami do fitingu, wyglądem, visual effectem. Pod tym względem, sto w stosunku do eve to wczesne średniowiecze... a szkoda....

Autor:  warhameron [ 17 sty 2010, 18:02 ]
Tytuł: 

Ale większość statków w ST nawet filmach serialu to wygląd ala lata 40.
http://depblog.weblogs.us/wp-content/up ... ip_cg2.jpg
http://depblog.weblogs.us/wp-content/up ... p2_cg2.jpg
http://www.desktoprating.com/wallpapers ... lpaper.jpg

Szkoda , że w tym uniwersum tak statki nie wyglądają (EVE pod tym wzgledem trzyma klimat)

Może kiedyś sie doczekamy innej konkurencji np mmo w świecie Honor harrington ?:D

Autor:  Xanth [ 17 sty 2010, 19:08 ]
Tytuł: 

warhameron napisał(a):
Może kiedyś sie doczekamy innej konkurencji np mmo w świecie Honor harrington ?:D

Podobaja ci sie rakietowe cygara z Honorverse? Jednak Star Trek ma ladniejsze statki ;)

Obrazek

X.

Autor:  iniside [ 17 sty 2010, 19:16 ]
Tytuł: 

@up weber w swoich ksiazkach poszedl w strone realizmu. A fakty sa takie ze okrety kosmiczne sa utlitarne a nie ładne. I takie cygara sa jednym z optymalnych kształtów, chociaz oczywiscie ładne to one nie są :E.

Autor:  Mendol [ 17 sty 2010, 19:25 ]
Tytuł: 

jak napisal inside. w swiecie honor statki wojskowe mialy byc funkcjonalne i spelniac swoje zadania. nie byly przeznaczone na konkursy pieknosci.

Autor:  Perrin [ 17 sty 2010, 19:27 ]
Tytuł: 

Cygara to moze sprawdzaja sie w oceanie, gdzie mamy spore opory osrodka w ktorym porusza sie pojazd. W kosmosie przy 4 Kelwinach i prozni zmierzajacej ku idealowi ksztalt nie ma znaczenia (o ile dany okret nie zbliza sie zbytnio do atmosfery planet).
Wszystkie te rozne latajace cuda z roznych filmow SF w wiekszosci przypadkow daly by rade latac w glebokim kosmosie.

Autor:  Mendol [ 17 sty 2010, 19:31 ]
Tytuł: 

latac to w kosmosie pewnie i kajakiem by sie dalo.
ale te cuda jeszcze musza strzelac z torped, rakiet, itd. itp.
wlasnie w cyklu honor mozna przeczytac jakie funkcjonalnosci mialy do spelnienia.

Autor:  Perrin [ 17 sty 2010, 19:39 ]
Tytuł: 

No, strzelanie i zbieranie ciosow to juz cos innego, jak sie ma za duzo roznych antenek, to wiecej ich odleci podczas ostrzalu ;). Zwarta budowa zapewni lepsza ochrone.
Ale jesli chodzi o samo latanie, to poleci doslownie wszystko.

Strona 26 z 38 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team