Stara gra hehe
. Ale ilekroć wchodzę na nią to znajduje się naprawdę wiele graczy. Server stawia sie na maksimum 6 osób więc może massive to nie jest hyhy. Teraz troche o grze:
Grę rozpoczynamy w wiosce Gipath, a naszymi kolejnymi celami są Ingos, Suslanger i Jaskinia (w polskiej wersji tak to sie zwie ;p). Troche o nich
*gipath - miasto raczej zakładane w czasach prehistorycznych hyhy. Pancerze wykonywane ze skór dzików (cienka skóra, gruba skóra, twarda skóra) oraz ze skóry tygrysa hyhy <najbardziej efektywnie wygląda na ciele>. Bronie kamienne wykonujemy z kamienia, granitu, krzemienia lub obsydianu, a kosciane z kosci cienkiej, grubej, twardej i skamieniałej. Niektórzy oszusci posiadają takowe z kosci smoczych (nie brac takich rzeczy bo sami staniecie sie oszustami!). Szkoły magii elementarnej:
-ogień
*ingos - bardziej zaawansowane miasto - średniowiecze. Główne materiały jezeli chodzi o tkaniny do wykonywania ubrań to len i bawełna. Lekkie zbroje wykonywane są przeważnie ze skóry trola (zielonej, niebieskiej, czarnej) lub z metali (brąz, żelazo, stal). Bronie tutaj w pełni wykonywane są z metali. Jeżeli chodzi o czarodziejów (malo sily zwykle posiadają) to jest tu dla nich skóra śnieżnego tygrysa więc można kupić schemat zbroi i przyodziać się w tę w/w skórę. (zapomniałem dodać, że w grze kupuje sie albo gotowe rzeczy, albo składa sie je wlasnorecznie.) Szkoły magii elementarnej:
-piorun/błyskawice
*suslanger - fajne miasteczko (moje ulubione :>) - tutaj nie ma wyższych technik a'la pistolety itd ;p. Do arsenału przybywają kusze a bronie mają porządne kształty
. Podstawowe materiały - skóry smocze (czerwonego smoka, zielonego smoka i niebieskiego smoka). Są też schematy zbroi do gipath hyh, dla tych dla których cienko z kasą - mimo wszystko dają komfort i wytrzymałość. Jest też wełna i jedwab - mocne materiały tkaniste ;p. Oczywiście nic nie zastąpi zbroi metalowych. Metale dostępne w suslanger: mitryl, adamantium i meteoryt. Oczywiście wszystko to drożyzna
. Szkoła magii elementarnej:
-kwas
*jaskinia - jak dla mnie pokonywać potworki da sie tylko w pierwszej misji... Jakoś z tymi dalej nie mogę sobie poradzic i to pozostawiamy cziterom hyhy. No bo jak jezeli zombiak ma powiedzmy 2100 zycia i uderze go zabiore okolo 200 a on w 2 sekundy ma cale zregenerowane... Może kiedyś sie tam wybierzemy razem hehe i w 6 tak bedziemy trzaskac moze zdechnhie hyh. Bronie i pancerz wykonywane są tu z diamentu - najtrwalszego i najostrzejszego materiału w grze EI. to miasto niezbyt mi sie podoba ale każdy ma coś w swym guście. Nudzi mnie tylko jeden materiał i jego cena
2100000 za jeden diamencik to troche jest prawda ? Szkoły magii elementarnej:
-wszystkie trzy hyhy
Bardzo rozbudowana jest współpraca wieloosobowa. Kampania jest raczej przeciętna w tej grze. Jeden mały błąd... Postacie nie zapisywane na serverach przez co jest kilku oszustów ale coraz mniej ponieważ wywalamy ich ze swoich serverów i nie mają gdzie grać hyhy i się nawracają :>.
Dostępne klasy:
*Mag (elementarny, zmysłów, astralny lub mieszanka wszystkich trzech)
przeciętne atrybuty dla maga:
15 siły
25 zręczności
35 inteligencji
*Wojownik (miecznik, rębacz, młotnik, włócznik, nożownik)
przeciętne atrybuty dla wojownika:
25 siły
25 zręczności
25 inteligencji (żeby wmiare expa dostawać)
*Łucznik (łucznik, kusznik)
przeciętne atrybuty dla łucznika:
15 siły
35 zręczności
25 inteligencji
alternatywne:
20 siły
30 zręczności
25 inteligencji
To powinno narazie wystarczyć. Gry znikąd nie pobierzecie hyh. Była dołączona do jakiegoś czasopisma KŚG ale legalne jest jej przegrywanie (chyba bo nie ma żadnych programów anty-copy) I mam nadzieję że graczy będzie przybywać
.
Do Zysia: Nie wiedziałem gdzie to wstawić bo nie płaci sie miesiecznego abonamentu ale trzeba ta gre mieć na płytce chociaz play-disk
. Więc moze niech tutaj zostanie