mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 23:11 
Cytuj  
A wiec gre polecam naprawde wszystkim ktorych znudzil juz cs q3 i koksowanie w inne mmo.

http://www.warsow.net

Klient zajmuje 60 mega a grafika jest naprawde dobra.
Gra polecam wszystkim fanom q2 q3 ut i innych kosmo strzelanek. Gierka jest genialna. Grafika troche bajkowa.

W grze duza role odgrywa dynamiczna walka. Dodany jest Special key ktory umozliwia odbicie sie od sciany lub bardzo szybkiego stepa w ktoras trone. Po prostu genialne.

Kilka screenow

Obrazek
Obrazek
Obrazek

btw juz sa pierwsze laddery na cb ^^

a i jeszcze jak ktos chce duela niech pisze gg 2019137 lub xfire nick:hujciwdupe

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 23:29 
Cytuj  
Cytuj:
lub xfire nick:hujciwdupe


Priceless.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 23:56 
Cytuj  
Ja wiem ^^ Z tym nickiem to byla taka akcja ze wpisalem kilka i all byly zajeta a kumpel mnie bardzo namawial na xfire i byl taki dialog

ja : kurde jutro to zrobie dzis niemam weny na nick
on : no jakto zrob to to popykamy na servie
ja : ale wszystkie nicki zajete nechce mi sie
on : to huj ci w dupe ^^
ja : o poszlo ;]

A i jeszcze notka z officiala

Kod:
3D Engine based on Qfusion (a modification of Quake 2 GPL engine)
eSport oriented FPS
Fast-paced gameplay focused on trix (trick jumps) and art of move
Complete Power-up System including Weak and Strong fire mode for each weapon
Cartoonish graphics with celshading-like_but_not_Manga style, mixing dark, flashy and dirty textures, matching with action full of fun and speed
References : Quakeworld, Quake3 CPMA, Jet Set Radio, Speedball.
Special Moves

Beside classical trix coming from quake scene, like Circle Jump, Strafe Jump, Double Jump, Bunny Hopping, War§ow features its own Special Moves :
Wall jump

Using walls for powerful rebounds (2 combo max)
Press Special Key when touching a wall during a jump
Dash

Allowing quick accelerations on the ground
Simply press Special Key when on the ground
Dodge

Allowing quick and powerful sidesteps
Press Special Key + Any Strafe when landing on the ground
Ramp Slide

Allowing unlimited Dash on ramps
Press Special Key when running along any ramp


Posty: 14
Dołączył(a): 16.06.2006
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 16:03 
Cytuj  
Gra fajna, chociaż żałuję że trzeba znac IP servera ( nie ma jako takiej przeglądarki serverów). Gra jest też raczej nastawiona na duele 1v1. Gra jest uważana za fps z przyszłościa ( bo jest nowa ;)


_________________
Obrazek
Obrazek

***

Posty: 826
Dołączył(a): 20.07.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 16:12 
Cytuj  
Więc tak, Warsow bierzemy pod lupę:

(Biorąc pod uwagę moje doświadczenie w QuakeWorld + Quake2 myślę, że mogę pokrytykować)

A) Totalnie niezbalansowane bronie.

Niestety nie wychodzi to tak dobrze, jak brak balansu w QuakeWorld, po prostu, większość broni jest słaba, dominująca rolę odgrywa ten railgun śmieszny (nawet nie wiem jak to się nazywa). RL jest STANOWCZO za SŁABY.

B) Beznadziejna fizyka.

Mimo, że autorzy chwalą fizykę Warsow to ja muszę powiedzieć, że wcale nie jest szybka. Przede wszystkim 3 skok to faktycznie jakieś tam urozmaicenie, jednak uzyskanie prędkości takich jak choćby w QuakeWorld jest dosłownie niemożliwe. Bunnyhopy (tudzież strafejumpy) nie mają odpowiedniej akceleracji.

C) Beznadziejne mapy.

Wiem, że to przecież zależy od mapperów, ale jednak mapy dołączone do standalone wersji Warsow są beznadziejne, jedyną grywalną mapą duelową jest dm5 (o ile się nie mylę, ta czarna)

D) Teamplay = Żart.

Teamplay w tej grze to jakiś żart. Gdy grałem 2on2 miałem takie odczucie, że w istocie gram dziwną wersję FFA, za zabicie 'teammata' miałem -1 frag, to wszystko. Po prostu teamplay to dno, nawet powerupy nie stanowią jakiejś znacznej zachęty aby je timować tudzież kontrolować ich strefę

E) CTF = +

Nowatorskie rozwiązania w CTF, szkoda, że tego trybu grania nigdy nie lubiłem :(


Podsumowując: Warsow to gra na 1-2 dni grania dueli (jako taki fun), na nic więcej nie należy się nastawiać jeśli się grało w QuakeWorld. Niestety, gra jest do niczego, być może po wprowadzeniu istotnch zmiań będzie to dobry silnik duelowy.

Moje 2c.


_________________
Shador von Dal napisał(a):
Podpisując się moimi inicjałami głaszczesz moje ego :*

SvD.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 17:22 
Cytuj  
Daj linka do tego quakeworld

***

Posty: 547
Dołączył(a): 5.05.2006
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 17:55 
Cytuj  
daJ tO chinskI sprzedawcA jaJ :x

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 18:44 
Cytuj  
Sluchaj ja gralem baaardzo duzo we wszystkie quake (najwiecej czasu spedzilem nnad cpma) I uwazam gre za naprawde dobra. Fakt rail powinien bardziej loic dupe ale reszta imo jest wpozadku. No mzoe troche nady zabardzo skacza ale wszystko jest do rozkminienia. Jezeli chodzi o mapy to gdzies na ircu wylukalem ze juz nad tym pracuja ludzie z cpma i q3 by to urozmaicic. Co do tdm maja powstac specjalne tryby do gry 5na5 mysle ze gra rozwinie sie juz w niedlugo. Wedlog mnie gra jest czyms wiecej niz tylkostrzelanka na 2-3 dni

Zapraszam do gry.


_________________
oumn da lololegend


Ostatnio edytowano 21 lip 2006, 13:48 przez CheGee, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 826
Dołączył(a): 20.07.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 20:29 
Cytuj  
Shaver napisał(a):
Sluchaj ja gralem baaardzo duzo we wszystkie quake (najwiecej czasu spedzilem nnad cpma) I uwazam gre za naprawde dobra. Fakt rail powinien bardziej loic dupe ale reszta imo jest wpozadku. No mzoe troche nady zabardzo skacza ale wszystko jest do rozkminienia. Jezeli chodzi o mapy to gdzies na ircu wylukalem ze juz nad tym pracuja ludzie z cpma i q3 by to urozmaicic. Co do tdm maja powstac specjalne tryby do gry 5na5 mysle ze gra rozwinie sie juz w niedlugo. Wedlog mnie gra jest czyms wiecej niz tylkostrzelanka na 2-3 dni

Zapraszam do gry.


No właśnie, I'm not picking on you.. ale - Sluchaj ja gralem baaardzo duzo we wszystkie quake (najwiecej czasu spedzilem nnad cpma) -
to o wszystkim świadczy.

A co do linka do QuakeWorlda to walne wkrótce jakiś krótki opis gry + linki itd, tak żebym nie musiał odpowiadać na wszystkie pytania 8)


_________________
Shador von Dal napisał(a):
Podpisując się moimi inicjałami głaszczesz moje ego :*

SvD.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2007, 19:02 
Cytuj  
W zwjazku z tym ze zainteresowanie ta gra troche podupada postanowilem o niej przypomniec.

Za czasów kiedy o niej pisalem byla wersja 0.21 Potem weszlo 0.22 No i wielkimi krokami zbliza sie 0.3!!

Co zostanie zmienione?

Kod:
Midair gametype deducted
Midair had to be taken away because of bugs, and if midair were to be on 0.3, 0.3's release would be delayed.

armor system:

GA: 50 - max 100
YA: 100 - max 150
RA: 150 - max 200 (armor ticks to 150)
Armor protection value = 70%

Anti-Lag tweaked
The anti laag has been tweaked, and solomonk says it feels way better

EB change
The EB will either be the same, with the range alltered to 1000 units, or it will send a normal beam, that after a certain distance, will change to projectile. The team hopes to encourage players to use EB at close range, and because of the long relode time, it will leave the player vulnerable to short range weapons

Rocket Arena and Clan Arena Added
It will have classes, and each class has it's own set of weapons, each representing a different type of player. Other than that it normal RA/CA

For those of you who dont know what RA/CA is heres a wiki link:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rocket_Arena


New Maps
There will be 10 new maps, 1 for clan arena, and one for Capture the flag. There will be 6-7 DUEL/TDM/DM maps, and there will be new maps specificely designed for TDM, with a WTDM at the start, and the number following it. One of the Wtest maps will finally become a wdm map.

New textures
There will be new textures for wdm1, and possibly for wdm2

New Models
There will be new player models

New weapon icons
There will be new weopon icons

LG Changes
The lasergun now has less damage, and more range
[Thanks sept for the info smile]

RL Changes
The RL has less damge and a smaller splash radius but its speed has been increased.

Firing animations
All weapons will have firing animations for 0.3

Weapon FOV
cg_weaponfov in 0.3 Makes weapons look more natural on high/low FOV's

Classes in CA/RA
I don't know what this might mean for the release version, but heres guwashi's reply

Video http://video.google.com.au/videoplay?docid=6709625018698559342&q=warsow+0.3


Wiec dla tych co nazekali na to ze bronie i armory nie sa zbalansowane nadszedl czas by to sprawdzili. Co prawda 3.0 jeszcze nie wyszlo ale to kwestia tygodnai lub 2 :]



Teraz postaram sie skupic na trybie w ktorym zapuscilem korzenie na ostatnie 5 miesiecy

Race

Na poczatek sie pochwale :]

ShiNn...

http://www.warsow-race.net/?op=players&relative=1

OveralRank 10 :]

A teraz odnosnie samego tryby race

Tutaj gracze musza sie wykazac prawdziwymi umiejetnosciami opanowania fizyki cpma i warsowa. Do tej pory zostaly zorganizowane 2 turnieje gdzie gracze z calego swiata scigali sie na mapach utworzonych przez najlepszych swiatowych racerow (kriq bardok jezus). Osobiscie jestem jednym z 2 najlepszych polakow jezeli chodzi o race (wraz z damage). Niejednokrotnie bilismy rekordy i nie jedne jeszcze pobijemy. W grze zazwyczaj nie posiada sie broni. Wyjatkiem sa mapy w ktorych uzywa sie granatow/rakiet i plazmy by dostac sie wyzej lub nabrac predkosci. (uzywajac plazmy wspinamy sie po scianach)

Teraz troche o samym problemie nabierania predkosci.

Jak juz wspomnialem gra bazuje na fizyce z cpma + dash
Dla tych ktorzy nie znaja pojec circle jump, strafe jump, bunny jump podpowiem ze sa ta techniki dosyc trudne do wypracowania ktore pozwalaja nam osiagac predkosci nawet do 4000. Niektorym moze sie wydawac nudne bieganie na czas ale gdy sie czlowiek nauczy naprawde strafowac gra robi sie niesamowicie pasjonujaca.

Z checia zaprezentuje moje umiejetnosci "akrobatyczne" w warsowie. Mysle ze po obejrzeni kilku trickow duza liczba osob z tego frorum mogla by sie zainteresowac skakaniem.

Zapraszam na gg 2019137 nick w warsowie (ShiNn...) najeczesciej skacze na serverach soheia #1 [warsow-race.net:44400] i #2 [warsow-race.net:44401]

Dodatkowo na zachete daje filmiki w ktorych widac czesc mozliwosci tej gry.

filmik zawodnika ktory wygral ostatni race kompetition Kolio przechuj pro wymiatacz ;}

Edit:

hQ movie

http://www.the-core.gr/pages/file_download.php?file=401
http://youtube.com/watch?v=Ykq2FoP7YTo& ... ed&search=


_________________
oumn da lololegend


Ostatnio edytowano 20 kwi 2007, 12:25 przez CheGee, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2007, 19:57 
Cytuj  
Gralem troche w warsow, ale ze wzgledu na destabilizacje lacza odpuscilem fps w jakiejkolwiek postaci. Warsow bardzo mi sie podobal, fajny klimat i fajna dynamika. Obejrzalem ten filmik race i japierdolerobiwrazenie... Rzeczywiscie to moze wciagac bo w warsow jak osiagalo sie duze predkosci to oczy czuly te predkosc, wsysaly ja. Chyba zmienie providera i zaczne znowu grac w warsow:).

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2007, 20:06 
Cytuj  
Polece jeszcze jeden filmik z mozliwoscimi warsowa

FreeStyle

350 mega

Ci ludzie nie graja w żadne znane tryby. Sa to poprostu freestylowcy. Robia rozne triki wspinaja sie plazmami po scianach rocket jumpy ect ect. Wbrew pozorom wymaga to 3razy tyle praktyki co zwykly race :}

Roztek sprawdz pingi na tych serverach. Jak bedize ponizej 100 to mozesz spokojnie smigac :]


_________________
oumn da lololegend

*

Posty: 57
Dołączył(a): 19.04.2007
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2007, 20:31 
Cytuj  
Rash napisał(a):
Gra fajna, chociaż żałuję że trzeba znac IP servera ( nie ma jako takiej przeglądarki serverów). Gra jest też raczej nastawiona na duele 1v1. Gra jest uważana za fps z przyszłościa ( bo jest nowa ;)



poprawcie mnie jesli sie myle,

gra nie posiada master serwera z adresami (tak jak ma to miejsce chociazby w UT), tylko trzeba znac IP kazdego z nich.


czy w zwiazku z tym są jakieś stałe/dedykowane serwery ?


_________________
Obrazek

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2007, 20:59 
Cytuj  
Jest programi ktory wykrywa serveryznanych gier w tym warsowa

KQuery 4.0

Po automatycznym zapdejtowanu progamiku wykrywa servery wSw


_________________
oumn da lololegend

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2007, 12:13 
Cytuj  
Double

Klan Logitech wypuscil nowe demko :] z wersji 3.0

Okolo 35 mega hQ

http://www.teamlogitech.fi/videos/TeamLogitech.fi.rar

Edit:

dodalem hq movie raceathona (mistrzostw w race)
http://www.the-core.gr/pages/file_download.php?file=401


_________________
oumn da lololegend

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2007, 18:33 
Cytuj  
Więc tak, Warsow bierzemy pod lupę:

(Biorąc pod uwagę moje doświadczenie w QuakeWorld + Quake2 myślę, że mogę pokrytykować)

A) Totalnie niezbalansowane bronie[...].


nie ma to jak sie dopierdolic do wersji 0.21 20-30% gry zrobione a ten sie upierdliwie bedzie pre-pre-noob-alphy czepial.

Gierke osobiscie polecam, gralem w nia daawno temu, ale byla zaje*, moze znowu sobie w nia popykam ale jak narazie mam malo czasu.

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2007, 20:11 
Cytuj  
Mi sie tu najbardziej podoba ta komiksowa graficzka :D

***

Posty: 826
Dołączył(a): 20.07.2005
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2007, 20:34 
Cytuj  
Eshim napisał(a):
Więc tak, Warsow bierzemy pod lupę:

(Biorąc pod uwagę moje doświadczenie w QuakeWorld + Quake2 myślę, że mogę pokrytykować)

A) Totalnie niezbalansowane bronie[...].


nie ma to jak sie dopierdolic do wersji 0.21 20-30% gry zrobione a ten sie upierdliwie bedzie pre-pre-noob-alphy czepial.

Gierke osobiscie polecam, gralem w nia daawno temu, ale byla zaje*, moze znowu sobie w nia popykam ale jak narazie mam malo czasu.


Nie ma to jak komentarz z dupy.

btw -> http://fquake.sourceforge.net/


_________________
Shador von Dal napisał(a):
Podpisując się moimi inicjałami głaszczesz moje ego :*

SvD.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 maja 2007, 21:27 
Cytuj  
I WYSZLO 0.3 !!!!!

Co zmieniono

Kod:
- Added Clan Arena (CA) gametype,
- New maps (CA : 1, CTF : 1,  Duel : 6,  TDM : 1),
- Revisited maps  (wdm1,  wdm6, wctf1,  wdm5),
- New weapon and armor models,
- New weapon fx,
- New animations for player models and weapons,
- New player model (Jason padpork),
- New simple items,
- Added Coach system for teambased gametypes,
- Revised armor system,
- Tweaked weapon settings,
- And much more, just look at the complete changelog for all details.

Dokladny change log


_________________
oumn da lololegend

****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 20:29 
Cytuj  
Shaver napisał(a):
I WYSZLO 0.3 !!!!!


3.0?

Grafa mi sie podoba, gorzej ze nie lubie mmofpsrpg :P Ale jak wyszlo to /*0.3*/ to pewnie sie bardzo cieszycie :P

To pozostawiam was w szczesciu :P


_________________
Free your brain of your mind

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.