mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 29
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 18:48 
 
Jest taki problemik , ze jak lucznik strzela do jakiegos potworka i ten do niego podbiegnie lub podleci np "ptaszek" to lucznik jest bezsilny i niemoze juz strzelac . Moze da sie to w jakis sposob rozwiazac bo ciezkie zycie lucznika , ktorego zabija wrobelek albo walka moze trwac bez konca bo ani "ptaszek" ani lucznik nie jest w stanie pokonac przeciwnika .

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 19:00 
 
No niestety... ciezkie jest zycie lucznika :smile:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)


Posty: 45
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 19:37 
 
Cóż może nie do końca zgodzę się z moim kolegą po fachu ale to,że łucznik przegrywa w kontakcie bezpośrednim to słuszne,taka specyfika naszej profesji.Problem w tym,że nawt walka na dystans nie daje łucznikowi za wilkich szans.Jaki jest więc sens bycia łucznikiem?Chyba jest to profesja tylko dla maniaków takich jak ja:) Nie twierdze,że łucznik musi być uber alles ale czy nie sądzicie,że nasze roszczenia są troche na miejscu?Spróbujcie zabić z łuku np. zombiego.To nie takie proste.Ciąg dalszy w temacie klimat gry.

**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 20:45 
 
Jak bedziesz dobrym lucznikiem to zabijesz zombiaka... Gdyby lucznik (1 skill) zadawal potezne obrazenia, to byloby to przegiecie.. Ktos do Ciebie podbiegnie? Miecz w lape i sie bron :smile:


Posty: 45
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 22:14 
 
Ziemni ale zgodzisz sie ze w UO zbroja np Studded leather armour jest praktycznie do niczego nie przydatna i nie ma sensu nawet jej kupywac.Co do reszty wal na temat Klimat gry tam napisalem cos wiecej.Hej:)


Posty: 19
Dołączył(a): 25.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 23:15 
 
Jedyna rada jest chodzenie z obstawa, nauczyc sie howania.
Barul widziales zeby ktos strzelal z luku z bliska kusza to jeszcze ale trza sie liczyc z zaladowaniem belta wiec sie niedziw ze w tym czasie cie cos ubije

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lut 2002, 02:47 
 
lucznik jest osoba do 2 linii.
IMHO wojownicy przodem, a lucznicy i magowie z tylu...
i sieczka maksymalna.. przejdzie sie wszystko...
G.

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 lut 2002, 10:42 
 
A właśnie... małe pytanko. Jak jest z expowymi łukami ? Wie ktoś gdzie takowy znaleźć ?


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lut 2002, 12:03 
 
znalezc ciezko.. latwiej zrobic :razz:
G.


Posty: 2
Dołączył(a): 6.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 lut 2002, 19:23 
 
Wszytko pieknie i ładnie ale bedac expertem lucznictwa i taktyki (wiem ze to nie duzo) mozna (nie zawsze :smile: ) zabic koze. Idąc dalej po osiagnieciu GM w tym nieszczesnym lucznictwie podejzewam ze pewnie bedzie sie w stanie wyskoczyc na krowe (mozliwe ze az tak zle niebedzie). A o ile sie niemyle kusza byla bronia ktora mogla w stanie skutecznie postawic sie rycezowi w lsniacej plytowej zbroji (tak na mrginesie przez co zostala zakazana przez kosciol w czasach sw. krucjat). Podsumowujac nie chodzi mi o to ze w zwarciu bezposrednim lucznik/kusznik ma walczyc jak rowny z rownym ale zeby mial wieksze szanse by niedopuscic to tegoz zwarcia.
pokorny i unizony gerhard

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: gerhard dnia 2002-02-06 19:29 ]</font>

*

Posty: 60
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 lut 2002, 22:44 
 
i ta wypowiedz skwitowala szanse lucznika...
teraz przydalyby sie propozycje jak sensownie cos z tym zrobic...

**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 lut 2002, 22:51 
 
Powiem tak: ten kto uwaza ze lucznictwo jest zbyt slabe niech wjedzie bez protecta do fortu orkow (Cove) :smile: :smile: :smile:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: ziemni dnia 2002-02-06 22:52 ]</font>

**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 lut 2002, 23:03 
 
Tak sobie mysle... bedac uczciwym to powiem ze dobrze opancerzonej postaci lucznik rzeczywiscie nic nie zrobi (jeszcze z protectem itp.) Jednak zwykle zwiekszanie obrazen zadawanych przez luki/kusze jest bezsensowne.. Lepiej wprowadzic zroznicowanie w uzbrojeniu lucznikow - np. luki/strzaly z roznych rodzajow drewna (odpowiednik royala - drzewo yew, przy scinaniu takiego powinna byc szansa na wyskoczenie enta coby za latwo nie bylo :smile:. Jeszcze strzaly z grotami z roznych metali, ale w rozsadnej proporcji - 1 sztabka niech starczy na 5-10 strzal. Oczywiscie kombinacje drewna/metalu :smile: :smile: Takie exp strzaly z drzewna yew z grotami z royala to powinny rzeczywiscie siac spustoszenie :smile:


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: ziemni dnia 2002-02-06 23:04 ]</font>


Posty: 2
Dołączył(a): 6.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 01:17 
 
Cytuj:
2002-02-06 12:03, Gadget napisał:
znalezc ciezko.. latwiej zrobic :razz:
G.


to fakt, ale chyba az za latwo bo lukow expowych mam caly worek (a nawet dwa).

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 07:39 
 
za latwo? to sie poprawi :razz:
Gadget

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 07:40 
 
Cytuj:
bezsensowne.. Lepiej wprowadzic zroznicowanie w uzbrojeniu lucznikow - np. luki/strzaly z roznych rodzajow drewna (odpowiednik royala - drzewo yew, przy


zapisane, do przemyslenia
Gadget


Posty: 29
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 13:42 
 
Na stronie http://www.dwonline.org/news_e.htm to jest rosyjski serw uo mozna wyczytac ze maja tam groty do strzal a roznych metali i rozne inne fajne zeczy . Czy istnieje mozliwosc wprowadzenia i unas takich zmian w najblizszej przyszlosci z gory dziekuje

z pozdrowieniami dla zameczanych gm-ow

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 15:48 
 
No coz dobry lucznik podomnie jak wojownik to nie tylo jeden a nawet dwa skile. Zeby miec sensowny dmg to trzeba miec lucznictwo + taktyka + anatomia... Widzialem takich co kilkoma strzalami kladli innych graczy...

No a do tego przydaje sie tez cos co pozwala szybko zniklnac z oczu...


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 16:49 
 
Cytuj:
to jest rosyjski serw uo mozna wyczytac ze maja tam groty do strzal a roznych metali i rozne inne fajne zeczy . Czy istnieje mozliwosc wprowadzenia i unas takich zmian w najblizszej przyszlosci z gory dziekuje

najblizszej nie, ale mamy to w rozpisce
Gadget

*

Posty: 92
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 lut 2002, 00:37 
 
hmm a mnie cos wlasnie zainteresowalo.. da sie zatruc strzaly? to hyba by bylo miloosie walnac komus z daleka i niech zdechnie od trucizny:D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.