shahray napisał(a):
Lufanga moze i w wow nie ma balansu, ale to co jest jest wielokrotnie bardziej zbalansowane niz w war. A jezeli chcesz brac pod uwage starcia masa vs masa, to po co ci balans takie kupy sie zawsze same balansuja, chyba ze jedna strona ma klase kluczowa ktorej druga strona nie ma, a wiec i tu wow jest bardziej zbalansowany - z tym ze nie ma gdzie tego wykorzystac, ale to juz inny temat.
a jaka klasa wg Ciebie jest nie zbalansowana w WAR? jest tak cholernie przegieta?
bo chyba o takich kontrastach mowisz
skoro WoW balansu nie ma ale WAR ma go jeszcze mniej
kupy sie same balansuja
czyli zarzadzanie duza grupa nie ma sensu bo samo sie wszystko rozklada jest tylko wyzynanie sie
hmm ale jakos w WoW ludzie potrafili zarzadzac 40/25 os raidami
czy wg Ciebie zabijanie w wiekszej liczbie nie wymaga skila - poprostu wpadamy na hura i jedziemy wszystko na drodze bo nas duzo
kurde mam pytanie - nie wiem czy grales na scenariosach na np T3 juz chociazby i czy widziales jak niektorzy fajnie taktycznie graja i wtedy bardzo ladnie wszystkich wycinaja
albo nawet WoW
powiedz mi jak siedziales z pugiem na AB i wpadal na was premade to nie sraliscie po gaciach albo nie poddawaliscie sie? (nie mam na mysli premadow pugowych - ktore malo sie roznia od zwyklych pugow)
to jest tak jakby zorganizowanie czegos powyzej 5 os nie bylo mozliwe
shahray napisał(a):
Ja to wiem a ja pisze o oblezeniach kurwa keepow a ty mi tu o scenario. Napisalem o masach a nie o scenario. TAkie cos jak scenario masz tez w wow, ale to nie jest pvp bo w wow nie ma pvp, ale w war balans jest pod scenario ktore jest pelna pvp w mmo.
to jest kwestia skali
i kwestia dodatkowych mozliwosci
widze ze nie grales i nie wiesz poprostu
jak glupie sflankowanie potrafi rozpierdolic caly raid