mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 121
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 10:31 
Cytuj  
Jezeli jestem pod wplywem Weaken (obnizona sila) to nie dziala czar strength (podnosi sile). Komiunikat: jestes pod wplywem zaklecia czy jakos tak.
Na stratics Strength opisane jest min. jako kontr-zaklecie na Weaken, wiec powinno dzialac jak juz weaken dziala i podnosic sile.

Podobnie pewnie jest z Clumsy, feeblemind vs. agilitty, cunning. Ale nie sprawdzalem.

Pewnie podobnie bedzie tez z Curse, bless, i tymi w/w.

I przy okazji jeszcze jedna uwaga.
Tez tego nie sprawdzalem ale sie ludkow pytalem: jezeli po czarze weaken lub curse sila spadnie ponizej wymaganej do noszenia danej zbroi, to zbroja nie spadnie.
A powinna. Bo chyba taka jest idea tych czarow. Obnizaja na chwile statystyki ze wszystkimi konsekwencjami.
Nie wiem jak to dziala, ale bonus do obrazen od sily tez powinien byc mniejszy jak sila mniejsza.
I szybkosc machania bronia / inne bonusy zwiazane z dex powinny zalezec od staminy.

**

Posty: 346
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 10:35 
Cytuj  
Nie nie nie i jeszcze raz nie. Wszystkie czary ktore cos podnosza to "obrona" przed czarami ktore skile obnizaja. Czyli jak masz blesa to klatwa nic ci nie zrobi, jak masz klatwe to bles nie pomoze. Jezeli plyta wymaga 60 sily to nie ubierzesz jej jak masz 59 i rzucisz blesa. Tak bylo od zawsze i raczej tak zostanie... napewno tak zostanie. W 2 strone dziala tak samo, jak masz bazowo 60 to curse nie spowoduje ze z ciebie spadnie.


_________________
Mejk lof nou łor!

**

Posty: 346
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 10:43 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-23 11:31, El Modello napisał:
...jezeli po czarze weaken lub curse sila spadnie ponizej wymaganej do noszenia danej zbroi, to zbroja nie spadnie.
A powinna. Bo chyba taka jest idea tych czarow. Obnizaja na chwile statystyki ze wszystkimi konsekwencjami.
Nie wiem jak to dziala, ale bonus do obrazen od sily tez powinien byc mniejszy jak sila mniejsza.
I szybkosc machania bronia / inne bonusy zwiazane z dex powinny zalezec od staminy.


Nie taka jest idea. Obrazenia sa mniejsze i mniej jest hp. Taka jest idea. Dlaczego? Wrocmy do przykladu z plyta... ktos pracowal 4 miesiace na 60 sily zeby ja ubrac. Podchodzi wojownik w wskurzanej i rzuca ze scrola klatwe. Sila spada powiedzmy o 15. I co dalej? Nasz wojownik z 60 sily dostaje w dupe bo nie ma paweza (50 sily) plyty (60 sily chyba) i innych plytowych wynalazkow. Czy powinien zrobic sobie 75 albo wiecej (mag rzuci lepszego cursa) sily zeby byc pewnym ze zbroja nie spadnie? Chcialbym kogos zobaczyc (z wyjatkiem straznika) kto ma 75 sily (oprocz ludzi obdarowanych przez GMow *grrr*)


_________________
Mejk lof nou łor!

*

Posty: 121
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 10:44 
Cytuj  
Cytat ze stratics, opis strength:

Strength ••• Good for when you are unexpectedly overloaded, or to counteract a weaken spell, which lowers melee damage.

i to zreszta wydaje sie sluszne IMO.
Jest zaklecie i kontr-zaklecie. Dzieki temu walka robi sie ciekawsza
W grze / systemie powinien byc sposob na poradzenie sobie z dzialaniem kazdego zaklecia. Nic nie jest stale. Walka jest dynamiczna dzieki temu.

*

Posty: 121
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 10:49 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-23 11:43, Aiku napisał:

Nie taka jest idea. Obrazenia sa mniejsze i mniej jest hp. Taka jest idea. Dlaczego? Wrocmy do przykladu z plyta... ktos pracowal 4 miesiace na 60 sily zeby ja ubrac. Podchodzi wojownik w wskurzanej i rzuca ze scrola klatwe. Sila spada powiedzmy o 15. I co dalej? Nasz wojownik z 60 sily dostaje w dupe bo nie ma paweza (50 sily) plyty (60 sily chyba) i innych plytowych wynalazkow. Czy powinien zrobic sobie 75 albo wiecej (mag rzuci lepszego cursa) sily zeby byc pewnym ze zbroja nie spadnie? Chcialbym kogos zobaczyc (z wyjatkiem straznika) kto ma 75 sily (oprocz ludzi obdarowanych przez GMow *grrr*)


IMO idea jest dokladnie taka. Masz 60 sily i nie masz w odwodzie maga ktory w razie co rzuci strenght - nie zakladaj plyty.
To taki sposob na poradzenie sobie z brutalna fizyczna sila i brakiem taktyki - koles ma 60 str , zaklada plyte i idzie w swiat - dowidzenia, weaken i OOO oo OOO.
Dzieki temu nawet slaba postac stosujac takityke, spryt moze wygrac. A czolg w plytowej zbroi przestaje byc niepokonany.
W walce po prostyu pojawia sie wiecej mozliwosci. Na wszystko jest sposob.

*

Posty: 157
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 10:55 
Cytuj  
hehe koles ma 60 str, zaklada plyte i ma 10 dex , wiec zadnego czaru nie trzeba zeby go zabic :smile:) ino szybkie nogi i dluga wlocznia, mozan nawet bez skorzanej zbroi tajiego zadziobac...

**

Posty: 222
Dołączył(a): 31.03.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 11:01 
Cytuj  
"Czolgi w plytach" sa zwykle baardzo ciezkie, baardzo powolne i baaardzo szybko im sie konczy stamina.. a mag zalozy na sobie po 30.. kamieni :smile: regow, rzuci In Noxa na zmiane z Corp Porami, poczeka chwilke, pozbiera, rzuci Gate, wroci do miasta, wystawi na aukcje, sprzeda i ma regow na tydzien :smile:


_________________
Nie ma ludzi niewinnych. Sa tylko tacy, ktorzy jeszcze nie zgrzeszyli..

*

Posty: 121
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 11:07 
Cytuj  
Cytuj:
Nie taka jest idea. Obrazenia sa mniejsze i mniej jest hp. Taka jest idea. Dlaczego? Wrocmy do przykladu z plyta... ktos pracowal 4 miesiace na 60 sily zeby ja ubrac. Podchodzi wojownik w wskurzanej i rzuca ze scrola klatwe. Sila spada powiedzmy o 15. I co dalej? Nasz wojownik z 60 sily dostaje w dupe bo nie ma paweza (50 sily) plyty (60 sily chyba) i innych plytowych wynalazkow. Czy powinien zrobic sobie 75 albo wiecej (mag rzuci lepszego cursa) sily zeby byc pewnym ze zbroja nie spadnie? Chcialbym kogos zobaczyc (z wyjatkiem straznika) kto ma 75 sily (oprocz ludzi obdarowanych przez GMow *grrr*)


Jeszcze raz cie Aiuku zacytuje :grin:.
Mysle ze wlasnie o to chodzi by pakowanie nie bylo sposobem na gre. By 'robienie' 60 str czy 75 nie zapewnialo powodzenia. By granie 24H dla statow nie tworzylo bogow pola walki.
By nawet slaba postac, grupka slabych postaci, przy pomocy taktyki i wspolparcy mogla sobie poradzic z zagrozeniem i zabic takiego pakera. A takiego pakera w plycie zalatwilby wlasnie newbie mag i newbie woj. I o to IMO chodzi. Taktyka, wspolpraca i doswiadczenie a nie staty i skile.

IMO o wartosci systemu rgp min. decuduje wlasnie to co napisalem. Zaklecie i kontrzaklecie na nie. Mnogosc zaleznosci miedzy roznymi rzeczami, czarami, broniami i statystykami.
I chyba dlatego min. ludzie graja na OSI od paru lat non stop. Bo system jest w miare 'gleboki'. Nie jest to AD&D ale zawsze cos. W walce mozliwych jest wiele taktyk, wiele kreatywnych rozwiazan.

**

Posty: 346
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 11:31 
Cytuj  
Czy 20 ludzi z miotlami poradzi sobie z uzbrojonym po zeby komandosem po 15 latach treningu? Chyba jak bedzie mial laga :smile:

A teraz niespodzianka:

Main Entry: coun·ter·act
Pronunciation: "kaun-t&-'rakt
Function: transitive verb
: to make ineffective or restrain or neutralize the usually ill effects of by an opposite force

Zwroc uwage na TO MAKE INEFFECTIVE co zgadza sie z tym co napisalem. Dalsza czesc zgadzala by sie z tym co ty pisales ale tak nie jest. W tym przypadku odnosi sie to do to "make ineffective" czyli robisz klatwe ineffectywa :smile:


_________________
Mejk lof nou łor!

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2002, 03:20 
Cytuj  
a ja jednak mam ochote zrobić kuku komuś kto biega na blesie i czuje sie bezpieczny.. czar dispel, czar curse i po sprawie :smile:

Spadanie siły potrzebnej do noszenia zbroji - nie, równierz ze względu na trudnosc we wprowadzeniu tego.

**

Posty: 346
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2002, 12:06 
Cytuj  
Ro6ert a co z magami i kijami? Jak ktos napisal kij, to nie odlaczny atrybut kazdego maga... dlaczego nie mozna z nim czarowac? W tej chwili wszelkiego rozdaju magiczne kije z ladunkami leza w banku bo sa bez uzyteczne... po co to komu? ma zonglowac kijem zeby sie np. uleczyc bez many? niektore kijki sa naprawe mile w obslude, pare ligtningow albo innych wynalazkow... no i wprowadzilo by to jakis klimat widzisz kogos z kijem to jestes prawie pewny ze to mag a nie jakis mace fighter ktory zapomnial bulawy i musi ratowac sie czym kolwiek.

A co do blesa i klatwy... gdyby dispel dzialal... czemu nie?


_________________
Mejk lof nou łor!

**

Posty: 222
Dołączył(a): 31.03.2002
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2002, 12:52 
Cytuj  
Ro6ert, Dispel sciaga Blessa? Bedzie sciagal? Niezly pomysl :smile: a bedzie cos jeszcze sciagal? Reactiva? Reflecta?

Poza tym zauwazylem, ze Dispel baardzo dobrze dziala na Ozywiencow, zwykle 2 takie i ozywienca nie ma, a w walce wrecz (nei srebrem) to z 5-10 min bez trutki. Dispel dziala nawet lepiej niz Corp Por.


_________________
Nie ma ludzi niewinnych. Sa tylko tacy, ktorzy jeszcze nie zgrzeszyli..

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2002, 17:17 
Cytuj  
Kije (nie takie zwykłe) właśnie są w trakcie tworzenia - zapytaj kogoś kto był na ostatnich zajęciach w szkole magii :wink:
Działanie dispela jest zamierzone.. cóż jeszcze.. niedługo w magi zapanuje mały chaos, zmieniał będe działanie czarów i dodał nowe zaklęcia (niektóre mogą zniknąć bezpowrotnie). Uprzedziłem :grin:


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2002, 18:35 
Cytuj  
Evantis a cialko zostaje? :smile: :smile: :smile: (chociaz przy niektorych undeadach to i tak nic nie zmienia.. takie bloodliche nic nie zostawiaja :sad:)

**

Posty: 346
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2002, 07:27 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-24 18:17, Ro6ert napisał:
Kije (nie takie zwykłe) właśnie są w trakcie tworzenia - zapytaj kogoś kto był na ostatnich zajęciach w szkole magii :wink:
Działanie dispela jest zamierzone.. cóż jeszcze.. niedługo w magi zapanuje mały chaos, zmieniał będe działanie czarów i dodał nowe zaklęcia (niektóre mogą zniknąć bezpowrotnie). Uprzedziłem :grin:



OOOOOOOOO :smile: jestem mile zaskoczony pojawieniem sie nowych czarow... i kijow ale troszke sie boje ze jakis wypasowy czar mi zniknie... zobaczymy... wiesz Ro6ert w szkole magi za czesto nie przebywamy, mysle ze mogli by nas tam zle traktowac... to agresywni ludzie...

**

Posty: 346
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2002, 07:34 
Cytuj  
Acha... czy bedzie jakas rekompensata pieniezna? Ostatnio wydalem prawie 50k na czary i troszke glupio by bylo jakby ta kasa poszla na marne.... :sad:


_________________
Mejk lof nou łor!

**

Posty: 346
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2002, 09:22 
Cytuj  
Mam jeszcze pytanie Ro6ert, slyszalem plotki ze po zgonie licznik gaina statow (int, dex, sila) zeruje sie i trzeba pracowac od nowa. Jak to jest?

**

Posty: 346
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2002, 17:27 
Cytuj  
RO66666666ERT POWIEDZ COS :grin:


_________________
Mejk lof nou łor!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.