mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 72  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2007, 17:56 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
no właśnie a co z tymi co pokupowali konta za ~500zł? :lol:


Ryzyko wliczone tak zwane, jezeli wydajesz kase na kupno bety...


_________________
Nie mam pomyslu na signature

**

Posty: 296
Dołączył(a): 9.03.2004
Offline
PostNapisane: 31 paź 2007, 10:31 
Cytuj  
A z Was ktoś już ma i giercuje?

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 31 paź 2007, 10:41 
Cytuj  
Closed Beta zamknieta ( jakkolwiek by to brzmialo oO ) do grudnia ...

T.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lis 2007, 13:18 
Cytuj  
http://www.whmovies.com/movieview.php?id=60

Ten filmik zrobil na mnie tak wrazenie jak kiedys jeden z WoW. Tzn. Musze miec WHO, chocby tylko po to zeby pudelko dunie stalo na polce ;o

Pytanie do tych co graja w bete. Gra jest item-based czy cos ala bardziej DnD WHRP (liczy sie przedewszystkim postac a itemki maja marginalne znacznie) ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lis 2007, 17:01 
Cytuj  
To co bylo na becie czyli jakies 20% calego contentu dawalo jasno do zrozumienia ze chodzi o itemki i masowego klienta, co jednak nie trzeba odbierac jako minusow bo niszowych gier na rynku jest sporo, wiec licze i trzymam kciuki ze bedzie to gra dla milionow i bedzie sie gralo przyjemnie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lis 2007, 17:09 
Cytuj  
embe napisał(a):
To co bylo na becie czyli jakies 20% calego contentu dawalo jasno do zrozumienia ze chodzi o itemki i masowego klienta, co jednak nie trzeba odbierac jako minusow bo niszowych gier na rynku jest sporo, wiec licze i trzymam kciuki ze bedzie to gra dla milionow i bedzie sie gralo przyjemnie.

E dla mnie to z miejsca minus :< Mowie szczerze ze po WoW mam serdecznie dosc item-based gier, to daje zbyt male mozliwosci :<
Powiem szczerze ze liczylem na jakis mega-fajny system rozwoju postaci a nie, mega -nudne budowanie postaci w oprciu o epaxy -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Posty: 4
Dołączył(a): 30.10.2007
Offline
PostNapisane: 1 lis 2007, 17:18 
Cytuj  
Fajnie wygląda ta gra:P
Prześlij mi p;rywatną widomość czy ta gra jest płtna!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lis 2007, 17:20 
Cytuj  
Ciezko opisywac tak potezna gre jaka jest WHO w jednym zdaniu, wiec nie sugeruj sie tez takimi opiniami, ja tylko pisze o tym ze Mythic nie idzie w strone niszowej produkcji na miesiac gry tylko celuje w masowego klienta, a widzac inne produkcje z ostatnich lat to nie da sie pominac profesjonalizmu, jakosci i wykonania samej gry, gigantyczna ilosc nowatorskich rozwiazan, ta gra moze konkurowac tylko z Blizardem i jego WoW.

Marolichna napisał(a):
Fajnie wygląda ta gra:P
Prześlij mi p;rywatną widomość czy ta gra jest płtna!!

Przeczytaj pare wczesniejszych kartek leniu !!


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lis 2007, 17:34 
Cytuj  
embe napisał(a):
Ciezko opisywac tak potezna gre jaka jest WHO w jednym zdaniu, wiec nie sugeruj sie tez takimi opiniami, ja tylko pisze o tym ze Mythic nie idzie w strone niszowej produkcji na miesiac gry tylko celuje w masowego klienta, a widzac inne produkcje z ostatnich lat to nie da sie pominac profesjonalizmu, jakosci i wykonania samej gry, gigantyczna ilosc nowatorskich rozwiazan, ta gra moze konkurowac tylko z Blizardem i jego WoW.
Przeczytaj pare wczesniejszych kartek leniu !!

I tak kupie zeby przetestowac to juz pewne. Ale taki bardziej item niz char based juz mnie denerwuje :E.
Wkoncu dobrze przemyślany system rozwoju postaci nie wymaga itemków +20 int +40str +100spell dmg -;-, czy co tam blizz w WoTLK wymysli...
IMO ideałem tu jest DnD rownierz tysiace roznych przedmiotów, które coś tam dają, ale nie sa takie debilne jak w WoW :E


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lis 2007, 17:51 
Cytuj  
Dostep do itemow na becie byl bardzo latwy i z roznych zrodel, z questow, z publik questow, za range pvp, drop z moba, drop z gracza, statystyki wplywaja na postac ale duzo mniej niz w WoW i tak najwiekszy wplyw na postac mialy skile.
Wybranie odpowiednio skilli morale i taktical moglo zmieniac postac o 180 stopni, nikt nie wie jaki wplyw itemki beda mialy w dalszej grze, jaki wplyw beda mialy skile "sety", ktorych nie bylo na becie, nie bylo tez craftingu, nie bylo tez customizacji itemow i skilli, wiec czekam na closed bete kolejna bo maja juz dac pelny content.
Samo rozwijanie postaci podczas lvlowania jest bardziej ciekawe od WoW bo daje spore mozliwosci manewru, WoW ogranicza do trzech drzewek i praktycznie wszyscy opieraja sie o schematy.
Mysle ze na poczatku 2008 sporo sie wyjasni rzeczy i zobaczymy pelnie mozliwosci Warhammera.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 lis 2007, 23:40 
Cytuj  
A jednak mylilem sie :)

Gra przelozona na Drugi Kwartal 2008

http://www.warherald.com/news


Z dobrych wiadomosci to wyglada na to, ze jednak postawia na Open World RvR, dzieki licznym whinom na forach. Im mniej instancji tym lepiej.

Beta reopens in Dec.

my 2 cents.


_________________
afk for quite a while

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 lis 2007, 23:56 
Cytuj  
Aha i jeszcze doprecyzowanie news'a przez Mark'a i pare nowosci (rodzaje serwerow etc)

Folks,

Okay, the news is out about WAR being delayed till to the second quarter 2008 (of the calendar year (April, May and June), not fiscal year for those accounting types in the audience) and it’s time to don the flame-retardant suit for me. Here’s some more straight talk, no hype, spin or rinse and dry cycles. In regards to the delay, there are 4 phrases that you should know (oh, and if some of you want to, right now, expand my vocabulary by using some of your own choice words/phrases, please resist the temptation):

1) Content complete – When we have the entire content into the game this includes quests, NPCs, etc.
2) Feature complete – When all the game’s systems have been added to the game.
3) Balancing – Something that is impossible to do 100% correctly in an MMOPRG, no matter how hard we try to make sure that the systems are balanced so that races/classes/abilities all fit nicely together.
4) Polish – The time that is spent after (1) & (2) are done that is geared to improving existing content, chucking out some stuff that isn’t working and overall, adding nice touches to the game here, there and everywhere.

Over the last couple of months the team has been delivering its content in the hopes of being content complete on schedule. Once that was done, we intended to have many months of polishing that content (like all the great games do) before release. The same holds true for the systems that go into the game as well (RvR, crafting, etc.) and we would then spend time balancing and also polishing them. While the team has been delivering lots of content and features, we were eating into the time that we had allocated for polishing the game once we were content and feature complete. So, as the SotG says, we had two paths opening up in front of us. We could cut out some of the features from the final milestones and have less time to polish the game or bite the bullet and extend out the schedule. We made the choice, supported by EA, to allow us the time we wanted to both polish the game and put in the features that this game needs to be great. We now have all the polish and balance time we need to get this game ready for its debut.

Additionally, during the course of beta, our testers raised a number of issues regarding the game, among them RvR, repetitive PQs and classes that didn’t feel special enough as you play them through Tier 4. We listened to their feedback and because of it we are making lots of adjustments to those things as well. This too has been factored into the new schedule. That is the proper purpose of Beta, getting lots of feedback and then, if you are smart and have the resources, going back and getting it right. That process has begun at Mythic and with the extra time, we will be able to deal with them. With the additional of open field RvR, multiple server types including Open RvR (kill any enemy you meet other than true newbs), Core Ruleset (once you’re in enemy territory you’re flagged automatically and you can’t unflag yourself but PvP is still consensual in PvE protected areas, you can *never* unflag in RvR areas) and RP we believe this will be a great system at launch. And, according to the beta testers, they agree. Their feedback has been overwhelmingly supportive of this system though a small percentage would still like to see DAoC 2 (which we have said no to right from the beginning). In actually, the Core Ruleset is closer to DAoC than you think but still has enough difference to make it quite interesting and the Open RvR Ruleset is very different. One suggestion that I’ve seen here and elsewhere is for an Open RvR RP Ruleset which we are considering. During the ongoing beta test we will continue the polling and if there is enough support for that, we will consider it. There also has been some support for a FFA server as an additional server type, not as a primary, but we have no plans to do that at the present time.

Now, I know that on a number of levels that this news doesn’t seem to be very good. I haven’t tried to spin things but simply, as always, tell it like it is. Over the last year a number of people have raised certain fears for WAR after Mythic was acquired by EA. Among those classics are:

1) That EA will meddle in the design to make the game more like WoW.
2) That EA will not allow Mythic the time to complete WAR and make us shove it out the door on schedule regardless of the game’s quality.
3) That the game is not going to come out at all.
4) That Mythic is out of touch with what the player’s want and we are not listening.

I hope that this delay serves to quell those fears for now and for ever. They are backing our play to create a great game and if it takes a little longer, then it takes a little longer; that is the price of playing with the big boys. We are listening to our beta testers as well as our internal teams and doing what is right for WAR over the long-term not what is right just for now. As I’ve said before, and I’ll say again, we set out to make WAR a great MMORPG and that is what we intend to do. While the delay may seem like forever, it is only another quarter and not another year.

And as our CEO (especially of a public company) said in our earnings call, EA continues to invest in Mythic and in Warhammer and they expect it to be a bigger hit due to the extra time. Gotta love it when a CEO says that about your studio and your game! Not too bad eh?

Our beta will reopen on schedule in December and we will open the Guild Beta about a month later once we’re sure that everything is back up and running properly and ready to go for the guilds.

Over the years the MMO industry has seen too many games crash and burn at launch as well as some games, while marginally successful, that just didn’t live up to the hype. We are spending the additional time on WAR to make sure that it doesn’t fall into any of those categories. We could have waited till the last minute, as some other games have done, and then announced a delay. This might have been better to do from a marketing perspective but not from our perspective. I would rather disappoint some of you now, not later and especially not when we release the game.

If the delay causes some of you to lose faith, that’s okay, take a break and come back when we are further along with the game, you’ll be welcomed back with open arms by a friendly DE holding a Heartseeker when you return.

Mark


_________________
afk for quite a while

**

Posty: 219
Dołączył(a): 23.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2007, 00:47 
Cytuj  
Wiekszosc osob, ktore mialy okazje zagrac w bete twierdzila, ze albo przesuna premiere, albo odniosa kleske. Wedlug mnie i tak przed Q3 2008 nie wyjdzie bo to w co gralem bylo baaaardzo niedokonczone.

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2007, 08:00 
Cytuj  
Kreca strasznie - na gamespocie jest interview z Markiem Jacobsem, gdzie pisza ze April-September, wiec calkiem mozliwe ze Q3 ;D


_________________
afk for quite a while

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2007, 08:41 
Cytuj  
ArteC napisał(a):
Wiekszosc osob, ktore mialy okazje zagrac w bete twierdzila, ze albo przesuna premiere, albo odniosa kleske. Wedlug mnie i tak przed Q3 2008 nie wyjdzie bo to w co gralem bylo baaaardzo niedokonczone.


Ja stawiam na Q4-2008/Q1-2009 raczej , co nie znaczy że nie będę czekać :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2007, 08:55 
Cytuj  
Ja nie mam nic do przekładania premier, ale im dluzej tak beda przekładać tym blizz (akuart blizz bo badzmy szczerzy to jedyna konkurencja dla who i vice versa) ma wiecej czasu na zerżniecie pomysłów, i tym bardziej kurczy sie na dłuższa mete przewaga WHO.
A pozatym ile mozna czekac... :P


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2007, 09:41 
Cytuj  
Czyli jednoczesnie przesuna premiere WotLK? :[

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2007, 12:43 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Czyli jednoczesnie przesuna premiere WotLK? :[

W tym tempie to blizz zrobi trzeci dodatek :P


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2007, 14:15 
Cytuj  
Biorac pod uwage, ze WotLK wyjdzie gdzies w maju 2k8 to szczerze watpie. Swoja droga ciekawe jak data wydania 2go dodatku do WoW wplynie na date wydania WO, bo na razie oba te terminy sa bardzo blisko siebie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2007, 15:36 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Biorac pod uwage, ze WotLK wyjdzie gdzies w maju 2k8 to szczerze watpie. Swoja droga ciekawe jak data wydania 2go dodatku do WoW wplynie na date wydania WO, bo na razie oba te terminy sa bardzo blisko siebie.

Premiere WHO jeszcze conajmniej trzy razy przesuna. Wiec z tym trzecim dodatkiem to ja bym nie watpil ;o


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 72  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.