mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 15:58 
 
Z tego co wieść gminna niesie wynika, że WAR aktualnie chodzi wolniej niż będzie chodził po premierze. Raz że oczywiście nieskończona optymalizacja, a dwa to różne debuggery działające w tle, programy skanujące itd. mające na celu wyłapanie błędów w grze.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 16:14 
 
Ja własnie jestem jak to wyglada dokladnie jesli chodzi o to co mają na becie a co lezy gdzies tam gotowe na dyskach tylko pokaza to dopiero na release np .

Martwi mnie wlasnie to iz poki co walki wygladaja jak "walki klonów" w Star Wars a i same walki sprawiają wrażenie jakby trwały wieki :|

Bo może być tak iż po release zainstujemy grę u siebie a tam pobierze jeszcze 300mb paczy:P


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 16:28 
 
Cytuj:
OK, nadzieja matka... ale spoko maja jeszcze troche czasu i mozliwe ze sporo rzecz maja zrobione, a nie ma na becie.

To nie nadzieja. Poprostu robilem kiedys modele ubran, i wiem jak to wyglada od drugiej strony.
Od czasów DAoC nic sie w tym wzgledzie nie zmienilo. Tzw. szaty, albo peleryny, to poprostu na sztywno animowane kosciami modele, przy ktorych animator rwie sobie wlosy z glowy :E.
EQ2, byl tu malym odstepstwem ale badzmy szczerzy, wygladalo to tragicznie..
W Vanguardzie z kolei wyglada to juz identycznie jak na screenach ktore zarzuciles. W WoW tez, i AoC tez. Poprostu nie zwrcasz na to uwagi, .
Fajnie wykonany fake-cloth-simulation jest w Assain's Creed. Ale tam Altair nie ma z kolei pelno wymiarowych szat.

Ja sie juz przyzwyczailem. Wiem ze dopoki, kazdy gracz nie bedze mial co najmniej GeForce GTX280, zaden developer nie zdecyduje sie na wprowadzenie symulacji tkanin (chocby w ogranicznej formie), bo to zabije gre juz na starcie (chociaz bedzie efektowne w blue-boksie, albo na pre-renderowanym tle :P).

A co do klonow. To juz na to kicham. WHO to MMO na podstawie bitewniaka gracze == czesc armi. Zasadniczo zolenierze w armii sa bardzo podobni do siebie. :P


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 16:46 
 
Masz racje, nie zwraca sie uwagi na to np w AoC czy Vanguardzie ale ci co to projektowali wiedzieli jak ukryc takie rzeczy lub poprostu oszukac nasze oko, a w War to bije po oczach strasznie, gumi-szaty sa wszedzie i mnie osobiscie przeszkadzaja bardzo.

Pytanie, czy wiadomo cos o rodzajach serwerow w dniu premiery ?
Dawno temu byla mowa o takich z outdoor pvp ale jesli jeszcze tego nie testowali i sprawa ucichla to chyba beda tylko normalne serwery i pewnie jakies rp ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 16:53 
 
Cytuj:
AoC czy Vanguardzie

Jesli prze ukrywanie rozumiesz stosowanie malo szczegolowycj tekstur (bo tak to wyglada w AoC i Vanguard to ja naprawde nie wiem do czego pijesz po tym wzgledem :D
http://www.youtube.com/watch?v=gJnF3S6v_Bc
Tutaj w na poczatku filmiku szaty Magusa sa elegandzko animowane. Sa wykonane z wielko niezaleznie animowanych kawalkow.
Zeby byc szczerem animacja szat w Vanie jest gorsza od tych WoW, jak pierwszy raz zobaczylem to "o kuwa, jakie to okropne :E".
A WoW chociaz na szaty sa nalozone plaskie tekstury i ak sa nieporownywalnie bardziej szczegolowe niz te z Vana.

Beda serwey Core, Open RVR i RP (Core).
A tak po prawdzie to napewno Beda Corei i RP, co do Open nie wiadomo :<.(w kazdym razie ja nie wiem).
ED:
Beda serwey Open RvR, to zasadniczo taki sam Setting jak serwery PvP w WoW.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 10 sie 2008, 16:58 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 16:55 
 
EMBE btw ty grasz w AoC?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 17:35 
 
Serwer open pvp czyli grajac shamanem bede mogl zabic gdze chce paskudnego dwarfa ? to by bylo super i naprawde duzy duzy plus

Magus nie rusza nozkami, a chodzi mi tylko o ten element rozciagania sie szat, ale raczej nie ma sensu dziesiet postow na ten temat pisac.

Zaboleq, tak troszeczke gralem w AoC :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 17:48 
 
Tak dokladnie.
IMO serwery Core sa dla ciot i frajerow w takiej grze jak WHO :>

No tak ale chodzilo to, ze na swoim armorze MAgus, ma elementu ktore sie poruszaja w zaleznosci od tego jak sie wygina :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 18:02 
 
IMO boje sie tego iż Sily dobra beda mniej liczebne niż sily zła :E a ja juz w sumie znalazlem klase dla siebie - Priest z imperium (natchnelo mnie intro -swoja drogą źle skonczył :D)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 18:30 
 
Razoth ma racje. Dodatkowo, rownolegle z beta klientem, opracowywany jest drugi klient, ktory o ponad trzy miesiace wyprzedza to, w co maja mozliwosc grac beta testerzy. Bedzie lepszy performance, lepsze animacje oraz lepszej jakosci tekstury, ktore zostana skompresowane, dzieki czemu dodatkowo rozmiar klienta na dysku zmniejszy sie. Oczywsicie wszystko bedzie wypuszczone w dniu premiery i jest testowane przez wewnetrzny zespol beta testerow EAMythic. Do tej pory nie jest jasne, czy pre-orderowy klient z early startu bedzie dzialal po premierze~!

Dawno temu byla mowa o takich z outdoor pvp ale jesli jeszcze tego nie testowali (...)

Gdybys czytal posty ze zrozumieniem, przestalbys w kolko powtarzac te bledna informacje. RVR/PVP jest sednem gry, a outdoor / world PVP, czy jakkolwiek tego nie nazwac w post wow tard lingo, jest jego integralna czescia.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 18:38 
 
No jesli rzeczywiscie powstaje równolegle drugi klient to ja jestem pełen podziwu i mam nadzieje że jak w dniu premiery pobigne rano po grę do empiku i ją odpale to się nie zawiodę :) .Swoją drogą dziwne jest to iż nic o tym nie jest wiadomo a to co poprawiają nie wrzucają na bieżąco do gry tylko upychaja do jakiegoś tam drugiego klienta .


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 18:42 
 
zaboleq napisał(a):
No jesli rzeczywiscie powstaje równolegle drugi klient to ja jestem pełen podziwu i mam nadzieje że jak w dniu premiery pobigne rano po grę do empiku i ją odpale to się nie zawiodę :) .Swoją drogą dziwne jest to iż nic o tym nie jest wiadomo a to co poprawiają nie wrzucają na bieżąco do gry tylko upychaja do jakiegoś tam drugiego klienta .


betatesterzy są od....testowania, a nie od podziwiania widoczków


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 18:43 
 
zaboleq napisał(a):
No jesli rzeczywiscie powstaje równolegle drugi klient to ja jestem pełen podziwu i mam nadzieje że jak w dniu premiery pobigne rano po grę do empiku i ją odpale to się nie zawiodę :) .Swoją drogą dziwne jest to iż nic o tym nie jest wiadomo a to co poprawiają nie wrzucają na bieżąco do gry tylko upychaja do jakiegoś tam drugiego klienta .

l2 feel irony.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 18:45 
 
Obawiam sie ze ironia konradora jest bardzo trafna :(


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 18:46 
 
Gra jest świetna, PvP mimo bety w miare sensownie zbalansowane. Naprawde czuć w powietrzu kawał dobrej roboty i z pewnością będzie to wielki sukces, byc może przerastający sukces wowa. Ciekaw jestem tylko czy serwery to przetrwają. Wczoraj podczas bardzo dużego starcia mocno lagowało i wyrzucało z serwera.


_________________
OrleOko czuwa...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 18:54 
 
Moze kupia lepsze ? Kto ich tam wie. Nie licze na optymalizacje strony serwerowej bo to strata czasu. taniej jest kupic lepszy sprzet.
Cytuj:
Obawiam sie ze ironia konradora jest bardzo trafna

Jestem w stanie uwierzyc ze ladne modele i tekstury jeszcze trzymaja i nie pokazuja.
Mam nadzieje, ze reszta za to nie okaze sie epic failem :<.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 10 sie 2008, 18:55 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 18:55 
 
konrador napisał(a):
Razoth ma racje.


\o/

Jeśli chodzi o aluzję do AoC - WAR powoli zaczyna wyglądać coraz lepiej, ale na żadne diametralne zmiany bym już nie liczył. Nie mogę się jednak pogodzić z tym, że firma która ma wsparcie EA zatrudnia w swoim teamie takie beztalencia - jeśli chodzi o animację.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 18:59 
 
Oni nie wiedza poprostu ze istnieje Outsourcing. Ba oni chyba sobie nawet nie do konca zdaja sprawe ze sa czescia jednej z najwiekszych korporacji programistycznych na swiecie. Mogli grzecznie poprosic szefostwo o oddelegowanie grafikow z innych odzialow firmy.
Wkonc WHO to killer EA i napewno by sie zgodzili -;-. Ale oni chyba mnieli ambicje wszystko zrobic samemu :<.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 19:56 
 
iniside napisał(a):
taniej jest kupic lepszy sprzet..

Niekoniecznie. Sprzęt ma pewne bariery nie do pokonania (serwery to nie zabawki domowe, które można wymieniać co tydzień - taka amatorszczyzna miała miejsce tylko w wypadku NK). Wymiana sprzętu jest szybka, ale nie zapewnia sukcesu gdy wiadome jest, że użytkowników przybędzie (znowu nawiążę do NK - nie przewidywali ciągłego przyrostu użytkowników). Tylko wymiana architektury od strony programowej - dokładna optymalizacja i rozwiązywanie problemów (a nie zaklejanie dziur) może skutecznie wyeliminować problem "zacinania się".
Także w samych założeniach na obecnym sprzęcie muszą swój soft dopracować do tego stopnia by sprostał obecnym wymaganiom. A wtedy dopiero dostawiać 4x mocniejszy sprzęt, który przez najbliższe lata grę utrzyma.

Cytuj:
Mogli grzecznie poprosic szefostwo o oddelegowanie grafikow z innych odzialow firmy.
Wkonc WHO to killer EA i napewno by sie zgodzili -;-. Ale oni chyba mnieli ambicje wszystko zrobic samemu :<.

Bardzo możliwe, że wstrzymują się ze zmianą (jakby nie patrzeć kosmetyczną) do ostatniej chwili. Niestety utarło się w ostatnich latach, że beta to taki darmowy trial >.>. Niektórzy traktują to już jak pełnowartościowy produkt... To jest ten etap gdy zgłasza się uwagi. Podejrzewam, że takową o animacji zgłosiło już sporo osób - spory czas temu. Utarło się też niestety (a to wynika z poprzedniego - dzieci bawią się w darmowe granie zamiast zgłaszanie bugów), że pierwsze miesiące nowych produktów to płatna beta. Przez pierwsze pół roku od premiery MMO są dopracowywane. Modę taką zapoczątkowało SOE (któremu z całego serca życzę jak najszybszy upadek). Niestety jest jak jest - dzieciak nie zgłasza problemów dopóki nie uniemożliwiają mu one gry - a więc wiele smaczków jest odkrywanych dopiero w produkcie finalnym :(


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:01 
 
Moze byc tak ze nie maja juz czasu/kasy/ludzie na dodatkowe optymalizacje i poprostu taniej bedzie wymienic serwery a potem sie martwic i jakos to bedzie :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.