mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 13:52 
 
podejrzewam ze w EA/Mythic pracuje przynajmniej jeden Polak

przesadzacie z tym NDA
do releasu zostal tylko miesiac z haczkiem
CB zbliza sie do konca i niedlugo OB

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 13:52 
 
iniside tbh gowno wiesz, nawet sobie nie zdajesz sprawy jaka duza przewage w DAoCu dawal element zaskoczenia przy raidowaniu relikow np.(mysle ze podobnie bedzei w WHO), naprawde ludzie mieli swoich szpiegow w glownych alliancach tylko po to zeby wiedziec kiedy ktos bedzie chcial popieprzyc relika...


_________________
retired...

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 13:52 
 
Heh co do EvE, mieliśmy w ISS kiedyś ciekawy przypadek, jeden z najstarszych członków, który doszedł do rangi admirała w ISSN okazał się szpiegiem Goonsów. Najlepsze, że gościa ludzie znali osobiście :roll: W krytycznym momencie wojny z IAC wyłączył połowę posów wokół ISS Marginis dzięki czemu straciliśmy system w pół dnia :]

Ciekawe czy takie akcje zdarzają się w innych mmorpg :) W WHO szpiegostwo też będzie, ranne ataki na keepy też 100%, może nie na taką skale co w EvE ale tez będzie ciekawie 8)

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 13:53 
 
foot nie wytlumaczysz mu tego ;-)
we who nie ma relikow ale element zaskoczenia daje duza przewage w pewnych sytuacjach ;-p.
zawsze latwiej bronic niz zdobywac...

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 13:56 
 
Co do ilosci graczy po stronie destro ver order to nie był bym taki pewien. W becia WoW na poczatku tez byla tak samo Horda miala przewage bo ludzie co grali w bete raczej nie byli casual players i wybierali horde ale jak przyszlo do premiery to okazalo sie ze 70% casula wybiera znane im czy w przypadku wow aliance , i tak moze byc war.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 13:57 
 
Nie bedzie identycznie w WARZE z kilku powodów.

Po pierwsze - dlatego ze widać dokładnie jak wyglada progres kampanii (czyli otwarcia glownego miasta i mozliwosci jego rajdowania)
Po drugie - dlatego ze na sama kampanie sklada sie wiele czynnikow ktore sa publiczne a w ktore zaangazowanych jest wiele osob - czynnikow takich jak ukladanka, ta ukladanka musi sie ulozyc zeby kampania poszla dalej (czyli iles zon przejetych a co za tym idzie wygranych scenariuszy, zrobionych pq itd itp). W daocu wystarczylo podac date i godzine.
Po trzecie - z powodu samego skomplikowania rozgrywki.

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:01 
 
Szlam napisał(a):
Co do ilosci graczy po stronie destro ver order to nie był bym taki pewien. W becia WoW na poczatku tez byla tak samo Horda miala przewage bo ludzie co grali w bete raczej nie byli casual players i wybierali horde ale jak przyszlo do premiery to okazalo sie ze 70% casula wybiera znane im czy w przypadku wow aliance , i tak moze byc war.

Ja chcialem grac Order, ale po tym jak zobacyzlem Magusa zmienilem zdanie :P.
No chyba ze Sorc bedzie bardziej pew pew, ale to sie jeszcze obada :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:02 
 
krzyk napisał(a):
Po pierwsze - dlatego ze widać dokładnie jak wyglada progres kampanii (czyli otwarcia glownego miasta i mozliwosci jego rajdowania)


Kto moze "otworzyc miasto" i kto ma mozliwosc rajdowania ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:04 
 
czyli co nie bedzie mozliwosci skrzyknac troche luda i o 4 nad ranem przejac zona?? bo nie wiem jak to rozumiec


_________________
retired...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:05 
 
krzyk nie wiem jak u was ale na naszym serwerze zdobycie keepa przez order jest mozliwe we wczesnych godzinach porannych. bardzo wczesnych.
takze raidowanie o 5 czy 4 nad ranem bedzie mialo sens niestety.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:05 
 
Ja tam zagram w Order bo mi na intrze warior priest przypasil:) .Btw ktos juz planuje koczowac przed empikiem/mm czy kazdy to preorderowiec?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:09 
 
foot o 4 nad ranem bedzie to zdecydowanie latwiejsze do wykonania niz wieczorem. przynajmniej ja to zauwazylem w trakcie rozgrywki.
tak jak w daocu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:10 
 
Po 2 beda tez premiowali wybieranie underpopulated strony roznymi pasywnymi buffami wiec mysle ze nie bedzie az tak zle z balansem. Jak casual zobaczy ze jak wybierze np Order i bedzie miał +5% do exp to pewnie wybierze.


Ostatnio edytowano 11 sie 2008, 14:14 przez Szlam, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:12 
 
Mendol napisał(a):
foot o 4 nad ranem bedzie to zdecydowanie latwiejsze do wykonania niz wieczorem. przynajmniej ja to zauwazylem w trakcie rozgrywki.
tak jak w daocu.

no wiec wlasnie daltego pisze ze chcial nie chcial beda takie akcje i chuj szczegolnie na mocno niezrownowazonych serwerach


_________________
retired...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:13 
 
Bedzie latwiejsze tylko teoretycznie - w praktyce jesli bedzie grac malo ludzi to otworzenie miasta bedzie graniczyc z cudem bo nie uzbiera sie wystarczajacej ilosci control pointsow (ktore sa liczone co godzine pamietaj).

Na pewno bedzie latwiej zdobyc keepa w godzinach kiedy nikt nie gra, ale zdobycie jednego keepa nie spowoduje otworzenia kampanii, do tego trzeba miec dominujaca pozycje w ilustam %zon (a i sama pozycja nie wynika tylko z BOsow czy keepow) - tak wiec musisz miec ludzi grajacych zeby kampania poszla do przodu.

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:26 
 
tak ale czasami potrzebny jest chociaz jeden keep ;-p

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:34 
 
krzyk napisał(a):
Bedzie latwiejsze tylko teoretycznie - w praktyce jesli bedzie grac malo ludzi to otworzenie miasta bedzie graniczyc z cudem bo nie uzbiera sie wystarczajacej ilosci control pointsow (ktore sa liczone co godzine pamietaj).

Na pewno bedzie latwiej zdobyc keepa w godzinach kiedy nikt nie gra, ale zdobycie jednego keepa nie spowoduje otworzenia kampanii, do tego trzeba miec dominujaca pozycje w ilustam %zon (a i sama pozycja nie wynika tylko z BOsow czy keepow) - tak wiec musisz miec ludzi grajacych zeby kampania poszla do przodu.

juz.


I tam Krzyku, to sie bedzie robic mass alarm clocki, 4x100 osob o 4nad ranem i masz przejetych 10 zon w 3h do rana. A to nie bedzie juz daoc z 2k ludzi grajacych na serverze, tylko o wiele wiecej


_________________
Nie mam pomyslu na signature

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:36 
 
zmienie temat.

"Here's an update from IainC about Beta and other subjects. Basically, it seems GOA are possibly too far behind Mythic in terms of data center build and functionality to offer the same service. GOA blame this on Mythic changing time scales, and suppliers regarding their data center.

Again he's trying to make it look like this isn't GOA fault.. Yes he's right everything takes careful planning.. But Mythic have already done all of this, why hasn't GOA? "

"Posted by IainC

Here's our situation at the moment:

We're working to move things up to the new schedule. We were working to a timetable that got suddenly changed and we'll have to see what it is possible to do in the meantime.

The following things are definite however:
The EU open beta will start on time.
The EU account centre will open on time.
The EU live release and headstart will happen on time.
CE pre-orders for the EU will get everything they were promised. Mythic have announced extra bonuses and we will see what can be done for EU customers in response to that.
There are a lot of things going on behind the scenes in response to this announcement and we are trying very hard to make sure that EU players don't miss out. As of right now we don't have anything to announce, when we hear back from our various internal teams we'll be letting everyone know what the situation is.

Finally one point. Many people seem to be under the impression that if we only had a working account centre then this wouldn't be a problem. That isn't the case. Adding 55k beta testers is not a trivial task. Our current datacentre is not big enough to handle that or the extra capacity needed for open beta. We are currently in the process of fitting out a brand new, dedicated datacentre which is going to be our open beta and live platform. Putting 9 million euros worth of server equipment in place is not something that just happens without careful planning and scheduling. The plans for that have it installed, tested and ready for open beta, we're seeing if it's possible to move that forwards but it's mostly in the hands of our suppliers. As well as that, there are other logistical hurdles to be overcome, the account centre is a relatively minor part of the process."

*

Posty: 165
Dołączył(a): 16.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:43 
 
Warhammer Online: Age of Reckoning

* Status: Invited To Beta


I teraz pytanie, jakie transfery sa na tym torrencie z klientem? Zdaze wogole pograc w who do konca bety? Mam neta 1mb/s.

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 14:45 
 
na noc wlaczysz, to sie do rana sciagnie. ja mam do 1800kb/s narzekac nie mozna ( czyli 16MB full)


_________________
Nie mam pomyslu na signature

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.