mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 14:22 
 
http://www.fileplanet.com/promotions/warhammer/

Jeszcze nic nie ma. Ale blad 403 (Directory Listing Denied).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 14:26 
 
Jesli bede gral to napewno na serwerach eu. Jesli mythic bedzie nie potrafil zapewnic graczom z europy tego samego komfortu grania co w us to wogole jak dla mnie sa failami w porownaniu do takiego blizzarda i nie zamierzam grac wogole.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 14:28 
 
godzinke sie gra zero laga sam miod a pozniej lagi freezy wkurwia jak sie ucieka przed mobami

Serwery zaczynajace lagowac zawsze ok. godziny po twoim wejsciu na nie? Hmmm! Trzeba sie skontaktowac z detektywem Rutkowskim, bo sami sobie chyba z ta zagadka nie poradzimy.

Mysle, ze bedac beta testerem nalezaloby posiadac elementarna wiedze nt. dzialania komputerow, pozwalajaca chociazby odroznic lag sieciowy od graficznego (po stronie klienta, np. wynikajacy z memory leaka, jak w twoim przypadku). Jak czytam bug reports, w ktorych ktos zglasza ewidentny lag serwera i podaje specyfikacje komputera, albo takie bzdury jak te powyzej, to mi sie slabo robi.

Jak mozna byc takim niecierpliwym... Zamiast spokojnie poczekac na realese ew. headstart i zaczac grac w normalnych warunkach (...)

Nie trudno sie z tym nie zgodzic, poniewaz - jak wiemy - teraz jest jeszcze gleboka, wczesna beta, a w nocy przed premiera zostanie przelaczony magiczny pstryczek, ktory usunie z gry wszystkie bugi i poprawi performance na kazdym komputerze w znacznym stopniu, czego bylismy wszyscy swiadkami przy okazy premier wczesniejszych gier MMO.

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 14:32 
 
konrador napisał(a):

Mysle, ze bedac beta testerem nalezaloby posiadac elementarna wiedze nt. dzialania komputerow, pozwalajaca chociazby odroznic lag sieciowy od graficznego


tu może być winny też "zbyt skuteczny" firewall/antywirus z uruchomioną zaawansowaną heurystyką

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 14:49 
 
W kazdym razie nie jest to wina "wersji US" / serwerow US.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 14:54 
 
http://www.massively.com/2008/08/18/war ... ember-7th/

http://www.earthtimes.org/articles/show ... 7974.shtml

tak wiec US open beta tez 7 :/
tak btw gdzie pisalo ze rusza dzisiaj? ;)

edit:
dzisiaj chyba rusza sciaganie klienta tylko z tego wynika

**

Posty: 264
Dołączył(a): 5.02.2006
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 15:07 
 
Kurcze w co ja bede gral do tego 7go...masakra :wink:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...
WarCry


Posty: 14
Dołączył(a): 22.05.2008
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 15:20 
 
moglby ktos udostepnic konto zeby rozpoczac sciaganie klienta, pozwoli zagrac w Closed beta atm?

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 15:38 
 
Cytuj:
Jak mozna byc takim niecierpliwym... Zamiast spokojnie poczekac na realese ew. headstart i zaczac grac w normalnych warunkach (...)

Nie trudno sie z tym nie zgodzic, poniewaz - jak wiemy - teraz jest jeszcze gleboka, wczesna beta, a w nocy przed premiera zostanie przelaczony magiczny pstryczek, ktory usunie z gry wszystkie bugi i poprawi performance na kazdym komputerze w znacznym stopniu, czego bylismy wszyscy swiadkami przy okazy premier wczesniejszych gier MMO.


Po prostu inaczej podchodzimy do tej gry. Dla wielu tutaj to zwyczajnie kolejne MMO, ktore tak jak x wczesniej chca zobaczyc, ocenic i ewentualnie zostac lub nie, nie liczy sie universum itp.
Ja nie musze nic testowac, bo wiem, ze bede gral nawet jakby, przejaskrawiajac, grafika byla 2d i bug na bugu, bo to Warhammer.

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 17:46 
 
MBJ na warhammer alliance:

"4) As to the NDA, we expect to lift it tomorrow morning. I was hoping it was going to be today but I wanted to wait till I got the beta reports from the weekend and we just didn't have enough time to get everything coordinated with our partners in order for the press release to go out today."

+ wiecej o open beta etc
http://www.warhammeralliance.com/forums ... ost1127108

a wiec jutro bedzie mozna sie ladnie juz podzielic bez obaw screenami etc.


_________________
afk for quite a while

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 18:12 
 
7 wrzesia. Czuje sie wyruchany tbh :P.
Az chyba zamowie preordera na Euro :<.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 19:01 
 
A mnie się wydaje, że Warhammer Online jest już gotowy! Skąd taki wniosek? 7 września zaczynają się open bety, ALE klienta można pobrać już dziś. Nasuwa się więc wniosek, że ten klient nie będzie już poprawiany, modernizowany itp. a przecież do open bety jeszcze miesiąc. Więc pewnie istnieją dwie lub nawet trzy wersje klienta :) Od 7 września do 18 września jest niewiele dni na poprawki tym bardziej, że head start zaczyna się 15 września a jak już kiedyś pisałem trzeba przygotować master dysk, który oczywiście wcześniej trzeba przetestować, potem oddać do tłoczni itp. itd. Praktycznie przez te dni nic nie będzie poprawiane. Pozostają closed bety. I tu mi się wydaje, że patch'e, które się pojawiają nie mają tak naprawdę nic wspólnego z tym, co my zgłosimy - oni mają swoich wewnętrznych testerów, ci wyłapują błędy, które są poprawiane a na odczepke dodawany jest patch do closed bety.
Cała ta Open beta to tylko jeden z wielu, chwytów marketingowych w celu zakupienia pre-ordera itp. itd.

Ot taka teoria spiskowa, ale jak wiadomo teorie spiskowe :wink:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 19:03 
 
albo jest tak jak w AoC było i zaraz po otwarciu serwerów wyjdą zajmujące 3giga mega pacze

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 19:14 
 
TobiAlex napisał(a):
A mnie się wydaje, że Warhammer Online jest już gotowy! Skąd taki wniosek? 7 września zaczynają się open bety, ALE klienta można pobrać już dziś. Nasuwa się więc wniosek, że ten klient nie będzie już poprawiany, modernizowany itp. a przecież do open bety jeszcze miesiąc. Więc pewnie istnieją dwie lub nawet trzy wersje klienta :) Od 7 września do 18 września jest niewiele dni na poprawki tym bardziej, że head start zaczyna się 15 września a jak już kiedyś pisałem trzeba przygotować master dysk, który oczywiście wcześniej trzeba przetestować, potem oddać do tłoczni itp. itd. Praktycznie przez te dni nic nie będzie poprawiane. Pozostają closed bety. I tu mi się wydaje, że patch'e, które się pojawiają nie mają tak naprawdę nic wspólnego z tym, co my zgłosimy - oni mają swoich wewnętrznych testerów, ci wyłapują błędy, które są poprawiane a na odczepke dodawany jest patch do closed bety.
Cała ta Open beta to tylko jeden z wielu, chwytów marketingowych w celu zakupienia pre-ordera itp. itd.

Ot taka teoria spiskowa, ale jak wiadomo teorie spiskowe :wink:

To o niczym nie swiadczy. Klient mogl poleciec do tloczni, ale prace tocza sie dalej.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 19:27 
 
iniside napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
A mnie się wydaje, że Warhammer Online jest już gotowy! Skąd taki wniosek? 7 września zaczynają się open bety, ALE klienta można pobrać już dziś. Nasuwa się więc wniosek, że ten klient nie będzie już poprawiany, modernizowany itp. a przecież do open bety jeszcze miesiąc. Więc pewnie istnieją dwie lub nawet trzy wersje klienta :) Od 7 września do 18 września jest niewiele dni na poprawki tym bardziej, że head start zaczyna się 15 września a jak już kiedyś pisałem trzeba przygotować master dysk, który oczywiście wcześniej trzeba przetestować, potem oddać do tłoczni itp. itd. Praktycznie przez te dni nic nie będzie poprawiane. Pozostają closed bety. I tu mi się wydaje, że patch'e, które się pojawiają nie mają tak naprawdę nic wspólnego z tym, co my zgłosimy - oni mają swoich wewnętrznych testerów, ci wyłapują błędy, które są poprawiane a na odczepke dodawany jest patch do closed bety.
Cała ta Open beta to tylko jeden z wielu, chwytów marketingowych w celu zakupienia pre-ordera itp. itd.

Ot taka teoria spiskowa, ale jak wiadomo teorie spiskowe :wink:

To o niczym nie swiadczy. Klient mogl poleciec do tloczni, ale prace tocza sie dalej.


No to ja pierdziele znowu pobierać 1GB patch w dniu premiery :har:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 19:29 
 
dokladnie zreszta czytalem gdzies - nie chce mi sie szukac
gdzie pisali ze klient bedzie paczowany w miare potrzeby ale juz w standardowy sposob

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 19:35 
 
Ale patche po premierze to normalna sprawa. Inaczej premierę trzeba by przesunąć o dwa lata...


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 21:44 
 
Otwarty list GOA do Europe Community, oczywiscie z warhammeralliance:

Cytuj:
Is GOA not working on weekends? This is preposterous!
This is a fine example of how the 'whisper game' works and unsubstantiated rumours spread. From day one, we have made it crystal clear that WAR will have 24/7 support in Europe. This was actually one of the reason we relocated much of GOA to Dublin, as French legislations made 24/7 support impossible. Me, Iain and the rest of the Community Management team will not work around the clock, however (having two people covering 24 hours is not allowed even in Ireland!).

Why the monthly subscription in EU is more expensive than in NA?
Running a business is more expensive in Europe than it is in America. There are many complex factors involved in this, but suffice to say, this is nothing out of the ordinary.

Now that it's clear that WAR won't have "official" forums per se, how do you think community management will work and do you think that electing one or two community managers for the largest unofficial forums will work smoothly?
This, too, has been clarified by Mark Jacobs many times over. This is equal so for GOA and the EU customers. GOA have long-standing bonds with the administrators of a number of fan driven communities. We greatly respect and trust these key community members in their ability to continue providing and maintaining great quality forums and other services.

The community could justifiably be said to be the one factor which make or break an MMO. WAR is in a unique position in that there already are existing and vibrant communities out there. GOA and Mythic both feel, it is best for everyone involved if we support these communities with our presence, information and treats, rather than competing with them.

As of now, there are no plans to assign Community Manager status to certain members of these forums. Community Managers work in the GOA Dublin office.

How are you going to ensure that the community gets its information on weekends, e.g. is GOA going to alter its policy of working on weekends?
As indicated, there are currently no plans to expand the Community Management team's hours to include weekends, and as far as I am informed, neither will Mythic be working on weekends. However, as I'm sure you've noticed, Iain has done work worthy of legends, being very much active after work. For your information, our official working hours are 9am to 6pm GMT. Anything posted outside of these hours are done on our free time.

What steps are you taking to ensure that the EU community is as informed as the US/North American community?
We are working closer and closer with Mythic's Community Management team. For instance, we had Rob over from Mythic last week. We had a productive meeting where we discussed strategies, shared ideas and visions and built personal trust. Working together in any team is a challenge to be met with passion and openness. Cooperating over the Atlantic and six time zones will not make this less of a challenge, but we are all passionate about what we do and we will do everything within our power to make sure the European communities are just as informed as the North American.


You say you will provide an equal service to Mythic Entertainment - can you guarantee that all patches, upgrades and expansions will go as smoothly as Mythic's?
No-one can guarantee this. I can guarantee, however, that when GOA and Mythic sat down two and a half years ago to discuss the future of WAR, this was something which both parts recognised to be of great importance. Warhammer has been designed from the very foundations to be as smooth as possible to localize and deploy to the European market simultaniously with North America. We have people both in GOA and at Mythic who's sole purpose in (their professional) life is to make sure all the different departments stay on the right track and this requirement is met and I respect them greatly.



I know these few questions leave many vital questions unanswered. We have compiled and distributed a list of the most burning questions and passed these along to the right people. As soon we hear anything, you'll be the first to know.

We've also got some interesting announcements coming up tomorrow, so keep an eye on our website!


Blessings,
Magnus

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 21:53 
 
simo napisał(a):
Me, Iain and the rest of the Community Management team will not work around the clock, however (having two people covering 24 hours is not allowed even in Ireland!).

For your information, our official working hours are 9am to 6pm GMT. Anything posted outside of these hours are done on our free time.


Normalnie jak za komuny :) Pracuja od 9 do 18 i dalej maja w dupie :)
A w weekendy to sie w ogole odpierdolcie od nas .

GOA FAIL !!!!!!!!!!!


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2008, 22:00 
 
Lol żal.pl to ja nawet mam u siebie w firmie dyżury do godziny 23 a oni za taką kasę pracują do 18 :E ??Czyli mam rozumieć że jak o 18 padnie serwer to sobie musiym czekac do godziny 9 dnia następnego .US coraz bardziej sie chyba zbliża :|


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.