mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 63
Dołączył(a): 22.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2008, 14:11 
Cytuj  
Jak wygląda obecnie sprawa Magusa w becie?
W sieci praktycznie nie ma żadnych filmików, czy stron ze spellami tej klasy.
Od początku chciałem grać casterem chaosu stąd też pytania ;)
Na forum były tylko pojedyncze opinie, że ma średni dmg i brak CC. Może ktoś to potwierdzić


_________________
Soulforge - Największy serwis o Dragon Lance -> http://soulforge.shron.org

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2008, 14:24 
Cytuj  
Za malo nim gralem, na niskich lvl strasznie latwo ginie, na becie 31lvl wydaje sie bardziej twardy, dmg jest bardzo przyjemny no i ten wyglad jak dla mnie zarabisty, zeby cos wiecej napisac to trzeba by pograc ta klasa duzo.
Wydaje sie ze ten caster potrafi zadawac staly dps, nie ma gigantycznych crytow ale wali caly czas po rowno :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2008, 15:17 
Cytuj  
właśnie dzisiaj testuje magusa od rana
kryty ma, i nawet często mi wchodziły (taktyka Chaos Unleashed +15% do kryta dla czarów z Path of Havoc)

klasa troszke niespójna, to miał być defensive mag przecież, czyli powinien mieć sporo CC i dużą przeżywalność

ma 1 CC root ale niemal wszystko zrywa go odrazu i cooldown 20sek
ma 2 fajne debuffy, jeden który zmniejsza damage o 50% od 1 celu
i drugi który zabiera ~300 od wszystkich resistów na 10 sekund, tak po tym właśnie krytole wchodzą :P
ma niezłą tarczę co zwiększa armor o ~600 i toughness o ~70, trwa 15 sekund, taktyką można ją przedłużyć

drzewko Path of Havoc daje w sumie niezły dps
czar Bolt of Charge z tego drzewka ma ogromny zasięg wali po 600 z kryta nawet 2x tyle i do tego ładnie wygląda :)

przeżywalność magusa niestety kiepska, gorsza na pewno niż Sorcerera,
był pierwszy "podobno" do poprawki razem z zealotem w najbliższym paczu aczkolwiek skoro betę zamykają więc prędko nie zobaczymy czy coś zmienili

naturalnie ma cool look
Obrazek :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2008, 15:36 
Cytuj  
Zobaczymy na Open Beta.
Open Beta to juz bedzie gra ktora dostaniemy praktycznie na Release :P.

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 00:02 
Cytuj  
no znalazłem wreszcie feedback odnośnie magusa

Cytuj:
So we've just got done tearing down your career (and the engineer) and putting them back together with some feedback. Expect to see somechanges hit in the next 3 weeks or so.

General

We've shaken up allot of the Magus abilities and shifted a number of them between the three lines, and added a few NEW ones with the following goals in mind
• Havoc - Remains the long range hurt line, but we wanted to make sure there was some over time damage here as well, so you had something to weave into the nuke patterns
• Changing - Mid range line specializing at status effects and short potent damage
• Demonology - Short range heavy AOE & delpoyable line, focusing on PBAE, CAE, and deployables focus has been brought in tighter with the Disc (who is the origin of many of the PBAOE effects

In additions the Demons are getting a small update primarily to add Ranged Auto attack to them, so we can then add better additional effects to their abilities (with a slightly longer cooldown time)

We've also sat back and taken a look at survivability.. We require the career to be able to get in close when compared to the Sorc & Bright Wizard, however unlike the Squig Herder & Shadow warrior you don't have the move while shoot capabilities to keep yourself out of harms way. As such we decided to boost the Magus Defensive power. Specifically you will now get a very high armor self buff called Demonic Armor in your core abilities. This buff will essentially take you to Medium Armor. However you should not use this recklessly! We have placed charges on it that are removed every time you are hit, in small situations vs 1 - 3 opponents you should have enough staying power to keep your armor up. However if you recklessly charge in larger numbers of close combat hits will blow through your buff and strip you of your added armor, then pull yer arse down in short order.

The changes to the career are not insignificant and as such will need a week or two more in internal testing and development. So expect more details as we get closer to releasing the change in the next few weeks


czyli na open beta powinni wreszcie zrobić z magusa prawdziwego maga defensywnego z wielkim armorem :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.