mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
*

Posty: 169
Dołączył(a): 13.04.2003
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2008, 15:29 
Cytuj  
cap jest 1/3 dzisiaj


_________________
Venzon 2003 @ EVE
Forum rekrutacyjne BUFU

Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2008, 15:34 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Na karak azgal order czeka <1min na scenario. Za Sigamara! hrhr


Taki server z dupy wybrany, czy za gildia poszedles? Duzo 'naszych'?


_________________
Duh, winning

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2008, 15:44 
Cytuj  
Na Karak Azgal poszły najbardziej znane gildie z CB stąd jego 2 z kolei obłożenie.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**
Avatar użytkownika

Posty: 328
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2008, 15:46 
Cytuj  
Dobra Panowie proszę o pierwsze wrażenia ;] Są już widoczne jakieś istotne zmiany w porównaniu do bety? Mam na jakieś nowinki w grze itp..., proszę nie pisac, że zmieniła się lista serverów itd...


_________________
http://www.twitch.tv/spikemoon
BattleTag: SpikeMoon#2924

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2008, 16:01 
Cytuj  
Lukas24MwO napisał(a):
Dobra Panowie proszę o pierwsze wrażenia ;] Są już widoczne jakieś istotne zmiany w porównaniu do bety? Mam na jakieś nowinki w grze itp..., proszę nie pisac, że zmieniła się lista serverów itd...

to co było wczoraj na becie to była finalna wersja klienta, chyba że nie byłeś w becie, to nie będę opowiadał ;)

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2008, 17:41 
Cytuj  
Tomu, daj pograc.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2008, 18:40 
Cytuj  
Mam nadzieje, ze beda zwiekszac capa powoli bo to co jest teraz to porazka. Boje sie myslec co bedzie jutro jak wpadnie kolejna fala graczy. Moze dorzuca im jakies nowe serwery.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 277
Dołączył(a): 17.08.2008
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2008, 18:43 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Mam nadzieje, ze beda zwiekszac capa powoli bo to co jest teraz to porazka. Boje sie myslec co bedzie jutro jak wpadnie kolejna fala graczy. Moze dorzuca im jakies nowe serwery.


proszę

Volc napisał(a):
Dla wszystkich zmartwionych kolejkami oficjalne info:



In terms of how our rollout plan looks like, here are some more details:

1) On day one, our population cap on each server will start at 1/3 of its total cap and then move up to &frac12; on a rolling basis. We can raise that number any time, no restart of the servers are necessary.

2) As a server approaches cap, we will either raise the cap again or deploy another server of that type. Deployment of a server takes only 30 minutes and our intention is that there are no server queues during the CE/SE period.

3) By day 2, we will raise the server cap of all servers to 2/3.

4) By day 3, we will raise the server cap of all servers to its full cap.

5) Each server’s cap is a bit soft and even our top cap is less than the servers can handle.

6) Depending on how many of our CE/SE players take advantage of the head start, we will add more servers as necessary throughout the entire process.

Once again, our plan (not our goal, but our plan) is to deploy servers as needed to *avoid* long server queues whether it is in the Head Start or beyond. Please keep in mind we needed to have some queuing in Open Beta so we could test the code before launch.

Here’s the list of the next servers of each type that are queued up so that guilds can start making their plans.

We will not open all the CE/SE servers at launch for a number of reasons, one of which is that doing so would be unfair to the SE players who might also want to come into a “fresh” server just like our CE people. We also will not open all the servers we have racked at SE launch as the same reasoning applies to people who didn’t pre-order the game. We will not open all our servers at launch as well since that could lead to servers with too few people in the beginning if people spread out too much.

If this plan doesn’t work, you can expect us to make changes on the fly and/or after launch including free transfers as necessary.

Mark Jacobs


_________________
Grobulkashht- Black Orc - Dragonback Mountains
Mabro - Engineer - Eltharion
----------------->Fury - Guild

**
Avatar użytkownika

Posty: 328
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2008, 19:35 
Cytuj  
4fr0 napisał(a):
to co było wczoraj na becie to była finalna wersja klienta, chyba że nie byłeś w becie, to nie będę opowiadał ;)


No niestety nie brałem udziału w becie.


_________________
http://www.twitch.tv/spikemoon
BattleTag: SpikeMoon#2924

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2008, 20:11 
Cytuj  
tak w skrócie, ostatni patch był w moim przypadku miracle patchem :) wydajność/szybkość działania wzrosła o jakieś 50%, jak do tej pory miałem zaciachy przy bitwach z udziałem ok20 osób, to teraz spokojnie mój komp to wyrabia (a swoje lata ma), pojawilo sie pare zmian w interface, chyba wiecej mozliwosci customizacji postaci (ale moge sie mylic), ogolnie teraz jest bardzo fajnie. Polecam poczytac ostatnie patch notes.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2008, 10:35 
Cytuj  
Na niektorych serverach kolejek ludzie nie widzieli na oczy. Logowałem sie na dwoch RP i na jednym nikt nie wie co to kolejka, a na drugim czekało maksymalnie 11 osób.

K8P jest najbardziej oblegany wiec nie ma sie co dziwic i na jego podstawie wyciagac wnioski

Musze powiedziec, ze jest to najlepszy start gry MMO z jakim do tej pory się spotkałem. Lekkie opóźnienia pierwszego dnia i to wszystko. Tego sie nie spodziewałem.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2008, 11:30 
Cytuj  
Chyba można patchować.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.