Mendol napisał(a):
wyobraznie?
na tej zasadzie dziala niszowy bardzo wurm online.
proponuje poczytac i zobaczyc co mozna stworzyc jak komus sie chce i posiada pewne umiejetnosci.
a potem wypowiadac sie na temat 'wyobrazni' czy pomyslow.
polecam ci QFC poczytac cos o innych tytulach oprocz wow'a to moze zyskasz jakas wiedze, ktora pozwoli ci sie wypowiadac z sensem.
bo jak na razie znowu skomentowales dowodzac wlasnej ignorancji oraz braku znajomosci tematu.
Jest cos takiego w wurm online ?
Nawet nie wiedzialem, ostatnio azjatycki crap w jaki gralem to byl l2 przez 10 minut :E.
Bede musial sprobowac.
Cytuj:
inside to musisz jeszcze dopisac pare kartek bo lvlowanie przez skilla nie idzie w parze z levelami postaci
Ten element tez mam rozplanowany. Poprostu o nim, tu nie pisalem, bo.. po co ? No chyba, ze ktos tu ma ambicje napisac mmo -;-. (ja nie mam
).
Ale z grubsza wzorowalem sie na Oblivionie, bez typowych dla obliviona wad (zeby wylevelowac trzeba podbic o jeden level, kazdy skill glowny, kazdy level skila jest podzielony na 100 punktow). I spodobal mi sie system z DFO gdzie nie uzywane skile, zaczynaja tracic levele. Tutaj mozna by wprowadzic szybkosc spada zalezna od klasy postaci, levelu postaci, levelu skila itd. Zeby bylo trudniej czesc skili bylaby wogole zablokowana dla niektorych setupow.
Cytuj:
ale bardzo rzadko w zyciu robienie rzeczy wylamujacych sie ze schematow czy tez ambitnych = kasa
No niestety. Ale imo moj pomysl nie jest ani taki ambitny ani oryginalny (sporo rzeczy jest zaczerpnietych z Obka, DnD, Warhammera, i innych gier).
Cytuj:
to inside kup sobie fppka x) - pure pvp bez lvlowania - skill based
Czekam na Project Offset.
Jesli zobacze jeszcze jednego FPS w Przyszlosci/2ws/terazniejszosci to rzygne na monitor.
Moze byc tez FPS w settingu wh40k. Pod warunkiem ze bede mogl grac Warlockiem/Farseerem/innym Psykerem.