mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 lis 2008, 23:08 
Cytuj  
Nieistotne zmiany u archmage (to vaul drzewko sie nie skaluje z gearem, mocniejsze doty nic nie zmienia), nerf HoTa. Tactics odnawiajace/zmniejszajace koszt AP nie naprawili pewnie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 53
Dołączył(a): 20.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 lis 2008, 23:37 
Cytuj  
nie ruszyli nic waznego u WH( pomieszali w "kulkach"), a buffneli SH ktory i tak byl dobry a teraz bedzie masakrowal, gg.


p.s dobrze ze tak slabo "buffneli" bitch elfke


_________________
Praise The Lord and Pass The Ammunition

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 01:14 
Cytuj  
ciekawe tylko o ile zwiekszyli dmg u wh w Blessed Bullets bo jesli mniej niz o 100% to leczenie sie "kulkami" nie bedzie mialo sensu (kolejna zbedna taktyka:/), a tak duzego bonusa do dmg napewno nie dano ;/

*

Posty: 83
Dołączył(a): 6.12.2005
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 02:42 
Cytuj  
u shamana prawie identycznie jak u archmage, zmiany kosmetyczne


_________________
. . .

*

Posty: 167
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 09:03 
Cytuj  
osłabili siłę leczenia WP zwiększając dmg, ino dmg zwiększają praktycznie wszędzie, więc w sumie na jedno wychodzi.. i leczyć skutecznie będzie trudniej :/ suuper... zamiast zwiększyć rolę healerów to idą w kierunku jak najszybszej wyrzynki...

jedno co mnie zadowala to skończy się jednooosbowy kombajn magusowy z chaotic riftem.


_________________
Suffer not the witch to live!!!

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 09:48 
Cytuj  
Post Jacobsa w ktorym odpowiada na marudzenia graczy dotyczace balansu, wzmocnienia klas, oslabienia klas, itd.

Folks,

It's really pretty simple. We'll test the heck out of this patch before it goes LIVE and if we made mistakes, we'll correct them before it does go LIVE. Our intention is not to make any career OP nor any career GIMP. We've made some preliminary changes and have added a Public Test Server for the purpose of testing patches like this in a LIVE player environment. The vast majority of careers got buffed and some classes got debuffed a bit. As I have said here for 3 years, we'll do what we need to do in order to make WAR great and if that means pissing off some people, we'll do that. We're not going to leave overpowered abilities and/or aspects of careers untouched simply because they are currently in the game. We always won't leave underpowered abilities and/or aspects of careers in their current state (once we can prove that they are underpowered) because that would be foolish.

Mark


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

*

Posty: 53
Dołączył(a): 20.12.2001
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 12:56 
Cytuj  
InkubPendragon napisał(a):
We always won't leave underpowered abilities and/or aspects of careers in their current state (once we can prove that they are underpowered) because that would be foolish.

Mark


samo za siebie mowi


_________________
Praise The Lord and Pass The Ammunition

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 13:01 
Cytuj  
Macior napisał(a):
nie ruszyli nic waznego u WH( pomieszali w "kulkach"), a buffneli SH ktory i tak byl dobry a teraz bedzie masakrowal, gg.


p.s dobrze ze tak slabo "buffneli" bitch elfke


Zalezy w jakim specu.
Dla WH specnietego na life leech zmniejszenie sily heala ze 150% do 50% zadanego dmg to jaby dosc istotna zmiana, lol :)
Czyli zamiast leczyc sie po 380dmg kazda egzekucja bedziesz sie leczyl po ok 100-120.
Wyobraz sobie co by bylo gdyby o tyle zmniejszono heala WP....


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 13:14 
Cytuj  
Jest chyba jednak drobna roznica miedzy archetypami WH a WP, nie?
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 21:18 
Cytuj  
Powiem szczerze. Gówno mnie interesuje kogo buffneli, a go nerfneli.
Interesuje mnie jedno. Naprawa niedziałających skilli lub działających niezgodnie z opisem.
O innych wkurzających błędach nawet nie wspomnę, bo wszyscy je znacie.
Jak na grę z sufixem retail i ponad miesiąc od premiery ilość bugów jest żenująca.
Nie wiem jakich oni mają szefów projektu, ale gdyby po miesiącu od wydania finalnej wersji nie naprawiono by 99% bugów aplikacji, to
w firmie w której pracuje kolesie zgłaszaliby się już po świadectwo pracy.
Ale to chyba typowa przypadłość wszystkich MMO - klient jest daleko i nie może postraszyć konsekwencjami prawnymi.
A pod to się kwalifikuje ich produkt, który do tej pory jest dla mnie betą.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 22:03 
Cytuj  
rofl@buffniecie wszystkiego ig i nerfniecie hotow. Ktos to testowal na test center?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 22:20 
Cytuj  
@Ethan - whine i placz to inny topic.
Co do pacza - to nie jest bufniecie wszystkiego,ale przede wszystkim DOTow.Ma to sens,bo tank oblepiony HOTami jest obecnie prawie nie do ubicia DOTami co pozbawione sensu w PvP.
Pojawilo sie tez sporo sensownych nerfow(?)np.SquigHerder dostal nerfa (WhatBlocka m in) do Big shootin i busta do pozostalych. Jak bedzie chcial sobie postrzelac,to bedzie musial podejsc blizej. To buff czy nerf?
IMO calkiem udany paczyk sie szykuje.

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 22:32 
Cytuj  
To nie jest żaden whine. Wystarczy, że odpalę byle jakie sc i jestem w stanie wymienić co najmniej 10 bugów.
Bo jak na razie robią dużo szumu, ale mało z tego efektów.
Co mi po kolejnym Patch Notes, który jest zwykłym biciem piany.
A z tego co widzę na to się zapowiada.
Wybacz, ale nie będę miał mokro w majtkach tylko dlatego, że napisali, że coś zrobili. Póki co nie potrafią naprawić podstawowych błędów.
Wystarczy, że uczepię się okna chatu i już mogę znaleźć kilkanaście bugów.
Co mi po nerfach i buffach jeśli nawet spojrzę na okno chatu, którego pozycja zmienia się po każdy zalogowaniu, które nie pamięta ustawień takich, jak timestamp dla każdej wiadomości.
O innych bugach nawet nie wspomnę, bo nie chce mi się pisać referatu.
To jest po prostu racjonalna ocena poziomu jaki reprezentuje ta aplikacja.
Jestem programistą więc podchodzę do tego z czysto technicznego poziomu.
Gdybym coś takiego pokazał klientowi to firma nie zobaczyła by żadnego podpisanego protokołu odbioru. A co za tym idzie nawet 1 gr zapłaty.

Oni odpoczątku wiedzieli, że sprzedają niepełnowatościowy produkt. :]

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 23:05 
Cytuj  
Oczywiscie. Natomiast pacz dotyczy walki i karier, nie chata,przenikania obiektow czy czego tam. Na scenario bardziej mnie wkurwia jak obloze tanka dotkami,wale z DD a ten nic - HOTy cykaja za wiecej niz doty.Tak samo z morale. Wale w binde,bo to moje byc albo nie byc ,animacja jest a efektu nie ma.
To ze mi sie okienko czatu przesuwa na starcie jest naprawde tycim problemem. Przenikanie obiektow wiekszym, a zle dzialajace spelle to przypadki,i to jakby czesciej pojawiajace sie na mobach (duzy DD z Detonate jak castowany po Ignite).Na playersach nie zaobserwowalem.
Gram w MMO od 4 lat i kazda,doslownie kazda produkcja ktora ukazala sie w tym okresie miala babole. WAR ma je stosunkowo male ,poza przenikaniem, bo to wazny element PvP.
Natomiast kazdy maly babol jest demonizowany (moze to zle slowo ,Magusy sie wnerwia). Dzis spedzilem zajebistych 5 godzin - sc,questy,open PQ we 3,WB w 24 i rajd po keepach... nigdy nie dostalem tylu mozliwosci rozrywki w zadnym innym MMORPG.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 lis 2008, 00:31 
Cytuj  
erm. a sc rozumiem to 100% tej gry? no i jak jestes taki twardy to wymien te 10 bugow, ktore uniemozliwiaja ci gre.
a jak chcesz popierdolic to wypierdalaj do tematu whine itd. ethan.
fakt, okienko czatu, ma kurwa niesamowity wplyw na gre. no chyba, ze logujesz sie na 10sec zeby spammowac, ze golda sprzedajesz.
to wtedy moze to wkurwiac.
jestes takim programista jak ja kurwa ksiedzem. jaka zajebista aplikacje napisales? kalkulator? otrzasnij sie czlowieku i porownaj wielkosc wlasnych projektow do mmo.
i nie pierdol, ze klienci nie kupuja niepelnych produktow. nie spotkalem jeszcze aplikacji, ktora dzialalaby w 100% w kazdym srodowisku.
o bledach sie nie mowi. nie wspominajac o tym, ze nie masz mozliwosci przetestowania aplikacji tak aby wyeliminowac wszystkie bledy.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 lis 2008, 01:45 
Cytuj  
Mendol: straciles naprawde dobra okazje zeby sie zamknac i nie kompromitowac do konca. Szkoda.

A wracajac do meritum....

Mi tam najbardziej przeszkadzaja 2 rzeczy:

1. Pieprzenie sie timerow skili (skill jest niby up, mozna wdusic klawisz, odpali sie animacja a na logu walki widac ze nic sie nie stalo i nie moglo sie stac bo skill byl down). Bardzo podobnie jest ze skilami z morale - niby sie odpalaja, znika pasek jakby udalo Ci sie uzyc tego skila a po chwili widzisz ze masz go znowu up czyli sie wogole nie odpalil.

2. Brak jakiegokolwiek mechanizmu balansujacego scenariusze (potrafi wpuscic po jednej stronie zero healerow a po drugiej np. 5) i sklaniajacego ludzi do gry na ROZNYCH scenariuszach.

IMO te 2 rzeczy kompletnie odbieraja mi przyjemnosc z gry.
Gram juz naprawde dlugo na T4 i NIGDY nie widzialem nic poza serpentem, mase razy gralem w scenariuszach gdzie albo my przeciwnikow albo oni nas, nie wypuszczali ze spawn pointu a dzieki tym zbugowanym timerom skili najskuteczniejsza taktyka jest wciskanie na zmiane 2 klawiszy od skili majacych tylko globala bo proba uzycia czegokolwiek innego konczy sie zazwyczaj zejsciem.
A to z kolei powoduje ze fajna gierka zamienia sie w bezmyslna siekanke gdzie nie jest wazna taktyka, team work etc tylko bezmyslne bieganie i wciskanie 2-3 klawiszy.

Takie "drobiazgi" jak zle dzialajace skile od czasu release, skile ktorych nie mozna sie nauczyc mimo ze ma sie do nich odpowiedni level, zbugowane questy, itemy 2hand uzywane jako 1handed, nie dzialajace proce po smierci/przezonowaniu (albo dzialajace nawet z bronia wyjata z lapki i wsadzona do banku), nie dzialajace taktyki po przelaczeniu ich podczas jazdy konnej, znikajace i nie reagujace na komendy pety, stale crashe w niektorych zonach, brak wsparcia dla kart SLI etc etc etc mnie nie przerazaja bo z tym sie mozna nauczyc zyc, obchodzic to, traktujac jako, pewnego rodzaju, feature.
Ale kompletne olewanie czegos, co jest podstawowym problemem rozgrywki powoduje, ze 80% ludzi ktorzy kupili ta gre wypieprzylo ja do kosza po darmowym miesiacu.
I to nie z tego powodu ze im nie pasowala sama gra, czy to ze miala bugi. Wiekszosc po prostu mysli jak Ethan - jesli devsi nie chca lub nie potrafia naprawic rzeczy tak podstawowych, to znaczy ze albo zlewaja sprawe totalnie i juz olali jakikolwiek rozwoj i maintenance tej gry, albo sa takimi pierdolami ze nie ma sensu czekac XX miesiecy az cos im sie uda z tym robic bo nigdy moze im sie nie udac tego poprawic.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 lis 2008, 02:42 
Cytuj  
O czym ty mowisz?Adaptacja slow prezydenta-kmiotka nie czyni cie inteligentem,raczej nasladowca
ad vocem
Jesli bledy w CD (ja ich nie mam...) i brak balansu sc odbiera ci cala przyjemnosc grania w gre nastawiona na PvP/RvR....to jestes leszczem i WAR nie jest dla ciebie. Na K8P,mimo 2krotnej przewagi destro zdobylismy WSZYSTKIE keepy t2,t3.Randomami.ZADNEGO sc nie przegralem jako Orderowiec do zera.A 3 tak wygralem.Natomiast przegralem wiekszosc sc.
WAR to gra dla ludzi, ktorzy potrafia grac,ktorzy rozumieja RP znaczenie w MMORPG. Tu nikt nikomu nie odpuszcza. A ze sa babole? ONI tez je maja.
Kladziemy lache i wszystko gra


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 lis 2008, 02:56 
Cytuj  
Ma to sens,bo tank (...)

Nie bardzo, bo w efekcie po dupie dostaja inne klasy, ktorych przezywalnosc drastycznie spada. Tanki naturalnie zostaja najmocniejszymi klasami w grze i wciaz beda stosunkowo "nie do zabicia", wiec w tej kwestii wszystko pozostaje bez zmian, tyle ze zzergowanie jednej osoby bedzie latwiejsze i nie bedzie wymagalo takiej koordynacji. Nie wiem o co chodzi, panowie z Mythic chyba nie rozumieja pojecia dynamiki - one shotowanie celow nie ma nic wspolnego z dynamika, jesli walka 1v1 (tych samych klas, zalozmy) bedzie trwala pare sekund niezaleznie od umiejetnosci obu stron. Spodziewalem sie nerfika dla BW, bo kazdy na niego placze, chociaz mi on osobiscie nic nie robi, ale nerfika nie bylo - jest za to buffik. Jak uslyszalem o buffiku dla SH, to wiedzialem, ze bedzie takze buffik dla SW i buffik rzeczywiscie jest - dla klasy, ktora i tak w zestawieniu z innymi postaciami robila chore crity. Itd., itp. Przez pare miesiecy w becie robili balancing changes, a w dzien czy dwa przed wypuszczeniem preview dla mas zrobili totalny zwrot, osrywajac mase feedback od beta testerow, o ktory sami prosili, wprowadzajac nietestowane zmiany i zmniejszajac TTK wszystkich klas. Teraz zmniejszaja go ponownie. W skrocie - pojebalo ich.

Jedyna pozytywna zmiana w tym patchu to nerfniecie CC.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 8 lis 2008, 03:12 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
WAR to gra dla ludzi, ktorzy potrafia grac,ktorzy rozumieja RP znaczenie w MMORPG. Tu nikt nikomu nie odpuszcza.


RP + WAR :lol:

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 lis 2008, 03:16 
Cytuj  
Osobiscie,jako BW ,zgadzam sie ze pozytywem bylo oslabienie CC. Dlaczego? bo mam od groma altow (darmowy miesiac wykorzystalem na "sprawdz wszystko" lacznie z gildiami.) WAR opiera sie na papier>nozyce>kamien.FireCage byl zbyt dobry na PvP a scorched.... raz najebalem 7 hedow dla Sigmara, bo healer postanowil mnie directami leczyc kiedy chcialem zdechnac...pug...Przy organizacji jest jak elektro Magusa (dzieki Siogmarowi nerfniete)
Caly ten pacz jest na "ufff, jest ok"


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.