mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 11:38 
 
simo napisał(a):
Jak pisalem wczesniej na pewno poprawiona musi byc szybkosc combatu, musi miec bardziej instant feel jak WoW, plynny, miodny.

Dla kogo musi? Nie liczylbym na przyspieszenie walki.
Cytuj:
Zgadzam sie tez z autorem w kwestii contentu. Narazie to wyglada na swietna i przejmna gre, ale na... pare miesiecy. Na endgame jestes ograniczony do T4, bo gdzie indziej zrobia z ciebie kurczaka, i powtarzasz te same keepy, siege, rvr caly czas. Owszem w WoWie tez powtarzales BG's czy Areny, ale jaki ci sie znudzilo mogles isc na swietne PvE, ktore tu istnieje w sladowej formie, zrobic jakis crafting, rep grind czy cokolwiek. Tu craft profesje sa raptem dwie i srednio dzialajace.
A chyba celem jest konkurowac z WoW-em czyli zrobic MMO, w ktore bedzie sie gralo dlugie lata.

WAR jest wzorowany na DAoC, nie WoW. Zabawa w rvr to wlasnie content tej gry. Mam nadzieje, ze nigdy nie bedzie rozwijany w strone produktu bliza i pve pozostanie marginesem. Chcesz sie bawic w farme zostan w wow.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 11:40 
 
musi byc poprawiona wedlug ciebie.
wedlug mnie jest ok i w tym przypadku nic nie musza poprawiac.
war nie jest dla ludzi, ktorzy podniecaja sie pve wow.
i mam nadzieje ze 3 tygodnie przed premiera nie zdecyduja sie na zmiany w combat mode. bo jest inny, i wystarczajacy.
w daocu endgame opieral sie o rvr i byl swietna zabawa na dlugi czas.
mam nadzieje, ze nie beda dodawac nowych wspanialych instancji i miliarda nowych super itemkow.
chce powoli dojsc do 40, skompletowac sprzecik, a potem logowac sie do gry wtedy kiedy mam czas i ochote i brac udzial w rvr. a nie powtarzac w kolko te same rzeczy, zeby zdobyc sprzet, dzieki, ktoremu bede mial jakiekolwiek szanse w pvp.

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 11:54 
 
Po pierwsze to nie rozumiem czemu ataki na gre odbieracie emocjonalnie ? Chill :) Nie mozna konstruktywnie podystkutowac ?

Mnie tez zalezy na jej sukcesie, bo to Warhammer. Jednak widze co ludzi niepokoi na forach. Jesli ktos WAR-a za cos krytykuje to wlasnie za combat. Wiec cos w tym musi byc. Z jakis powodow ludzie bezmyslnie w WoWie te BG i Areny klepali. Raz oczywiscie dla itemow i rywalizacji, ale dwa gdyby sam combat nie byl miodny, to nikt by PvP nie robil. Ale sam combat, technicznie jest rozwiazany w WoWie swietnie, szybki, dynamiczny, grywalny.

Ja dlugo w bete nie gralem, WAR moze ma inne podejscie do tej sprawy, chce zrobic walke bardziej taktyczna. Nie wiem..

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:00 
 
Jedyne co w tym jest to to ze ludzie chca kombatu JAK w WOW, a WAR to nie jest WOW2.
A ludzie chca takiego kombatu bo war ich do tego rodzaju rozgrywki przyzwyczail - w takiej sytuacji ciezko zaakceptowac fakt ze inna gra moze miec inny styl.
Mi osobiscie styl kombatu w wow zupelnie nie odpowiada, i nei podobaloby mi sie jesli WAR kopiowalby taki rodzaj rozgrywki.

juz.

PS. Dlaczego combat ma miec instant feel? Ja wole miec chwile na zastanowienie sie jakiego skilla uzyc, a nie naciskac jak maszyna na 3 wybrane, powodujace instadeath.
W becie specjalnie zostal wydluzony TTK (time to kill) zeby nie bylo takich szybkich i blyskawicznych potyczek.


Ostatnio edytowano 31 sie 2008, 12:02 przez krzyk, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:02 
 
no to oceniaj jak pograsz. przeklejanych opinii mielismy tu od chuja.
i w kazdej jest ziarno prawdy, natomiast bzdury tez wypisuja.
i na lvl 5 jak grasz to masz do dyspozycji 3 skille. i combat wyglada nudno.
i nie dyskutujesz konstruktywnie tylko opierasz sie na opinii kogos innego.
wez przyklad z embe, tez marudzil na poczatku, potem sam pogral i troche zmienil podejscie.

i combat w przypadku war'a jest ok tak jak jest.

proponuje sprobowac pvp w war'ze i wtedy porownywac do wow'a.
bo jak dla mnie to combat i pvp w wowie sa beznadziejne.


Ostatnio edytowano 31 sie 2008, 12:03 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:02 
 
simo napisał(a):
Po pierwsze to nie rozumiem czemu ataki na gre odbieracie emocjonalnie ? Chill :) Nie mozna konstruktywnie podystkutowac ?

Ktos tu sie emocjonuje? Zwyczajnie masz bledne wyobrazenie na temat jaki bedzie war. Powodem jest prawdodnie fakt, ze poza wow nie wyobrazasz sobie, ze mozna robic mmorpg w inny sposob. To wlasnie ciagle rvr w t4 ma byc zabawa na wiele miesiecy, a moze z malymi zmianami na lata. Na farme repa, srepa, czy czego tam jeszcze nikt poza dzieciakami nie ma czasu i chceci. Ja oczekuje, ze bede w stanie pograc te max kilkanascie godzin w tygodniu bez stresu, ze nie mam czasu na farme itemkow, reputacji, zbierania kasy na bufy etc.


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:05 
 
simo napisał(a):
Owszem w WoWie tez powtarzales BG's czy Areny, ale jaki ci sie znudzilo mogles isc na swietne PvE, ktore tu istnieje w sladowej formie, zrobic jakis crafting, rep grind czy cokolwiek.


Heja,
Czyli z tego co napisałeś powyżej, jak znudziły się BGs to jest jeszcze alternatywa ponudzić się gdzie indziej, farmując i grindując.

Zastanowił się ktoś nad "ciągła wojną" ?
Zaleta jest taka, że mnie nie omija, mnie - gracza. Wychodzę z gry, bo nie mam już czasu. Ale jak sie jutro zaloguję to mam wojnę nadal. Nie ominęła mnie wczoraj, bo dziś mogę do niej swobodnie dołączyć (do walki) i w każdej chwili wyjść, bo jutro nadal tu będzie.
Ja to widzę tak że wojna to będzie w WAR codzienność. Obrazowo, taki WoW'owy rajd na Ogri/ Stormwind, to codzienność w WAR. W WoW'ie to były momenty dla których warto było nudzić się tą kupę czasu. I to jest to co się pamięta później, z czego była najlepsza zabawa. To jeśli w WAR codziennością będzie wojna...

Pozdro.

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:05 
 
Nie wiem o co chodzi z tym combatem. Grałem w betę WAR (fakt, że niezbyt długo bo udostępnioną przez znajomego) i nie mam nic do systemu walki. Jest nieco inny, ale mi się podoba. WoW to WoW a WAR to WAR i tyle. Nie muszą być takie same.


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:15 
 
Wazne zeby combat byl grywalny i miodny, co sprawi, ze ludzie beda do tego chceili non stop wracac. A taka grywalnosc moze byc osiagnieta zarowno w dynamicznym ujeciu WoW-a jak i bardziej taktycznym WAR-a jesli bedzie to dobrze i z glowa zriobione.

I oczekuje, ze mmo bedzie robiony na lata, a nie na miesiace. Zreszta na pewno Mythic ma juz plany co do content patchy i 2-3 dodatkow na przod.

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:21 
 
Mnie bardziej martwi dodawanie contentu. Mam nadzieję, że nie prześpią tematu i będą aktualizować często i obficie :P


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:24 
 
Nie wiem czemu niektorzy cos maja do dynamiki walki, moze ogladali jakies stare filmy z WARa :)

Zobaczcie ten film: http://warhammeronline.tv/video/377/bet ... hunter-rvr

Dynamika lepsza niz w WoWie, nie wspominajac juz o dzwiekach walki, ktore miazdza !!!!


Ostatnio edytowano 31 sie 2008, 12:27 przez Huragan, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:25 
 
Dynamika combatu w WoW wynika raczej z tego ze jest sporo szansy na szybkie zabicie przeciwnika, przykladowo taki warior robi 1,2,3 i ma 99% szansy ze jego cel jest juz na cmentarzu, a lock robi 1,2,3 na kazdym z celow i ma 99% szansy ze wszyscy juz padli zanim dobiegna do ciebie.
Teraz wyobrazcie sobie taki system w WAR i wieczne bieganie z cmentarza by powalczyc 5 sekund ?
WoW to multiplayer pve i do tego najlepiej sie nadaje, a arenki i bg to bzdura trzymana lata w grze bez rozbudowy i mimo tego podnieca sie tym miliony graczy i botow.
Jesli ktos ma grac w WAR bo oczekuje czegos podobnego co ma w WoW to niech lepiej nie zawraca sobie glowy tym i czeka na wotlk.

Sam podchodze sceptycznie do wielu rzeczy w WAR ale na szczescie omija mnie fanboiowanie i nie walcze o "dobre imie" WoW-a.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:29 
 
embe napisał(a):
a lock robi 1,2,3 na kazdym z celow i ma 99% szansy ze wszyscy juz padli zanim dobiegna do ciebie.


Ta lol, 100 lat przed nerfami ;)


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:37 
 
To jest beta wiec kazdy ma ten sam gear za rr zapewne. Tu w ogole bym sie nie bal bo opcji roznicowania wygladu jest bardzo duzo i WoW-a War bije na glowe w tym wzgledzie.

Kazda klasa bedzie miala oprocz standardowych itemow, rowniez sety do zdobycia z PvE, PvP, bounty hunter sety za q chainy. I swietnie dla mnie rozwiazany system malowania zbroi. Tanie lub za darmo kolory podstawowe i malo atrakcyjne, a te najbardziej badass beda drogie, jako dropy z rare mobow czy pochodzace z innych trudno dostepnych miejsc.
Do tego trophies za osiagniecia.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 14:40 
 
A ze sie zapytam, w WARze beda serwery RPG? Bo jakos przywyklem do gry na takich ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 14:43 
 
tiomor napisał(a):
A ze sie zapytam, w WARze beda serwery RPG? Bo jakos przywyklem do gry na takich ;)


Beda. Rowniez na taki server RP sie wybieram, bo nie lubie grac z LOLkami i Waldkami-PL :)

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 14:51 
 
O, w ciagu tygodnia 3x zmieniles zdanie. Gildiowo mieliscie isc na Core, potem pisales, ze tylko carebearki graja na innych serverach niz open PvP - i to jest to co cie kreci w WAR! Teraz przyszedl czas na RP, ciekawe co bedzie za tydzien... O fuck, wyczerpaly sie mozliwosci!


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 15:04 
 
Asmax napisał(a):
Gildiowo mieliscie isc na Core,!


Core RP :) To to samo co zwykle Core z tym ze lepszy klimat.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 15:15 
 
Huragan napisał(a):
Asmax napisał(a):
Gildiowo mieliscie isc na Core,!


Core RP :) To to samo co zwykle Core z tym ze lepszy klimat.


To musisz zmienić w info o gildii.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 15:40 
 
<wytlumaczenie Foota dlaczego uwaza ze core rp sa easy mode>

znaczy, ze ludzie na rp serverach maja troche inna mentalnosc nastawienie sa w wiekszosci na taktyke "for teh realm" co oznacza przepychanke w keepach 24/7, monumentalnych rozmiarow zergi, wiec nawet jesli zbierze sie grupka graczy nastawionych na small scale warfare (ktore jest imo kwintesencja gier mythica) nie bedzie miala mozliwosci rozwinac skrzydel, bo albo zostanie zzergowana, albo bedzie zmuszona brac keepy, podsumowywujac mialem na mysli, ze na rp serwerach nie ma warunkow do rozwijania, caly czas albo zergujesz albo bierzesz keepy (i ok jesli komus to odpowiada to czemu nie, ale smiesza mnie ludzie ktorzy graja na rp serwerach a potem twierdza, ze sa ultra zabijakami, nastepnie przychodza to udowodnic na normalne serwery i po miesiacy wracaja farmic roleplayerow, bo tutaj sa na samym koncu lancucha pokarmowego), zeby byc w czyms dobrym musisz miec przeciwnikow ktorzy na tobie to wymuszaja, a takich jak na lekarstwo na rp serwerach...
dlatego mam beke z hujagana starego elitowego pvpowca co na sniadanie pije zywy spirytus i zagryza plytami chodnikowymi, a idzie na rp serwery


_________________
retired...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.