mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 11
Dołączył(a): 15.05.2006
Offline
PostNapisane: 14 paź 2006, 20:05 
Cytuj  
Szukam osób chętnych do pomocy w tworzeniu gry MMORPG. Jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszam na stronę www.tasildsha.xk.pl

*

Posty: 90
Dołączył(a): 4.11.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2006, 21:41 
Cytuj  
TASILDSHA

Opis gry
Cytuj:
Gra Tasildsha to w pełni polska, darmowa gra typu MMORPG, oparta na silniku graficznym 2D. Dzięki niezbyt wymagającej grafice i braku potrzeby bardzo szybkiego łącza, gra zadziała nawet na słabszych komputerach. W grze wcielamy się w wykreowaną przez siebie postać. Wybieramy dla niej jedną spośród kilkunastu dostępnych klas, do których należą siły dobra jak i siły zła. Gracze mają, więc do wyboru szereg specjalizacji. Od wojowników i paladynów walczących głównie bronią, wspomagających się mocą światła i broniami palnymi, po magów, kapłanów, druidów czy władców pogody- meteomantów, używających potęgi magii do niszczenia wrogów i wspomagania sojuszników. Gracze wolący zacisze lasów będą mogli wcielić się w myśliwych czy łowców, którzy wyjątkowo zespolili się z naturą. Stronę zła zasilą szeregi orków, trolli, smoków… Każdy z graczy rozpocznie swoją przygodę na wybrzeżu tytułowej wyspy- Tasildsha. Celem każdego z nich będzie dowiedzenie się, co się wydarzyło w owym miejscu. Jedyną wiadomą rzeczą jest to, że dwóch magów odkrywających tajemnice wyspy zaginęło… Wszystkie rasy założyły swoje kolonie na wyspie i prowadzą poszukiwania. Na wyspę przybywa coraz więcej osób. Niektórzy chcą odkryć tajemnice, inni liczą tylko na zysk, ale są i tacy, którzy starają się nie dopuścić do odkrycia tajemnic. Oprócz głównej osi fabuły na graczy czeka mnóstwo zadań pobocznych, będących doskonałym źródłem pieniędzy, ciekawych przedmiotów czy doświadczenia, dzięki któremu postać staje się coraz potężniejsza. Świat gry można przemierzać samotnie jak i w grupie kilku- kilkunastu osób. Istnieje także możliwość zorganizowania gildii, której członkowie pomagają sobie w walce czy w wykonaniu zadania. Do pokonania niektórych wrogów wymagana będzie grupa silnych graczy, więc warto zawierać znajomości. Aby skutecznie walczyć z wrogami potrzebny będzie porządny ekwipunek. Najlepsze przedmioty można zebrać po pokonaniu odpowiednio mocnego wroga. Jednak te podstawowe można kupić w sklepie. Oczywiście możliwy jest także handel między graczami. Postacie dysponujące magią mogą nauczyć się nowych zaklęć poprzez przeczytanie księgi z danym czarem. Nieodłącznym elementem gry są eventy, czyli wielkie wydarzenia skupiające setki graczy. Będą to walki między graczami, zdobywanie flagi czy po prostu walka z najsilniejszymi wrogami w grze. Eventy słyną jako źródło najlepszych przedmiotów. Gracze lubiący ryzyko i możliwość szybkiego zarobienia pieniędzy będą mogli obstawiać walki lub samemu brać w nich udział na arenie. Po zdobyciu odpowiedniej kwoty każdy będzie mógł kupić swój własny dom (lub go zbudować!), umeblować go i przechowywać w nim przedmioty. Zawsze będzie można zaprosić do swojej posiadłości znajomych graczy i pogadać o swoich przygodach przy kuflu piwa... Bardzo ważnym elementem gry będą walki gildii o zamki. Myślę, że najlepiej opisze to jedno zdanie: "Spróbujcie wyobrazić sobie setki ludzi atakujących zamek i kolejne setki wspomagane przez NPC-ów broniących go..."* Gra jest jeszcze tworzona, więc minie mnóstwo czasu zanim ujrzy światło dzienne. Mam jednak nadzieję, że nikt nie będzie żałował czasu spędzonego na oczekiwaniu po pierwszym kontakcie z grą.

ObrazekObrazek

Strona domowa: http://www.tasildsha.xk.pl/
Stan: W produkcji, szukamy ambitnych i utalentowanych ludzi do naszego teamu. Zgłoszenia na forum Tasildsha
Dane techniczne:
    Grafika: 2d
    Dźwięk: Tak
    Serwer: Zaplanowany, 300 graczy

-------------------------------------------------
Prosiłbym o nie zaśmiecanie topicu tekstami, że to nie wypali, że to nie ma sensu, że beznadziejny silnik itd. Gra z góry Ci się nie podoba? Wygłoś to, ale z kulturą. My tylko reklamujemy produkt, szukamy ludzi, popracia wsród graczy, opiń i sugestii. Doskonale wiemy, co robimy. Licze, że okażecie sie dojrzałością umysłu i mod nie będzie musiał tego zamykać z powodu "burdelu. Miłej miłej wymiany poglądów...


_________________
+1 Own3d

*

Posty: 68
Dołączył(a): 9.09.2006
Offline
PostNapisane: 16 paź 2006, 13:43 
Cytuj  
Powiem tak- silnik gry jak i grafika PODOBA MI SIĘ!
Tylko pytanie....
Czy będzie kilka rodzajów broni etc. ???
I np w mieczach two handed one handed kilka ordzajów?? Jak coś to jeszcze jedno pytanie... ile będzie klas postaci?
Właśnie na taką grę czekałem... Wojny gildii... niskie wymagania sprzętowe... :))


Posty: 11
Dołączył(a): 15.05.2006
Offline
PostNapisane: 16 paź 2006, 20:41 
Cytuj  
Oczywiście!! Wreszczie jakiś optymista :) Postaramy się aby było jak najwięcej rodzajów broni i wszystkich innych przedmiotów. Klas będzie około 20-30.

**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 paź 2006, 21:24 
Cytuj  
Witajcie misie kochane...
Do ja juz nie jako czarodziejka, tylko czarownica...
5 lat MUDow, potem jakies poczatki MMORPG.
Od premiery UO jak najbardziej w MMORPG.
I jak czytam te dyskusje...
To tak - mozna zrobic cos nowego. I mozna porwac sie nawet na grafike 2d.


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 paź 2006, 21:26 
Cytuj  
Witajcie misie kochane...
Do ja juz nie jako czarodziejka, tylko czarownica...
5 lat MUDow, potem jakies poczatki MMORPG.
Od premiery UO jak najbardziej w MMORPG.
I jak czytam te dyskusje...
To tak - mozna zrobic cos nowego. I mozna porwac sie nawet na grafike 2d.
Na 3d - po prostu brak finansow. Opracowanie modeli to pryszcz, ale ich animacji? Sprobujcie na jednej postaci.
Ale 2d - czemu nie. Ashen Emipires - poogladac i zobaczyc.


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 16 paź 2006, 23:44 
Cytuj  
Agat napisał(a):
Witajcie misie kochane...
Do ja juz nie jako czarodziejka, tylko czarownica...
5 lat MUDow, potem jakies poczatki MMORPG.
Od premiery UO jak najbardziej w MMORPG.
I jak czytam te dyskusje...
To tak - mozna zrobic cos nowego. I mozna porwac sie nawet na grafike 2d.
Na 3d - po prostu brak finansow. Opracowanie modeli to pryszcz, ale ich animacji? Sprobujcie na jednej postaci.
Ale 2d - czemu nie. Ashen Emipires - poogladac i zobaczyc.


10 zdan i zadne nie ma sensu. wtf?


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

**

Posty: 368
Dołączył(a): 6.06.2004
Offline
PostNapisane: 17 paź 2006, 19:07 
Cytuj  
taa czytam to już chyba 10-ty raz i nie wiem o co chodzi :P...

A pomysł znakomity ;]. Można już rezerwować konta ? :D.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2006, 22:03 
Cytuj  
Mam nadzieje, że projekt wam wypali. Jeżeli moge to podam wam pare marketingowych sugestii.

1. Określenie grupy docelowej

-Produkt prawdopodobnie bedzie skierowany do mniej-zawansowanych graczy, ktorzy przygode z mmorpg zaczeli stosunkowo nie dawno
- Młoda młodzież
- Osoby ze słabszym sprzetem
- Jeżeli powyższe 3 grupy nie oblegą serwera, gra bedzie coś oferowała a community bedzie na dobrym poziomie- kilku pro w przerwie w pracy. Dlatego tą grupe powinniście wykluczyć i nakierować sie raczej na powyższe 3.

2. Trudność rozrywki

Pełne PvP, loot i duże kary za śmierć. Te rzeczy mimo krytyki młodych ludzi ( dostanie baty i mówi, że nie gra) o eureko trzymają ich przy grze.


3. Teamplay

Content, expowanie premiowane w grupach. Questy grupowe wyżej premiowane anizeli te solo, może skuscie sie też na rajdy :D hehe. I nie tylko jakieś klikanie ale również użycie jakiejś strategii na danego mobka, skillii bądż specjalnych iteamów ( być moze z jakiegoś trudnego questa) bo inne nie zadaja stworkowi obrazeń. Takie jakieś smaczki a smarczką dające satysfakcje ( ziomek, znamy strategie na tego dragona za lasem - lol :)

4. Reklama i dobór personelu.

Rdzeniem takiego projektu powinna być grupka bliskich znajomych ( przynajmniej 4 sztuk) mająca te same zainteresowania i pałająca energią do tego projektu. DObiero wtedy powinno dobierać się reszte.
Reklamujcie raczej na forach skierowanych do potencjalnych przyszłych klientów ( tu owszem ale gdy ukończycie projekt w dziale darmówki). Na ten czas powinniście raczej nie reklamować produktu, ale sklad teamu. CO macie i kogo potrzebujecie.

5. Nie lubie żadnych gier z "upośledzoną grafiką", czy też przez przeglądarke chociaż nigdy w takie nie grałem - jestem juz poprostu na to za stary ( to tak jak z sexem, gdy jesteś "młody" nawet skarpetki panienki cie podniecają, jednak po czasie by osiagnąc ten sam stan, potrzeba jest wiele, wiele wiecej :) ) ZResztą nie zaliczam sie do waszej grupy docelowej . Cieszy mnie natomiast fakt, że coś działacie, macie motywacje i chęci, wierzycie w projekt, i jesteście już w tym momencie mądrzejsi od tych ":baranów co tylko mówią że sie nie uda" chociażby o doświadczenia z tego projeku. Niczym nie ryzykujecie, a plusy to chociażby - rubryczka w tabelce doświadczenie w CV na przyszłość do pracy w firmie, korporacji badź na własny rachunek.

6. Popieram takie projekty, i jeżeli podacie na stronce numer konta ( powinniście od tego zacząć ) - to wyśle wam nawet donate :P

Pozdrawiam


_________________
OrleOko czuwa...

*

Posty: 90
Dołączył(a): 4.11.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2006, 22:18 
Cytuj  
Co do dotacji, to będą możliwe, będzie potrzebne gdzieś 100-120zł miesięcznie co sumką wielką nie jest, z początku se będziemy mysle radzili, acz każda pomoc sie przyda. Narazie jeszcze za wczesna chyab faza aby cokolwiek dopłacać, gdyż nie jesteśmy super filmą do gier tlyko ambitnymi ludźmi, zobaczy co z tego wyjdzie.
Rzecz jasna gra jest kierowana do ludzi posiadających słabsze komputery, acz ja np. mam 2.6ghz a wole 2d bardziej od 3d. Myśle, że największym plusem gry będą własnie wojny gildii, czyli już nie tylko expienie, a przynależenie do frakcji i toczenie bitew, jak to wyjdzie w praktyce, narazie jeszcze nei moge pwoiedzieć ;)
Co do marketingu itd. to jeżeli gł. założyciele będą chcieli to ja się tym będe mógł, zająć... technik ekonomista jestem i conieco umiem ;)


_________________
+1 Own3d

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 paź 2006, 06:25 
Cytuj  
Na poczatku nie chcialem sie wypowiadac, ale od powyzszego postu stalo sie to zenujace. Nie dosc, ze gra jest robiona na darmowym, pół-amatorskim silniku, to jeszcze do tego twórcy już nas oswajaja z jakimikolwiek donacjami. Żarty sobie robicie?


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

**

Posty: 281
Dołączył(a): 5.09.2004
Offline
PostNapisane: 18 paź 2006, 17:52 
Cytuj  
radze nie uzywac nic z RPG makerow ...im wiecej macie wlasnej roboty tym lepiej. Ciekawe czy macie jakies wlasne skrypty?


_________________
Obrazek


Posty: 11
Dołączył(a): 15.05.2006
Offline
PostNapisane: 18 paź 2006, 18:56 
Cytuj  
Bez przesady z tymi dotacjami! Najpierw musimy ustalić podstawy!

*

Posty: 90
Dołączył(a): 4.11.2005
Offline
PostNapisane: 18 paź 2006, 19:19 
Cytuj  
Narazie za wcześnie jest aby mówić o dotacjach. Jednakże wspomożenie utrzymania serwera w przyszłości, w moim osobistym mniemaniu, nie całej ekipy, było by miłym akcentem od stałych graczy.
Tak, silnik eclipse jest modyfikowany.


_________________
+1 Own3d


Posty: 11
Dołączył(a): 15.05.2006
Offline
PostNapisane: 18 paź 2006, 20:58 
Cytuj  
Zamierzamy wprowadzić na stronce reklamy Google (GoogleAdsense). Dzięki temu, także uzyskamy kasę na utrzymanie servera. Dotacje będą tylko rezerwą, gdyby zabrakło kasy. Jedno jest pewne- jeśli wpłaca się na coś dotację, musi to być coś porządnego i wartościowego. Więc na pewno postaramy się aby gra taka właśnie była :)


Posty: 16
Dołączył(a): 2.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 paź 2006, 13:50 
Cytuj  
Moim zdaniem świetny pomysł szkoda tylko ze serwer offline:( pytanie kiedy bendiz morzna pobrać gre i zaczońć jom testować??jesli tzreba wm beta testera to dajcie znać:P


_________________
"Z popiołów strzelą znów ogniska, A mrok rozświetlą błyskawice, Złamany miecz swą moc odzyska, Król tułacz wrócz na stolicę"

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2006, 16:19 
Cytuj  
W sprawie projektu zycze powodzenia.

Mam tylko takie male pytanie, czy zamierzacie tez skompilowac gre pod linuxa?
I czy zamierzacie gdzies opublikowac zrodla gry?


Posty: 11
Dołączył(a): 15.05.2006
Offline
PostNapisane: 22 paź 2006, 15:20 
Cytuj  
@Grabek: Serwer jest offline bo gra jest dopiero tworzona. W tej chwili jedyną możliwością wejścia do gry jest zostanie twórcą :) Gra zostanie udostępniona gdy ją skończymy, ewentualnie gdy rozpoczną się betatesty.

@Eshim: Można będzie ją odpalić pod Linuksem przez aplikację Wine i zainstalowanie bibliotek VB6. Źródeł gry raczej nie opublikujemy.


Posty: 5
Dołączył(a): 15.10.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2006, 15:40 
Cytuj  
Jak dołączyć do ekipy??

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 22 paź 2006, 16:15 
Cytuj  
Klikajac przycisk, tak jak kolega powiedzial.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.