MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Star Trek Online https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=79&t=30712 |
Strona 29 z 38 |
Autor: | Bloodleaf [ 19 sty 2010, 08:04 ] |
Tytuł: | |
Kassei napisał(a): A ja to co - nienormalny ?
Nie wiem czy chcesz usłyszeć odpowiedź Wracając do tematu tak jak X napisał , nie odważą się spartolić Star Treka bo inaczej nie będą mogli wyjść spokojnie z domu , trekkerzy ich zjedzą żywcem Jak pisze że server jest busy to trza próbować do skutku , mnie wczoraj wpuściło za 7dmą próbą. |
Autor: | exodus [ 19 sty 2010, 14:22 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): Ja zdecydowalem, kupie gre, pogram free month, potem dam grze pol roku na poprawe bugow i rozwoj. A potem sie zobaczy
X. Ja bez zastanowienia sie kupilem gre bo uwazalem ze cryptic to jedno z niewielu studiow ktore warto wspierac bo moze nie robia kasowych hitow ale daja z siebie wszystko i rozbudowuja gre latami. Ale niestety zaczynam sie zastanawiac czy dobrze zrobilem bo STO to kolejny chamsko rushowany mmo. Nic mnie bardziej nie wyprowadza z rownowagi niz coraz bardziej popularny proceder alpha -> retail. Ta gra potrzebuje kolejnego roku w trybie produkcyjnym a nie polishowanie / dodawanie contentu. A podwojnie mi szkoda STO bo giera mogla by byc naprawde cool, ale nie trzeba byc prorokiem zeby stwierdzic ze nie spodoba sie hardkorowcom, a dla casuali bedzie wygladac na zbyt skomplikowana. A z subforum bym sie wstrzymal bo padne ze zdziwienia jak w retailu po 2 miesiacach zostanie wiecej niz garstka osob. |
Autor: | McMaster [ 20 sty 2010, 09:55 ] |
Tytuł: | |
exodus napisał(a): A z subforum bym sie wstrzymal bo padne ze zdziwienia jak w retailu po 2 miesiacach zostanie wiecej niz garstka osob.
To zalezy jak bardzo atrakcyjny bedzie end content. W zapowiedziach devsow jest, ze ma byc zdobywanie baz i ich oblezenia w celu dostepu do planet z rare surowcami. |
Autor: | exodus [ 20 sty 2010, 15:57 ] |
Tytuł: | |
Jaki end content ja sie pytam. Space Combat to narazie taki 'proof of concept'. PVE: -Ai to mam nadzieje jakis placeholder bo na razie dmg = aggro. -Typy statkow nie sa wogole zbalansowane (science to na razie best tank, dps i support w jednym) -Nie dzialaja wszystkie elementy combatu (crew) -Skilli supportujacych grupe prawie nie ma, jeden ktory znalazlem boostujacy shielda ally jest beznadziejnie slaby i nie zmienia nic w zadnej walce. -Walka z wieksza grupa mobow to tragedia, nie idzie nic bezpiecznie pullowac bo przeciwnicy sie od razu linkuja i ogien krzyzowy zabija nieszczesnika w pare sekund. -Trzeba walczyc w trybie pelnego zasilania shieldow caly czas bo inaczej szybko zaliczymy respawn. Same efekty zarzadzania reaktorem powinny byc imo wieksze. -Sa skille bez ktorych jestesmy gimpami a przy malej ilosci slotow roznic w setupach roznych graczy nie ma. pierdoly: -Nie ma na razie bagdes ktore sa jedna z 3 walut (po kiego?) za ktore kupuje sie wiekszosc przydatnych rzeczy. -Questy wyznaczaja momentami nowe granice miernoty, system open party slabo sie sprawdza w praktyce. Do nudnego eskortowania zepsutego statku przez pusta przestrzen kosmiczna jest potrzebne 5 osobowy pug, armie klingonow pokonasz solo. -Loot tables sa slabe. -Questy maja taki sam bazowy reward poza itemami, wiec na razie mozna levelowac robiac w kolko jeden quest na 3 lvl. Ground PVE to na chwile obecna masakra. Mocno czerpie z CoH ale nie zbliza sie na mile grywalnoscia i wyglada troszke komicznie w uniwersum ST. Jest ponadto dotkniete plaga bugow i rzeczy do poprawienia wiec nie bede sie za bardzo rozpisywal. PVP nie probowalem bo przy nieistniejacym balansie nie widze na razie sensu. Natomiast wniosek jest taki ze jezeli 2 tygodnie przed releasem nie dziala/jest jeszcze zablokowana duza czesc contentu to endgame raczej jest dopiero w fazie design. Jak wyjda na prosta giera bedzie wciagac jak odkurzacz, natomiast sam release tradycyjnie bedzie bardzo smutnym wydarzeniem a'la Darkfall czy Conan. |
Autor: | McMaster [ 20 sty 2010, 17:47 ] |
Tytuł: | |
exodus napisał(a): -Nie ma na razie bagdes ktore sa jedna z 3 walut (po kiego?) za ktore kupuje sie wiekszosc przydatnych rzeczy.
... PVP nie probowalem . I to streszcza cala twoja recenzje do jednego slowa - bredzisz Ogolnie widac, ze nie poznales jeszcze w ogole mechaniki tej gry. Do eskortowania statku wystarczy 1 osoba. Jesli masz w party wiecej osob to quest skaluje sie na trudniejszy. Loot table jest zupelnie inny w kazdym rodzaju questow (eskortowe, patrolowe, front klingonski, itd). Kazde z twoich stwierdzen jest bledne, ale nie chce mi sie rozpisywac o kazdym bo z gory widac ze jestes uprzedzony do gry jak iniside |
Autor: | Enhu [ 20 sty 2010, 17:53 ] |
Tytuł: | |
exodus napisał(a): Space Combat to narazie taki 'proof of concept'.
space combat w sto to znany i wielokrotnie powtarzany schemat z serii Starfleet Command |
Autor: | dakota12 [ 20 sty 2010, 18:56 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): Spokojnie, marka Star Trek jest na tyle mocna, ze kolesie nie odwaza sie spierdolic tej gry, bo by ich pol swiata zjadlo.
Niestety podobnie mówiono o Warhammer a jak wyszło wszyscy wiedzą. |
Autor: | McMaster [ 21 sty 2010, 00:02 ] |
Tytuł: | |
Jakie traity (podstawowe atrybuty swojej postaci) najlepiej wybrac: Tanking * Elusive Space trait. Will make your ship less likely to be hit. * Techie Space trait. Will increase the rate at which your ship is repaired and recharges. * Aggressive Ground trait. Increases threat and damage dealt. * Peak Health Increases maximum health and provides some toxic damage resistance. Damage * Accurate Space trait. Increases the accuracy of your weapons. * Efficient Space trait. Increases the efficiency of your energy weapons, amongst other things. * Lucky Ground trait. Increases critical hit chance and expose chance. * Soldier Ground trait. Increases base damage and critical hit damage. Support * Astrophysicist Space trait. Space trait. Increase the operations stat. * Warp Theorist Space trait. Improves your warp core stat, which increases the power levels of your ship. * Creative Ground trait. Improves the damage and healing powers of your kit. * Peak Health Ground trait. Increases maximum health, which never hurts to have in a support role. Balanced Tanking / Support * Elusive Space trait. Will make your ship less likely to be hit. * Astrophysicist Space trait. Space trait. Increase the operations stat. * Aggressive Ground trait. Increases threat and damage dealt. * Creative Ground trait. Improves the damage and healing powers of your kit. Balanced Tanking / Damage * Elusive Space trait. Will make your ship less likely to be hit. * Efficient Space trait. Increases the efficiency of your energy weapons, amongst other things. * Aggressive Ground trait. Increases threat and damage dealt. * Soldier Ground trait. Increases base damage and critical hit damage. Balanced Damage / Support * Warp Theorist Space trait. Improves your warp core stat, which increases the power levels of your ship. * Efficient Space trait. Increases the efficiency of your energy weapons, amongst other things. * Creative Ground trait. Improves the damage and healing powers of your kit. * Soldier Ground trait. Increases base damage and critical hit damage Suggested Species and Trait Builds -- Federation Tanking Suggested Race: Andorian Predetermined Trait: Acute Senses (Increased stealth detection) Suggested Traits: Elusive (Increased ship defense), Aggressive (Increased ground threat), Techie (Increased repair rate). Damage Suggested Race: Human Predetermined Trait: Teamwork (5% increase in exploit damage), Leadership (Increased space repair rate) Suggested Traits: Accurate (Improved accuracy of space weapons), Lucky (Improved ground critical hit chance and expose chance). Support / Healing Suggested Race: Betazoid Predetermined Trait: Empathic (Increased team regeneration, reduced threat), Telepathic (Increased perception) Suggested Traits: Creative (Improve healing and damage of your kit) and Astrophysicist (Improved starship operations training) Suggested Species and Trait Builds -- Klingon Empire Tanking Suggested Race: Klingon Predetermined Trait: Honorable (Increased ground damage resistance and threat), Warrior (Increased ground damage) Suggested Traits: Accurate (Improved accuracy of space weapons), Techie (Increased repair rate). Damage Suggested Race: Nausicaan Predetermined Trait: Physical Strength (Improved melee damage), Pirate (Improved exploit damage) Suggested Traits: Accurate (Improved accuracy of space weapons), Warp Theorist (Improved ship power levels) Support / Healing Suggested Race: Orion Predetermined Trait: Seductive (Improved resistance to confuse and placate, decreased threat) Suggested Traits: Creative (Improve ground healing and damage), Astrophysicist (Improved starship operations training), Warp Theorist (Improved ship power levels) |
Autor: | Bloodleaf [ 21 sty 2010, 08:04 ] |
Tytuł: | |
dakota12 napisał(a): Niestety podobnie mówiono o Warhammer a jak wyszło wszyscy wiedzą.
Imo marka młotka nie jest tak powszechna na świecie jak Star Treka. |
Autor: | iniside [ 21 sty 2010, 09:17 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): dakota12 napisał(a): Niestety podobnie mówiono o Warhammer a jak wyszło wszyscy wiedzą. Imo marka młotka nie jest tak powszechna na świecie jak Star Treka. Lol. Obie sa rowne w najlepszym przypadku. Bo w najgorszym dla ST to Warhammer jest duzo bardziej popularny. |
Autor: | Xanth [ 21 sty 2010, 10:06 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Obie sa rowne w najlepszym przypadku. Bo w najgorszym dla ST to Warhammer jest duzo bardziej popularny.
No nie wiem. Pierwsza z brzegu gospodyni domowa wie (cokolwiek), co to Star Trek lub slyszala nazwe, a o Warhammerze wiedza w wiekszosci tylko gracze RPG (i komputerowi oczywiscie). Star Treka masz w TV na okraglo (aktualnie TNG w AXN SciFi), ostatnio znow sie w kinach pojawil, a Warhammer? Pare "ksiazeczek", pare gier komputerowych... X. |
Autor: | joshe [ 21 sty 2010, 10:18 ] |
Tytuł: | |
xanth: w US to może i nawet. Ale w EU star trek nigdy nie zdobył popularności. Dużo większą cieszy się star gate. Poza tym wpisz na allegro star trek i warhammer, i posortuj wg ofert. Dodam jeszcze aby w tych z największą ilością kupujących zerknąć na ilość odwiedzin. Przykład może niezbyt chwalebny, ale oddaje popularność w PL. |
Autor: | warhameron [ 21 sty 2010, 10:20 ] |
Tytuł: | |
To sie przekłada na całą europę. Fani startreka to ułamek procenta w porownaniu do młotka. |
Autor: | Bloodleaf [ 21 sty 2010, 10:22 ] |
Tytuł: | |
Podoba mi się jak dev team rozmawia z community na oficjalnym forum i reaguje na problemy , może jeszcze coś będzie z tej gry |
Autor: | Xanth [ 21 sty 2010, 10:37 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): Podoba mi się jak dev team rozmawia z community na oficjalnym forum i reaguje na problemy , może jeszcze coś będzie z tej gry
Eche... W sobote moja postac zrobila spawna wewnatrz skrzyni i sila rzeczy ruszyc sie nie moglem. Czyli typowy stuck. W helpie doczytalem, ze mam uzyc /killme, wiec uzylem. Z tym, ze ta komenda zanim zadziala, wyrzuca okienko do zrobienia ticketa. To zrobilem ticketa, z tekstem, ze jestem stuck, killnelo mnie, respawnelo normalnie, zapomnialem o sprawie. A tu wczoraj hehe, GM laduje mi sie na priva, ze chce mnie unstuckowac. Czas reakcji porazajacy X. PS. Co do popularnosci, ze Star Trekiem jest jak ze Star Warsami, kazde dziecko o tym slyszalo. O Warhammerze niekoniecznie |
Autor: | warhameron [ 21 sty 2010, 10:55 ] |
Tytuł: | |
Ze starwarsami sie zgodze bajki filmy klocki lego. Ale co do startreka to niestety nie nawet figurek u nas nigdy nie bylo w sprzedazy. Jedyny produkt jaki schodzil powiazany ze startrekiem to karcianka (ale to i tak garstka osob). Starwarsy non top gdzies leca (bajki) a star trek to chyba tylko 1 seria i watpie zeby to dzieci czy mlodziez ogladała. Może gdyby puszczali ostatnie seriale,serie + cześciej filmy to może,. SW znacznie popularniejsze i znacznie czesciej mozna obejrzec. Nawe online nie ma serialu czy filmow ST, a sw sa O czyms to świadczy. I co dziwniejsze w tym temacie nie wypowiadaja sie trekowcy tylko mmo owcy znudzeni innymi grami i szukajacy nowej rozrywki i tyle w kwesti popularności STO. |
Autor: | Xanth [ 21 sty 2010, 11:01 ] |
Tytuł: | |
Nie chodzi o to, ze dzieciak to oglada czy sie interesuje. Chodzi o to, ze zna nazwe, ze slyszal o tym (zazwyczaj, ze nudny gniot). A o Warhammerze niekoniecznie. Pierwszy z brzegu gimnazjalista ci powie, ze Star Trek to stary i nudny serial telewizyjny (no, ostatnio to bedzie "fajny film kosmiczny"), a Warhammer (jesli w ogole slyszal ta nazwe) to taka strategiczna gra komputerowa X. |
Autor: | Kassei [ 21 sty 2010, 11:19 ] |
Tytuł: | |
Fanów ma na pewno więcej Warhammer, bo jak już ktoś się tym interesuje to już konkretnie. O ST natomiast bez wątpienia słyszało więcej ludzi. Ja sam pamiętam jak serial leciał w TVP i był jednym z nielicznych seriali sci-fi, jeśli nie jedynym w tamtym okresie, które można było oglądać w naszym kraju. Leciały też filmy pełnometrażowe i to dość często. Warhammera to tak naprawdę poznałem dzięki DoW, a to i tak przecież 40k. Wcześniej zdarzyło mi się w coś tam zagrać (nie tylko 40k), ale nigdy jakoś nie miałem okazji się w to zagłębiać, nawet obecnie mam mgliste pojęcie o tym świecie. Tak z ciekawości zrobiłem z nudów małą sondę wśród moich pracowników w czasie przerwy - na kilkanaście osób które przepytałem (różny wiek w tym 3 kobiety) to o Start Treck'u nie słyszało tylko dwóch dziadków po 60tce, przy czym jeden skojarzył, że "to o statku kosmicznym" dla porównania o WH nie słyszał nikt, a dużo młodych chłopaków mam w firmie. Wśród moich znajomych (z reala) to pewnie na palcach jednej ręki mogę policzyć tych co słyszeli o WH. Nie wiem jak w innych krajach, ale w Polsce bardziej znaną marką jest Star Trek, co nie znaczy, że ma większą rzeszę fanów w stosunku do Warhammera. |
Autor: | Bloodleaf [ 21 sty 2010, 11:20 ] |
Tytuł: | |
Chodziło mi bardziej o rozmowy forumowe , sami napisali że nie spodziewali się takiego tłoku na serwerach przez tak długi czas ( czyżby sami nie wierzyli w swoją grę ? ) , w piątek/sobotę ma być nowy patch , miedzy innymi podniesiony lvl cap , poprawione performance , poprawione pvp , poprawione misje tid, itp , zobaczymy co z tego będzie. |
Autor: | ShadorVD [ 21 sty 2010, 11:23 ] |
Tytuł: | |
@up O. Jak poprawia performance to sproboje znow podejsc do tego tytulu... ale jakos... marnie to widze |
Strona 29 z 38 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |