mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1304 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 141
Dołączył(a): 27.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 02:01 
Cytuj  
Cytuj:
gank
verb (Online, MMORPG usage)
1. To kill another player using a group of players
2. To kill another player using any means that places the played to be killed at a substantial disadvantage.

Widely popularised following the success of World of Warcraft, the word "gank" comes from "gang kill", used in earlier MMORPGs like Ultima Online. A gang kill occurs when a group (or gang) of players attack a single one and kill him/her with relative ease.

The meaning has now extended to any player kill where the killed player had little chance to avoid death.


Chyba jednak gankowal ;)

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 03:55 
Cytuj  
Po co komplikowac sprawe? Jeden gracz zabija drugiego gracza. Grupa graczy gankuje pojedynczego gracza. Wszystko jasno i poprawnie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 10:15 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Mialem nadzieje, ze Aion to bedzie L2 w nowej, bardziej strawnej dla europejczyka oprawie i nie mowie o grafice, bo to kwestia gustu, tylko o mechanice gry, czyli PvP z dodatkiem PvE, polegajace na questach, a nie glupim biciu miliardow mobow.
Ja właśnie też liczyłem, że będzie to L2, plus kilka fajnych rozwiązań jak walka w powietrzu, czy bardziej rozbudowany craft, minus grind na mobach... no a wyszło z tego coś całkiem innego... Pewnie i tak w to zagramy, bo spróbować i ponarzekać trzeba :]

tczewiak napisał(a):
O co chodzi w PvE? O lepsze itemki by móc pokazać ekumplom jakim jest się zajebistym co nie? (...)sprowadza się rozgrywka PvE (...) Do bicia mobów i kolejnego miliona mobów.
No dokładnie na tym to polega i twierdzenie, że np FFXI polega na czymś głębszym to po prostu chyba oszukiwanie samego siebie...

tczewiak napisał(a):
Rozumiem, że Aion posiada także elementy PvP, ale mimo wszystko jest to gra budowana na fundamentach PvE (przynajmniej takie odnosiłem od samego początku wrażenie).
Miała łączyć PvP z PvE w sposób równoważny, nawet sobie to nazwali PvPvE... ale nie o to tu chodzi. NC szumnie się rozpisywało, że w AION będzie questowe levelowanie postaci, nawet o interesującym storyline mówili, a kończy się na tą chwilę to tak, że jest faktycznie trochę tych questów do pewnego levelu a potem jazda z napierdalaniem mobów...


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 10:19 
Cytuj  
grind fest extraordinaire

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 10:26 
Cytuj  
to jest tylko etap lvlowania ,mozemy byc pewni ze takiego grindu jak w l2 niebedzie

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 10:37 
Cytuj  
Nie da sie gankowac solo, tak jak nie da sie zrobic samemu gangbangu.

Pewnie dla wowplayers gankowac mozna tez solo, ale pojecia zwiazane z mmor sa "ciut" starsze niz wow i warto sie poslugiwac jezykiem zrozumialym dla wszystkich graczy.

*

Posty: 116
Dołączył(a): 28.02.2007
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 10:38 
Cytuj  
Jak czytałem Twoją wypowiedź Kassei:
Kassei napisał(a):
Ta tylko dodać "jak we wspaniałym FFXI"(...)
No i tyle poznawania mechaniki a potem pozostaje JEDNO I TO SAMO bicie mobów aż do 75lvl i na dobrą sprawę jedyne zmiany to tekstura moba i otoczenia... Następnie to samo mamy serwowane w endgame, gdzie jedyna różnica to fakt iż mobki są większe, silniejsze i aby je zabić potrzeba większej ilości graczy lub bardziej doświadczonych/zdyscyplinowanych/lepiej equipnietych... Najlepiej też stworzyć pozory "złożoności" rozgrywki poprzez zjebanie tak UI, że nawet nie widać buffów/debuffów na ludziach z party/mobach i zabronić używania jakichkolwiek addonów, aby czasem ludzie nie zauważyli jak tępa jest rozgrywka, kiedy trzeba wlepiać gały w loga, żeby nie przegapić kluczowego info. Tyle o biciu mobów w grze sprowadzającej się do bicia mobów i zbierania itemów aż do usranej śmierci, bo temat jest o biciu mobów w grze PvP... w której pomijając to, że chorym kurwa pomysłem jest levelowanie na mobach, to fakt, iż nie daje się żadnych innych RÓWNORZĘDNYCH ścieżek levelowania postaci jest już pomysłem po prostu pojebanym. Imo powinno być coś dla każdego - bicie mobów, questy, exp za pvp. I faktem jest, że w tego typu grze...

...bo bijąc moby to można w sumie testować dps/działanie skilla czy nawet samo UI. Prawda jest taka, że walka z mobem nie ma szans być na takim poziomie jak walka z graczem, który myśli, adaptuje się i reaguje. Nie mamy pewności, że ta sama taktyka się uda przy kolejnym podejściu. Chyba nie trzeba pisać jak się ma do tego skryptowe zachowanie mobów. 99% graczy jeszcze spłyca taki gameplay, niech rzuci we mnie kamieniem osoba która nigdy nie skorzystała z jakiegoś poradnika/mapy/taktyki znalezionej na necie, ten pozostały jeden procent to osoby które próbują same coś zdziałać, ale one i tak dojdą prędzej czy później do na tyle dobrego rozwiązania, że sukces ratio będzie 100%...

Jeśli jest to gra pvp, to POWINIEN być exp za zabicie gracza, a content powinien być tworzony przez graczy, a nie narzucany przez devsów, którzy powinni jedynie ograniczyć się do zapewnienia graczowi odpowiednich narzędzi do jego tworzenia...
to od razu przychodzi mi na myśl porównanie Lineage 2 z Warhammer Online. Pod tym względem WAR jest o wiele lepszy od L2, bo praktycznie wszystko o czym piszesz właśnie jest w WAR i sprawuje się tam znakomicie.
Znaczy się gracz sam decyduje o tym co chce robić. Może przejść grę solo, albo z klanem, może grindować moby, albo robić questy, może też zdobywać EXP tylko na PvP, może robić tylko same scenaria, albo nie wychodzić ze strefy RvR. I każda z tych dróg pozwala osiągnąć max lvl dając przy tym wiele frajdy, bo każdy robi to na co ma ochotę.
A nie jak w L2, gdzie od pewnego lvl questy nie wystarczają, a za PvP nie ma EXPa, a na dokładkę jest -% do exp za zgon.

Poza tym w WAR są addony.

Mam nadzieję, że AION będzie połączeniem L2 i WAR. Tzn. zaczerpnie z Lineage 2 grafikę, styl, in-game community, crafting itp. a z WAR rozwiązania PvP, EXPa, questy, różne możliwości rozwoju postaci i swobodę działania. Była by to gra idealna :P


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 15 sty 2009, 10:40 przez Maraquaya, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 10:39 
Cytuj  
Nie ma takiego pojecia jak gankowanie solo.

Gank oznacza grupowe pastwienie sie nad mniejsza liczebnoscia.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 11:01 
Cytuj  
najwidoczniej jezyk delikatnie sie zmienia bo w wowie tak sie mowi "help! rogue gank me !!111" ;-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 11:16 
Cytuj  
QFC napisał(a):
najwidoczniej jezyk delikatnie sie zmienia bo w wowie tak sie mowi "help! rogue gank me !!111" ;-)

Wroc do posta mrynara. Ofc mowi sie, ale zmieniajac gre nie ciagnij za soba nalecialosci z poprzedniej.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 11:35 
Cytuj  
czasy sie zmieniaja jak widac juz tak sie mowi i nic na to nieporadzisz

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 11:39 
Cytuj  
QFC napisał(a):
czasy sie zmieniaja jak widac juz tak sie mowi i nic na to nieporadzisz

Ludzie pisza tez "nie" łacznie z czasownikami. Mam sie dostosowac? ;/


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 11:44 
Cytuj  
Jak dla mnie mozesz pisac jak czuly_wojtek na onecie ;-) kazdy ma wybor czy akceptuje zmiany czy tez nie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 16:32 
Cytuj  
Robienia bledow nie powinno sie akcepotwac, to nie zmiana tylko blad.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 11:18 
Cytuj  
19 Lutego 2009 NC Soft poinformowało o zmianach jakie zaszły w firmie (źródło: http://eu.aiononline.com/en/news/articl ... o_our_fans )

Informacją, która zwróciła szczególną uwagę community było oświadczenie o zmianie terminu wydania AION'a w Europie i w USA - release przesunięto na koniec 2009.


_________________
For the pony!


Posty: 3
Dołączył(a): 23.06.2008
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 12:08 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
19 Lutego 2009 NC Soft poinformowało o zmianach jakie zaszły w firmie (źródło: http://eu.aiononline.com/en/news/articl ... o_our_fans )

Informacją, która zwróciła szczególną uwagę community było oświadczenie o zmianie terminu wydania AION'a w Europie i w USA - release przesunięto na koniec 2009.


Ja pier*** , no to welcome back L2 :/

*

Posty: 116
Dołączył(a): 28.02.2007
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 14:13 
Cytuj  
Myślałem, że sobie już w marcu, może kwietniu pogram w AIONa.
Ale teraz nie mam już wątpliwości... do premiery będę grać w Perfect World :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 15:25 
Cytuj  
W wywiadzie na mmorpg.com pisali niby ze wersja angielska jest prawie gotowa, problemem jest dystrybucja w eu/us, wczesniejsza firma braci gariot dala dupy i wpedzila ncsoft w wielkie dlugi, wiec zakonczyli z nimi wspolprace, a ze rynek us/eu dla ncsoft to nisza, wiec wola sie skupic na premierach w chinach i japoni.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 20 lut 2009, 20:44 
Cytuj  
Faktycznie, wygląda na to, że NC SOFT zamierza tym razem zagrać ostrożnie. Z jednej strony to nie dziwi, bo chcą podreperować budżet. Z drugiej jednak strony można by się zastanawiać dlaczego boją się ruszyć wcześniej z AION'em w EU/US. Problem z dystrybucją to może mieć Aventurine ale NC SOFT raczej bym o to nie podejrzewał. Hm, no chyba, że ta informacja o likwidacji filii w UK była prawdziwa.. (ponoć ok 70 osób zostało zwolnionych)


_________________
For the pony!


Posty: 46
Dołączył(a): 9.11.2006
Offline
PostNapisane: 21 lut 2009, 14:36 
Cytuj  
Raczej chodzi tutaj o przeczekanie konkurencji... i zobaczeniu co ona oferuje ;p

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1304 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.