mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 14:38 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 15:30, Drizzt Do'Urden napisał:
Powidzmy szczere, zagraniczne serwy stoja na POL'u a nie na NOX'ie, oczywiscie mowie o tych chyba najslawniejszych, maja po 200-300 gracyz na servie, lagi sa tylko z Polski


Po pierwsze jaki sprzet maja i jakie lacza. Bez takich onforacji cale porownania ahem biora w leb. A poza tym 90% ludzi uzywa Windowsow - nie wiem czy z tego wynika ze jest to najbezpiecznijeszy i najbardziej niezawodny system :razz: . Dlaczego ludzie uzywaja POLa juz odpowiedzial ktos w watku - "bo inni tak robia".

Cytuj:
- lagi, zwisy pady itp. co mozna naprawic
na POL'u 94 mam nadzieje, tymczasem skad
wiadomo ze takich problemow znow nie
bedizeimy mieli na NOX'ie

Bo NOX je mniej procesora ? I zajmuje mniej lacza (akurat to mozna ustawic w noxie w jakim promieniu gracz widzi przedmioty mala wartosc to ladowanie sie przedmiotow na oczach, zbyt duza wartosc - wiecej danych przesylanych do klienta

Cytuj:
IMHO przeniesienie sie na POL'a 94 bedize lepszym pomyslem, ale jak bedzie w przyszlosci, to nie tylko moja decyzja


Wiem w waszej sytuacji lepiej przejsc na POLa a gadke o NOXie zaczalem tylko z tego powodu zeby zareklamowac ten emu i wyjasnic plotki o jego bledach.

***

Posty: 793
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 14:41 
Cytuj  
Na NOXie bylo malo lagow ale nie bylo Expow i paru jeszcze innych rzeczy. A jak by my mieli na NOX znow przejsc to gracze by musieli od nowa wszystko zaczynac.


_________________
" Uniosłeś przeciw mnie miecz źle zrobileś
dosiegnie cię cień nocy...o blasku poranka..."

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 14:53 
Cytuj  
Nooo, ja bym wolal, noxa ale chyba faktycznie niema sensu znowu robi armaggedonu :smile:
btw jakbysmy sie uparli to i expy by sie zrobilo :smile:

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 15:18 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 15:41, Butcher napisał:
Na NOXie bylo malo lagow ale nie bylo Expow i paru jeszcze innych rzeczy. A jak by my mieli na NOX znow przejsc to gracze by musieli od nowa wszystko zaczynac.


Hmm nie bede sie sprzeczal kiedy je wprowadzono (Szerszen twierdzi ze byly) - ale sa teraz dwa rodzaje Expow - plynne i expy klasyczne (tylko na kowalstwo - te drugie)

***

Posty: 793
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 15:26 
Cytuj  
Ehh moze i byli, nie wiem. Ale na NOX.

Powiec mi kto by chcial na NOX przejsc i od nowa zaczynac???


_________________
" Uniosłeś przeciw mnie miecz źle zrobileś
dosiegnie cię cień nocy...o blasku poranka..."

*

Posty: 135
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 15:33 
Cytuj  
Tak sobie mysle i mysle i........... czemu podczas powrotu na NOX gracze musieli by zaczynac od poczatku ? O ile sie dobrze orientuje na SC gra teraz bardzo malo osob. Weic chyba nie problem zeby GM-owie przepisali staty kazdej postaci. Co ?

***

Posty: 793
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 15:41 
Cytuj  
Raistlin to nie takie proste teraz moze gra malo osob, reszta odeszla z powodu lagow.

Jak lagi mina to na pewno czesc wroci.

A gracze moga oszukiwac jakie mieli staty.


_________________
" Uniosłeś przeciw mnie miecz źle zrobileś
dosiegnie cię cień nocy...o blasku poranka..."

***

Posty: 516
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 15:49 
Cytuj  
Jeden GM mogbly chdozic i spisaywac 3 najwzysze skille i staty... Tylko by musia lto byc jeden GM i mozna przyjac ze przez tydzien by zebral all grajacyh, ale to by bylo nieuczcywie, nie objal by jednego i juz by byla awantura...

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 16:29 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 16:41, Butcher napisał:
Raistlin to nie takie proste teraz moze gra malo osob, reszta odeszla z powodu lagow.

Jak lagi mina to na pewno czesc wroci.

A gracze moga oszukiwac jakie mieli staty.


Skrypt konwertujacy skille i stasy z POLa na NOXa nie jest tak bardzo trudny - bede musial go pewnie napisac w najblizszym czasie. A co do oszukiwania - przeciez skille i stasy sa w plikach na serwerze wiec ten argument jest troche bez sensu.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 16:58 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 16:33, Raistlin Majere napisał:
Tak sobie mysle i mysle i........... czemu podczas powrotu na NOX gracze musieli by zaczynac od poczatku ? O ile sie dobrze orientuje na SC gra teraz bardzo malo osob. Weic chyba nie problem zeby GM-owie przepisali staty kazdej postaci. Co ?

Nie dalibysmy rady tego przepisac... Nawet w 20 by to zajelo tyle czasu ze kazdy by smobojstwo popelnil po kolei...

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 17:54 
Cytuj  
hmm a nie ma juz zapisanych postaci ze starego NOXa?


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 18:01 
Cytuj  
Dokladnie lobo_17 wyjales mi to ust, jest backup z postaciami i stanem swiata przed zmiana na POL (chyba ze Szerszen zapomnial).

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 19:57 
Cytuj  
Bog was opuscil powrut na stare postacie z Noxa bez sensu ja mailem dobra postac 3xGm i inne tez wysoko ale pomyscie o nowych graczach ktorzy zaczeli grac dopiero od pola, co z nimi. A pomysł zeby przepisac trzy najwysze skile tez jest bez sensowny te najwysze najlatwiej zazwyczaj wytrenowac licza sie te ktorych sie ma mniej powiedzmy, taki Healing cwiczony uparcie od 33 i powiedzmy ktos ma 60 ale ma inne trzy skile ktorych ma wiecej. Wiec healing mu nie przejdzie i znowu od 33 a w przypadku Noxa to chyba 25 bedzie. Szkoda słów.


_________________
Powstał z popiołów jak feniks, powstał żeby siać zniszczenie.

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 23:02 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 11:55, Oyci3C napisał:
Karaniro, wroccie na NOXa. Olej POLa, jest strasznie MALO wydajny i zmiana wersji na nic sie zda. On zabiera 99% procka i przez


jak sie ma 486 to moze tyle zajmuje.
domyslna kompilacja tyle zajmuje, gdyz jest skopany jeden skrypt AI ktory sie zapetla.
po wylaczeniu load jest ok 0,1 - 0,3

Gadget


_________________
--
Jestem tylko nikim...

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 23:06 
Cytuj  
Cytuj:
Zreszta co by nie szukac przykladow: Generowanie statusu serwera przez www. NOX tworzy 2 pliki online.html i offline.html. POL ma wbudowany serwer www (ktory wg autorow jest podatny na DOS) - ktore rozwiazanie jest bezpieczniejszy i "ladniejsze" ?


zawsze wiedzialem ze dla serwera UO najwazniejsza jest strona www okreslajaca ilu est graczy i jaki jest status serwa...

po prostu moze porownoj rzeczy ktore sa potrzebne, a nie wodotryski...
a DoS'owac to mozna wszystko. nawet pralke
G


_________________
--
Jestem tylko nikim...

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 23:10 
Cytuj  
Cytuj:
NOX ma jeszcze jedna ceche ktora go dystansuje od POLa - kompiluje sie (i dziala) na *BSD - co znaczaco ulatwia szukanie lacza pod shard.

A wbudowane rasy w NOXa ... miodek :smile:


Ty popatrz...
DZ na poczatku dzialalo na FreeBSD ...
dziwne nie... ?
nie da sie?
czytac kolego vczytac..
myslec. sprawdzac... nie opiniowac zanim sie nie sprawdzi...
nie zaslepiac sie...
G


_________________
--
Jestem tylko nikim...

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2002, 00:54 
Cytuj  
Nie waaaazne... nie ma emu bez bugow, nawet sama UO z OSI wzieta ma bugi, i ciagle na niej zmieniaja, a zycie jest piekne...
PKP, po prostu PKP


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2002, 09:40 
Cytuj  
Cytuj:
zawsze wiedzialem ze dla serwera UO najwazniejsza jest strona www okreslajaca ilu est graczy i jaki jest status serwa...

po prostu moze porownoj rzeczy ktore sa potrzebne, a nie wodotryski...
a DoS'owac to mozna wszystko. nawet pralke

To byl przyklad - jak jest to robione - po ch* w emu serwer www ? - chcesz dalej ? Cannot bind socket. Znasz moze ten bol ? Buffor overflow o ktorym Tobie juz pisalem, banalny DOS na connect (nie dziala na wersje windowsowa). Conajmniej dziwna obsluga sygnalow. Brak prznajmniej ja nie moglem znalezc timerow w skryptach (skryptow wykonywanych co dziesiat sekund). Plus iles tam rzeczy ktore znalzlaem w ciagu miesiecznej stycznosci z POLem - nie wiem ile pominalem. Tak jak pisalem - POL w kwesti skryptow jest lepszy od NOXa ale w innych kwestiach ...

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2002, 09:43 
Cytuj  
Cytuj:
Ty popatrz...
DZ na poczatku dzialalo na FreeBSD ...
dziwne nie... ?
nie da sie?
czytac kolego vczytac..
myslec. sprawdzac... nie opiniowac zanim sie nie sprawdzi...
nie zaslepiac sie...
G


W trybie kombatybilnosci z Linuxem czy sa binarki na BSD ? Bo jezeli to drugie to wycofuje sie i przepraszam - jezeli to pierwsze ...

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2002, 09:48 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-22 01:54, Szerszen napisał:
Nie waaaazne... nie ma emu bez bugow, nawet sama UO z OSI wzieta ma bugi, i ciagle na niej zmieniaja, a zycie jest piekne...
PKP, po prostu PKP


Zabawopsuj :smile:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.