ATM srednio w primetime na serwerze Braialla jest 500-1000 osob, co calkowicie wystarczy, zeby nie szukac ludzi do gankowania dluzej niz 5-10 min. Wieksza ilosc ludzi = wiekszy lag niestety, taka ilosc jak jest jest optymalna, ewentualnie troche wiecej, ale gora 50% IMHO.
Grafika - nieistotna, ja mam all na minimum wiec w ogole prawie same kwadraty hehe. Grafika to moze liczy sie w singleplayerach, w mmorpg liczy sie max wydajnosc i przejrzystosc. Piekne widoki nie pomoga gdy na horyzoncie masz 300 wrogow i widzisz jedna klatke obrazu co pare sekund. Nawet w 2003 jak gra wychodzila to grafika byla przecietna.
Interfejs - mozna sobie ustawic prawie jak sie chce i jest bardzo elastyczny, aczkolwiek sterowania toonem z klawiatury nie da rady, co fanom strejfowania w mmorpg na pewno bedzie przeszkadzac. Ja w mmorpg tpp wole sterowac wlasnie tak jak to ma miejsce w SB, fpp to co innego.
Dobry build i itemy to jedna czwarta sukcesu, reszta to wiedza, timing, spryt, doswiadczenie, fart. Poziom przecietny mozna osiagnac szybko przy odrobinie wysilku, poziom mistrzowski wymaga jednak sporego ogrania, nie wystarczy doswiadczenie z bicia mobow w innych mmorpg, a open pvp to nie to samo co instance/border pvp.
Nie dziwie sie, ze 80% ktorzy to instaluja szybko to tez odinstalowywuja. To nie jest gra dla kazdego. Jest kilka takich gier, w ktore graja ludzie do dzis i bardzo ciezko sie w nie wkrecic przecietnemu Kowalskiemu, bo okres zapoznawania sie z gra i community do latwych nie nalezy. QuakeWorld (Q1), SB tez tu pasuje, i jeszcze pare by sie znalazlo
.
Co kto lubi ;P.