Karioker napisał(a):
Zawaliło RoMem troszku? Pomysły ciekawe ale trudne do zrealizowania. No i zapomniałeś dodać alternatywny punkt 2,5/3 - na 11% przylatuje party koksów i zapierdala wam bossa. Fajnie?
Bardzo często tak bywa w innych grach, więc nie było by w tym nic dziwnego. W zależności od tego jak to będzie odpowiadać graczom można by walki z bossami zrobić na jakimś zamkniętym terenie coś jak arena, że tylko po zapisaniu wcześniej do party u jakiegoś NPC gracz będzie miał wstęp. W ten sposób problem koksów rozwiązany.
Quetzacotl napisał(a):
Dobra koleżko od nowego mmorpga. Podchodząc do tematu poważnie powinieneś mieć najpierw napisany "game design document". Jeżeli nie masz chociaż jego części to nie powinieneś zabierać się za pisanie kodu.
Wiem co to game design i wiele odpowiedzi na pytania zawarte w tym tekście mam opisanych. Jednak nie zakładałbym, że gra nie może powstawać bez niego. Wiele dobrych pomysłów przychodzi właśnie w trakcie pisania kodu gdy dochodzisz do wniosku, że coś możnaby rozwiązać inaczej bo będzie ciekawiej. PS. Dzięki za linka