do identyfikacji przedmiotow nie potrzebne beda juz skill/itemy id.
Arms lore nie bedzie potrzebne aby okreslic zuzycie broni
Maxymalny resist na mele dmg ( i chyba nie tylko ) to 80% (cap)
Nie ma okreslenia AR juz - jest to procentowe okreslenia jaka ilosc pkt dmg jest wchlaniana przez armorek
Przedmioty moga zostac zmienione/ udoskonalone przez crafterow ( pewnie szansa zalezy od skilla i uzytego materialu )
Bizuteria magiczna bedzie miala wiecej niz jeden wspolczynnik - czyli np agigilty/fire resist ring.
Magowie beda mogli castowac z bronia w reku ( z pewnymi ujemnymi aspekatami i niektora bronia )
Bonus do 2hand wepaon zostaje zdjety - sa specjal move do kazdej broni 2hadn/1hand te same
Bonus za LJ dalej przysluguje przy uzyciu axe
Vanq bedzie mial bonus dmg 35%
Bronie majce mozliwosc czarowania np sword of lighting bedzie mial nielimitowane ladunki piorunka
Barbed Horned i Spined armorek bedzie produkowany do czasu AoS ( a dalej ??? )
Dadza nam runic sewing kit
A to dopiero poczatek znanych zmian
A wszystko to po 11 lutego