mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 455 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 74
Dołączył(a): 6.07.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2007, 07:39 
Cytuj  
sterowniki do karty i kurz na karcie graficznej


_________________
http://www.phdcomics.com/comics.php

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2007, 08:12 
Cytuj  
alt+tab pomaga tez

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2007, 10:26 
Cytuj  
To moze podajcie, ktore stery nvidii chodza bo juz 4 wpakowalem i jest to samo, z gory dzieki.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 25.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2007, 10:50 
Cytuj  
embe napisał(a):
To moze podajcie, ktore stery nvidii chodza bo juz 4 wpakowalem i jest to samo, z gory dzieki.

to były jakieś 83.17? Ale najlepiej sprawdź na forum vanguarda. Ja tam znalazłem odpowiedź.

**
Avatar użytkownika

Posty: 467
Dołączył(a): 11.06.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2007, 02:44 
Cytuj  
Mial ktos jakies problemy z EU klientem ciagnietym z http://tinyurl.com/3csafo
?? Za kazdym razem wywala mi instalke na okolo 80% i dupa...nawet nie moge tego nowego SoE shitu obejrzec przed ewentualnym kupnem :(


_________________
SWG-FarStar: Yarpen Pre-CU Jedi Guardian(R.I.P)
EQ2-Splitpaw: Yennefer (R.I.P)
WoW-SH US - Yarpen

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 00:34 
Cytuj  
Criss napisał(a):
Mial ktos jakies problemy z EU klientem ciagnietym z http://help.station.sony.com/cgi-bin/so ... p/enduser/[...]
?? Za kazdym razem wywala mi instalke na okolo 80% i dupa...nawet nie moge tego nowego SoE shitu obejrzec przed ewentualnym kupnem :(

Ja kupowalem gre przez digital download i nie bylo problemu. POszukaj moze na forum z tech support czy cos.


_________________
Χ Ξ Σ

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2007, 21:54 
Cytuj  
to ja zapytam tak. gralem w wowa od bardzo dawna (od bety) i gram dalej. gram w lotro, ktory jednak jest dla mnei zbyt podobny do wowa i jesli sie to niedlugo nei zmieni to pewnie przestane (po prostu mnie nudzi ;/) nei gralem wczesniej w inne mmorpg- wow byl moim pierwszym. takze, czy uwzgledniajac to co napisalem venguard spodoba mi sie ? czy jest inny od wowa i to mocno ? prosilbym o wypowiedz ludzi, ktorzy maja juz duze doswiadczenie w mmorpg. albo moze polecicie mi cos fajnego. od razu mowie, ze zalezy mi na grze rozbudowanej. nei gra roli czy platna czy nie. z gory dzieki.

(wiem, ze o to ludzie juz pytali ale przeczytajcie CALEGO mojego posta zanim to napiszecie :))


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2007, 23:03 
Cytuj  
Znajdz sobie dupe i troche poruchaj, zanim przegrsz cale zycie. :P

VG to w moich oczach taki rozwiniety wow, kilka ciekawych pomyslow, lepsze pvp, craft,nowosci jak shipy, dyplomacja. Sprawdz sobie triala aka buddy key'a i sam ocen, dla mnie jest o niebo dojrzalszy od wow'a, ale z racji niewielkiej populacji i mniejszych lub wiekszych bledow nie mam za bardzo ochoty teraz grac, zapewne powroce do tej gry za jakis czas.


_________________
@polygamia

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2007, 23:43 
Cytuj  
hehe mam juz zone lol :)

ale co do vanguardu... sprobuje :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2007, 00:28 
Cytuj  
Osobiscie uwazam ze Vanguard jest stworzony do PvP i jak dla mnie wszystko kreci sie kolo tego, oczywiscie zarabisty crafting, dyplomacja, PvE wypelnia gre wspaniale.
Ja najbardziej jestem zadowolony z rozbudowanego craftu i ze moge grac PvP kiedy chce, a loot kasy nakreca PvP wszedzie.
Co do podobienstwa to jest to piekna mieszanka, troszke z Lineage, duzo z Everquesta, bardzo duzo z WoW-a, jest housing, sa statki, sa guild housy, gigantyczny bardzo realny swiat, tysiace questow, duzo klas i ras, mozliwosc rozwijania postaci na rozne sposoby.
Trial keya mozesz dostac na chacie station i pograj, sam zdecyduj czy to dla ciebie gra.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2007, 07:18 
Cytuj  
pvp w vg nie jest zle, jednak najlepiej sprawdza sie jak grasz ze znajomymi, uzywajac ts'a najlepiej do tego.
a niestety na ffa jest z tym maly problem ;-p

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2007, 10:57 
Cytuj  
My siedzimy zawsze na vencie bo inaczej to nudnie by bylo, musza byc znajomi w grze bo inaczej zostaje solo gra i random party co nie daje wiele przyjemnosci.
Serwer ffa to juz za duzy hardcore, jestem przyzwyczajony do podzialu jak na serwerach pvp w WoW, wiec Team PvP jest najlepsze.

Czy ktos wie gdzie dokladnie mozna budowac domy i jak wyglada sprawa z oplatami za miejsce pod dom i czy jest to jednorazowa oplata czy placi sie czynsz jak np w SWG ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 58
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2007, 11:28 
Cytuj  
embe napisał(a):
Czy ktos wie gdzie dokladnie mozna budowac domy i jak wyglada sprawa z oplatami za miejsce pod dom i czy jest to jednorazowa oplata czy placi sie czynsz jak np w SWG ?

http://www.vanguardcrafters.com/forum/s ... hp?t=23042
Placi sie jednirazowo wieksza sumke (np 10g) a potem raz w tygodniu (przy dzialce za 10g place chyba 60s tygodniowo).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2007, 20:39 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
VG to w moich oczach taki rozwiniety wow

Niedlugo uslyszymy od uzytkownikow tego forum, ze Crysis to taki rozwiniety wow. Tylko dodali pare broni, zamiast bic to sie strzela i grafika lepsza.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 maja 2007, 13:53 
Cytuj  
1. Czym rozni sie spell damage od spel damage focus ?
2. Czy da sie tier2 ( tailor ) wycraftowac armor z spell damage ?
3. Jak to jest z widzeniem stealth/invisibility, jakie klasy i jakie roznice lvl daja mozliwosci wykrycia gracza z przeciwnej frakcji ?
4. Jak dziala dokladnie w crafcie resonating dust/powder ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 58
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 maja 2007, 14:44 
Cytuj  
embe napisał(a):
1. Czym rozni sie spell damage od spel damage focus ?
Nie wiem czy dobrze zrozumialem pytanie.
Spell damage to obrazenia jakie zadaje czar.
Spell damage focus to cecha niektorych itemow, ktora zwieksza te obrazenia.

Cytuj:
2. Czy da sie tier2 ( tailor ) wycraftowac armor z spell damage ?

Tak, zdaje sie, ze trzeba uzyc dust (patrz nizej) "of Hexes"


Cytuj:
4. Jak dziala dokladnie w crafcie resonating dust/powder ?

Dusts = t1/2 Novice/Amatuer
Powders = t3/4 Apprentice/Initiate
A "resonating" uzywa sie gdy craftujemy przy stole do "finishing" np konczymy konkretny item (chest armor, sword itp). Mam nadzieje, ze zalapales, bo wiem ze to troche pokretne.
Jakby co:
http://www.vanguardcrafters.com/forum/s ... hp?t=19810

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 maja 2007, 14:59 
Cytuj  
No wlasnie z tym spell damage jest troszke namieszane bo sa itemki gdzie pisze np "10 spell damage" i "10 spell damage focus".
Co do resonating dust to wiem jak sie stosuje tylko nie mam na tyle kasy by marnowac na testy i poprostu nie wiem dokladnie co zmienia w statach taki proszek bo wiem ze podnosi i redukuje inne.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 maja 2007, 16:56 
Cytuj  
embe napisał(a):
3. Jak to jest z widzeniem stealth/invisibility, jakie klasy i jakie roznice lvl daja mozliwosci wykrycia gracza z przeciwnej frakcji ?


Self casted invisible maja o ile pamietam necro, psi, BM, kleryk, DK.
Invisiblity kleryka ma docelowo dzialac jako invisiblity Vs undead ale chyba poki co dziala Vs all.
Invisiblity sorca mozna castowac zarowno na niego jak i na inna osobe.
Jest tez invisiblity song barda ktory dziala na cala grupe i do tego "pulsacyjnie" (o tym nizej).
I chyba jeden z shamanow (rakur) ma tez cos na ksztalt invisiblity/stealth.

See invisibility buffa ma sorc (30 min).
Mozna tez miec invisibla z itemu (na ok 40 lev jest taki quest ale mocno farmerski) a see invisibla z itemu ok 30 lev (dziala all time pasywny ale CHYBA jest restrykcja klasowa - ten item jest typu light armor i nie wiem czy kazda klasa moze go wybrac jako revard).
Sa tez zuzywalne itemy craftowane (jubilerskie, juz od tier2) dajace 5 min (na tier2) buff invisiblity lub see invisiblity.

Generalnie invisibility ma spora tolerancje levelowa (tzn trza miec wiele leveli wyzej zeby widziec goscia ktory jest w invisiblu bez buffa see invisibility) ale majac tego buffa nie ma problemow z zobaczeniem pacjenta w invisiblu nawet jesli jest wiele leveli wyzej od nas.
Nie zobaczy go jednak od razu i z kazdej odleglosci bo sprawdzanie tego odbywa sie server side (zabezpieczenie przed hackami) i daje to pewne spowolnienie. Ale jak juz go zobaczy to praktycznie gosc mu nie zniknie "nagle".
Troche inaczej jest z invisiblity barda bo ono "pulsuje" co kilka sekund (powoduje to utrate na chwile barda z targetu - anyway dlatego jak walczylismy grupowo to te kurwy zabija sie pierwsze :) )

Jesli chodzi o stealtha to maja go rogue i ranger.
U roguesa to jest skill, u rangera cos pomiedzy skilem a czarem.
U roguesa stealth powoduje redukcje szybkosci poruszania sie (od 22 do 18% zaleznie od levelu stealtha), redukcje agro (20-30%), zwiekszenie celnosci i szansy na krytyki.
Rogue moze walczyc i pozostawac w stealth.
U rangera jego stealth daje redukcje szybkosci poruszania sie o ok 40% i nawet jego wlasny atak powoduje wyjscie ze stealtha (w tym przypomina invisiblity z czaru).

Jesli chodzi o detekcje stealthera to kazda postac ma skill detect.
Jesli wartosc tego skila jest wieksza niz wartosc sneak lub hide (pod uwage zawsze bierzemy skill ktorego wartosc jest mniejsza) stealthera to sie go po prostu widzi.
Jesli mniejsze - to sie go nie widzi az do momentu ataku.
W praktyce jesli Twoj level jest wyzszy niz level stealthera to go widzisz ale... patrz na sam koniec :)

W momencie ataku rangera popuje ze stealtha a roguesa nie ale mimo wszystko mozna go zobaczyc, stargetowac i walic w niego (pierwszy zadany dmg wyciagnie go ze stealtha wliczajac w to obrazenia ze wszelkiego rodzaju dmg shieldow co jest zaliczane do "know bugs" i ma zostac "kiedys" usuniete).

Sa jednak sposoby na podniesienie swojego stealtha tak, zeby Cie nie widzialy postacie wyzszolevelowe. Jest sporo itemow (z dropow lub craftowanych) ktore dodaja +sneak i/lub +hide.
Ja mam np. +30 sneak legsy i +40 hide cloak.
Na 44 lev moge miec 440 sneak i hide wiec z tymi itemami robi mi sie 470 sneak i 480 hide.
Bierzemy pod uwage zawsze mniejsza wartosc => 470. Tyle detecta moze miec gosc dopiero na 47 lev wiec wszyscy ponizej mnie nie widza.
Dodatkowo jako rogue mam craftowalne itemy dajace krotkie (5min) self buffy +50 (lub +60 w zaawansowanej wersji) do sneak i hide wiec jak odpale ten buffik to zobaczy mnie gosc dopiero na 52 lev.
A ze level cap w grze to 50 wiec jestem invisible for all.

I to jest testniete i dziala 100% - walczac ostatnio z 50 lev postacia zniknalem mu tuz przed nosem (przebiegl po mnie po uzyciu tego skila) i nie mogl mnie detektnac (pytal pozniej na PM jak to mozliwe bylo bo normalnie nizszych od siebie stealtherow widzi bez problemu a ja mu zniknalem przed nosem i to do tego w combat mode)

Podsumowujac stealtherow... stealth rangera najlepiej sobie wyobrazic jako kamuflaz - cos czego uzywasz do schowania sie ale w czego nie uzywasz caly czas bo za bardzo Cie spowalnia.

Stealth roguesa jest stealthem w full opcji - nawet walczac starasz sie to robic tak, zeby pozostac w stealthu caly czas bo to zwieksza Twoj ogolny dps, calnosc i szanse na krytyki.
W skrajnych przypadkach (gdy nazbierasz sobie stuffu dajacego Ci naprawde duzy boost do sneak i hide) pozwoli Ci to znikac nawet w czasie walki, gdy ona nie przebiega po Twojej mysli (cos jak skill vanish z daoc albo wow) - ale to tylko w PvP.

Fajne jest tez to w tej gierce, ze nawet jesli ktos Cie jest w stanie zobaczyc bo ma wyzszy detect (niezleznie od tego czy mowimy o mobie w PvM czy graczu w PvP) to sam detect dziala wtedy gdy patrzymy w dana strone - nie detektujemy stealtherow jesli jestesmy do nich zwroceni plecami.
Natomiast see invisible powoduje detekcje taka, jakby gracz/mob mial oczy naokolo glowy.

Z drugiej strony majac invisiblity czyli "będąc niewidzialnym" mozna zdeptac moba/gracza i nas nie zauwazy.
Stealther natomiast moze zostac detektniety jesli "wejdzie komus na glowe" bo jego stealth to "ukrywanie sie".

Nawet poszczegolne rodzaje invisibility sie miedzy soba troche roznia.
Np. ten song barda dajacy invisiblity dziala w ten sposob ze "przekonuje okoliczne osoby ze kogos tu nie ma" co daje ikone efektu na mobie - wiele razy tak uniknalem ataku w plecy podczas ekspowania bo widzialem ze niewidzialny bard musi byc blisko skoro nagle, podczas walki, na mobie pokazala sie ikona jego "songu niewidzialnosci".

Zdecydowanie do sprawy "niewidzialnosci" w VG devsi podeszli bardzo, bardzo powaznie :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 7 maja 2007, 17:48 
Cytuj  
Cytuj:
Troche inaczej jest z invisiblity barda bo ono "pulsuje" co kilka sekund (powoduje to utrate na chwile barda z targetu - anyway dlatego jak walczylismy grupowo to te kurwy zabija sie pierwsze )



Nie jest pulsacyjne, tylko "sprytne" bardy wlaczaja i wylaczaja melodie w celu zrzucenia z siebie/grupy targetu w PvP. Znany exploit, uzywany przez nas od dawien dawna.

Co do reszty opisu- rewelacyjny i zgadzam sie w 100%.


_________________
OrleOko czuwa...

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 maja 2007, 18:32 
Cytuj  
eagleeyes napisał(a):
Nie jest pulsacyjne, tylko "sprytne" bardy wlaczaja i wylaczaja melodie w celu zrzucenia z siebie/grupy targetu w PvP. Znany exploit, uzywany przez nas od dawien dawna.

Co do reszty opisu- rewelacyjny i zgadzam sie w 100%.


Aaaaaa, to moze to kiedys usuna bo poki co musialem sobie zrobic specjalny pasek makr do walki z bardem gdzie kazdy skill zaczyna sie komenda /targetnearestpc :)

A co do opisu to warto by go bylo uzupelnic o informacje odnosnie poszczegolnych klas - na ktorym lev dostaja czar invisibla, ile trwa, jaki ma cooldown etc etc etc (np. zdaje sie ze u DK to jest invisiblity na minute na 5 min timerze? i czy moze sie on sam "zepsuc" jak np. ten sorcowy?)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 455 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.