mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 608 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 10:57 
Cytuj  
ostatnie wymysły blizza nie ma co papugować;) bo są tragiczne;) starają się zrobić poziom dla małp by szympansy też mogły sobie pograć;P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 10:59 
Cytuj  
To chyba dlatego, ze WAR nigdy nie mialbyc konkurencja dla WoWa (PvE game), tylko od poczatku byl zrobiony pod PvP. Niektorym to poprostu ciezko przelknac ze nie powstala kolejna badziewna gra nastawiona na PvE 0o.
Ostatnie wymysly blizza to wybitne rzniecie pomyslow WAR. Ale najlepszego pomyslow do PvE gry (Publlic Questow), nie zerzneli. Zbyt widoczne by bylo od kogo zwalaja -;-.
Agrred.
Jakby w WoW wycieli caly outdoor content i zostawili tylko instancje + stolice to 80% graczy nawet by tego nie zauwazyla. Ba nawet lepiej by bylo, bo nie trzeba by tak zapierdzielac do tych instncji tylko click i jestes.
No ale jakby tak zrobili, to troche glupio by bylo abonament w tedy sciagac...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 22 wrz 2008, 11:02 przez iniside, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 10:59 
Cytuj  
Nie wiem co wy macie z ta dynamika walki, gram sorcem i na 19lvl uzywam 10 umiejetnosci w rvr, a sama dynamika podobna do tej w wow, moze boli wowowcow fakt ze nie da sie wcisnac 1,2,3 i przeciwnik dead, nastawienie na masowe rvr wyklucza takie cos.

Zreszta przytaczanie WoW jako przyladu na super gre mmo to wielki blad bo gra zatraca powoli mmo i staje sie multiplayer jak juz pisalem wiele razy, a wlasnie WAR oferuje duzo duzo wiecej i to piec dni po premierze.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:03 
Cytuj  
gcd wymaga od gracza wlozenie odrobiny wiecej wysilku w klikanie.
i wymusza inne podejscie do walki niz wlasnie bezmyslne klikanie skilli po kolei.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:04 
Cytuj  
embe napisał(a):
Nie wiem co wy macie z ta dynamika walki, gram sorcem i na 19lvl uzywam 10 umiejetnosci w rvr, a sama dynamika podobna do tej w wow, moze boli wowowcow fakt ze nie da sie wcisnac 1,2,3 i przeciwnik dead, nastawienie na masowe rvr wyklucza takie cos.

Zreszta przytaczanie WoW jako przyladu na super gre mmo to wielki blad bo gra zatraca powoli mmo i staje sie multiplayer jak juz pisalem wiele razy, a wlasnie WAR oferuje duzo duzo wiecej i to piec dni po premierze.

Agrred. Jkaby w WoW wycieli caly outdoot, a zostawili tylko instance+ stolice, pewnie nikt by tego nawet nie zauwazyl Ba wiekszosc by sie cieszyla, bo czas dotarcia do insta by sie skrocil (clicki jestes w srodku -;-). tylko ze w tedy glupio by bylo abonament sciagac..

WoW ma fajnie zaprojektowane klasy. Zgoda, co z tego skoro potencja i tak pozostaje niw wykorzystane (WAR zreszta tez, no ale pod ty mwzgledem jest tylko jedna prawie idealna gra :P).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:11 
Cytuj  
To wszystko nie ma znaczenia, gdy i tak po darmowym miechu jakies 50-60% ludzi wroci do tak obsmarowywanego po raz kolejny wowa....

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:12 
Cytuj  
nikt im nie broni :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:13 
Cytuj  
Wedge napisał(a):
To wszystko nie ma znaczenia, gdy i tak po darmowym miechu jakies 50-60% ludzi wroci do tak obsmarowywanego po raz kolejny wowa....

Watpie. Bo w sumie, duzo ludzi z wowa tu nie przylazlo.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:14 
Cytuj  
Płaczecie i whinujecie strasznie, czytajac to forum tylko mozna sie zniechecic zamiast dostac rzetelne obiektywne info. Porównajcie Wara do Aoc na chwile obecna pod kwestia bugow i innych problemow war wypada o wiele lepiej, przecież premiera byla kila dni temu. Poczekajcie na pierwsze patch'e. Co do dynamiki combatu, polecam zainstalowac pare modow z nim związanym. Jak dla mnie roznica jest duza.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:17 
Cytuj  
zgadzam síe z tym wycieciem mapek bo ne sa do lvlowania tylko, Wow to npc z arenami i farma inst.

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:20 
Cytuj  
Moim zdaniem te gry mogą spokojnie żyć obok siebie maja zupełnie inny focus. Blizzard co najwyżej czuje ze war jest tylko zagrożeniem dla jego serverow pvp bo złamał swoja święta zasadę NO PVE => PVP transfer.

Co do moich wrażenie z gry to zarazie pozytywne chyba juz wyzbyłem sie nadmiernego podniecania się grami. Gram szamanem i ja nie widze braku dynamki dla mnie czasami az za duzo , bo zdarza mi sie ze w RvR nie ogarniam.
Moim głównym minusem jest moze mala rzecz dla innych ale dla mnie wazna Muzyka. Naprawde boli tu jej brak czesto , jako wielki fan Chaos Gate sundtrack uwazanej przezemnie jako jedna znajbardziej klimatycznych sundtrackow jaki slyszalem po 10 latach od wydania gry caly czas wracam do tego.

P.S. Wiele osób chyba nie pamieta swoja droga poczatków WoW i tego jak wygladal start serverow kontent , balance klas trzeba miec troche dystansu. Z grami MMO zwykle jest jak z winem im dluzej zyje tym lepiej. No moze prócz gier Sony.


Ostatnio edytowano 22 wrz 2008, 11:22 przez Szlam, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:20 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Poczekajcie na pierwsze patch'e. Co do dynamiki combatu, polecam zainstalowac pare modow z nim związanym. Jak dla mnie roznica jest duza.


Jakież to mody?


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:28 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Płaczecie i whinujecie strasznie, czytajac to forum tylko mozna sie zniechecic zamiast dostac rzetelne obiektywne info. .


Tak to jest jak sie sugeruje naszymi wywodami zamiast samemu podejmowac decyzje.

Pierwszy raz sie ciesze ze jest tu ostra moderacja i tematy beda wyczyszczone :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:28 
Cytuj  
Warhammer Scrolling Combat Text - po zainstalowaniu tego moda w końcu dmg w postaci cyferek pojawia zgodnie z animacją, a nie jak wcześniej z opóźnieniem.

I opcjonalnie ActionBarColor i ActionBarCoolDown


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:30 
Cytuj  
tylko ze jak wow wychodzil nie bylo sensownego mmo na tym rynku, i nie bylo wyjscia trzeba bylo czekac albo dac sobie spokuj z mmo teraz jest maly wybor

*

Posty: 73
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:51 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Razoth napisał(a):
Zależy kto czego szuka, jeśli kogoś rajcowało w WoW'ie głównie bicie mobów w instancjach, nie znajdzie raczej swojego miejsca w WAR. Owszem, są jakieś instancje, jest dużo questów, są public questy... Ale to nie do końca to samo.

PQ > jakie kolwiek instance z WoWa. Rly, wchodze i gram, a nie spamuje godzine ze szukam grupy zeby isc do instancji.


To ze ktos nie ogarnia znlalezienia grupy to nie znaczy ze gra jest zla :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 12:01 
Cytuj  
zenon666 napisał(a):
iniside napisał(a):
Razoth napisał(a):
Zależy kto czego szuka, jeśli kogoś rajcowało w WoW'ie głównie bicie mobów w instancjach, nie znajdzie raczej swojego miejsca w WAR. Owszem, są jakieś instancje, jest dużo questów, są public questy... Ale to nie do końca to samo.

PQ > jakie kolwiek instance z WoWa. Rly, wchodze i gram, a nie spamuje godzine ze szukam grupy zeby isc do instancji.


To ze ktos nie ogarnia znlalezienia grupy to nie znaczy ze gra jest zla :D

TU nie ma nic do ograniania. Stanie i spamowanie LFG albo /w jest poprostu nudne i nie jest fun.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 448
Dołączył(a): 10.12.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 12:16 
Cytuj  
iniside napisał(a):
@up nie mam wrazenia. W WoW jest podobna ilosc umiejetnosci. Nawet mniej, z czego uzywa sie kilku..


Jak w WoW uzywasz tylko kilku umiejetności spośród dostępnych dla klasy to nie ma co sie dziwić, że dla Ciebie ta gra jest smieszna.

Naprawde jeśli zebrac wszystkie idee i pomysły w WAR na pvp to jest zajebiscie ale wykonanie? Jak dla mnie to jest button masher sorry. Moze i mam 20 umiejetnosci ale wszystkie takie same to tak jak bym mial maga w WoW i tylko fireball 20 odmian każda z innym cast time i dmg. A gdzie ice block, frost nova, sheep etc.etc.etc. Nie gralem jeszcze duzo ale naprawde niech ktos mnie oswieci co jest zajebistego w tym jak są zrobione klasy i ich umiejetności w WAR??

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 12:25 
Cytuj  
nic nie jest zajebistego, wowa ma lepsze tego nieda sie ukryc ale za to end gaming hujowy

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 12:30 
Cytuj  
SharG napisał(a):
iniside napisał(a):
@up nie mam wrazenia. W WoW jest podobna ilosc umiejetnosci. Nawet mniej, z czego uzywa sie kilku..


Jak w WoW uzywasz tylko kilku umiejetności spośród dostępnych dla klasy to nie ma co sie dziwić, że dla Ciebie ta gra jest smieszna.

Naprawde jeśli zebrac wszystkie idee i pomysły w WAR na pvp to jest zajebiscie ale wykonanie? Jak dla mnie to jest button masher sorry. Moze i mam 20 umiejetnosci ale wszystkie takie same to tak jak bym mial maga w WoW i tylko fireball 20 odmian każda z innym cast time i dmg. A gdzie ice block, frost nova, sheep etc.etc.etc. Nie gralem jeszcze duzo ale naprawde niech ktos mnie oswieci co jest zajebistego w tym jak są zrobione klasy i ich umiejetności w WAR??

NIe udawaj ogranicznego. Mechanika WAR była projektowana na wzór GW. Dlatego umiejetnosci sie wzajemnie uzupleniaja (zrob cos, zebys mogl zrbic to, a potem zeby tamto mocno przywaliło). Po drugie, umiejetnosci klas sie nawazajem uzupleniaja. Sorc, jest pure glass canon, ktory zeby przetrwac musi miec healra i tanka.
A nie jak Mag w WoW, soluje inne klasy.

O ja. Nawet w takim systemie jak DnD, dobrze przygotowany Assasin moze bez problemu rozniesc maga, jesli ten sie odpowiednio nie przgotuje.. (pomijam to Power Buildy, bo idea ogolnie jest dobra, tylko mechanika potem troche exploitowana).

Potworze sie. Wow zatruł twój umysł - idz przypudrowac nosek.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 608 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.