mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 278
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 21:47 
Cytuj  
zauwazylem, ze przy robieniu armourkow duzy wplyw na ilosc ara ma jakosc wykonanej zbroi. czy moglibyscie, drodzy gmi dodac przy kuciu jakis tekst typu "wykonales idealnej(dobrej,zlej itd..) jakosci (i tutaj wykonany przedmiot)"? widzialem to na innych shardach, wiec wiem, ze to sie da zrobic.

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 22:30 
Cytuj  
A moze lepiej uzyc do tego skila Armslore... :wink: w koncu od tego on jest czyz nie?


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 278
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 22:34 
Cytuj  
eee...ups :grin:

**

Posty: 278
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 22:35 
Cytuj  
ale ze mnie kowal :grin:

***

Posty: 627
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 22:43 
Cytuj  
Weź,lepiej zmien juz nicka! :grin:

**

Posty: 278
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 22:47 
Cytuj  
zapomnialem, ze armslore w ogole istnieje i posta walnalem. ale wstyd :grin:. najlepsze, ze armslore mam juz 30% :grin:


Posty: 19
Dołączył(a): 1.03.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 22:48 
Cytuj  
nio to spoko


_________________
"Gdzie przyjaciele unosza miecz gdzie czas w miejscu staje..tam pojawiam się ja wraz z księzycowym ostrzem...Drednaught "

***

Posty: 627
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 22:48 
Cytuj  
Nie podkreslaj swojej winy,spox nikt tego nie zauwazyl (prawie) :grin:

***

Posty: 514
Dołączył(a): 23.01.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 22:59 
Cytuj  
w sumie to chyba powinnyscie sie cieszyc ze jak macie swietnie wykonany pancerz daje wiecej AR niz ten co jest kiiepskiej jakosci lub typowej


_________________
"Est suloris Oth mithas - Uzarania zniszczenia świata zawsze jest jego początek*

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 23:19 
Cytuj  
alez my sie cieszymy i to bardzo...


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

**

Posty: 278
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 mar 2002, 01:23 
Cytuj  
co do armslore to skill w ogole nie rosnie. badalem rzeczy przez 15 min a skilla dalej mam 33% (tyle co mnie vendor nauczyl). jedyne pocieszenie to to, ze mi int o 1 urosl. ale ja do cholery jestem kowalem a nie magiem...

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 mar 2002, 09:12 
Cytuj  
I uwazasz ze do zrobienia dobrej zbroi Inteligencja ci sie nie przyda wogole...?

To mysl tak dalej hihihihi


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 278
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 mar 2002, 13:40 
Cytuj  
szary, moj post dotyczyl skilla, wiec prosze odpowiedz na pytanie, a nie nasmiewaj sie z czyjejs niewiedzy, oki?

*

Posty: 102
Dołączył(a): 23.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 mar 2002, 17:55 
Cytuj  
Ej co jest przerobilem 1000 sztabek irona i mi 0 bs doszlo terz to chyba zesie zatrzymail bs do 0 wzrostu

*

Posty: 112
Dołączył(a): 3.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 mar 2002, 18:14 
Cytuj  
Dokladnie mnie rowniez wcale nie rosnie bs

*

Posty: 102
Dołączył(a): 23.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 mar 2002, 00:17 
Cytuj  
Man propozycje jesli niechcecie dodac jakośći zbroij to zrubcie tak zeby w sklepie były inne ceny za rzeczy goszej jakośći to tez by ulatwilo sprawe pod pewnymi wzglendmi np gdy ktoś niema armslora lub ma na niskim poziomie to by moglo zdać egzmin i zeczy by sie troche ruzniły dzienki temy zeczy które są słabej jakośći niekosztowalły by tyle co te najlepsze :cool:

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 mar 2002, 09:31 
Cytuj  
Gallahad nie nasmiewam sie, odpowiadam na Twoja pretensje o to ze ci INT urosl.

Cytuj:
2002-03-13 01:23, gallahad napisał:
co do armslore to skill w ogole nie rosnie. badalem rzeczy przez 15 min a skilla dalej mam 33% (tyle co mnie vendor nauczyl). jedyne pocieszenie to to, ze mi int o 1 urosl. ale ja do cholery jestem kowalem a nie magiem...


A co do skilli beda rosly nieco wolniej, moze troche przyspiesze te rzemieslnicze ale na wojenne nie liczcie.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 14:41 
Cytuj  
Ja tez mam pytanie odnosnie tego pieknego zawodu. Mianowicie, czy prawdopodobienstwo wykucia jakiejs zeczy zalezy od tego czy jestes najedzony?


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 16:22 
Cytuj  
Powiem tak... z tego co slyszalem (nie wiem czy to prawda) ale dla przykladu na OSI, jesli jestes najedzony to PONOC czary czesciej sie udaja i PONOC skille troszke lepiej przyrastaja. Ale to tylko takie mowienie. Co do wykonania rzeczy.... hmmm moze, po prostu nie mam pojecia jaki wplyw poziom glodu ma na POL.

*

Posty: 168
Dołączył(a): 25.03.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 17:12 
Cytuj  
moze i tak
wogole to tak przy okazij mam jeden bug jezli mozna to tak nazwac jak zszedlem z konia to mi zmniejszylo sie o jeden sily a pozniej jak znow zszedlem to wzrowslo o jeden zrecznosc
:smile: czy to nie dziwne:)?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.