Profesje zaleza glownie od tego jaki build postaci wybierzesz. Zdecyduj najpierw jakie zadanie ma ona spelniac - zadawac obrazenia (jesli tak to czy maja byc obszarowe a moze skoncentrowane na jednym celu), wspierac druzyne (skupic sie calkowicie na leczeniu lub tylko pomagac jej paroma skillami) itd. Przejrzyj zatem najpierw ich liste i wprowadz swoj pomysl w zycie. Zastanow sie czy ma moze ona zawierac jakies mini kombosy 2 skillowe, lub wrecz byc oparta np o jeden wielki skadajacy sie np. z calego paska dostepnych skilli.
Jako przyklad podam build Me/N Virulence Spiker (
http://www.pvxbuilds.com/index.php?title=Build:Me/N_Virulence_Spiker).
Jest to postac, kozystajaca z komba (skladajacego sie z 4 skilli) koncentrujaca swoja uwage na jednym celu. Tutaj pomysl byl taki by wykorzystac maksymalny potencjal Fragility (a zatem wiemy na pewno, ze nasza postac bedzie Me), nastepnie szukamy czegos co by z tym dzialalo (rzucalo jakis condition na przeciwnika). I tak natrafiamy na Virulence (teraz juz wiemy, ze nasza postac bedzie rowniez N). Jednak by kombo zadzialalo oponent musi juz miec jakis condition na sobie - oczywistym wyborem jest tutaj Accumulated Pain spelnia swoje zadanie + zadaje obrazenia, lecz by i ten skill zadzialal musimy miec wczesniej rzucony jeszcze jeden hex na oponenta. Naszym glownym atrybutem jest Illusion Magic dlatego szukamy go w tym drzewku, moze byc to np. Conjure Phantasm. Pozostale skille sa juz zalezne od preferencji gracza - ja kozystalem m.in. z mini komba Distortion + Spirit of Failure. Byla to odpowiedz na np. atakujacego mnie W (ze wzgledu na niski poziom armora Me jako primary class, zreszta N rowniez).