mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 paź 2008, 23:27 
Cytuj  
Ja gralem w WoW od poczatku z przerwami.

Ostatnio w 6 miesiecy zrobilem gildie od jednej osoby (czyli ja) do 80 osob active raiding guild. Progress w 3 miesiace kz, gruul, mag, za, ssc, tk, mh i polowa bt. Nie mam czasu na ta gre gdyz wymagalo to raidowania 3-4 razy w tyg. po kilka godzin, zarzadzania gildia, forum, site, dkp i innymi pierdolami. Dla mnie gra jest skonczona i dla mnie jest wygrana. Zasmakowalem wszystkiego co moglem i chcialem ze stworzeniem gildii top 10 na serwerze. W 6 miesiecy. Dodawanie nowych instances, epics czy kolejnych season armors za pvp to jak wkraczanie na kolejne poziomy trudnosci w TETRIS. No thx.

Jestem z natury PK i PVPer - WoW tego nie oferuje.

Nie najezdzam na WoW od strony PVE bo jest to gra idealna i najbardziej dopracowana na rynku.

Well, dodatku juz nie kupie na bank bo szkoda mi na to czasu ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2008, 23:31 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
no to rzeczywiście możesz psioczyć, tylko 2 lata płaciłeś za ten chujowy produkt.. prawie miszcz..

A co nie moge ? :<.
Ze sie tak wyraze. Jak wszystko inne jest chujowe, to sie gra w to co jest chujowe najmniej :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2008, 23:36 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ze sie tak wyraze. Jak wszystko inne jest chujowe


To się nie gra wcale. Mi wychodzi.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2008, 08:39 
Cytuj  
Cytuj:
The development team has been working hard as usual to make sure that your gameplay experience is what it should be. Here are our most recent Hot Fixes for your reading enjoyment!

Capital Cities

* With the recent patch, the level ranges for the contested capital city scenarios were erroneously set to only accept rank 37-40 players. This range has been restored to its original setting of ranks 30-40.


Combat and Careers

Engineer

* We fixed a bug that could sometimes cause the Engineer's turret to endlessly loop the sound and animation for its “Machine Gun” ability.


Marauder

* Having the "Widespread Demolition" tactic slotted will no longer cause the "Demolition" ability to fire twice when used.

Content

* The monster Viraxil the Broken in the Sacellum dungeon of the Inevitable City will now only drop loot items for valid classes.
* Some monsters in the Capital City high-level dungeons (Warpblade Tunnels, Bilerot Burrow, Sigmar's Crypts and Bloodwrought Enclave) were erroneously dropping Sentinel armor set pieces. We have fixed this issue.
* The Lair of Lady Alisha should now reset properly.



\o/ skończą się wku... wieżyczki engi ;)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 paź 2008, 09:20 
Cytuj  
Mam tylko nadzieje, ze oni pracuja nad jakims wiekszym patchem bo ostatnio tylko mini fixy leca jakby gra byla bez skaz.

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 14 paź 2008, 09:39 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
.
.
.
Nie najezdzam na WoW od strony PVE bo jest to gra idealna i najbardziej dopracowana na rynku.
....


Chyba nie grałeś w eq2, bo jeśli chodzi o pve i inne aspekty to jest tytuł który jest 100 razy bardziej idealny i rozbudowany niż wow :) Takie jest moje zdanie :)

edited:


_________________
no more wow...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2008, 09:54 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Mam tylko nadzieje, ze oni pracuja nad jakims wiekszym patchem bo ostatnio tylko mini fixy leca jakby gra byla bez skaz.


Pracują , pisali nawet o tym oficjalnie na WA forum, a w miedzy czasie wypuszczają hot fixy i chwała im za to.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 paź 2008, 10:41 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
.
.
.
Nie najezdzam na WoW od strony PVE bo jest to gra idealna i najbardziej dopracowana na rynku.
....


Chyba nie grałeś w eq2, bo jeśli chodzi o pve i inne aspekty to jest tytuł który jest 100 razy bardziej idealny i rozbudowany niż wow :) Takie jest moje zdanie :)

edited:


Widzisz jak malo wiesz, gralem i to bardzo duzo. Na PVP oraz na PVE serwerkach.

EQ2 jest dopracowany pod wzgledem lore i PVE ale jak widac odszedl mocno w niepamiec. Odechcialo mi sie EQ2 PVE tak jak calej rzeszy innych graczy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2008, 12:11 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
dark_lord napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
.
.
.
Nie najezdzam na WoW od strony PVE bo jest to gra idealna i najbardziej dopracowana na rynku.
....


Chyba nie grałeś w eq2, bo jeśli chodzi o pve i inne aspekty to jest tytuł który jest 100 razy bardziej idealny i rozbudowany niż wow :) Takie jest moje zdanie :)

edited:


Widzisz jak malo wiesz, gralem i to bardzo duzo. Na PVP oraz na PVE serwerkach.

EQ2 jest dopracowany pod wzgledem lore i PVE ale jak widac odszedl mocno w niepamiec. Odechcialo mi sie EQ2 PVE tak jak calej rzeszy innych graczy.

IMo to bylo spowdowane dosc gownianym silnikiem graficznym ktory nawet teraz na GTx XXX potrafi sie sciac..
Ale trzeba przyznac ze grafika i particles do tej pory robia wrazenie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 14 paź 2008, 12:27 
Cytuj  
gra zupełnie się nie tnie jak ktoś ma dwa rdzenie - zauważyłem to po zmianie procka że na full 1680x1050 wszystko włączone nie ma ani jednego zająknięcia :)


_________________
no more wow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 paź 2008, 12:35 
Cytuj  
U mnie EQ2 cial sie przy 2GB ram i wlaczonym SWAP.

W wersje 4GB bez swap EQ2 ze wszystkim na max chodzi ladnie.

A teraz do WAR:

Nadal podtrzymuje wersje, ze chociazby powinnim maly spotlight nadchodzacego big patcha wydac :/

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 paź 2008, 12:37 
Cytuj  
Bedzie zgodnie z informacja od Jacobsa w tym tygodniu jeszcze - pierwszy State of the game.
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 08:21 
Cytuj  
Dzisiaj patch 1.0.3. Nie no. Mythic szaleje z tymi patchami ;o/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 08:21 
Cytuj  
1.03
Patch 1.0.3 - Arrives 10/15/08!
James Nichols | Patch Notes | 10/14/2008 @ 10:53:16 EST
Another eventful week is flying by here at the studio. As always the team has been working non-stop to bring you updates and make the game you love even better.

Tomorrow morning (10/15/085) at 6AM EDT all North American Servers will be coming down to begin the update to version 1.0.3.!

Oceanic servers will follow at 9AM EDT, we anticipate all servers to be back online by 2PM EDT.

While these notes are subject to change they'll give you a taste of what you have to look forward to as 1.0.3 approaches!






We're pleased to announce the addition of a new regional chat system. This item has been one of our most requested features, and you can find the details below.
We have made additional improvements to the functionality of the /ignore command. This command should now work more consistently.
A “new mail” icon has been added to the edge of the minimap to alert players when new mail messages have arrived.
We have made some additional improvements to the handling of NPC speech and action text in an effort to reduce the amount of chat players see from NPCs.
In order to provide a more challenging and rewarding experience, we have adjusted the overall speed at which players can gain control of zones and move the campaign.
Pet behavior has been improved and should act more naturally when changing between passive and defensive modes while the pet is fighting multiple enemies.
The war against the gold sellers continues! We have introduced a new "report gold seller" command that works as follows: when you type /rg, the game will automatically fill out a gold seller appeal using the name of the last player who sent you a tell. If you get an unwanted /tell from a pesky gold seller, type /rg to start an appeal and get them busted!
We have added a new option to the user settings that will allow players to enable or disable shader caching. This is a graphical performance option, and for a full explanation, players can hover their mouse over this option in the user settings window. This should help improve performance on many systems.

Regional Chat System:

Chapter-based chat channels have been replaced with a farther reaching chat system, referred to as Region Chat. A region is defined as the contiguous zones that make up a tier-based racial pairing area. For example, Blighted Isle and Chrace make up one region. Region Chat consists of two channels, Region and Region-RvR.
Region encompasses the entire region area.
Region-RvR encompasses the RvR-focused areas, such as the Plain of Bone.
How to use the Regional Chat System:
To type in the Region channel, use /1 [message]
To type in the Region-RvR channel, use /2 [message]
Note: You must be in the RvR-focused region to use the Region-RvR channel. Players on Open RvR servers will have access to Channel 2 at all times.
To disable these channels right click on the proper chat tab, go to "Tab Options" then "Filters." Scroll down to Region and Region-RvR and uncheck the channels you no longer wish to view.
If you have disabled either channel and wish to re-enable them simply return to the "Filters" menu and re-select the appropriate channels.


In order to ensure that the Apothecary skill remains a valuable crafting profession potions will no longer drop as frequently.
Seeds for Cultivation will no longer drop as frequently throughout the world.
Monsters should no longer disappear and then reappear when attacked at range by players.
In some rare cases, the game would leave "ghost images" of NPCs who had moved away or de-spawned. As a result, players would see NPCs that were not actually there. We have taken steps to correct this issue, and players should see far fewer of these phantom NPCs.
We fixed an issue that would sometimes cause monsters to break off in mid-combat and attempt to walk away.
We have made some additional improvements to the pathing and behavior of monsters. These fixes should reduce pathing issues sometimes seen when pulling monsters at range.
Nurglings will no longer continue to make aggressive sounds after they have been killed.
Fixed a crash-issue that sometimes occurred when entering city dungeons.
Fixed a crash that sometimes occurred when searching the Auction House.


We have made some adjustments to the Hydra boss in the Sacellum dungeon to bring this encounter more in line with the original design and difficulty.



Reduced the interaction time required to deploy a guild standard
Reduced the interaction time required for players to pick up standards that they own. Please Note: This does not include the capturing of enemy standards.
Capturing an enemy standard will now reward the capturing player and his nearby allies with renown.
Players can no longer be queued for a scenario while they already have an invite pending to a different scenario.
Attempting to join a scenario that has already ended will no longer send players to the character select screen.
Renown gained from healing players was granting more renown than intended over long periods of time. Players who heal other players will still earn renown for aiding their friends in combat, but large heals or repeated heal-over-time spells will result in lesser renown gains than before.
While going over the data collected for renown gained by healing, we discovered a few incorrect values that led to players earning far more renown than designed. To ensure equal renown gains for players regardless of their chosen career and whether they group or not inside scenarios, we have made several adjustments to the way renown is granted from healing other players:
Earning renown from healing players was erroneously granting renown while outside of RvR. This has been adjusted so getting renown for healing players outside of RvR or from a player that is not RvR flagged will occur less frequently.
Healing players will grant renown correctly if the healed player has earned renown from killing other players recently.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 08:41 
Cytuj  
Cytuj:
Hi all,


A few days ago we introduced Phase 1 of our Experience Enhancements, boosting quest experience in Tiers 3 and 4, adding repeatable quests to key chapters and increasing the experience awarded for killing an enemy player in an RvR lake by 50 percent!

Today, we launch Phase 2 of this ongoing effort. Players who capture an RvR keep previously received only renown. As of today, players of the appropriate rank (actual, not bolstered) will also earn an experience bonus for successfully defeating a keep lord.

As with Public Quests and defeating monsters, the experience awarded for the successful capture of a keep will vary depending on a player’s rank relative to the difficulty of the keep. In Tier 2, players will begin to earn this bonus when they reach rank 15. In Tier 3, the minimum rank required is 25, and in Tier 4 it is 35. Players will notice a diminishing return from keep captures if their level approaches the top of that tier.

Keep sieges are a centerpiece of our RvR gameplay, and we’re happy to make the successful capture of an enemy keep even more rewarding. We’ll continue to look for ways to improve the rate of experience gain in WAR, including rewards for defending Keeps and capturing Battlefield Objectives. Stay tuned!


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 89
Dołączył(a): 22.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 09:12 
Cytuj  
<3 dla nowego czatu, bolsteru open-rvr i 'spowolnieniu' kampanii. Przyznam, ze calkiem podoba mi sie to jak Mythic slucha community.


_________________
L2, WoW, DDO, LotRO, AoC, WAR - retired

Rift (EU-Firesand)
Cersei - lvl 20 Cleric

*

Posty: 107
Dołączył(a): 23.09.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 09:45 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Dzisiaj patch 1.0.3. Nie no. Mythic szaleje z tymi patchami ;o/


Nota bene zajebisty szacun dla nich za to.

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 09:48 
Cytuj  
Semai napisał(a):
Nota bene zajebisty szacun dla nich za to.

Nie uzywaj zwrotow, ktorych nie rozumiesz.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 09:51 
Cytuj  
Goodies.

Teraz niech ladnie wypuszcza fix to synchro client-server ^^

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 09:53 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Goodies.

Teraz niech ladnie wypuszcza fix to synchro client-server ^^

Przyszly rok. Albo wtedy kiedy dodadza ostatnia brakujaca klase.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.