mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 00:00 
Cytuj  
Triala brak.

Pare stron wstecz ktos pisal: "Na ebay.com sa po 9-12$ i mozna to zalatwic paypalem ale trzeba sie dogadac by ci wyslal keya mailem."

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 12:40 
Cytuj  
Dokladnie tak, tylko trzeba sie dogadac bo nie wszyscy chca wysylac mailem keye ale da sie zalatwic za 9-12$, a na allegro miesiac temu byly pudelka po 39zl, szkoda ze nie kupilem wtedy :/


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 18:28 
Cytuj  
takie moje wrażenia po 2 dniach:
pierwsze bardzo słabe - grafika średnia, optymalizacja zerowa, do tej pory mnóstwo bugów graficznych (niewidoczne ściany z pewnego kąta, znikające przedmioty w polu widzenia etc.)

Potem duzo lepiej, aż się dziwię, że SOE potrafiło zaprzepaścić tyle dobrych pomysłów. Questy fajne ale raczej standardowe (do tej pory zbugowane, że szlak człowieka trafia).
Crafting bardzo fajny, ale za dużo się w to nie bawiłem.
Dyplomacja - cud, miód, właściciwe nic innego ostatnio nie robię tylko skilluję dyplomację robiąc po kolei questy i grając w tą ichnią karciankę.

Nie chce nawet myśleć jak ta gra wyglądała pół roku temu - przy tym stanie co jest teraz moim zdaniem potrzeba jej 2-3 miesięcy by wyjść ze stadium bety i stać się pełnoprawnym produktem.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 19:32 
Cytuj  
Heh, no teraz gra jest zoptymalizowana w miare, powiedzialbym. Kiedys to byla naprawde zerowa optymalizacja. W okresie swiateczenym (promocja dla bylych subskrybentow), jak gralem na zupgrade'owanym kompie (i to znacznie, w stosunku do tego, na ktorym gralem zaraz po premierze), to byl cud, miod i orzeszki. Graficznie gra prezentowala sie bardzo ladnie i framerate trzymal sie na akceptowalnym poziomie. Mysle, ze na ta kwestie nie ma co narzekac. Co do bugow graficznych, to nie spotkalem sie z zadnymi, ani podczas gry kiedys, ani ostatnio - mysle, ze moze to byc kwestia sterownikow. Jedyne bugi, ktore mozna by podciagnac pod grafike to te z UI.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 20:55 
Cytuj  
Polecam swietny mod do UI, CoreUI3 daje wszytsko co mozna spotkac np w modach dla WoW, od strony graficznej wielki plus za optymalizacje i brak bugow w porownaniu do tego co bylo rok temu.
Crafting i dyplomacja jest tak zarabista ze watpie czy cos lepszego mozna wymyslec.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 57
Dołączył(a): 1.02.2008
Offline
PostNapisane: 8 lut 2008, 03:44 
Cytuj  
Bugi graficzne sie zdarzaja, jednak bardzo rzadko, czesciej te z interfejsem.
Warto w tym miejscu wspomniec o dwoch komendach:
/flush - recachuje engine graficzny, uwalniajac pamiec od zcashowanych tekstur. Bardzo pomaga w sytuacjach gdy fps bez zadnego powodu drastycznie spada, oraz gdy wystapi jakis graficzny bug (poki co spotkalem tylko problem z brakujacymi texturami, ktore w 90% rozwiazala ta komenda, pozostale 10% to byla kwestia ustawien opcji video)
/reloadui - nazwa mowi za siebie.
/stuck yes - gdy zdarzy nam sie "utknac".

IMHO graficznie gra jest piekna (zaczalem robic SS i zamieszczac je TUTAJ), konkurowac z nia moze tylko LOTR, jednak wymaga naprawde poteznego komputera i pobawienia sie z ustawieniami w pliku .ini. Po feedbacku na glownym forum mozna stwiedzic, ze kazdemu co innego pomoglo poprawic wydajnosc: komus zwiekszeine pamieci dla textur, innemu zmniejszenie ilosci kanalow audio, komu innemu jeszcze wylaczenie virtual memory. Dlatego trzeba poswecic troche czasu i poprobowac. oczywiscie wszystkie tricki sa na glownym forum Vanguarda

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 lut 2008, 18:28 
Cytuj  
no to pewnie u mnie wina sterowników, Nvidia odkąd sięgam pamięcią miała z tym problemy, najbardziej wkurzające jest miganie niektórych elementów (jest <->brak) np całych drzew ;)

*

Posty: 57
Dołączył(a): 1.02.2008
Offline
PostNapisane: 8 lut 2008, 18:44 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
no to pewnie u mnie wina sterowników, Nvidia odkąd sięgam pamięcią miała z tym problemy, najbardziej wkurzające jest miganie niektórych elementów (jest <->brak) np całych drzew ;)


Upewnij sie, ze w opcjach graficznych masz wylaczone "hardware skinning" i "hardware occlusion".

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 lut 2008, 19:50 
Cytuj  
[email protected]. Wczesniej 6800GS@niepamietamczym. Nic nie znikalo. A Migajace tekstury - tak, ale raczej w przypadku niewielkich obiektow i jest to raczej popularne zjawisko w MMO - myslalem o czyms powazniejszym.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 lut 2008, 20:24 
Cytuj  
A tak z innej beczki - zmienili cos odnosnie PvP jako rogue?
Zrezygnowalem na tym etapie jak wprowadzili cap'a na dmg zadane 1 ciosem (o ile pamietam max 40% HP), nerfneli roguesowi stuna (do 4 sek chyba) i nie dzialal stealth (tzn kazdy Cie praktycznie od razu widzial).
Cos sie w tym temacie zmienilo?


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 lut 2008, 21:34 
Cytuj  
A jak tam DPS monkow? Pamietam jak jeszcze gralem, to nas tak nerfneli ze za dupe sciskal...

Ale do 40 lvl byl fun ;)


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2008, 21:46 
Cytuj  
Co do grafiki, mialem takie cuda dawniej na 7300gt, teraz mam 8600 i na najnowszych sterach nvidii cielo sie i dziwnie spadalo fps, dalem drivery z plytki gigabyta i dziala normalnie, a znikanie/mganie UI bylo zwizane ze zlymi driverami.

Bardzo sie zdziwielm ze vanguard wykorzystuje tylko 1,4gb w polaczeniu z vista, musze poczytac czy sa jakies sposoby by wykorzystac wiecej tej pamieci i zeby zyskac na jakosci.

Przepelnienie pamieci dawniej bylo problem, mialem macro na /flush ale teraz nie stosuje tego, czasami gra chodzi po 4-5 godzin bez restartu, musieli cos poprawic bo dawniej crashowala sie gra czesto.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 175
Dołączył(a): 5.07.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2008, 22:26 
Cytuj  
A gra ktos necro i jest w stanie cos ciekawego o nim powiedziec?

*

Posty: 131
Dołączył(a): 21.05.2007
Offline
PostNapisane: 9 lut 2008, 00:24 
Cytuj  
@Zematis

Monkiem nie grałem, ale kolega z buildem napierdalacza powodował stres u całkiem zacnego tanka, więc chyba nie jest najgorzej :).

@Racik

Necro to chora klasa, chyba najlepszy necrus ever, do 20lvl dostaniesz tyle narzędzi do zadawania bólu, że będziesz miał kłopot wybrać, a na 20lvl afair jest quest na feign death :). Do tego jedna z 3 ścieżek do wyboru, formy, grafty dla peta itd. nie znam osoby, której sie źle gra ta klasą.
Jedyny babol to zachowanie peta, które czasem jest "nieprzewidywalne" :).

@Karol

Z tego co wiem, to ciągle jest to ograniczenie i dotyczy wszystkich klas w PvP.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 10 lut 2008, 18:54 
Cytuj  
ja gram necromancerem i jest tak sobie.
Tzn. zawsze grałem gościami w plate i jednak cloth mi zbytnio nie pasi. Co prawda czasami mobka zdejmę jednym shotem, za to chwila nieuwagi (2-3s) i leżę rozkraczony na dechach.. Nie wiedziałem, ze gra clothem wymaga takiego refleksu ;)

Największa wada Vanguard-a - singlówka. Naprawdę dobra gra, nawet po przestawianiu opcji nie mam już problemu z grafą (za to FPSy drastycznie poleciały w dól). Jednak singiel nudzi.. nie mówię, że w ogóle nie ma nikogo, ale zrobienie questów grupowych aktualnie jest praktycznie niemożliwe, a bieganie non-stop solo, czy rozwijanie nawet fajnego craftu (podczas gdy nic się nie sprzedaje) lub dyplomacja jednak nudzi.

*

Posty: 131
Dołączył(a): 21.05.2007
Offline
PostNapisane: 10 lut 2008, 19:55 
Cytuj  
@Mark24

Do zlikwidowania migotania drzew wystarczy wyłączyć opcję "Hardware Oclusion", więc cosik namieszałeś jak ci framerate poleciał w dół.

Co do populacji, dlatego gram na Halgarze, bo tutaj nie jest z tym najgorzej, popularne dungeony są momentami oblegane, a u brokera też można pohandlować.
Poza tym, przedmioty z craftu robię głównie dla siebie, to co dorobię, to extra dochód :).

Generalnie gra ma roczek i sporo osób dobiło do max. levelu, a nowi dochodzą, ale bez szaleństwa :).

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 10 lut 2008, 22:04 
Cytuj  
grałm na PvP serverze - przeniosłem się na Halgar i rzeczywiście jest duuużoo więcej osob.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 22:04 
Cytuj  
gorąca prośba do grających w V- czy teraz gra jest znacznie lepsza?
jeszcze kilka miesięcy temu strasznie ja jechano , że niby raczej w wersji alpha niż normlany retail- czy teraz już poprawiono ją na tyle , że mozna spokojnie grać bez bólu zębów z bugami?

**

Posty: 340
Dołączył(a): 8.07.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 22:47 
Cytuj  
Nie wiem jak to wygladalo kilka miesecy temu ale gram od ok 10dni i jest bardzo fejnie :) Jedyne co to te ogromne chwilowe lagi , ale to moze i wina mojego kompa bo nie jest za specjalny.
AMD 3600 , GF 6800 gt ,1G Ram

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 22:48 
Cytuj  
można, jest kilka bugów, ale da się przeżyć.
Szkoda tylko, że server PvP jest praktycznie pusty.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.