Quinndil, spójrz na to z tej strony: wojownikowi wystarczy do jego fachu przede wszystkim Swordsmanship, Tactics, Parrying, Anatomy, Fencing, Wrestling niekoniecznie bo i tak każdy walczy jakimś orężem, no a jak ktoś woli buławę od miecza, to na co mu fencing skoro może nauczyć się obsługi mace
.
Generalnie chodzi mi o to, żeby wojownik nie był zarazem górnikiem i kowalem, bo to się trochę mija z powołaniem wojownika... To tak jakby łucznik był przy okazji magiem... trochę to bez sensu. Ok, rozumiem w Ultimie mam wolny wybór i to się chwali, ale uważam że należy się zastanowić kim chce się być zanim się stworzy postać i potem odpowiednio rozplanowac swoje skille. Poza tym jeżeli nie będzie graczy-kombajnów, to taka sytuacja będzie wymuszała na nas współpracę, trzeba się będzie łączyć w kompanie itd. To nie Diablo, że się jest megamięśniakiem i przy okazji wali się fireballem
.