ehh noobki
macie tutaj zalety wampira i slayera... prosze:
Slayer:
*Zalety
Na przyklad klerik pozniej na 70 levelu dostaje taki przebijajacy krzyz (cause critical damage) ktory paralizuje vampira... Jeszcze ma dobra bron jezeli chodzi o chmurki vampiryczne. Nie wiem na ktorym levelu ale ma aura storm czy cos takiego i spuszcza to na chmurke a vampy same wyjda
wtedy mozna im zrobic krzyza. Klerik, enchanter i swordman to dobre postacie na kilku vampirow naraz a blader i gunner swietnie sprawdza sie w walkach 1na1
*Wady
Wyssanie krwi powoduje wyswietlenie czasu (12 dni) Gdy nie uleczymy w tym czasie tej infekcji to po ponownym ukonszeniu tracimy jeden dzien (sprawdzilem) pozniej dolaczamy do braci ciemnosci i mscimy sie na slayerach za to ze nie chcieli nam pomoc
. Druga wada to to, że cieeeezko w uj sie zarabia ale pozniej rzeczywiscie satysfakcja jest. Dobry slayer jest niepokonany ( w koncu nasza rasa :>) ale niektore vampiry i tak potrafia mu dopiec. Jak robicie nalot slayami na vampiryczne krolestwo to zaopatrzcie sie w klerika ktory ma pfp i pfc oraz pfa (protect from poison, curse, acid) najlepiej niech ma 70 level lub wiekszy. Noo i musicie go chronic bo jak zginie to koniec... Wy mozecie sie poswiecac bo ten clerik to i tak tylko on moze wskrzeszac.
Vampir:
*Zalety
Kazdy level daje nam 3 punkty do statystyk, ktore w przeciwienstwie do slayerow sami mozemy gospodarowac. Nie ma podzialu na klasy (Acid,Poison,Curse,Innate,Blood), Niewidzialnosc ktora przydaje sie w Waterways dungeon czy cos takiego... wiecej F'ów (F5 F6 F7 F8 F9 F10 F11 F12)... Moge wam o wieeeele wiecej wymienic ale nie chce mi sie zbytnio...
*Wady: Brak regeneracji w przypadku gdy jest sie nietoperzem, ale za to jaka predkosc! Wiecej grzechow nie pamietam ... sorka... nie gralem duzo wampirkiem, ale jego kolejna wada to starcie z klerikiem lub kilkoma...