mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 gru 2008, 10:36 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
dokładnie sonoman, jedną rzecz poprawiają w kilku patchach a i tak nie działa ;)
do tego te wszystkie patche to szczerze mówiąc drobna kosmetyka gry, praktycznie (oprócz 2 eventów) nic nowego, jakaś nieudolna próba balansu, np. animacje dalej się przycinają mimo usunięcia tego bugu kilka patchy temu...

w mało mmo grałeś inkubpendragon.


A tam narzekasz, ja sie zalogowalem, wchodze do scenario i sie okazuje ze prawie caly order gra nowym tankiem. Gralo sie dziwnie ale inaczej.
Pozatym jeden serwer w US wskoczyl wreszcie na high wiec jest z kim pograc.
Domyslam sie ze w EU lepiej z populacja ale ja przy niskim pingu ledwo daje rade z tym badziewnym netcodem :<

*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.02.2008
Offline
PostNapisane: 5 gru 2008, 10:54 
Cytuj  
Kabu napisał(a):
Mark24 napisał(a):
dokładnie sonoman, jedną rzecz poprawiają w kilku patchach a i tak nie działa ;)
do tego te wszystkie patche to szczerze mówiąc drobna kosmetyka gry, praktycznie (oprócz 2 eventów) nic nowego, jakaś nieudolna próba balansu, np. animacje dalej się przycinają mimo usunięcia tego bugu kilka patchy temu...

w mało mmo grałeś inkubpendragon.


a moglbys podac 3 tytuly mmo, w ktorych po 3 miesiacach od wyjscia gry dodano jakies "nowe" rzeczy?
choc faktycznie ta 1 sec jest wkurzajaca:\


JA JA JA PODAM !!!

AGE OF CONAN !!!

<trup> :lol: :P :lol: :P :D :)


_________________
Obrazek

*

Posty: 51
Dołączył(a): 22.10.2008
Offline
PostNapisane: 5 gru 2008, 15:44 
Cytuj  
lul ;) dajcie im szanse, ja i tak uwazam, ze stosunkowo nieduzo bugow jak na tak rozbudowana gre. Pogadamy za pol roku (jak beda jeszcze chetni do grania :P)


_________________
Obrazek
Obrazek

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 5 gru 2008, 17:48 
Cytuj  
Mark24... gralem jak dla mnie w duzo:) UO, SWG, WoW, EQ2, Tabula Rasa, LotrO, CoH, CoV, AoC, AC2, PotBS, Vanguard, krocej w DAoC, Eve, Matrix.
Moze nie jakas imponujaca ilosc, ale jak dla mnie wystarczajaca...
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 5 gru 2008, 20:51 
Cytuj  
jak oni k!@$!$ poprawili animację do czasu castowania to niech się w dup!@$ pocałują, jest 10x gorzej niż było, po ch!@$ to tykali, nie da się teraz w cale grać, nie wypuszcza się patcha z tak cholernym bugiem.

Skoro to był mini fix dodany do 1.0.6 to się takie coś dopracowuje do końca, a nie wypuszcza w połowie naprawione g@@@o!

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 gru 2008, 22:21 
Cytuj  
Troche o pomnikach, ktore maja sie pojawic wraz z patchem 1,1:

http://www.war-europe.com/#/devdiaries/ ... devstatues

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 gru 2008, 00:43 
Cytuj  
Kabu napisał(a):
Mark24 napisał(a):
dokładnie sonoman, jedną rzecz poprawiają w kilku patchach a i tak nie działa ;)
do tego te wszystkie patche to szczerze mówiąc drobna kosmetyka gry, praktycznie (oprócz 2 eventów) nic nowego, jakaś nieudolna próba balansu, np. animacje dalej się przycinają mimo usunięcia tego bugu kilka patchy temu...

w mało mmo grałeś inkubpendragon.


a moglbys podac 3 tytuly mmo, w ktorych po 3 miesiacach od wyjscia gry dodano jakies "nowe" rzeczy?
choc faktycznie ta 1 sec jest wkurzajaca:\


Byłoby to zrozumiałe gdyby było co robić na 40lvl, niestety piżganie bram zamku po raz pierdylion sto dziesiąty mnie nudzi podobne jak bieganie po pustyni na serpent passage a nic innego nie ma od 2 miesięcy.

*

Posty: 167
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 6 gru 2008, 20:21 
Cytuj  
niestety ostatni patch rozjechał mi całe ustawienia performance. Uprzednio mogłem grać na prawie najwyższych ustawieniach bez zbytnich lagów. teraz mam wymiennie albo delaye (o których pisałem w innym temacie) bądź na sceneriach gra chrupie i slajduje niemiłosiernie. Masakra.

Mam wrażenie, że się wzięli za poprawki od dupy strony. Co z tego, że pracują nad balansem jak performance leży na całej linii. Wręcz jest gorzej niż było.


_________________
Suffer not the witch to live!!!

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 gru 2008, 02:18 
Cytuj  
Obstawialbym ze to raczej cos w Twoim kompie nie gra bo nie widac strasznego krzyku ani na forach, ani na gildiowym nie slyszalem zeby ktos na to narzekal.

Moze jakis syf Ci sie niezaleznie od patcha (wirusy etc) albo moze masz zainstalowany jakis, niedzialajacy juz, addon ktory syfi.
PCty to niestety strasznie popieprzone srodowisko. Ja mam np. taki objaw ze po ogladaniu niektorych filmow gra mi sie zawsze wysypuje w przeciagu 15 min po odpaleniu (i to jest problem w 100% replikowalny - pewnie jakis kodek video mi sie rozjechal bo wczesniej tego nie mialem).
Kumpel z kolei opowiadal, ze jak mial w tle wlaczonego torenta (z obcietym pasmem albo nawet pause na wszystko) to mu czesto disconectuje gre albo laguje niemilosiernie.

Anyway... jak bym sobie "posprzatal" kompa i zobaczyl czy to da jakies efekty.
A jesli nie da to polecam sofcik "proxifier" - to pomaga na 99% problemow z polaczeniem (tyle ze to faktycznie musi byc problem Twojego lacza albo routingu).


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*

Posty: 167
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 7 gru 2008, 10:19 
Cytuj  
Karol - pierwszą rzeczą jaką zrobiłem jak mi zaczęło chrupać gwałtownie było czyszczenie cache, tempów, przejechanie kompa kilkoma programami typu CCleaner, Spybot SEach & Destroy, AdAware etc...

nic.. może faktycznie jakiś addon przeszkadza... spróbuje odinsalować wszystko i zobaczę jak działa

Proxifier nie wykazuje jakiś dziwnych samoistnych prób połączeń... aczkolwiek nie pokazuje mi również otwartego łącza z WAR. Nie wiem co to oznacza :)


_________________
Suffer not the witch to live!!!


Ostatnio edytowano 7 gru 2008, 10:23 przez sivar, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 gru 2008, 10:21 
Cytuj  
Karol66 napisał(a):
Obstawialbym ze to raczej cos w Twoim kompie nie gra bo nie widac strasznego krzyku ani na forach, ani na gildiowym nie slyszalem zeby ktos na to narzekal.

Moze jakis syf Ci sie niezaleznie od patcha (wirusy etc) albo moze masz zainstalowany jakis, niedzialajacy juz, addon ktory syfi.
PCty to niestety strasznie popieprzone srodowisko. J

Nie pc, system operacyjny ktorego uzywa 90% uzytkownikow :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 gru 2008, 20:14 
Cytuj  
sivar napisał(a):
Proxifier nie wykazuje jakiś dziwnych samoistnych prób połączeń... aczkolwiek nie pokazuje mi również otwartego łącza z WAR. Nie wiem co to oznacza :)


To znaczy ze nie idzie Ci przez proxy.
Ja tego uzywalem jak bylem na wakacjach w Turcji i nie pamietam juz jak to sie konfigurowalo ale to bylo dosc proste.
Pamietam ze wygooglowalem jakies darmowe adresy proxy (cala strona tego byla) i wzialem pierwsze z brzegu wpisujac tylko adres i port z tej strony.
Ustawialem je jako HTTPS proxy.

Pamietaj tylko ze w danej chwili powinienes miec tylko jedno podane bo jesli wprowadzisz i uaktywnisz wiecej to one Tworzą łańcuszek (routing od do kompa do proxyA, z proxyA do B, z B do C etc).


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 7 sty 2009, 16:15 
Cytuj  
Nowy hotfix:

"We've run a number of minor bug fixes and small changes over the past few days, here are the notes:
Content
The Deathclaw Cold Ones that assault the High Elf Chapter 22 hub will no longer attack players.


Quests and Public Quests
Betrayal from Within: Adjusted the waypoints on this quest so that they correctly lead players to the Bastion Stair entrance.
Broken Core: Fixed an issue which was preventing Squig Herder players from completing this quest because they could not choose a reward.
Eyes of the Spy: Fixed an issue with the Raven Caller quest item which sometimes allowed more than one raven to be summoned.
Bitter Blood: This quest will now reward players with an appropriate amount of experience for its level.


Items
Traugonaith’s Pummelers: This item will now reduce the chance of a Marauder’s attack being blocked, rather than increasing the chance that the Marauder blocks an attack.
Focus of Conquest: This item now has appropriate stats for its level.
Bloodfist Greatsword: This item will now correctly proc the effect described in the item's tooltip.
Nursery Treader Shinsteels: The erroneous race and career requirements on this item have been corrected.
Black Guard Chaperone Dreadhelm: An erroneous level requirement on this item had been corrected.
We have made some adjustments to City High Level Rare and Rare drops to ensure that both realms have an equal drop rate. This includes "Of The Watcher" weapons which will now drop evenly for both Order and Destruction.


Realm vs. Realm
Players on Open Realm vs. Realm servers will now be correctly flagged for RvR when spawning into contested capital city scenarios."


i w sumie nic nie wnoszace info o tym, ze bardzo sie przejmuja crashami w T4:

"One of the most important topics being discussed amongst the community is the stability of the tier four campaign. The entire game is designed to bring you, the player, to this final battleground where huge armies fight over the keeps and fortresses, all the way up to the very walls of the capital cities themselves. As many of you will know, Mythic released a series of patches just before Christmas that were specifically aimed at addressing performance and stability issues with the campaign. These patches were applied as soon as we received them and certainly made a big difference as we saw several successful sieges over the holidays, however we acknowledge that the situation is still far from ideal.

Our server technicians are constantly monitoring the situation on all of our servers and our QA department runs batteries of tests to help Mythic in their quest to make the game better for you. There are still several issues outstanding which we are dealing with at present. These issues are all, for the most part linked. We see stability issues where large numbers of players will be kicked from zones, crashes causing a reset of the campaign as well as synchronisation problems where keep lords and doors are not shown correctly. All of these are the very highest priority for our teams and we will be making sure that as soon as Mythic produce fixes we can bring them to you without delay.

In the meantime, thank you for your patience and we are truly sorry for the situation that many of you have experienced."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2009, 16:19 
Cytuj  
No jak nie poprawią tego to ech:( Obrona fortec sprowadza się do: all come to .... we need to crash server.
Paranoja


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 sty 2009, 11:04 
Cytuj  
Cytuj:
When the Fortress population reaches certain population thresholds, players who are attempting to enter the area of the besieged Fortress that are Rank 35 and below will be teleported to the warcamp for the region they are in. When the next area population threshold has been met, players that are Rank 37 and below will be teleported to the warcamp. The final population threshold applies to players that are Rank 39 and below. Once the total population cap has been met for the area surrounding the Fortress, all players that attempt to enter the area will be teleported back to the region’s warcamp.

http://herald.warhammeronline.com/warherald/NewsArticle.war?id=564

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2009, 11:17 
Cytuj  
Prawie jak MMO.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 8 sty 2009, 11:32 
Cytuj  
zapomnieli dodac content end game

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 8 sty 2009, 12:03 
Cytuj  
ogolnie powinni to poprawic
kiedys bylem wielkim zwolennikiem wielich siege
pamietam jak wnerwialo mnie jak dowiedzialem sie ze na poczatku bedzie 48v48 w AoC
ale teraz dochodze do wniosku ze takie siege na mniejsza skale sa znacznie fajniejsze
czy te z AoC czy z czasow jak lvlowalem w WAR
co mi sie jeszcze w AoC podobalo to ze mozna bylo zaaakowac dowolna czesc muru
a war to taki doorhammer :/
maszyny obleznicze to w zasadzie krap - poza olejem - i ramem (jak sie go uda postawic)
jeszcze dluga droga przed WARem

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 sty 2009, 12:20 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Cytuj:
When the Fortress population reaches certain population thresholds, players who are attempting to enter the area of the besieged Fortress that are Rank 35 and below will be teleported to the warcamp for the region they are in. When the next area population threshold has been met, players that are Rank 37 and below will be teleported to the warcamp. The final population threshold applies to players that are Rank 39 and below. Once the total population cap has been met for the area surrounding the Fortress, all players that attempt to enter the area will be teleported back to the region’s warcamp.

http://herald.warhammeronline.com/warherald/NewsArticle.war?id=564


Wyrzucanie z fortec nizszych lvli to nie jest zly pomysl, bo duzo ludzi leechuje renown robiac przy tym niepotrzebny tlok. Jednak jakis okreslony cap na siege to juz mniej mi sie podoba (chyba ze to ma byc rozwiazanie tymczasowe).
Jesli juz to powinni premiowac ludzi, ktorzy lockowali zony, bo jakbym pare godzin lockowal, a potem mialoby mnie wywalac do warcampu to chyba bym sie troszke wkurwil.
No ciekawe jak chca rozwiazac proporcje miedzy broniacymi a atakujacymi, bo jesli ma byc ich po rowno to tez bez sensu (broni sie latwiej szczegolnie z przegietym Overlordem po swojej stronie).

btw wczoraj udalo sie przeprowadzic atak na fortece przez order bez crashowania, ale za to z wipe (ludzi chyba bylo troche za malo ze wzgledu na pozna pore).

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 sty 2009, 15:36 
Cytuj  
Cap dotyczy tylko obroncow, zeby latwiej bylo zdobywac fortece.
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.