Gothel napisał(a):
Dagger był jest i będzie dla noobów, bo jest banalny w użyciu i niemożliwy do zablokowania. Źle zbalansowany w stosunku do innych broni. Dlaczego? Otóż każdy cios (poza daggerem) można zablokować, nawet pociski (odbić). W przypadku każdego ciosu jest niewielki % szansy, że blok się nie uda. I to jest w porządku. Dagger natomiast nie da się powstrzymać. Wślizg zawsze przebija blok i przewraca przeciwnika, wyciągasz broń i dobijasz zanim wstanie, jedyna filozofia to dojść do przeciwnika, więc gdzie tu umiejętność? To samo musisz zrobić walcząc mieczem, albo strzelbą (no nie tak bardzo ale jednak).
IMO dagger powinien wyglądać następująco. Wślizg owszem, jednak możliwy do zablokowania, większa szansa na obejście bloku, ale bez przewracania przeciwnika. Jeśli chodzi o przewracanie przeciwnika to przydał by się cios kolbą (i oczywiście też nie zawsze przewrócenie), brakuje mi też możliwości jako takiego blokowania miecza bronią, mimo wszystko w odniesieniu do rzeczywistości jest to jakoś możliwe. Krótko mówiąc gunz to spoko gierka, jednak ma zbyt
mało ciosów i źle zbalansowane bronie
Gdy robie wslizg, ty walisz spacje i sie nie przewracasz.
Dagger jest do zablokowania...
Działa podobnie do sworda, tylko, że wali szybciej i nie ma bloku, czyli trzeba zastosować finezję.
Oczywiście już znalazłem buga ("przecinanie" naboi na pół), ale na legal sie tak nie da.
Blokowanie sworda swordem: gdy koleś uderzy w twojego defa dostajesz massive'a....
Co ty jakieś wywody robisz, skoro jeszcze wiele rzeczy nie wiesz?