mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 12:21 
 
Wina leży po twojej stronie.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 12:54 
 
Udowodnij mi sie ze mozesz sie zalogowac faken ;]
Nie jestes wiarygodny.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 12:59 
 
Nie zamierzam ci niczego udowadniać :)

Jak nie wierzysz mi na słowo to twoja sprawa.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 13:10 
 
Faken poszedlem do sasiada i doszedlem do 'Your account is already logged in'.

No wybacz dana ze twoj post nie brzmial przekonywujaco ;]

eddy: wtf mam 20 klatek ;/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 16:05 
 
AoC > WAR

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 16:20 
 
exodus napisał(a):
AoC > WAR


jesli tak jest to WAR to kompletne gowno bo AoC zajebisty nie jest

*

Posty: 141
Dołączył(a): 27.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 16:26 
 
QFC napisał(a):
AoC zajebisty nie jest

Lekko rzec ujmujac...

Mam nadzieje ze to jedynie strzaleczki sie pomylily.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 17:48 
 
tssss. NECROMANCER przemowil ;D

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 17:57 
 
exodus napisał(a):
AoC > WAR


Uzasadnij i przedstaw argumenty.

Powiedz też jakie masz doświadczenie z AoC i WAR, oraz zrób ich porówanie.

Góra 2000 znaków.

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 19:03 
 
szumią kłaki koło sraki
roball wlasnie zniszczyl ostatni bastion fanboy'ow Wara.
serce sie raduje.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 20:34 
 
Chociaż mój tekst był ironią na temat porównywania bety do retaila, to jednak zamierzam coś skrobnąć:

Cytuj:
Brzydka grafika


Fakt, ale to jest beta. W tej chwili w grze jest tylko 1/10 efektów graficznych które będą (mają być) w retailu. np. Ostatni pacz wprowadził tylko głupie efekty świetlne, na które i tak nie zwraca się uwagi.

Cytuj:
zerowa customizacja postaci na poziomie tworzenia charka


Fakt, ale to jest beta. Są topiki na forum w których devsi pytają testerów co chcieliby dodać w tej kwestii.

Cytuj:
nudny combat


Tu się nie zgodzę. Mimo że to jest beta i są kłopoty z niedziałającymi skillami/zbalansowaniem/efektami i animacjami, combat jest świetny.
Wolniejszy i bardziej taktyczny. Nie ma tak że rzucisz 2 nuki za 2k i zaliczasz fraga. Tak samo z leczeniem, nie ma healów które pojedyńczo rzucone uzdrowią z 10 do 100%. Nie ma stunlocków tylko snary, trzeba myśleć a nie używać tej samej kombinacji skilli raz za razem.
Ale i tak jest jeszcze masa do zrobienia.

Cytuj:
Questy jak questy, powtarzalne, malo ciekawe.


Fakt questy jak questy ale nie do końca. Raz że nie ma upierdliwych questów w stylu zabij 30 mobów (góra 10), dwa to PQ które naprawde fajnie się robi i które nie nużą nawet kiedy się je powtarza (bo robi się je w grupie), trzy to brak questów których nie dałoby się zsolować.
No i jest jeszcze ToK który naprawdę bawi, szczególnie takich ludzi jak ja którzy lubią czytać o lore itp (a tam jest sporo do czytania).

Cytuj:
W tej chwili o RvR nie ma co pisac bo przy focus testach trudno cokolwiek w rvr zdzialac.


Ostatnio dużo się dzieje. Keepy i objectivy przechodzą z rąk do rąk parę razy dziennie, open RvR też sporo. Wczoraj był np. RvR event zorganizowany przez graczy.
Z drugiej strony to faktycznie jeszcze nie to, ludzi mało, brak skoordynowania etc.

Cytuj:
Wiecej sie nie da napisac bo serwery laguja jak szmata.


No właśnie już prawie nie, po ostanim fixie :)

Cytuj:
War nie powinien sie ukazac wczesniej niz w 2009 bo na ta chwile gra jest po prostu slaba, face it.


Nie możesz mówić że "gra jest słaba", co najwyżej że w obecnym stanie nie nadaje się do wypuszczenia na rynek :)
I zgadzam się że powinni jeszcze popracować i przeciągnąć premierę na Q1 2009, bo naprawdę jest duuuużo do zrobienia.

Ale pisze to jako fanboj :oops:

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 20:41 
 
Mi sie poki co podoba ;]
Orcze questy mnie bawia - najswiezsze questy jakie widzialem w mmogu do tej pory ;o
W ogole system questowania jest na wypasie ;]
Grupowe questy roxaja ;]
Combat jak combat a grafike mam gdzies ;p

Pelno bugow ;/

Ale i tak wole w ta bete grac niz w conana ;]
Odpycha mnie strasznie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 21:41 
 
Cytuj:
Fakt, ale to jest beta. W tej chwili w grze jest tylko 1/10 efektów graficznych które będą (mają być) w retailu. np. Ostatni pacz wprowadził tylko głupie efekty świetlne, na które i tak nie zwraca się uwagi.

Obiecanki. Graficzne efekty, sa gowno warte bez przygotowania odpowiednich modeli/tekstur/grafik wogole. A z tym to Mythic ma problem. Jesli jeszcze tego nie zrobili powinni Outsourcingowac grafikow z jakiejs firmy..
Cytuj:
Fakt, ale to jest beta. Są topiki na forum w których devsi pytają testerów co chcieliby dodać w tej kwestii.

Sporo. Ale Customizacji na miare Vanguard/AoC nie ma co liczyc.
Cytuj:
Tu się nie zgodzę. Mimo że to jest beta i są kłopoty z niedziałającymi skillami/zbalansowaniem/efektami i animacjami, combat jest świetny.
Wolniejszy i bardziej taktyczny. Nie ma tak że rzucisz 2 nuki za 2k i zaliczasz fraga. Tak samo z leczeniem, nie ma healów które pojedyńczo rzucone uzdrowią z 10 do 100%. Nie ma stunlocków tylko snary, trzeba myśleć a nie używać tej samej kombinacji skilli raz za razem.

Chodzi o to ze combat jest taki jak w 99% innych mmo. Sticky combat == fail.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 21:44 
 
Cytuj:
Chodzi o to ze combat jest taki jak w 99% innych mmo. Sticky combat == fail.


Nie chodziło mi raczej o typ combatu, tylko w jaki sposób jest on zrealizowany.

Sticky for the win.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 21:46 
 
Wolniejszy i bardziej taktyczny. Nie ma tak że rzucisz 2 nuki za 2k i zaliczasz fraga.

Ale to nie o to chodzi, zeby duele konczyly sie w 1.2sec, tylko zeby bylo wiecej opcji podczas walki, zeby trzeba bylo reagowac szybko i czesto. Combat/balans PVP w AOC mocno cierpi przez kosmiczne crity, ktorych nie powinno w ogole byc. Przyklad dynamicznego combat masz _w_ Fury.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 21:56 
 
konrador napisał(a):
Wolniejszy i bardziej taktyczny. Nie ma tak że rzucisz 2 nuki za 2k i zaliczasz fraga.

Ale to nie o to chodzi, zeby duele konczyly sie w 1.2sec, tylko zeby bylo wiecej opcji podczas walki, zeby trzeba bylo reagowac szybko i czesto. Combat/balans PVP w AOC mocno cierpi przez kosmiczne crity, ktorych nie powinno w ogole byc. Przyklad dynamicznego combat masz _w_ Fury.


Oprocz critow pare innych wad tez sie znajdzie natomiast to wszystko jest latwe do poprawienia. To co wyroznia aoc to pure fun wynikajacy z world pvp i combat systemu ktory sprawia ze kazdy duel jest inny (pomijajac walki z casterami).
A jezeli chodzi o sticky combat i wciskanie kombinacji skilli to mysle ze nic ciekawego sie juz nie wymylsi. Shadhun?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 22:01 
 
Co do grafiki to troche mnie nie przekonuje gadanie devsow, ze bedzie ladniej. No sorry, jesli jeszcze sam engine graficzny nie jest gotowy w becie, to troche to czarno widze, bo to oznacza, ze maja olbrzymie klopoty z terminami, albo nie umieja pewnych rzeczy zrobic.

Combat jest rzeczywiscie do bani, to jak na razie moim zdaniem najwieksza bolaczka WARa. Statyczny, nudny, z naprawde slaba animacja postaci, brakuje odczucia, ze faktycznie uderza sie przeciwnika. Gralem juz kilkoma postaciami i za kazdym razem mam wrazenie, ze moje ciosy ida w powietrze. Niestety boje sie, ze na tym polu Mythic juz nic nie poprawi i jak dla mnie to moze byc powod, dla ktorego WARa nie kupie. A z takich popierdolek, to na przyklad wyswietlanie global cooldownu tez jakies takie niespecjalne, za swiecace, za graficznie ubajrzeone.

Generalnie ide o zaklad, ze bedzie masa whinow po premierze retaila. Ta gra naprawde zawiedzie mnostwo ludzi, jesli Mythic nie wezmie sie w garsc, albo nie zatrudni ludzi od Blizzarda, zeby doszlifowac swoj produkt :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2008, 23:10 
 
Dana napisał(a):
Cytuj:
Chodzi o to ze combat jest taki jak w 99% innych mmo. Sticky combat == fail.


Nie chodziło mi raczej o typ combatu, tylko w jaki sposób jest on zrealizowany.

Sticky for the win.

Znaczy co ? Wciskanie skili i skakanie wokolo siebie jak idioci. czy stanie w iejscu i tez wciskanie skili ? (bo nic innego, no moze poza detekcja kolizji, nie ma wplywu na wynik). Super combat.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 cze 2008, 00:13 
 
Dobra, najwidoczniej mój tok myślenia jest zbyt pokrętny by ubrać go w słowa.

I pass.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 9 cze 2008, 09:33 
 
raggnarok napisał(a):
[...]jesli Mythic nie wezmie sie w garsc, albo nie zatrudni ludzi od Blizzarda [...]

skażenie wow'em dosięgło i ciebie :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.