Dobra pora na tego posta
1)Miasto i jego oblężenie - żeby miasto/wioska jakoś prosperowała potrzeba przynajmniej 10 graczy , z takim skillami żeby się uzupełniały , od 20 graczy można mówić miasteczko.
1a)Oblężenie to miła rzecz , ale narazie lepiej nie zawracać tym głowy GMom niech pierw proste rzeczy poprawią , naprawią i bedzie git
1b)Miasta chaosu powinny być złowieszcze
, ustrój despotyczno-totalitarny , a zamiast burmistrza jakiś herszt czy coś takiego , bez wybierania i głosowania walka każdy na każdego kto przeżyje ten zostanie władcą , spiski oraz zdrady powinny być dozwolone , brak kowali , chaos brałby sprzet napadając na miasta zabijając kowali i wojów
1c)Miasta orderu wiadamo jakie , ustrój demokracja - republika , z burmistrzem wybieranym co np. miesiąc , rzemiosło i handel powinien w tych miastach rozkwitać.
2)Rzemiosło - Jak miasta mają działać to rzemisło musi istnieć , gdy ruszy SoA proponuje , po kolei poprawaić wszystkie skille (chyba ze juz są poprawione
3)Gildie - w sumie nie wiem czy lepiej żeby miasta zastąpiły gildie??? czy pozostawić gildie???
3a)Order - Valor , Humility , Honesty , Sacrifice , Spirituality , Compassion , Justice i Honor
te cechy powinni posiadać orderowcy , i powinni ich porzestrzegać.... ale jak to będzie??????
Jeśli kiedykolwiek zrobię gildię to bedzie napewno order , ale by zostać przyjętym trzeba będzie sie wykazać tymi cnotami (ciekawe czy znajdę przynajmniej 1 taką osobę
)
3b)Chaos - Rage , Sorrow , Hatred , Disapointment , Unforgivness , Discouragement
to cechy chaosu , powinni oni być bezlitosnymi mordercami , palącymi , gwałcącymi niszczącymi i zabijającymi wszystko co im stanie na drodze
a zasady w ich gildi powinny być jak w mieście rządzi najsilniejszy
To tylko moje spostrzenia nikt nie musi sie z nim zgadzać , ja to tak widzę i mi się wydaje ze tak byłoby najlepiej , ale znając graczy a szczególnie noobów , jest to prawie niemożliwe do zrobienia