mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 16:25 
Cytuj  
Pozwolilem sobie zalozyc nowy temat o kluczowym systemie w Warhammer Online, w ktorym bedzie mozna prowadzic dyskusje o wszystkim co zwiazane jest z RvR combat.

Na poczatek polecam filmik z najnowszego newslettera, jasno tlumaczacy na czym tak naprawde bedzie polegala zabawa w WAR. Zapowiada sie jednym slowem swietnie:

http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/ ... dcast.html

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 17:16 
Cytuj  
Filmik sporo wyjasnia, nie wiem dlaczego go przegapilem.

Pytanie, gdzie w przy tym calym systemie ma swoje miejsce gildia, tzn jakie ma znaczenie gildia wobec zwyklych random rajdow ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 17:21 
Cytuj  
Embe, ja proponuje Ci, zamiast zadawac idiotyczne pytania ktore Cie totalnie kompromituja, poczekaj na release, pograj i wtedy postaraj sie zrozumiec. Juz nie chce nawet wspominac faktu ze masz dostep do bety, i jesli w nia grasz, to najwyrazniej WAR jest dla Ciebie gra za trudna i radze jednak przestac sie nia interesowac.

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 17:26 
Cytuj  
Ale nie badz taki tajemniczy, nie gram zawodowo na becie jak ty nie mam czasu by zakladac gildie lub dolaczac do niej by testowac tak duze rzeczy jakim jest rvr w tej grze.
Dlatego ladnie pisze pytanie bo wydaje mi sie to bardzo istotne, a ty zamiast pluc sie przed monitorem mozesz napisac bo zapewne wielu to ciekawi.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 17:32 
Cytuj  
Mhm, a mi sie wydaje bardzo istotnym pytanie, jaka role spelnia w samochodzie krecace sie kolo.

juz.

PS. Twoje pytanie jest tak abstrakcyjne a jednoczesnie pytajace o tak prosta zecz jak gildia ze az smieszne. Ale jesli sprecyzujesz o co Ci chodzi to sprobuje odpowiedziec.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 17:40 
Cytuj  
Chodzi mi poprostu jak sie ma do calosci RvR fakt ze jakas gildia potrafi wystawic powiedzmy 50 ludzi, a obok nich walczy random rajd, nie chodzi mi o zgranie i jaka przewage ma rajd gildiowy, tylko co zyskuje ta gildia, a dokladnie jej czlonkowie przez to ze nie sa w random rajdzie tylko w zorganizowanym przez gildie.

edit : poprostu chce wiedziec czy przychodzac z pracy o 23 moge wchodzic do gry, przylaczyc sie ze znajomymi do random rajdu i pobawic sie na powaznie, czy musze sie liczyc z organizacja gildiowego rajdu o konkretnych godzinach bo inaczej nic z tego nie bedzie

edit2: dla przykladu tak teoretycznie, jest rajd 50 ludzi z jednej gildii i drugi rajd skladajcy sie powiedzmy z 20 gildii przypadkowych ludzi z roznych gildii


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 11 sie 2008, 17:50 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 17:43 
Cytuj  
To sie zapewne okaże po release albo jak ruszy OB :)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 17:44 
Cytuj  
embe napisał(a):
Chodzi mi poprostu jak sie ma do calosci RvR fakt ze jakas gildia potrafi wystawic powiedzmy 50 ludzi, a obok nich walczy random rajd, nie chodzi mi o zgranie i jaka przewage ma rajd gildiowy, tylko co zyskuje ta gildia, a dokladnie jej czlonkowie przez to ze nie sa w random rajdzie tylko w zorganizowanym przez gildie.

edit : poprostu chce wiedziec czy przychodzac z pracy o 23 moge wchodzic do gry, przylaczyc sie ze znajomymi do random rajdu i pobawic sie na powaznie, czy musze sie liczyc z organizacja gildiowego rajdu o konkretnych godzinach bo inaczej nic z tego nie bedzie

lol naprawdę chyba nie widziałeś żadnego z filmików ze strony:)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 17:49 
Cytuj  
Prawde mowiac tu nie ma czegos takiego jak "tworzenie rajdu". W WARze wszystko sie dzieje na zywo, tworzone sa grupy ktore sie nazywaja warband - mozna do nich dolaczac jesli sa otwarte bez zaproszenia - jesli zamkniete z zaproszeniem, te grupy wspolnie lataja i robia open pvp/pve. Kazdy PQ tak naprawde to group/rajd content - organizacja pvp/pve poprzez PQ powoduje ze nie ma koniecznosci stania w centrum swiata i czekania az sie rajd zbierze. Natomiast gildiowe rajdy przez system bannerow maja okreslone bonusy jesli jest z nimi koles noszacy bannera :>, pozatym masz bonusy jesli claimniesz keepa gildia i bronisz tego keepa.

Pograj Embe choc troche ja cie prosze, nie trzeba wiele. Ja gram 1-4 godziny tygodniowo.

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 17:57 
Cytuj  
Cytuj:
Natomiast gildiowe rajdy przez system bannerow maja okreslone bonusy jesli jest z nimi koles noszacy bannera :>


W normalnych rajdrach też można używać gildiowych bannerów.

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 18:03 
Cytuj  
ale jest mniej prawdopodobne, ze ktos ci banner postawi nie bedac w guild raidzie, jeszcze go straci i bedzie porazka


_________________
Nie mam pomyslu na signature

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 18:33 
Cytuj  
@embe

Gildia, choćby tak na szybko :

- sprawna gildia ma szanse przechylić szale zwyciestwa na korzyść jednej ze stron choćby. Dzieki komunikacji głosowej, odpowiednio skonfigurowanych grupach mogą w kilka grup położyć całą mase randomów.

- dzieki gildii każdy członek dostaje pasywnego buffa wybranego przez leadera

NIe mówiąc już o kupie wspólnej zabawy, wymianie informacji czy iteamków.


_________________
OrleOko czuwa...

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 18:44 
Cytuj  
Nie chce byc upierdliwy bo znowu pojedziecie mnie od troli ale mi chodzi bardziej o te korzysci dla gildii.
Oczywiste jest ze vent, organizacja i jakies zasady daja przewage co moze przyniesc zwyciestwo.
Mi chodzi raczej o to czy jesli dla przykladu, atakujacych jest 200 ludzi, z czego 100 ludzi wystawila jedna gildia, a reszta to randomy z roznych gildii, to jakie korzysci ma ta gigantyczna gildia, a jakie ta co ma w tym ataku np 10 ludzi ?
Interesuje mnie bo zastanawiam sie co ludzi bedzie trzymac w mocnej i duzej gildii, czy natomiast mala gildia tez moze cos wyszarpac z tego ?

W AoC ( pomijac faile ) wiedzialem ze gildia to lepsze crafty, to battlekeep, to mozliwosc ataku na bk, to buffy od budynkow itd itp, tu nie wiem bo nie siedze w temacie.

Co do grania, nie chce grac na becie bo wole spokojnie w dniu premiery lub po premierze grac, dlatego te pytania na forum o grach mmo.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 18:57 
Cytuj  
Mocna i duża gildia równa się masa zorganizowanego i karnego luda mająca wpływ na sytuację na froncie. Chyba oczywiste co ? :) Plus taktyki gildiowe i banery.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 18:58 
Cytuj  
Jezeli oczekujesz ze dostaje sie bonusy za sam fakt bycia w gildii, to zle szukasz - takie cos powoduje tylko nastawienie na no-name zerg gildie.
Gildia to ludzie a wiec zgranie, pomoc, wspolny fun, chroniony guildmate z bannerem - to jest realna przewaga.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2008, 19:55 
Cytuj  
+ as they call it "living guilds". Twoja gildia lvluje razem z graczami dostajac coraz to nowe bonusy z kazdym nowym lvlem. Im wyzszy lvl tym np. wiecej rzeczy mozesz umieszczac na banerach itp. itd. ...

T.

***

Posty: 505
Dołączył(a): 16.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 sie 2008, 10:26 
Cytuj  
A ja mam takie pytanie bardzo bym chcial wkoncu zobaczy jakiegos mmorpga z funcja z ultimy czyli - zabijasz kogos grabisz wszystko wtedy to ma sens i to napedza ekonomie i ma sens bycia w bandach. A tak to widzicie kazdy dzisiejszy mmorpg jest taki nudny zero adrenaliny - banda dzieci by sie zaplakala jak by ja czyscili i od nowa by zaczynali dlatego producenci gier nie wprowadzaja tego a moim zdaniem to wlasnie dawalo totalnego smaczku w grach


_________________
"..and it will be a time of great strife,
when the moons are united in darkness and the dead shall walk the earth once more..."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2008, 10:30 
Cytuj  
I gdzie masz to pytanie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2008, 10:31 
Cytuj  
Nie chodzi o pytanie. Odpowiedz brzmi "Darkfall Online".


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 12
Dołączył(a): 13.03.2008
Offline
PostNapisane: 14 sie 2008, 10:32 
Cytuj  
Full loot z możliwością ubezpieczania przedmiotów... tak jak to miało miejsce w UO to coś wspaniałego - z tym, ze nie podoba sie sporej ilości ,,płaczków" i raczej nie zobaczymy tego teraz w żadnej grze.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.