http://update.uo.com/design_423.html
gdyby jeszcze przypadkiem ktos nie widzial.. nie wiem ale ogolnie rofl :[ musze powiedziec vhailor ze chyba w dobrym momencie konto sprzedale ja mialem sobie reaktywowac ale bardzo watpie ze to zrobie po przeczytaniu tego calego gowna
'najciekawsze' zmiany:
-Mace weapons will now do less damage to armor than before (but still more than other weapon types).
rozumiem zeby trammiesi nie plakali jak pojda sobie w valorite armorku na power scrolle polowac ale po chuj to nam?
-The 8th circle summoning spells will now have a normal spellcasting delay.
mozliwosc szybszego wycastowania takich spelli jak earthquake czy chain lightning.. czytaj dalej
-Purple potions deal extra damage based upon the thrower's alchemy skill.
czytaj dalej...
Players will no longer be able to cut up the bodies of players' characters.
rofl ja sie pytam kiedy nam katany zamienia na plastikowe miecze albo patyki
Red characters will not be able to gain Virtue, or use any Virtue abilities.
zwazajac na to ze wiekszosc siege jest... hmm a moze raczej wiekszosc siege byla red to troche glupie
Some new items that are available exclusively through adventures in the Felucca dungeons and lost lands will be "cursed" (the opposite of "blessed"), meaning that they will stay on a player's corpse upon death and be lootable.
no i tego kurde nie potrafie pojac
jesli sa cursed itemy i pisze sie o nich ze maja byc lootable jak gracz zginie moze rownie dobrze oznaczac ze wszystkie inne itemy beda unlootable
Innocents (blues) will no longer be able to negatively affect other innocents through the following area effects indirectly: purple potions, mass curse, meteor swarm, chain lightning, earthquake, fire field, poison field, paralyze field, blade spirits, or energy vortex. This applies to all facets of Siege Perilous and Mugen.
no i to jest po prostu piekne... wyobrazcie sobie maly squadzik bluesow z exp potami i area spellami
do tej pory jedyna rzecz ktora mogla powstrzymywac przecietnego npk od uzywania tych rzeczy to inni bluesi w poblizu a teraz? :[
Felucca will have much of its spawn modified to include fewer monsters overall, yet a much higher percentage of medium to high-end monsters (liches, daemons, ancient wyrms, blood elementals, etc.), and far fewer low-end monsters (slimes, rats, snakes, headless', etc.).
aha czyli teraz po wejsciu do fire np. zamiast 10 slimesow beda mnie walily 2 lich lordy.. ok
-virtue justice...
w ktorym to dostaje sie punkty za mordowanie red playersow bez powodu
no i to niby wszystko.. ale jednak sa jeszcze body dzieki ktorym bedzie mozna fajnie rozjebac resztki starego hero/evil systemu (roby o kolorze hero i evil(?) z bod rewards) poza tym jak wiadomo supremely accurate vanq large battle axy.... :[ oraz power scrolle !!11
tak to jest jak sie do teamu pracujacego nad zmianami dla sp wklada kretyna ktory wczesniej zajmowal sie tworzeniem tekstur dla sprzetu kuchennego w the sims online
jesli wejdzie no looting na prawe nie bedzie sensu zeby grac w ta gre bo na siege nie gralem po to zeby w koncu stac sie nastepnym pieprzonym potworkiem do farmowania przez bluesow z 5096483086509 uber mocami niewazne jak bardzo by smierdzieli