mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 515
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 maja 2003, 08:29 
Cytuj  
hejka,
strasznie sie martwilem wydajnoscia gry, przy graniu z grupa 10 osob, przy jakis budowlach fps spadał momentami do 8 a srednio utrzymywał sie na 20-30, komputer mam taki sredni 2gz P4 z GF4 ale przeciez powinno wystarczyc

wczoraj po paczu byłem załamany bo juz nic nie szło, miałem 60fps, za to poza przypadkowymi trójkątami nie wyswietlało sie nic z 3d... rozwiązaniem były najnowsze sterowniki nvidi (ktorych jeszcze 3 dni temu nie zalecali montowac,,hhehe, a jak to zrobilem to musialem robic revert bo crash co 3 min)

... teraz wróciłem do rozdzielczosci rzedu 1200 i mam 75 avgFPS ,,, nareszcie wierze ze jakas wojna moze sie udac :smile:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Platinus dnia 2003-05-15 13:10 ]</font>

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 15 maja 2003, 21:29 
Cytuj  
Heh, mam DOKLADNIE to samo co Ty (i mniej wiecej taki sam sprzet [proc, grafa]). Sciagam te nowe stery. Mam nadzieje, ze pomoga :smile:.

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 16 maja 2003, 11:51 
Cytuj  
Po kilkugodzinnej grze na nowych sterach moge powiedziec, ze rzeczywiscie fpsy sie polepszyly, praktycznie nie spadaja ponizej 30 (chociaz najwieksza zadyma to byly 2 grupy po 10 osob + 8-9 mobow, wiec nijak sie to ma do walki armia vs armia :wink:). Nie wiem nadal jednak skad Ty masz te 70 fps. Moze jakies szczegoly? Ja mam P4 [email protected] + GF4Ti4200 :wink:.

***

Posty: 515
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 maja 2003, 12:57 
Cytuj  
no idea, sprzet prawie taki sam
ale wszystko trzeba sprawdzac z uwzglednieniem liczby trójkątów, ja np nie mam włączonych takich pierdołek jak cienie,, poodpisuje jakies wartosci brzegowe , dzisiaj w nocy podczas gry i je tu postne :smile:

serio. mam conajmniej 70fps i grafa to juz nie jest problem,zauwazylem ze waskim gardlem jest teraz moj dysk - wczytywanie nowych obiektów i wtedy na chwile spada do 13-15fps (a raz nawet do 2), ale jak dysk sie upora z natłokiem (1-2sek) od razu wraca do normy

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 16 maja 2003, 15:11 
Cytuj  
Ok, to czekam(y?) na Twoje magiczne ustawienia :smile:.

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2003, 03:28 
Cytuj  
Ktos tu o czyms zapomnial :grin:.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 maja 2003, 11:01 
Cytuj  
Platinus sobie najzwyczajniej w kulki leci... Nie slyszalem, zeby ktos w SB 70fps wyciagnal :O

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2003, 11:40 
Cytuj  
Puszy sie, ot co.
;)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 maja 2003, 19:02 
Cytuj  
Cytuj:
2003-05-17 12:01, konrador napisał:
Platinus sobie najzwyczajniej w kulki leci... Nie slyszalem, zeby ktos w SB 70fps wyciagnal :eek:


Sirian ma tyle samo ale on ma oryginalna karte ATI 9700.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 maja 2003, 19:43 
Cytuj  
No 9700 to inna bajka: Moze Platinus ma GF4600... Szkoda, ze do tej pory sie nie chce przyznac.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 maja 2003, 23:04 
Cytuj  
A moze po prostu go nie ma?
Dajcie mu szanse... :grin:

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2003, 23:31 
Cytuj  
Ti4600 jest o jakies 10% (gora) szybsze od mojego kreconego Ti4200 wiec to na pewno nie to. Jedyna mozliwosc wg. mnie jest taka, ze Plat ma wszystkie detale i efekty na min. ;P.

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 maja 2003, 11:14 
Cytuj  
Oki
Ja mam w city 35-40 a poza 70-90 fps sprzęt to :
Athlon 1,9
1gb ram
hdd 7200
ati 9700 pro

ostatnie omega drivery dla ati i najnowszy DX
:eek:to config aha meshcache usawilem na 2048 ,fullscreen, oraz musiałem dać odświerzanie optimal żeby dał 85hz zamiast 60

############################################
# #
# ======================================== #
# SHADOWBANE PREFERENCES FILE #
# ======================================== #
# #
# Notes: #
# *There should be no space before the '='#
# but there must be space after it. #
# *If you want a setting to go back to #
# its default value, erase the line. #
# #
############################################

FILEVERSION= 2003031101 (DO NOT MODIFY)

############################################
## DISPLAY CONFIGURATION ##
############################################
RESOLUTION= 1280 1024 ([Width] [Height])
REFRESH= 0 (Hz, -1/0/60/70/75/85/120/etc 0=Auto, -1=Safemode)
BITDEPTH= 32 ([16/32] bpp)
ZDEPTH= 32 ([16/32])
FULLSCREEN= TRUE ([TRUE/FALSE])
SOFTCURSOR= FALSE ([TRUE/FALSE] TRUE=Software Mouse FALSE=Hardware Mouse)
VIDEOSETTINGSVALIDATION= 1280x1024@85Hz (Modify at your own risk)

############################################
## LOGIN CONFIGURATION ##
############################################

AUTOSAVE= TRUE
TEXTCACHEPATH= cache/Text/
BINARYCACHEPATH= cache/Binary/

############################################
## AUDIO CONFIGURATION ##
############################################
SONGVOLUME= 35 %
SOUNDFXVOLUME= 100 %
SOUND= TRUE
MUSIC= FALSE
SOUNDFALLOFF= 2.950000

############################################
## CAMERA CONFIGURATION ##
############################################
VIEWANGLE= 54.000000 ([Degrees] Horizontal Field of View)
REFINEMENTRANGE= 750.000000 ([0-1000] Distance to start billboarding terrain objects)
LOWDETAILTHRESHOLD= 35 ([0-N] Affects when players switch to low LOD. Larger means switch sooner.)
AUTOTRACK= TRUE ([TRUE/FALSE] Rotate camera with character)
REVERSEPAN= FALSE ([TRUE/FALSE] Reverse camera/mouse spin correlation)

############################################
## HUD CONFIGURATION ##
############################################
HEALTHBARS= TRUE
POPUPS= TRUE
SHOWTOOLTIPS= FALSE
SEEHIT= TRUE
SELECTARROWS= TRUE
SHOWIDHUDS= FALSE
SHOWIDS= FALSE
SHOWNAMES= TRUE
DISABLETUNNEL= FALSE
SHOWCRESTS= BOTH ([NONE/NATION/GUILD/BOTH])
BLOODFILTER= FALSE
PROFANITYFILTER= FALSE
SNAPTOGRID= 1
FONT= Onuava
SAYFONT= Procopius
SAYFONTCOLOR= 0.700000 0.700000 1.000000

############################################
## TEXTURE CONFIGURATION ##
##----------------------------------------##
## If you have 32MB or less of video ram ##
## it is recommended to use a texture ##
## detail of 1 or less. Use compression ##
## unless visual artifacts are seen. ##
############################################
TEXTUREDETAIL= 2 ([0-2] 0=Fastest/Poorest Quality 2=Slowest/Best Quality)
COMPRESSTEXTURES= FALSE ([TRUE/FALSE] TRUE=Fastest FALSE=Best Quality)
TEXTUREPERSPECTIVENICE= TRUE

############################################
## SHADOW CONFIGURATION ##
############################################
REALTIMESHADOWS= 2 ([0-2] 0=None/Fastest 1=Blob 2=Projected/Slowest)
SHADOWDIST= 0.100000
CHARACTER_SHADOWS_ON_TERRAIN= FALSE
CHARACTER_SHADOWS_ON_BUILDINGS= FALSE
CHARACTER_SHADOWS_ON_TERRAIN_OBJECTS= FALSE

############################################
## LIGHT CONFIGURATION ##
############################################
DYNAMICLIGHTING= 0 ([0-2] 0=Vertex/Fastest 1=Light maps 2=Light+Cube maps
LIGHTSOURCE= FALSE ([TRUE/FALSE] Light around main characer, off is faster)

############################################
## TERRAIN CONFIGURATION ##
############################################
TERRAINSIZE= 2 ([1-4] 1=Fastest but terrain ends near you 4=See to horizon)
TERRAINDETAIL= 0 ([0-4] 0=Faster Render 4=Smoother Terrain)
ENABLETERRAINLOD= FALSE ([TRUE/FALSE] TRUE=Faster Render FALSE=Faster Terrain Loading)
TERRAINPOLY= 0 64
TERRAINPOLY= 1 128
TERRAINPOLY= 2 300
TERRAINPOLY= 3 512
TERRAINPOLY= 4 1024
TERRAINTHRESH= 0 0.1
TERRAINTHRESH= 1 0.05
TERRAINTHRESH= 2 0.01
TERRAINTHRESH= 3 0.008
TERRAINTHRESH= 4 0.0001

############################################
## RENDER CONFIGURATION ##
##----------------------------------------##
## These are ignored if not supported by ##
## your hardware ##
############################################
USEMULTIDRAWARRAYS= TRUE ([TRUE/FALSE] TRUE=Faster Rendering)
USEHARDWAREGENERATEMIPMAPS= FALSE ([TRUE/FALSE] TRUE=Faster Texture Loading)
USEMESHCACHE= TRUE 2048 ([TRUE/FALSE] [Size in Kb]) ([TRUE/FALSE] TRUE=Faster, size is how much video mem to use for the cache)

############################################
## ODDS AND ENDS ##
############################################
PARTICLEDENSITY= 1.000000 [0..1] Density of particles, 0=No Particles (fastest) 1=Full Density (slowest)
PATHFINDING= FALSE ([TRUE/FALSE] Toggles pathfinding for your character)
TELLHISTORYSIZE= 10
DESTINATIONGAMMA= 1.000000
INTRO= FALSE
SEATLOGIN= FALSE


_________________
Obrazek

***

Posty: 515
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 maja 2003, 13:28 
Cytuj  
mam raczej detale poskrecane, ale nie tak zeby drzewa byly bez kory i lisci :smile: np, cienie mi nie sa potrzebne

gf4 ti4200
2ghz athlon,
win xp

wyciaga przewaznie tak
20k trójkątów - 65-70fps
12k -85-90fps
a jak juz dluzej gram to zauwazam ze tyle samo trójkątów ale inny krajobraz i juz jest inaczej, albo cos mu odbije i nagle mam 1/2 tego co normalnie wyciaga, ja przed grą wywalam wszystko co moge z mojego xp, antyvira, jakies uslugi ktore wiem ze nie sa niezbedne, etc

a nie odzywalem sie bo wyjechalem sobie ponurkowac i jakos mi sie zapomnialo
sorka
..oO( )( )

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 maja 2003, 13:50 
Cytuj  
aha jeszcze jedno - mam również XP

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 maja 2003, 15:45 
Cytuj  
Aha... Ja sprawdzilem przed chwila i na 25k mam ~60fps.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.