mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 cze 2002, 16:41 
Cytuj  
Pogralem troche na TC zeby sprawdzic skutecznosc nowych templates do PvP po Publish 16.
Musze powiedziec , ze nawet podobaja mi sie te zmiany.
Glownie GM Eval/Gm Anat=Gm Wrestling.
Powerscrolls to juz mniej fajna rzecz ,ale mysle ze jezeli wejda na Siege ( o ile wogole wejda) to spowoduje to przeniesienie akcji znowu do Dungeons i fajne bitwy.
Tak samo na Euro mysle ze po zniesieniu statloss za pkowanie w Dungeons/T2a area bedzie pelno redow i ogolnie duzo akcji w Dungeons.
Wracajac do tematu.
Razem z Publish 16 , skill Alchemy zwieksza damage zadawany przez purple pots.Po obejrzeniu paru azjatyckich dueli(http://members24.cool.ne.jp/~hatomail/duel/duelmovie/) i trenowaniu timingu w rzucaniu GE pots , wydaje mi sie ze template maga z GM Alchemy bedzie mocno overpowered.
Testowalem 3 warianty:
GM Magery
GM Medit
GM Eval
GM Resist
GM Alchemy

1)GM Heal Gm Anat
Dosyc fajny template , jak zawsze aidy sa pomocne w walce z dexerkami , healowaniu sie w biegu itd.Niestety nie ma stuna =.Ale damage rzedu 40 hp z GE pot rekompensuje ta strate w zupelnosci imo :smile: .
2)GM Anat,GM Wrestl
Wresja ze stunem.Z tego co slyszlalem , ulubiony template LegendTVA, w polaczeniu stuna i GE pots mozliwe rzeczywiscie smiertelne komba.Niestety defensywnie duzo slabszy char :.
3)GM Scribe,GM Wrestl
Scribe dla Protection , czyli mozliwosci kontynuowania swojego comba nawet podczas gdy przeciwnik tez nas atakuje.Silny zarowno ofensywnie jak i dosyc dobry defensywnie(Protection,Reactive Armor) pomagaja przeciw dexerom i disturbom magow.

Hybryda.
1)
GM Magery
GM Eval
GM Anat
GM Resist
GM Tactics
GM Meditation

80str(lub 70str) 100int 45dex(lub 55dex).

Co do stats nie jestem pewny ale 70 str wydaje sie troche malo nawet z GS pot.Template zdecydowanie overpowered na TC , ze wzgledu na zbyt duzy damage od broni.
Ludzie z Dev Team wypowiadali sie juz na ten temat i powiedzieli ze jest to bug i damage bedzie mniejszy.Jego wielkosc bedzie oscylowala miedzy tym jaki jest teraz i tym jaki jest na TC.

GM Swords
Dobre przeciw magom(Concussion) , i fajne ze wzgledu na dped one handed weaps.Hally zadawala naprawde duzy damage.Dostepnosc magic swords broni jest dosyc spora.Calkiem fajny skill

GM Macing
I Crushing Blow :smile:.Do tego szybki Qstaff i zbijanie staminy/niszczenie armora , wydaje sie fajnym template przeciw innym hybryda.Do tego magic maces jest multum.

GM Fencing
Parablow : i dped weaps.Naprawde fajny template do grania na regular shardach z Runic Weapons bedzie strasznie miazdyl imho.
Na SP ze wzgledu na mala dostepnosc magicznych fencing weaps troche gorzej , ale po Pub 16 maja byc tez BODy na SP.

W sumie , ktory skill walki wybierzecie to juz zalezy od Was , mi najbardziej do gustu przypadl Macing , ale nie mialem okazji dluzej pograc hybryda wiec moze jeszcze zmienie zdanie.

Char z Power Scrolls.

120 Magery
120 Medit
120 Eval
120 Resist
120 Anat
100 Healing

Taki template tylko testowalem , przy czym ustawilem healing na 79.9 zeby jeszcze moznabylo uzywac 20.1 tracking.
Calkiem fajny template , przeciw zwyklym charom bez PowerScrolls overpowered imo :<.

Tyle templates udalo mi sie potestowac, ciekawe kiedy wejdzie ten Publish i co jeszcze zmienia :...


_________________
The Legendary.

***
Avatar użytkownika

Posty: 529
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 cze 2002, 07:17 
Cytuj  
Ash, ktos z 120 anatomy i 100 healing bendzie tylko bronil jak ktos z 110 wrestle. Jakis LJ z 120 swords mu najebie pewnie. Mysel ze 120 wrestle i gm anatomy by bylo lepsze :/ Wtedy mozna stunowac goscia. Albo 120 wrestle i gm heal. Ale kto wie, moze bonu ponad 100 w melee bendzie zmniejszony, tak jak zrobili z tactics. Kiedys 120 tactics robilo wiencej damage niz teraz.


_________________
League of Legends

Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 cze 2002, 17:55 
Cytuj  
Przeciez bierze sie pod uwage Eval i Anat przy obliczaniu trafienia zamiast Wrestling.
W tym tempalte co podalem jest 120Anat i 120 Eval czyli dziala jak 120 Wrestling.


_________________
The Legendary.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 cze 2002, 18:12 
Cytuj  
Mnie glownie interesuja magowie. Myslalem nad:

5x 120 pure mage (normalnie z wrestlem)
+ do wyboru:

100: alchemy/hiding/inscription/poisoning (podobno zawsze 4 level wchodzi)/healing (zamiast wrestla wtedy anat)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 cze 2002, 08:42 
Cytuj  
Mnie sie bardzo "podoba" nowy system gainow.
Szkoda tylko ze nie zrobia wipe all har :wink: przed wprowadzeniem go bo teraz jak ktos zacznie robic postacie na req to bedzie przejebane :/
skill od 70.0 - 79.9 = gwarantowany gain co 40 min czyli 99x40 min = 66h liczyc ze sie uda wywalczyc 2x -3x wiecej gainow na tym poziomie to 11h!!
skill 80.0 - 89.9 = gwarantowany gain co 80 min czyli 99x 80 min = 132 h :razz:
skill 90.0 - 94.9 = 120 min = 49 x 2 h = 108h
:razz: :razz:
skill 95.0 - 98.9 = 150 min = 39 x 2,5 h = 97,5 h :/
skill 99.0-100.0 = ggs 240 min = 10 x 4 h = 40 h -- poprostu radosc przepelnia moje serce :/
Liczac gainy od 70 do 100 przy kozystaniu z ggs = 66+132+108+97,5+40 = 443,5 - liczac ze bedzie ograniczona ilosc zadzialan ggs na dzien (ale nie wiadomo ile) to srednio grajac 3 h dziennie dobijemy do gm np taming
w szalonym tempie 148 dni co daje tylko prawie 5 miesiecy grania - hmm - to ja juz wole ROT
Wiem ze temat byl poruszany i opisany w artykule covala ale dopiero teraz to policzylem :/
To juz szybciej sie zrobi gm w skilu na jakims nazi-free :/
Kolejna dyskryminacja nowych graczy na OSI w stosunku do vetow :/
Najsmieszniejsze to jest to ze OSI prawdopodobnie najpierw rozpierdolilo system gainow uzywaniem PH a teraz do tak rozjebanego systemu wprowadzilo ggs. Bo jesli przy gm smith gainy sa w ph za fail jak i za pozytywne wykonanie czynnosci to teraz maajc gainy tylko za uadne wykonanie czynnosci potrzeba bedzie trzy-pieciu razy wiecej materialu zeby w miare szybko zrobic tego gm smith :/ a co z magery i innymi skilami wymagajacymi dodatkowego towaru ? brrr strach pomyslec jak bedzie wygladal trening resist :/

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Scorpio dnia 2002-06-19 09:47 ]</font>

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 cze 2002, 11:24 
Cytuj  
Umm. Bedzie i tak latwiej niz w ROT, poniewaz z gry bedzie sie rowniez nabijalo. Oprocz GGS bedziesz mial takze normalne gainy :wink:.

**

Posty: 326
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 cze 2002, 14:28 
Cytuj  
a jak wedlug ciebie mialby wygladac trening resist?
ustawiasz programik, on sie loguje za ciebie, wali w postac fs, wylogowuje sie... i tak co kilka minut w nocy.
osi cos mowilo ze pracuja nad jakims systemem zeby nie dostawac gainow po zalogowaniu, ale zobaczymy jak to bedzie naprawde :|
mi sie podoba - prawie tak jak rot
no a resista na demonkach przeciez i tak nie bedzie bo demony zajmuja pet spoty


_________________
Ikspil

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 cze 2002, 14:56 
Cytuj  
mi sie podoba - prawie tak jak rot
no a resista na demonkach przeciez i tak nie bedzie bo demony zajmuja pet spoty


powiedzial ikspil ktory przyszedl na sp zaraz po usunieciu rot HEHE newb ;[

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.