Qrzychu:
1. Camp to dosłownie obóz. Goście poprostu mieli taki plan że cała grupa stoi w obozie, a jeden gracz przyciąga do obozu stworki żeby grupa nie latała po całym terenie. Tak się robie w niebezpiecznych miejscach gdzie jest dużo łażących stworków żeby nie było takiej sytuacji że nagle każdego zaatakuje stworek i wszyscy wyginą. Camp zakłada się w bezpiecznym miejscu tak żeby nic tam nie przylazło
2. Książek nie możesz się nauczyć bo albo nie są do twojej profesji, albo są to czary/umiejętności na wyższy poziom niż masz obecnie. Będziesz zdobywał skill wraz z poziomami postaci.
3. Free for all znaczy że ten kto pierwszy zlootuje ten dostaje, inni w takiej sytuacji nie dostają nic. Lotto gwarantuje że loot będzie rozdawany losowo. Jest jeszcze opcja że jedna osoba może lootować. Bardzo często to się stosuje w grupach które często grają razem. Wtedy wszystko lootuje jeden gość (nazywany Master Looter) a na koniec sprzedaje i rozdaje kase wszystkim. Ewentualnie daje ludziom coś co mogą i będą używać.
4. nie wiem czy można gdzieś znaleźć w cyferkach różnicę pomiędzy różnymi poziomami tego samego czaru.
5. Gildia nie służy temu żebyś coś dostawał od gry. Gildia służy temu żebyś mógł stworzyć swoje własne wewnętrzne community. Status punkty, questy gildii, domy gildiowe itp to tylko bonusy które mają zachęcać ludzi do tworzenia takich community. Przypuszczalnie pod koniec gry będą takie miejsca i stwory do których zabicia będzie potrzeba 50+ osób. (tak było w starym EQ) wtedy bez gildii ani rusz bo strasznie ciężko jest zebrać 50+ osób a jeszcze trudniej tak nimi dowodzić żeby odnieść sukces.