Cytuj:
2002-03-10 22:52, wert napisał:
Wracając do skilli:
Tailoring rosnie zbyt szybko (o 0,3 - 0,5% na próbe) - zaczynałem od 5% i ciekawostka, mając 5% (potem więcej) szyłem krótkie portki, które wymagają 20% i to nawet dość często (ok co 3 próba)
Poza tym, przydałoby się, żeby odrazu pisało co ile skilla wymaga - tak jak było dawniej (jesli to możliwe).
Acha - farbki i wiaderko kosztują 0gp ale żeby nie było tak różowo to nie działają.
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: wert dnia 2002-03-10 23:01 ]</font>
Skille na poczatku zawsze szybko rosna - do 50% zazwyczaj zasuwaja choc z kazdya 10 coraz wolniej i tak byc powinno. Do ok 70 pkt powinno dac sie zrobic w kilka dni. Wyjatek Magery (choc czy ja wiem) i alchemia.
Takze wert nie placz ze za szybko rosnie - jak tak szybko rosnie to zrob GM. Na POL-u jeszcze chyba jest tak ze za udana probe o wiekszym stopniu skomplikowania dostaje sie gainy (tzn wtedy kiedy teoretycznie nie mozesz wykonac danego przedmiotu
)