Witam,
grałem w to ze 2m-ce z ziomkami, ale przestaliśmy bo grind jest wyczermujący.... :/
Ogólnie gierka łączy kilka standardowych tytaułow MMO ( takich jak L2, Mu, WoW ) i w pierwszej chwili wpadasz w zachwyt, ze w jednym tytule masz to co najlepsze z kilku innych tak pozniej sie juz mocno nad tym zastanawiasz czy to aby dobrze przemyslana sprawa.
Co do grafy sie nie wypowaidam bo to indywidualna sprawa ( dla mnie byla ok, ale znajda sie tacy co powiedza ze jest słaba).
Rozwój postaci jest tragiczny... Ze wzgledu na mało SP trzeba sie skupic na rozwijaniu jednego skilla + pomocnicze ( grałem rougiem i zeby uzyc Mortal Blow musiałem miec Stealth na min. 1wszym lv wiec przykładowo drzewko skilli wyglada nastepująco: 1lv-->1lv-->4lv-->15lv). Wogle to wydaje mi sie ze skille sa mocno zbugowane lub niedociagniete. Dlaczego? Nigdy sie nie spotkałem wczesniej by skill przypisany konkretnej broni działał przy używaniu innej! Dlatego tez bedąc "Rogalem" rozwijałem drzewko skilli dla dagger'a ALE ze wzgledu na wiekszy dmg broni + zasieg uzywałem kuszy ( dla ktorej byly wsumie osobne skille) i nie bylo problemu z uzyciem Mortal Blow, Back Stab i innych typowych skilli dla daggerowca.
Sam gameplay wyglada nastepująco: poty-->spot--->poty--->spot---> shop (w nocy z day drop'em). Dla mnie osobiscie to masakra... raidy na bossy zaczynaja sie na high lv, pvp podobnie. Twórcy gry dali nam troche rozrywki by nie zasypiac przed kompem podczas grindu, mianowicie CRAFTING. Z początku wyglada on banalnie, ale ktoregos razu, znudzony grindowaniem zgłembiłem ten temat i stwierdziłem ze grind jest o wiele ciekawszy ^^ Mianowicie jedynie co łatwo idzie zrobic to potiony bo potrzebna sa tylko dwa składniki ( uczysz sie 1lv herbalismu, idziesz do NPC kupujesz jakies tam liscie, dodajesz do tego wykopane minerały i gotowe). Natomiast jesli chcesz zrobic sobie juz jakies gacie ze skóry ( na 1lv ) lub nie daj boze platynowe majtasy ( na 5lv) to juz jest tragedia.... poniewaz by zrobic jakikolwiek item wiaze sie to z tyś. h spedzonym nad szukanie matsów ( materiałow) wypisanych na rcp ( recepta ). Krótko, potrzebujesz 10 szt. wełny- nie masz, OK, mozesz wełne uzyskac z czegos innego- powiedzmy ze składnika A +B, brakuje ci 5szt B- wydropic to zajmie kolejne dwa dni, szukasz dalej ( po NPC z rcp lub na priv shopach )---> składnik B moge otrzymac z połaczenia składnikow C i D- nie masz. I wkoncu budzisz sie wieczorem ze przez cały dzien latałes za tym by zrobic skórzane stringi i jedyne co masz to full inv zajeb...y receptami i innymi pierdołami a ty juz wogle nie masz pojecia co ci brakuje, czego i gdzie masz szukac.
Aha, wogle by rozwijac skille CRAFTu musisz poswiecic SP ktore tak ciezko zbierałes... Co jest totalna pomyłka! Bo stawia to gracza przed wyborem: albo rozwijam postac i nie marnuje SP przez co pozbywa sie czesci przyjemnosci z gry lub tez poznajesz inne aspekty gry (crafting, guildmaster) i przez to słabiej rozwinete masz skille swej postaci.
Pet system tez do bani.... lvl peta idze tragicznie- zalezy od twojego nabitego exp.
Animacje skilli sa ubogie :/
Reszte jak co dopisze pozniej, musze uciekac
Z dwojga złęgo polecam malezyjskie servery ( mniej wiary, bardziej uprzejmi ludzie)gdyz na USA serv. gra o wiele wiecej osob, gł. 10-15latki i duzo PL__NICK__PL gra tam