mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 20:21 
 
wieje nuda?a probowales grac? czy co robisz? bo nie bardzo rozumiem w ktorym momencie wieje tam nuda.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 20:27 
 
Cytuj:
Nie wiem po co robic scenariosy tak czesto, przeciez jak sie tam wejdze ze 2-3 razy to juz wieje nuda, lepsze sa mniej przewidywalne zwykle RvR.

Ja wchodzilem bo dobry exp jest za wygranie scnario. Szczegolnie jest 100> osob campi jednego questa ;p.

Cytuj:
wieje nuda?a probowales grac? czy co robisz? bo nie bardzo rozumiem w ktorym momencie wieje tam nuda.

Scenarios == klatka. Open RvR jest wieksze prawdopobienstwo ze nagle ktos cie jebnie od tylu :P.

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 20:28 
 
embe napisał(a):
Nie wiem po co robic scenariosy tak czesto, przeciez jak sie tam wejdze ze 2-3 razy to juz wieje nuda, lepsze sa mniej przewidywalne zwykle RvR.


W TF2 od roku gra się te same mapy. W SC i WC3:TFT te same mapy od lat.

Liczy się to co możesz zrobić innemu graczowi. Środowisko powinno pozwolić lepszemu skarcić słabszego poprzez kreatywność i lepsze obeznanie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 20:37 
 
no w praag moze i jest taka szansa, ze ktos wypadnie z uliczki. w open rvr jesli potrafisz sie rozgladac to szanse sa nikle.
zreszta tak jak rzeznic napisal, liczy sie podejscie do scenariusza i ludzie z ktorymi sie gra. za kazdym razem jest inaczej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 20:56 
 
iniside napisał(a):
Cytuj:
Jak znasz tylko jedyny sluszny swiat fantasy to ok. Ja znam kilka przykladow gdzie laska w rekach maga to swietna bron.

Ja znam kilka w ktorych najlepsza bronia maga sa jego czary. Wlaczajac w to Warhammera...

Chyba nie bardzo zrozumiales co napisalem. hint: to, ze czary sa najlepsza bronia castera nie znaczy, ze nie moze uzywac broni bialej.
Co do scenariuszy to pewnie beda przezywaly wzloty i spadki zainteresowania. Zrobisz mieisac przerwy i znow sie wybierzesz. Ten aspekt gry akurat najlatwiej bedzie rozszerzyc w content paczach.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 22:02 
 
rzez's class predictions:

(od najmniej do najbardziej popularnych rosnąco)
(D T klasa - dwarf tank klasa)
(Healer Dps Tank)

ORDER:

E D shadow warrior
H D witch hunter
H D bright wizzard
E D white lion
H H warrior priest
D H rune priest
E T swordmaster
D D engineer
E H archmage
D T iron breaker


shadow warrior - jednym słowem legolas. jest udział w trailerze 2.0 dla fanów matrixa i wojowniczek bikini, jest sexy female model, są mieczyki i łuk. W menu wyboru postaci skąpy stroik i wypięta pierś zadecydują o sukcesie tej klasy,a gracze którzy mając do wyboru ZŁYCH i DOBRYCH wybiorą tych drugich. WoW wise, będzie ich więcej.

witch hunter - nie oszukujmy się, WoW zmienił rynek MMO. WH to przystań dla bazyliona rogue z wow, którzy w każdą kolejną grę chcą grać klasą z największą przewagą - czy to fps, czy rpg. Dochodzą fani Van Helsinga. I piratów.

bright wizzard - rasy human i elf są najczęściej wybieranym avatarem przez polskie gospodynie domowe, twierdzi niezależny instytut badań Dosia. Z jakiegoś powodu ludzie lubią udawać że są sobą w grach video, tylko ładni. Bright wizzard to mag o silnej osobowości i fajnych włosach. Dodatkowo pomaga mu udział w trailerze "wow a ten był w filmie i zaaabił tyyylu orków". click

white lion - dla tych samych graczy co wybrani shadow warriora, ale na swoim hunterze w WoW byli specnięci w beast mastery.

warrior priest - paladyn. lolladyn. dpsadyn. healadyn. tankadyn. wszyscy oni.

rune priest - krasnale, ze względu na przydupiastość (ja chcę być ładny!) nie są zbyt popularną rasą, jednak lata w WoW gdzie to Dwarf priest był obiektem zazdrości i pożądania robią swoje. Skill klikacze którzy przez 5 lat grali tylko w holy, wyznawcy 15 int 17 spi > 17 int 15 spi wybiorą zaciskając zęby, z rozsądku.

swordmaster - tank źle się kojarzy. nie można grindować mobów, w pvp zabijają. umiejętności nastawione głównie na zbieranie, a nie zadawanie obrażeń. O ile na początku będą się cieszyli pewną popularnością, to potem w ramach frustracji wywołanej mózgowo-ruchowym porażeniem palców i dezintegracją na polu bitwy, re reollną. Nadal rządzi tu reguła elf > dwarf. female elf.

engineer - klasa ciekawa, ale niewdzięczna. frustrująca. kudłaty przydupas którym ciężko grać, gra jest defensywna ,wymaga cierpliwości i przygotowań. Stosunkowo popularna, ale wielki whine i rage quitting szybko przetrzebią szeregi. Typowy nieustabilizowany emocjonalnie nastolatek z potem na czole będzie stawiał wieżyczkę przez 3 sekundy, zaciskając zęby będzie odliczał timer kładzenia miny. Po długim staniu i czekaniu na atak chaosu, kiedy to jeden zielony karzeł go zdmuchnie, selfdelete.

archmage - archmage ma podstawowy problem: zaraz obok tej laski z laską stoi laska z manga mieczem, dalej laska z legolas łukiem, a jeszcze dalej laska z halabardą i lwem. Gdyby Archmage wstawić do wyboru w szufladce dwarf, byłby najczęściej wybieranym dwarfem.
A tak, z z racji konkurencji , lepsze wrogiem dobrego.

iron breaker - krasnal. tank. To nie on wypina tyłek na pudełku retaila zachęcając to zakupu gry. Nie bez powodu.

klasyfikacja generalna ras:

Elfy 10+7+4+2=23 punktów ex aequo
Ludzie 9+8+6=23 punktów ex aequo
Krasnale 5+3+1= 9 no comments

klasyfikacja generalna archetypów:

Dps 10+9+8+7+3=37
Heal 6+5+2=13
Tank 4+1=5


Ostatnio edytowano 24 sie 2008, 22:17 przez rzeznicc, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 22:09 
 
pominales wiejska psychoanalize Archmage'ow ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 22:12 
 
i to że animacjami runepriest przypomina mistrza kung fu :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 22:15 
 
No i gdzie Zealot?! ;p

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 22:18 
 
dodałem archmage, jutro może strzelę chaos Destruction :P
dobranoc

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 22:22 
 
runepriest dps in kungfu style

2 moby
Obrazek

drugi nie zdążył dobiec

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 06:39 
 
na mail przyszło:

"Dear Rzeznicc,

You are subscribed to the thread "Feedback: The Engineer" by Requiel"

Ciekawe czy wszystkich beta testerów jak leci przyjmą do open bety, czy np tylko tych którzy aktywnie grali i wypełnili xxx ankiet in game :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 07:06 
 
rzeznic zapomniales napisac, ze mimo wszystko wh z typowym wow rouge nie ma az tak duzo wspolnego i wymaga wedlug mnie innego podejscia jak i stylu gry. wh nie ma openera za zilion dmg, gdzie wystarcza 3 kolejne ciosy zeby przeciwnik zszedl. dlatego w sumie wolalbym aby dzieciarnia z wow'a nie grala ta klasa bo juz widze ten whine na forum.

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 08:53 
 
rzeznicc, closed beta testerów przyjmą wszystkich do open beta

przynajmniej sami tak gdzieś napisali

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 08:57 
 
pytanie do grających w betę :
1. czy klimat gry jest mroczny ??
2. czy muzyka jest klimatyczna i/lub ładna i dodaje uroku grze ??


_________________
no more wow...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 09:04 
 
Wg mnie jest mroczny, wszedzie jest smrod syf i obdrapane sciany, niebo ciagle zachmurzone, jakies ruiny, plomienie i inne takie :>
Mi najbardziej pod wzgledem mrocznosci odpowiada imperium, potem dwarfy a na koncu elfy, choc po stronie destro, DE sa niezle, a GS maja pomrocznosc jasna z jajem :>

juz.

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 09:10 
 
Buffchef napisał(a):
dark_lord napisał(a):
1. czy klimat gry jest mroczny ??


lol


i co w tym śmiesznego, dla mnie najważniejsze abym nie grał w disneylandzie np. wow :) Dla mnie klimat i muzyka ma bardzo duże znaczenie, i jeśli mi nie odpowiada to poprostu nie gram .


_________________
no more wow...

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 09:12 
 
dark_lord napisał(a):
czy klimat gry jest mroczny ??


http://czarnylegion.freeforums.org/

dark_lord napisał(a):
czy muzyka jest klimatyczna i/lub ładna i dodaje uroku grze ??


http://www.youtube.com/watch?v=SJna1z9Ud7g

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 09:39 
 
Powyższy post jest poniekąd odpowiedzią na pytanie - Klimat kreują gracze.

juz.

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 09:46 
 
zgadza się ale uważam że muzyka też w dużym stopniu wpływa na klimat gry.


_________________
no more wow...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.