mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 72  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2007, 16:33 
Cytuj  
Super.

A co daję niektóre statsy jak Wounds i Initiative ?

*

Posty: 55
Dołączył(a): 24.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2007, 17:05 
Cytuj  
Można wiedzieć na jakiej maszynie nasz tajemniczy tester grał, i jak chodziła gra? Bo nie wiem czy GF 6600 i Athlon 3200 64 XP uciągnie WAR na medium (ram dokupię do ok 2 GB)

Dziękuję za relacje, przydatne :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2007, 17:06 
Cytuj  
Grafika moze uciagnie bete bo to low detale ale w przyszlosci duzo za slaba, no chyba ze optymalizacja bedzie super, narazie mozna komfortowo grac na gf 7300gt .


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2007, 17:21 
Cytuj  
Cytuj:
Folks,

We have two very simple rules for machine spec:

1) It must run well on my machine at work and I never, ever have the best machine in the company just for that reason.

2) We take the top of the line machine for the the release period, ignore it and go down a few notches.

Thus, WAR will not be one of those games that pushes the envelope in terms of hardware needed to play, just as DAoC wasn't. It won't be as low-spec as WoW but that is the way we wanted it. To do that we would have had to make too many sacrifices that we were just not willing to make.

Mark


Zapewne wymagania nie będą aż tak wyżyłowane.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sie 2007, 18:29 
Cytuj  
http://files.filefront.com//;8311589;;/

zealot rvr

*

Posty: 116
Dołączył(a): 11.05.2007
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2007, 10:37 
Cytuj  
Strasznie chaotycznie to wygląda

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2007, 10:44 
Cytuj  
spinacz napisał(a):
Strasznie chaotycznie to wygląda


No a jak ma wyglądać, w końcu zealot reprezentuje chaos. ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2007, 13:20 
Cytuj  
rozne klasy, zlepek randomow i co bys chcial? dwuszereg karnie biegnacy do przodu? ;-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2007, 14:38 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
rozne klasy, zlepek randomow i co bys chcial? dwuszereg karnie biegnacy do przodu? ;-)


Nawet bez randomów w tej chwili, jest to nie wykonalne z powodu lagów. Mam nadzieję że GOA zapewni lepszą jakość serwerów/pomocy technicznej niż zrobił to Blizzard w Europie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2007, 14:44 
Cytuj  
razoth ciesz sie ze w daoca nie grales. to co goa wyprawiala na poczatku daoca nie da sie opisac. pod koniec bylo juz lepiej ale nadal nie mam do nich odrobiny zaufania i obawiam sie ze moga sobie nie poradzic z iloscia ludzi ktorzy beda chcieli grac. poza tym zastanawia mnie bardzo jedna rzecz, jaki bedzie cap na serverach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2007, 15:14 
Cytuj  
Czym zajmuje sie wlasciwie GOA, EA bedzie na terenie europy wydawca ale czy bedzie tez sie zajmowac supportem, czy to juz dzialka GOA ?
Co do capu na serwerach to mysle ze standartowo tak jak w WoW bo to jest ilosc zadowalajaca dla gry, a od strony technicznej chyba granica wytrzymalosci, czyli 2-2,5k graczy online, a jak widac kolejek nie ma wiec dobrze chyba ustalili cap w blizzardzie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2007, 15:22 
Cytuj  
GOA pewnie będzie odpowiadać za server, support ingame\outgame&billing oraz stronę www.
Działka EA to marketing plus napływ gotówki dla zaplecza logistycznego.


Ostatnio edytowano 1 wrz 2007, 15:23 przez Dana, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2007, 15:22 
Cytuj  
goa - france telecom, taki gowniany ISP. beda sie zajmowac obsluga lacz, serverow (z tego co pamietam)

"Firma GOA jest oddziałem ds. gier wideo firmy France Telecom "Division Contenus", która ma sześcioletnie doświadczenie w zarządzaniu wieloosobowymi grami sieciowymi. W Europie, firma jest prekursorem w tej dziedzinie, członkowie jej zespołów łączą doświadczenie i pasję do gier, a dzięki platformie technicznej France Telecom oferuje ona europejskim graczom najlepsze gry online."

jaki jest cap w wowie?
no jak by bylo 3k, po 800-900 osob online na strone to byloby git.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2007, 15:28 
Cytuj  
W WoW po zmianie serwerow przed tbc cap jest 2,5k, jednak najczesciej na serwerach jest w okolicach 1-1,5k graczy w godzinach szczytu, a sa serwery opustoszale gdzie podobno ( zrodlo forum oficjalne ) 500 graczy online jest standartem.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2007, 22:35 
Cytuj  
hm 1k to malo troche, chyba ze na strone to wtedy ok ;-)
inaczej moze byc kefa

*

Posty: 93
Dołączył(a): 24.03.2007
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2007, 15:43 
Cytuj  
Apropo instancji pve nie wiem czy tu czy na ircu sie klocilem z kims kto twierdzil ze w war nie bedzie praktycznie pve i rajdow:
Cytuj:
The MMO Gamer: But man can not live by RvR alone. Let’s talk about the PvE side of things. Is there going to be enough content there to placate someone who might say, not be interested in RvR on a Saturday night, but would rather get his guild together and go kill a dragon?

Adam Gershowitz(Combat and Career Strike Team Lead): Yes. Like I said, since we’re focusing on doing a fairly even split, the goal is to allow the player to level straight through either way. There is a lot of content out in the world, we’re going to have a couple major dungeons at launch, with everything that comes along with a major dungeon.



_________________
Vercin

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2007, 16:45 
Cytuj  
pve bedzie dla noobsow. war to pvp/rvr ;-p
a nie jakies pykanie mobkow i wklejanie uber itemz na forum.

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2007, 17:45 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
pve bedzie dla noobsow. war to pvp/rvr ;-p.


przestan sie juz osmieszac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2007, 18:00 
Cytuj  
http://www.warhammeralliance.com/forums ... 551#450551

(LIL jak masz jakis problem to zapraszam na priv/irc i wyjasnimy sobie moze pare rzeczy)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2007, 18:28 
Cytuj  
Nie ma co ukrywac ze gra nastawiona na samo pvp nie zrobi za duzego sukcesu i raczej bedzie to niszowa gra lub do gry jako odreagowanie farmy np w WoW.
Zreszta po co ta dyskusja, gra narazie na tych niskich lvl daje wybor graczowi czy chce robic tradycyjne questy plus public questy i tak rozwijac postac czy pvp i tam zdobywac itemy, tam expic itd.
Podoba mi sie takie podejscie gdzie gracz ma jako taka wolnosc wyboru i nie jest zmuszany do korzystania wylacznie z fragmentu gry.
To ze na wysokich lvl podstawa bedzie zdobywanie stolic przeciwnej frakcji i przejmowanie kontroli na terytorium wroga to zapewne bedzie mialo wplyw na pve, ale zapowiadane instancje pve plus outdoor pve to duzy plus.

Dokladnie o tym bedzie mozna dyskutowac moze za 3-4 miesiace jak zaczna wprowadzac reszte contentu, teraz mozemy podyskutowac o tym co zalecaja robic na becie, czyli testowanie postaci 12-20lvl.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 72  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.