mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 23 sty 2009, 16:39 
Cytuj  
http://thegreenskin.com/2009/01/22/is-m ... rc-choppa/

Zdaje sie ze juz niemal oficjalnie, "para" dla "niemal oficjalnego" slayera bedzie choppa... I fajnie, moja klasa z bety, szkoda ze zmienilem strone:)

A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 23 sty 2009, 16:45 
Cytuj  
Nice :D. Slayers będą pięknym zastrzykiem dla popularności orderu. Klasa ze sporą dozą zajebistości, której trochę tej stronie konfliktu brakuje. Choppa wiele nie zmieni bo destro jest wystarczająco "fajne" :P.

Btw. jaka była pierwotnie mechanika tej klasy? Pytam bo teraz pewnie będzie coś pochodnego.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 23 sty 2009, 17:00 
Cytuj  
Cos w rodzaju budowania rage'a u wojownika z WoW. Autoataki i przyjmowanie ciosów generowaly Action Points, z tego co pamietam zaczynalo sie od zera.
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2009, 17:06 
Cytuj  
Dokladnie, wygladalo to tak, ze jesli dac mu sie rozkrecic to bil coraz szybciej i mocniej.
No nic, fajna para bedzie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 123
Dołączył(a): 27.02.2008
Offline
PostNapisane: 23 sty 2009, 17:34 
Cytuj  
ciekawe czy 29 stycznia "wypuszczą" te klasy czy tylko ogłoszą od kiedy będą dostępne i w jaki sposób(może tak jak poprzednio będzie live event aby zagrać nimi wcześniej)

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 23 sty 2009, 17:35 
Cytuj  
Oglosza, zapowiadali ze wszystkie duze zmiany beda uprzednio mocno testowane na serwerze testowym. Bedzie ogloszenie dwoch profesji, balans skilli zdaje sie i plany na przyszlosc. Mark w jakims poscie wspominal, ze ma przed soba notatki dotyczace tylko klas, a licza 16 stron...
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

**

Posty: 241
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2009, 22:51 
Cytuj  
czy to znaczy, ze destro dostanie schwarzenegger'a?? ;)

**

Posty: 265
Dołączył(a): 6.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2009, 11:45 
Cytuj  
Ale wtedy to juz balans klas pójdzie w cholerę. Przecież Arnold jest niesmiertelny, a dps ma kilka razy większy niż WE.

*

Posty: 107
Dołączył(a): 23.09.2008
Offline
PostNapisane: 10 lut 2009, 17:00 
Cytuj  
Biorąc pod uwagę że zazwyczaj Orderu jest mniej na serwach niż Destro a pomysłem Mythica na uatrakcyjnianie 'oferty" orderu jest wprowadzanie umocnień do istniejących/umacnianie klas po stronie order to sądzę, że podobnie jak z kotbsem i blackguardem - slayer będzie overall mocniejszy niż choppa i zgadzam się - balans już w ogóle pójdzie się jebać...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 10 lut 2009, 18:17 
Cytuj  
Semai napisał(a):
Biorąc pod uwagę że zazwyczaj Orderu jest mniej na serwach niż Destro a pomysłem Mythica na uatrakcyjnianie 'oferty" orderu jest wprowadzanie umocnień do istniejących/umacnianie klas po stronie order to sądzę, że podobnie jak z kotbsem i blackguardem - slayer będzie overall mocniejszy niż choppa i zgadzam się - balans już w ogóle pójdzie się jebać...

A co ma Kotbs do Guarda :P? To nie sa mirrory, nie mają byc rowne. Jak dla mnie BG jest genialny. Super klasa.

Swoją drogą sa serwery gdzie order w tier 4 przewyższa liczbowo destro w znacznym stopniu wiec ten argument, ze "slayer > choppa" jest leciwy i wyssany z palca. Order i tak ma w większości przypadków bardziej dopracowane klasy (chyba tylko WE po stronie destro ma przewage nad jej odpowiednikiem :P). Nie piszę "mocniejsze" tylko "bardziej dopracowane", niektore klasy destruction sprawiaja wrazenie jakby Mythicowi zabraklo na nie czasu.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

*

Posty: 107
Dołączył(a): 23.09.2008
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 09:56 
Cytuj  
Bierzgal napisał(a):
A co ma Kotbs do Guarda :P? To nie sa mirrory, nie mają byc rowne. Jak dla mnie BG jest genialny. Super klasa.

Kotbs do guarda ma to że to były klasy wprowadzone razem w tym samym patchu. Mają takie same archetypy. To więcej niż potrzeba aby można było przyłożyć do nich wspólny mianownik.
Ludzie mają tendencję to mówienia "mirror" ale przecież to się w ogóle nie liczy. Co z tego że technicznym mirrorem ironbreakera jest BG a lore'owym mirrorem jest BO. Overall pod kątem performance'u IB jest najlepszym tankiem i to się liczy a nie to kto jest jego mirrorem.
Balans klas był jaki był a potem Mythic wprowadza dwóch tanków z czego jeden jest overall mocniejszy - o to mi chodziło.
Bierzgal napisał(a):
Swoją drogą sa serwery gdzie order w tier 4 przewyższa liczbowo destro w znacznym stopniu wiec ten argument, ze "slayer > choppa" jest leciwy i wyssany z palca.

Co nie czyni go nieprawdziwym. A to że "są serwery" nie ma nic wspólnego z tym że destro w T4 jest więcej niż Order - koniec kropka.
Co prawda jest to gdybanie - wiem, ale przekonamy się soon enough.
Bierzgal napisał(a):
Order i tak ma w większości przypadków bardziej dopracowane klasy (chyba tylko WE po stronie destro ma przewage nad jej odpowiednikiem :P). Nie piszę "mocniejsze" tylko "bardziej dopracowane", niektore klasy destruction sprawiaja wrazenie jakby Mythicowi zabraklo na nie czasu.

A to już wrażenie chyba. Ja mam akurat odwrotne, ale o wrażeniach ciężko rozmawiać. Mnie się wydaje raczej że Mythic zaczał od pewnych chapterów i na inne nie starczyło czasu.
Chodzi mi o to że mam niejakie wrażenie że kontent u greenskins/dwarves jest najlepszy a u elfów najgorszy, ale to zupełnie inna rozmowa.


_________________
Obrazek

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 10:13 
Cytuj  
Zieloni/dwarfi byli zrobieni pierwsi, potem poczekali sobie troche i zostali MOCNO poprawieni, bo odstawali jakoscia od pozostalych. Ale to ze sa najlespsze, to chyba tylko wrazenie... Ja tam najbardziej lubie i uwazam za najfajniejsze T1 i T2 Imperium i Chaosu, T3 Saphery a T4... nie mam zdania.
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 19 lut 2009, 11:39 
Cytuj  
No w końcu jakies poruszenie na forum :).

To, że obaj tankowe byli wprowadzeni w tym samym czasie nie jest żadnym argumentem według mnie. Nie można oczekiwać balansu od klas między którymi jako takiego zrównoważenia nie miało być in the first place. Tak samo jak ciężko jest porównać np. White Liona i Witch Elkfkę. Obie klasy są mdps, niby ten sam archetyp, a ta druga i tak robi 150% dpsu tego pierwszego. Podobnie jest ze wspomnianymi tankami. Każdy ma swoje konkretne plusy i cele do których są przeznaczeni. Patrząc na Black Guarda to jest to chyba pierwsza postać w ogóle, w którą rozwijając jakieś drzewko (prot) talentów warto wziąć WSZYSTKIE umiejętności i talenty jakie tam są. Samo to pokazuje, iż bardzo dobrze zrobił Mythic tę klasę. I tak, porównywać BG można tylko do Ironbreakera, tak samo jak KotBSa jedynie do Chosena. Bo to SĄ mirrory, i to tylko miedzy nimi ma być jako taki balans.

To o tej ilości order/destro to zostawmy :P. Idiotyczny temat, nie wart dyskusji :P. Mam dziwne przeczucie, ze obie klasy będą przez jakiś czas po ukazaniu się ostro przegięte (zanim dostaną paroma nerfami po gębie :P).

Co do opracowania klas. Od startu gry sporo poprawili. Teraz jest w miarę po równo, ale na początku order miał dużo lepiej imo. Niektóre z tych bolączek zostały. Wystarczy spojrzeć np. na Bright Wizzarda i Sorcę. Ten pierwszy jest duuuuzo lepiej pomyślany. Ma debuff resistów, każdy skill jest w miarę użyteczny, flashfires vs. echo of power też mówią same za siebie. U sorcy debuffa w ogóle nie ma a niektóre skille (jak pierwszy w drzewku destruction przykładowo) są zupełnie nieprzydatne i niepomyślane (Black Horror jest praktycznie identycznym skillem co Shattered Shadows - skill, który dostajemy bez drzewka). W przypadku Warrior Priest vs. DoK jest podobnie (głownie w taktykach). No ale nie będę opisywał przecież każdej z klas po kolei :P.

PS. Tereny Greenskins/Dwarves były robione jako pierwsze i poświęcono im najwięcej czasu. Tereny elfów były testowane na łeb na szyję prosto przed premierą, stąd taka lipa. O ile jeszcze t1 i t2 ujdą to t3 i t4 elfów są naprawdę kiepskie :/.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 20:40 
Cytuj  
Moim zdaniem klasy sa troche inaczej sparowane:
Empire i Dark Elves - realmy nastawione na zadawanie dmg,ofensywne.
Dwarfs i Chaos - realmy defensywne, z naciskiem na przezywalnosc.
Greenskins i High elves - realmy swobody wyboru, ma mozliwosci i mocnego bicia i mocnej defensywy.
I wlasciwie w kazdym przypadku taki uklad ma odzwierciedlenie w grze. Poza tankami i WL vs Mara. O ile ta ostatnia para moze byc zmieniona przez slayer/choppa (slayer - AoE,choppa - DD) to z tankami jest wiekszy problem. Nie gram, empirycznie sie nie wypowiem, a co mowia inni.... o BG slyszalem i b.pozytywne opinie i b.negatywne - od grajacych ta klasa. Co do innych archetypow to IMO jest dobrze - jasne sa klasy lepsze i gorsze ale ogolny bilans jest na zero.WE>WH a BW> Sorc. No i ok, WAR jest z zalozenia gra dla casuali, gdyby klasy byly "mirrorami" to chyba byloby mniej zabawy przy graniu tym samym archetypem po roznych stronach barykady. A te przewagi sa raczej niewielkie, czesto dyskusyjne i najczesciej rekompensowane czyms innym. Choc lolder faktycznie wychodzi lekko na plus.

Co do estetyki i zaprojektowania poszczegolnych tire - tereny greenskis/dwarfs maja najciekawsze,zroznicowane questy,wszystko pod reka,nie trzeba biegac przez pol mapy. Zony RvR tez sensownie zaprojektowane. Chaos w sumie ok, natomiast przy projektowaniu delfow/helfow to ktos chyba przesadzil. Ciasne przejscia miedzy WC a keepem, potem szerokie pola bez oslon, potem zona pocieta w jakies labirynty mostami i dolinami... no i nie ma to jak umiescic quest na named moby w srodku PQ. Ubaw po pachy jak moby caly czas sie respawnuja, agruja, a named jest w samym srodku tego balaganu.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.